V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: v70 I 2,5tdi

#1 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od katany »

Ahoj, mám problém s V70 I 2,5tdi, 1999. Auto za jízdy zdechlo. Teď vždycky při startu chytne, ale hned chcípne. Diagnostika byla plná chyb (ale asi od vybité baterky), vše šlo vymazat kromě nějaké chyby v jednotce Airbagu, myslím, že je problém s immo, ale žádná chyba nikde, ani žádnou kontrolku imma na palubce jsem neobjevil. Typuju to na čtecí kroužek imobilizeru, ale nemám tušení kde ho sehnat... Kdyby někdo tušil, kterým směrem se mám ubírat, byl bych rád ... díky

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#2 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od yoby »

Nejsem odborník, ale řekl bych že immo to načítá jen při startu a že by to ani nechytlo a už vůbec nechcíplo za jízdy ... možná bych hledal něco kolem přívodu paliva... ale jak říkám, howno tomu rozumím
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: v70 I 2,5tdi

#3 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od katany »

palivo tam jde bez bublin ... na stopventil čerpadla napětí jde furt (zapnuté klíček v zapalování) ... přesně takhle se chová immo, ale je mi podezřelé, že není kontrolka ani chyba v jednotce ... :pardon:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od Urvanej »

Načítal si pomocí originál volvo?
EDIT: vymazáno DICE, protože sem jelito :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: v70 I 2,5tdi

#5 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od katany »

Ne. Diagnostika Delphi

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#6 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od kwiko »

ked nenacita imo, odpaja sa starter. Hladal by som chybu inde

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: v70 I 2,5tdi

#7 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od katany »

určitě ? Měl jsem kdysi Audi A6 C4 se "stejným" motorem a když odešel immo chovalo se to nachlup stejně.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#8 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od kwiko »

Startuje na brnk a zhasne alebo ztazka?
Neucpal sa ti privod paliva? skusal si ci RJ snima otacky kluky, ci poziciu cerpadla?

Takto sa to chova napriklad ked nekomunikuje RJ motora s CEM napriklad, ale ked ti nenacita spravny klucik, imo ti nedovoli ani spustit starter. a tusim sa ti rozblika ta diodka na snimaci svetla v strede palubovky(podla verzie).

Skontroluj si stav CAN zbernice.

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#9 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od pepa.paur »

Ahoj, stala se mi před pěti lety na V70 podobná věc, až na to chcípnutí za jízdy.
Auto nechtělo nastartovat, startér točil, vše ok, slíbilo a ihned zase chcíplo. Zkoušel jsem to několikrát, až se povedlo nastartovat. Byl jsem s tím v servisu, samozřejmě nezjistili nic, pak jsem zkusil i autorizák a taky žádná zavada. Opakovalo se to ještě jednou asi po dvou týdnech, auto stálo 6 hodin a zase nechtělo nastartovat. Byl jsem odhodlaný to zkoušet tak dlouho dokud vydrží baterka, nakonec chytilo a normálně jelo.
Doma sem potom proveřil kdeco, ukostření u baterky, proměřil tu přijímací cívku immobilizéru a tak různě konektory v motorovém prostoru. Taky jsem nějakou dobu vozil i další klíč, kdyby byla chyba v něm. Závada už se nikdy neopakovala.
Příčina nezjištěna :)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: v70 I 2,5tdi

#10 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od katany »

chytne na brnk a chcípne v palivu problém nebude, dal jsem čerpadlo "na flašku", podtlakem natáhl naftu, kdyby měl být problém právě v dodávce paliva a žádná změna. Kdyby RJ nesnimala otacky kliky tak podle me nechytne vubec, mam teda zkusenosti s koncernovejma autama, ale predpokladam, tady to bude stejny. Dneska se tomu ještě pověnuju a snad uvidim. Kdyby nesla kominikace CAN, tak snad ŘJ načte chybu ... divná závada

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: v70 I 2,5tdi

#11 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od katany »

teď mám na stole vyndanej kroužek (anténu) imobilizéru, protože po dlouhým týrání a pokusu o start naskocila v jednotce motoru chyba immo. Auto i přes to že tam vůbec není anténa dělá to samý, takže s tím, že když nenačte immo tak odpojí startér to bude asi blbost. Všechno nasvědčuje na ten kroužek.

kroužek nastole, v jednotce immo samozřejmě chyba antena ring a auto naskočí a zdechne, stejně jako předtím.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 317
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#12 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od Wolfram1944 »

No tak jdi do toho. Bude tam asi toto ne:
http://www.eeuroparts.com/Parts/31025/Starter-Immobilizer-9442961/
Katalogové číslo 9442961, ve Volvu cena kolem 1500 Kč, abys měl představu, kolik tak dát za starý z rozborky...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: v70 I 2,5tdi

#13 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od katany »

jo, to je ono, už to mám sehnaný, jen pro to dojet :) tak dám vědět jestli to bylo ono.

dík

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: v70 I 2,5tdi

#14 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od katany »

Tak nepomohlo ... Jediná chyba která tam teď je a nejde smazat je v jednotce SRS ... nemůže tohle zlo způsobovat SRS jednotka ?

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#15 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Možná blbost,ale zkoušel jsi 2.klíček?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 317
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#16 V70 I 2,5TDI chcípnul za jízdy-> chytne-> chcípne

Příspěvek od Wolfram1944 »

No záhada.
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=103379
Tady borci mluví o tom kroužku - čištění kontaktů, odpojení baterie na půl hodiny...
Další možnost fuel relay ...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“