Repase turba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#1 Repase turba
Zkousel jsem tu hledat, lec neuspesne.
Mate nekdo zkusenosti/reference s repasema turbodmychadel na redbloky? Konkretne mam na mysli japonske mitsubishi. Na sve devitce jsem nechaval loni v lete repasovat turbinu firmou Turborotax (jisty pan Blaha z Dvora Kralove). Po telefonu velice prijemne jednani, rychle konani, zkratka vse OK. Bohuzel, po roce a pul a dvaceti tisicich km je turbina opet v haji a hazi olej. Ted to nejlepsi - na zaklade slusneho jednani jsem zmineneho pana doporucil par dalsim lidem a ve zkratce receno, co udelal se posr...! V pripadech, kdy turbina lehla jeste v zaruce nebyl tuto ochoten uznat s tim, ze si vzdy nasel vymluvu na neco, co zpusobilo selhani turba a vymlouval se na spatnou montaz, nedostatecne mazani apod
Ptal jsem se par znamych mechaniku, kde nachavaji delat turba a setkal se s pomerne zajimavymi reakcemi - ze pry je to vice mene sazka do loterie a generalne nebyli schopni doporucit nikoho osvedceneho.
Odtud moje otazka - resili jste tu nekdo (neverim, ze ne) repas turbiny na benzin a jake jsou zkusenosti? Koupit cely stred nekde na Ebay? Vymenit celou turbinu za novou (sileny balik penez), nebo nekde existuje opravdu kvalitni repas?
Diky za opdovedi.
Lukas
Mate nekdo zkusenosti/reference s repasema turbodmychadel na redbloky? Konkretne mam na mysli japonske mitsubishi. Na sve devitce jsem nechaval loni v lete repasovat turbinu firmou Turborotax (jisty pan Blaha z Dvora Kralove). Po telefonu velice prijemne jednani, rychle konani, zkratka vse OK. Bohuzel, po roce a pul a dvaceti tisicich km je turbina opet v haji a hazi olej. Ted to nejlepsi - na zaklade slusneho jednani jsem zmineneho pana doporucil par dalsim lidem a ve zkratce receno, co udelal se posr...! V pripadech, kdy turbina lehla jeste v zaruce nebyl tuto ochoten uznat s tim, ze si vzdy nasel vymluvu na neco, co zpusobilo selhani turba a vymlouval se na spatnou montaz, nedostatecne mazani apod
Ptal jsem se par znamych mechaniku, kde nachavaji delat turba a setkal se s pomerne zajimavymi reakcemi - ze pry je to vice mene sazka do loterie a generalne nebyli schopni doporucit nikoho osvedceneho.
Odtud moje otazka - resili jste tu nekdo (neverim, ze ne) repas turbiny na benzin a jake jsou zkusenosti? Koupit cely stred nekde na Ebay? Vymenit celou turbinu za novou (sileny balik penez), nebo nekde existuje opravdu kvalitni repas?
Diky za opdovedi.
Lukas
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
#2 Repase turba
mohu se zeptat jaký olej používáš?Ono házet špínu na repasi turbodmychadla,která vydržela 20000km je docela silné kafe.Určitě turbo neodešlo z důvodu špatné repase.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#3 Repase turba
Pokud i ostatní zákazníci mají špatnou zkušenost, možná to opravdu v pořádku zrepasované nebylo.
Repasi turba jsem zhruba rok zpět řešil a byl jsem zděšený, kolik firem se jenom tváří, že turba repasují, ale v reálu jenom přeprodávají levné polské repase. Pokud jsou i tak velmi levní, za kolik to nakupují v Polsku? Neovlivní to kvalitu? Nakonec se turbo (opravdu) repasovalo v REMA TURBO ve Strakonicích, ale s provozem jsem u toho auta nezískal dlouhodobé zkušenosti, je prodané. Nicméně měl jsem na tu firmu výrazně pozitivní reference jak od lidí, co nedělají Volva, tak jsem to tenkrát konzultoval s Dalim. Na Tvém místě bych se zkusil obrátit tam.
Repasi turba jsem zhruba rok zpět řešil a byl jsem zděšený, kolik firem se jenom tváří, že turba repasují, ale v reálu jenom přeprodávají levné polské repase. Pokud jsou i tak velmi levní, za kolik to nakupují v Polsku? Neovlivní to kvalitu? Nakonec se turbo (opravdu) repasovalo v REMA TURBO ve Strakonicích, ale s provozem jsem u toho auta nezískal dlouhodobé zkušenosti, je prodané. Nicméně měl jsem na tu firmu výrazně pozitivní reference jak od lidí, co nedělají Volva, tak jsem to tenkrát konzultoval s Dalim. Na Tvém místě bych se zkusil obrátit tam.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#4 Repase turba
Olej pouzivam Brentol 10W40, vymena pravidelne po 10-ti tisicich pripadne 12-ti mesicich. S autem mam od doby kdy ho vlastnim 90tis. km, vse na stejnem oleji. Po spolecnych 70-ti tisicich mi odesla turbina na axialni vuli. Turbo jsem dal na repas, odkud mi bylo receno, ze zminenou zavadu nejspis zpusobil zapeceny kat/vysypane tlumice vyfuku. Protoze jsem nechtel riskovat likvidaci udelane turbiny, vyhodil jsem kat a vymenil komplet cely vyfuk za novy (Walker). Samozrejmosti byla rovnez vymena oleje, olejoveho a vzduchoveho filtru. S autem jezdim dle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi slusne, na dlouhych strekach po dalnici dochlazuji turbo pred zastavenim, nijak nenakladam studenemu motoru. Takze otazka - co jsem udelal spatne? Proc origo turbina vydrzela na tomtez oleji 70-tis a repasovana 20?martinopel píše:mohu se zeptat jaký olej používáš?Ono házet špínu na repasi turbodmychadla,která vydržela 20000km je docela silné kafe.Určitě turbo neodešlo z důvodu špatné repase.
Jak jsem uvedl, uvedeny clovek clovek delal (bohuzel na me doporuceni plynouci ze slusneho jednani) dalsi tri turbiny. Jednu mimochodem Adamovi. (Tomu pro zmenu vubec neudelal sedlo na wastegatu) a dalsi dve memu tchanovi na ficusu. Nejlepsi na vsem byla reakce pana mechanika - absolutne odmital jakoukoliv diskusi na tema, ze by mohlo byt neco spatne na turbu. Jediny argument byl, ze turbo bylo profesionalne zrepasovano-howgh.
Odbiham od tematu - nejde mi tu o kydani hnoje na kohokoliv, rad bych jen ziskal zkusenosti od ostatnich, kam jit s dalsim repasem
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Repase turba
V tom pripade jsem tohle turbo videl na vlastni oci a musim potvrdit ze to byla fakt prasarna, "zrepasovany" turbo a on tomu vubec nedoleha penizek wastegatu na sedlo?olivin píše:Jednu mimochodem Adamovi. (Tomu pro zmenu vubec neudelal sedlo na wastegatu)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#6 Repase turba
Ano, bohuzel - videl jsi vysledek prace profesionala, ktery odmita pripustit byt jen polemiku. Smutnetomasss píše:V tom pripade jsem tohle turbo videl na vlastni oci a musim potvrdit ze to byla fakt prasarna, "zrepasovany" turbo a on tomu vubec nedoleha wastegate?olivin píše:Jednu mimochodem Adamovi. (Tomu pro zmenu vubec neudelal sedlo na wastegatu)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 Repase turba
Tuhle firmu tu zminoval i Urvanej, kterej se taky nenecha opit jen tak nejakym rohlikem...HonzaA píše:Nakonec se turbo (opravdu) repasovalo v REMA TURBO ve Strakonicích, ale s provozem jsem u toho auta nezískal dlouhodobé zkušenosti, je prodané. Nicméně měl jsem na tu firmu výrazně pozitivní reference jak od lidí, co nedělají Volva, tak jsem to tenkrát konzultoval s Dalim.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#8 Repase turba
Nicméně mam od známýho info že i z Remy mu pár turb padlo, ale jinak pozitivní reference asi převažujou...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Repase turba
Já si repasi dělal sám a jim to poslal jen vyvážit, nic jinýho. Tak mi to ještě aspoň opískovali. Bohužel sice to turbo mam už 2 roky, možná dýl, ale je stále jen v nejrychlejší skříni v ČR
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#10 Repase turba
Moc si fandíš!Urvanej píše: Bohužel sice to turbo mam už 2 roky, možná dýl, ale je stále jen v nejrychlejší skříni v ČR
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#11 Repase turba
Martine ta skříň je opravdu skříň...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#13 Repase turba
Dřevěná, někde v garáží, nacpaná spoustou dílů, které kdyby Uřvanej stačil za svého života namontovat do nějakého toho svého pekáče, tak z něj má raketumartinopel píše:Něco mi uniká???vityjan píše:Martine ta skříň je opravdu skříň...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#14 Repase turba
Osobní zkušenost teda nemám ale cca od 5 lidí jsem slyšel chválu na tuhle firmu http://www.sbazar.cz/723777877/detail/2588098-repasovane-turbo-turbodmychadlo-pro-toyota-yaris-14 a nebo bych se mohl optat jednoho mechanika co to dává do Jablonce nad Nisou k někomu a nikdy žádný problém.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Repase turba
Pegos: no já ti nevim, ale dávat do inzerátu kradený fotky kdovíodkud jen aby to vypadalo, že toho fakt děláme mraky, mi připadá jako celkem slušná prasárna a rozhodně to ve mě důvěru nebudí ani maličkou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#16 Repase turba
Nevím nejak mě asi nebere hledat jestli ty fotky jsou použité nebo ne, ale jak jsem psal pár lídí co znám tam turbo poslalo na repas a jsou spokojeni.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#17 Repase turba
Pokud muzes, zkus se prosim zeptat. Do Jablonce to mam kousek, coz by mi mohlo umoznit osobni jednani, ktere ve vetsine pripadu hodne napoviPegos píše:....nebo bych se mohl optat jednoho mechanika co to dává do Jablonce nad Nisou k někomu a nikdy žádný problém.
Diky
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek