Ahoj,
tak jsem si včera jel takhle pohodlně po R10 těch svých 135kmh dle tachometru a najednou potřebuji přidat plyn a místo aby auto začlo zrychlovat, jak jsem zvyklí, tak se nic nědeje. Tak jsem si říkal, kua asi mi odumřela noha, že necitím, že šlapu na plyn, ale ouha, byl jsem nohou až na podlaze. Na palubním desce žádná hláška, žádná kontrolka, ale naštěstí mi před 14ti dny přišla taková ta diagnostika přes WiFi, tak to tam za jízdy šoupnu a nechám si vyjet chyby. A co nevidím:
P0404 - Pohonná jednotka - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Perfofmance
P0215 - Pohonná jednotka - Intake Manf Runner Position Sensor/switch Circuit Range/Performance bank1
Mno i z tohoto jsem pochopil, že je nějaký problém s EGR.
Tak a teď k dotazům:
1. k čemu je na přístrojovce kontrolka motoru, když pokud je auto v nouzi, tak nesvítí?
2. k čemu tam mám oranžové I, když pokud je auto v nouzi, tak nesvítí?
3. bude stačit vyčistit EGR, resp.trubky, které k němu vedou?
4. je někdo schopný, který by to v mém okolí (Praha Východ), byl schopný udělat?
Po vypnutí motoru, chvíli klidu, jsem následně nastartoval a v klidu bez nouze dojel dalších 100km, dnes teda pojedu dalších 300km, ale že bych byl uplně klidný se říct nedá.
Samozřejmě, že rada, dovez to do Volva, tam ti to opraví, je fajn a užitečná, ale tu si umím dát taky a hlavně vím, že ve Volvu by se mnou neřešili čištění EGR, ale rovnou jeho výměnu, což není úplně zadarmo .
Díky za reakce
Chyby P0404 a P0215 V70III D5
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Chyby P0404 a P0215 V70III D5
Že by podobná závada jako na starých D5kách?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=23475 nejedná se o návod na čištění samotného EGR, ale bordelu, který vzniká za ním
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=23475 nejedná se o návod na čištění samotného EGR, ale bordelu, který vzniká za ním
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 40
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
#3 Chyby P0404 a P0215 V70III D5
Mno ale všechny ty návody jsou na d5 do 2007, u novějších jsem se snad dočetl, že musí jít pryč ještě něco dalšího než co je u těch starších modelů (z hlavy si to nepamatuji, ale že by to byly vstriky?)hajnej píše:Že by podobná závada jako na starých D5kách?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=23475 nejedná se o návod na čištění samotného EGR, ale bordelu, který vzniká za ním
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Chyby P0404 a P0215 V70III D5
Ja vim, ze to je na starou. Jen se snazim nasmerovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 40
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
#5 Chyby P0404 a P0215 V70III D5
Jj, však já nenadavam a i tímhle směrem bych se rád vydal, ale já jsem takovej automechanik, co dokáže tak leda přehodit letní kola za zimní a tak nevěřím, že bych se měl pouštět do této akce. Ale je fakt, že dneska 300km a po každých 60km to šlo do nouze, takže jsem nakonec místo přesTeplice jel do Ústí kolem Labe .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 Chyby P0404 a P0215 V70III D5
Tak to daj do nejakeho servisu zameranom na volvo v prahe na diagnostiku. (alebo kde chces, ja to tam nepoznam) Mozes skusit AVdily (mavaju tieto diely pouzite skladom), Marra servis , ci T6R. Diagnostika az tak komplikovana nieje, zhodi sa sacia hadica a cez dianostiku sa spusti testovanie skrtiacej klapky tak egr ventilu a co je pokazene sa vymeni. Obe maju vnutorne ozubene kolieska plastove a preto maju radi obcasne ocistenie usadenin mazutu. Ked sa vsak poskodia, vycistenie uz neriesi problem. Hoci sa o to vzdy preistotu pokusam, rozoberam a hladam ci nahodou... Nove niesu zrovna lacne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 40
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
#7 Chyby P0404 a P0215 V70III D5
Tak mi to kua nedalo a pustil jsem se do toho, však jsem vystudoval i nějaký ty školy, tak to by bylo, abych na to nepřišel. Takže jsem postupně povoloval jednu věc po druhé až jsem se dostal do situace, kdy jsem musel povolit "parohy" od čerpadla ke vstříkům. Tak to byl první zádrhel, ale přítel na telefonu poradil, že se nemám bát a povolat dál. Tak jsem povoloval a sundal co sundat šlo, vše vyčistil, ale stejně na EGR jsem se nedostal. Ten je v mým případě nějak blbě uchycen - nepřišel jsem na to, kde ho musím ještě povolit, je na něm i nějaká elektronika, takže jsem s tím strávil "příjemné" sobotní odpoledne, ruce budu mít černé tak do vánoc a auto jede stejně v nouzi. Zvláštní je, že je úplně jedno, jestli mu naložím nebo ne, prostě do nouze jde náhodně nebo po nějakých km, které jsou taky v náhodným pořadím (rozmezí 20-60km). Výsledkem je, že jsem dnes volal do avdily a zítra si udělám cestu přes Prahu a napíchnou to na originál diagnositku. Co jsem ještě zjistil je, že i když odpojím tu elektriku co je na tom EGR, tak auto nastartuje a tváří se, že je vše ok. Tak dám zítra vědět, kam jsem se posunul, ale vidím to na to, že než kupovat nový EGR a ty nesmysly okolo, tak snad nechám SW EGR OFF a bude po problému (osobně to beru jako poslední možnost, ale beru nejrychlejší řešení, protože autem prostě musím nejpozději v úterý být jinde).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 40
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
#8 Chyby P0404 a P0215 V70III D5
tak nakonec oprava proběhla na P9 u pana Bubníka a maximální spokojenost. Vyměněný díl - elektronika co je na tom EGR a auto zas jede jak má. Přístup pana Bubníka byl na 1, takže už vím, kam jezdit na servis na mé straně Prahy .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#9 Chyby P0404 a P0215 V70III D5
Já to řešil EGR off - zvýšíš životnost motoru a už nebudeš muset řešit tyto problémy.
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 43 Odpovědi
- 3322 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 27 Odpovědi
- 1989 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Borderer
-
- 44 Odpovědi
- 3442 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 10 Odpovědi
- 958 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 13 Odpovědi
- 1400 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx