Chtěl bych se zeptat co je za hadici která vede z krytu airboxu:
http://wordpress.carthrottle.com/wp-content/uploads/2011/01/ipdS3.jpg
někdy je místo ní jen záslepka a někdy není na krytu na ní ani příprava?
záhadná hadice z krytu airboxu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 záhadná hadice z krytu airboxu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 záhadná hadice z krytu airboxu
Ahoj určitě už si se setkal s desetiventilem a vzduchovou pumpou já ji mám na 10V ,akorát na tom oibrázku je Turbo a u mejch to nemám tak možná u novějšíchOndra. píše:Chtěl bych se zeptat co je za hadici která vede z krytu airboxu:
http://wordpress.carthrottle.com/wp-content/uploads/2011/01/ipdS3.jpg
někdy je místo ní jen záslepka a někdy není na krytu na ní ani příprava?
Je to vlastně nasávání vzduchu do tý pumpy kvůli lepšímu spalování při startu nevím jestli to má každý 10V ale u mně je.A turbo tam to není ,ale ten obrázek mě mate.Tam ta hadice je .
Hodil jsem to do překladače :
Když se motor je spuštěn z nachlazení, elektrické vzduchové čerpadlo, které nasává vzduch do výfukového systému
je aktivován. Toto spouští dohořívání proces, který vede ke snížení uhlovodíku a uhlík
uhelnatý (HC a CO), emise a snižuje warm-up období pro katalyzátoru.
Čerpadlo se spustí, když je vůz byl spuštěn a je v pohybu. To pokračuje v práci až do katalytické
převodník nedosáhne normální pracovní teplotu, ačkoli to může také spustit, když je motor na volnoběh.
V případě, že vzduchové čerpadlo je v chodu a vypnutí motoru, čerpadlo pokračuje v práci s cílem chránit
motoru čerpadla.
Poznámka! Měkká ječivý zvuk lze slyšet od čerpadla, a když provádí autodiagnostiku, vysoká /
potkávací a osvětlení přístrojů bude krátce blikat. To je zcela normální.
Teda si myslím auto mápani je na noční tak se ještě zítra raději mrknu jak to tam přesně je.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 záhadná hadice z krytu airboxu
aha no předpokládám tedy že to bude specifikum určitých trhů kvůli emisím...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 záhadná hadice z krytu airboxu
Asi ano auto je původem z IT tak třeba to nemá každej a byla to jen někam jak píšeš kvůli emis
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 498 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Irena
-
- 9 Odpovědi
- 1700 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hájčus
-
- 15 Odpovědi
- 969 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 3 Odpovědi
- 1956 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 4 Odpovědi
- 686 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajcos