V70 tdi par problemu

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice(Kostomlaty pod Milešovkou)
Vůz: V70 tdi 1998

#1 V70 tdi par problemu

Příspěvek od Bigyoeking »

Zdravim, panove
Mel bych prosbu, po pul roce co tohle auto vlastnim se objevilo par problemu

Ma turbo naklapeni? Stalo se mi ze auto nyni tahne do 3tis hezky a pak jak kdyz utne, nechce se mu zrychlovat a jakoby se dusi, prolezl jsem podtlaky a vsechno se zda v poradku...myslite ze turbo spatny nebo vaha vzduchu?

Dalsi vec je ze mi tvrdne brzdovy pedel a je slyset vyveva, prolezl jsem prispevky a zkusim ji vycistit(ikdyz nevim jak se dostavate na ten spodni sroub :D )
Muze s tim souviset i to turbo kdyz je regulovany podtlakem?

Da se nejak opravit zamek u ridice? Funguje pouze mechanicky tedy klicem ale dalkou ne, to stejny mi delaj oba zadni...

Je nekdo z okoli ustecka,teplicka kdo byy mi seridil predvstrik?

Moc dekuji za rady a postrehy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 128
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
Bydliště: krušovice

#2 V70 tdi par problemu

Příspěvek od red baron »

Bigyoeking píše:Zdravim, panove
Mel bych prosbu, po pul roce co tohle auto vlastnim se objevilo par problemu

Ma turbo naklapeni? Stalo se mi ze auto nyni tahne do 3tis hezky a pak jak kdyz utne, nechce se mu zrychlovat a jakoby se dusi, prolezl jsem podtlaky a vsechno se zda v poradku...myslite ze turbo spatny nebo vaha vzduchu?

Dalsi vec je ze mi tvrdne brzdovy pedel a je slyset vyveva, prolezl jsem prispevky a zkusim ji vycistit(ikdyz nevim jak se dostavate na ten spodni sroub :D )
Muze s tim souviset i to turbo kdyz je regulovany podtlakem?

Da se nejak opravit zamek u ridice? Funguje pouze mechanicky tedy klicem ale dalkou ne, to stejny mi delaj oba zadni...

Je nekdo z okoli ustecka,teplicka kdo byy mi seridil predvstrik?

Moc dekuji za rady a postrehy
Ahoj naklapeni nemá zkus nejdriv vymenit naftovy a vzduchovy filtr. A o vakuovce tady toho najdes spoustu zkus pohledat. Vic nevim.
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice(Kostomlaty pod Milešovkou)
Vůz: V70 tdi 1998

#3 V70 tdi par problemu

Příspěvek od Bigyoeking »

Vzduchovej mam novej a palivak zkusim...kdyz teda nema naklapeni tak pak jedine regulace, musim to zkouknout....jak vypada nouzak u tohohle motoru? Musi se to chcipnout aby se vyrusil, protoze mi to prijde jak nouzovej rezim u vw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#4 V70 tdi par problemu

Příspěvek od Jiří M »

Zámky jsou vylámaný, dá se to opravit. Auto mi zamykalo, ale neodemykalo. U turba bych se po opravě vývěvy zaměřil ještě jednou na podtlak a na snímač tlaku v sání. Je za palivovym filtrem a hadička je napojená na konci sacího potrubí u 5. válce.

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#5 V70 tdi par problemu

Příspěvek od pepa.paur »

Ahoj, turbo sice nemá naklápění, ale ten ventil wastegate taky může chtít vyčistit. Začalo to nějak náhle, nebo postupně? Jinak turbo je ovládaný tlakem, podtlak je na brzdy a EGR.
Turba moc neodchází a klapkový váhy taky ne.
Vývěvu jsem čistil a pomohlo to, ten spodní šroub je opravdu výzva :D
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#6 V70 tdi par problemu

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Na tuhle "výzvu" se mi celkem osvědčil očkoplochý klíč v kombinaci s očkoplochým ráčnovým klíčem...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#7 V70 tdi par problemu

Příspěvek od pepa.paur »

z-d-e-n-a píše:Na tuhle "výzvu" se mi celkem osvědčil očkoplochý klíč v kombinaci s očkoplochým ráčnovým klíčem...
no já jsem ten očkoplochý klíč 13 uříznul a do toho zbytku vypiloval čtvercový otvor na tyčku od malé ráčny a stejně to šlo špatně :unknown:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

davelister007
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 231
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Klecany
Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual

#8 V70 tdi par problemu

Příspěvek od davelister007 »

Wastegate urcite vycistit,kor jestli to auto bylo zvykly jezdit jen volnou,pak to nechodi,ale jestli to zatahne a ve 3tis.to umre,tak bych to spis tipoval na vahu vzduchu...mam doma plno dilu na TDi,i vahu,tak se stav a zkusime ji a nastavim Ti i ten predvstrik...
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#9 V70 tdi par problemu

Příspěvek od kamov »

Ako najlepsie vycistit wastegate?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#10 V70 tdi par problemu

Příspěvek od pepa.paur »

kamov píše:Ako najlepsie vycistit wastegate?
něco jsem popisoval tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=45071&start=125
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice(Kostomlaty pod Milešovkou)
Vůz: V70 tdi 1998

#11 V70 tdi par problemu

Příspěvek od Bigyoeking »

Takze u me po vymene filtru atd problem pokracoval....na konec vycistena vaha vzduchu a uz zase jede....takze pocitam ze brzo pujde do kopru

Akorat ted skoro nekouri, predtim to byla jak lokomotiva...asi ty filtry

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice(Kostomlaty pod Milešovkou)
Vůz: V70 tdi 1998

#12 V70 tdi par problemu

Příspěvek od Bigyoeking »

Tak problem je zpet, vypozoroval jsem ze se mi seka v jednom miste ta klapka ve vaze...to asi neni dobre co?

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#13 V70 tdi par problemu

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Rozhodně musí chodit plynule...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“