Kam Volvo směřuje?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1674
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#1 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Tak jsem při pročítání aktuálních katalogů V60 zjistil, že žádné benzínové AWD se již nedělá. Ha, proč? Na co mám šetřit? V60 T6 AWD je již minulostí.

Jiná je to u V60XC. Tam jsem objevil i 5ti válcové 2.5T s AWD.

A to bylo keců, že už jen čtyřválce ....
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#2 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od Fíla »

Neviděl bych to bohužel tak růžově. 2,5T bylo původně jen pro US trh a jelikož se s 5ti válcema už opravdu nepočítá, tak až jim dojdou, tak už nebudou. Stejně tak XC60, kde ještě motor 2,5T lze, ale i tam to brzy skončí, protože za chvíli má být nová.
Ale pořád tak nějak doufám, že s tou převahou nafty něco udělá dieselgate a třeba se něco stane...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: C70 B5244T 2001 manual

#3 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od escobar »

Bohuzel obecne dnes uz zakazniky zajima spise spotreba paliva a pripadne ekologie, nez to, kolik maji valcu pod kapotou. To ze maji "maloobjemovy" motor trapi jen motorheads jako jsme my. A jsme v mensine. Ono je to u vsech znacek podobne, vyvoj u BMW me tak trochu sokoval:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015083003
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: .
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#4 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od lada36 »


Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1272
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#5 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od Kuko28 »

tak T6 se prý naopak nabízí nově i s AWD

http://www.autorevue.cz/volvo-s60-v60-a-xc60-dostaly-silny-benzinovy-motor-t6-se-ctyrkolkou

ale možná ty vyřadili na českém trhu, což bych se nedivil, kvůli pár kouskům ročně se jim to nevyplatí...

ale pro metrosexuály bude i T2 :ROFL:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#6 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od Fíla »

Ale tyhle T6 jsou 2,0L čtyřválce!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 708
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

#7 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od saabik »

No no no. Já ten čtyřválec mám a jede docela slušně. Kilo pod 7 vteřin a spotřeba ucházející. Holt to má trochu chrochtavej zvuk, ale co naděláte. Přímovstřik. Stejně to je tak odhlučněný, že v normálním provozu motor vůbec neslyšíte. Nějak bylo, nějak bude.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3379
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#8 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od dumi.cz »

saabik píše:No no no. Já ten čtyřválec mám a jede docela slušně. Kilo pod 7 vteřin a spotřeba ucházející. Holt to má trochu chrochtavej zvuk, ale co naděláte. Přímovstřik. Stejně to je tak odhlučněný, že v normálním provozu motor vůbec neslyšíte. Nějak bylo, nějak bude.
Volvo dela primostrikovanej benzin? No potes koste. :bad:
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 806
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#9 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od old.fashioned »

tyhle ortodoxní motorový věci zajímaj jen hrstku nadšenců a znalců (jako jsme my :D ) Masovýmu zákazníkovi je prakticky jedno, jestli má auto 4 nebo 5 válců, většina z nich to ani neví (víte jak dopadla anketa u majitelů BMW 1 ohledně toho, jaká je hnací náprava...)
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 458
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#10 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od Laurel »

Spíš jsou radši za míň válců, neuvažují totiž hladkost chodu, nýbrž počet svíček, které budou muset kupovat.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3379
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#11 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od dumi.cz »

Laurel píše:Spíš jsou radši za míň válců, neuvažují totiž hladkost chodu, nýbrž počet svíček, které budou muset kupovat.
ctyrvalce mi asi ani tak nevadi, i kdyz 5 hrnku je 5 hrnku. ale ten primovstrik je svinstvo....

z benzinovyho motoru delaj podobnou hruzu jako je naftovej motor.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

mvtechnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 186
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 4
Vůz: C 70 2.5T 99´

#12 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od mvtechnik »

směřuje jako všichni a to proto aby se udrželo. výrobní náklady na 4 válec jsou menší jak na 5 válec. když si vyhodnotí své klienty tak zjistí že nikoho dnes z normálních řidičů nezajímá jaký je to motor , kolik vydrží... prostě jen že to má výkon a malou spotřebu, která se dostatečná pro daný vůz. projížďka u prodejce dostatečně podpoří reklamu, protože nové auta a motory jedou dobře. dobře a jak dlouho to v tuto chvíli není relevantní ŽE . výbava, pár páček,wifi, virtuální prohlídka kolem vozu a cuplíků navíc a je to.
samozřejmě že se volvo drží své bezpečnosti, ze které nechce ustoupit a ostatní je dáno poptávkou
_________________
MVtechnik C70 2,5T

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3379
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#13 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od dumi.cz »

mvtechnik píše:směřuje jako všichni a to proto aby se udrželo. výrobní náklady na 4 válec jsou menší jak na 5 válec. když si vyhodnotí své klienty tak zjistí že nikoho dnes z normálních řidičů nezajímá jaký je to motor , kolik vydrží... prostě jen že to má výkon a malou spotřebu, která se dostatečná pro daný vůz. projížďka u prodejce dostatečně podpoří reklamu, protože nové auta a motory jedou dobře. dobře a jak dlouho to v tuto chvíli není relevantní ŽE . výbava, pár páček,wifi, virtuální prohlídka kolem vozu a cuplíků navíc a je to.
samozřejmě že se volvo drží své bezpečnosti, ze které nechce ustoupit a ostatní je dáno poptávkou
S tim naprosto souhlasim, ale je to smutne...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#14 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Mám zatím nepodložené informace, ale Volvo plánuje na rok 2017 obnovu V8 motorů.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2614
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#15 Kam Volvo směřuje?

Příspěvek od ok2ucx »

..::Philip::.. píše:Mám zatím nepodložené informace, ale Volvo plánuje na rok 2017 obnovu V8 motorů.
Doufám, že tam trochu vylepší dodávku paliva. Aby to nebylo jak u minulé generace: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=43385&p=605123#p605123 :evil:
Resp. problémy s čerpadly se těmto motorizacím nevyhýbají obecně, není to jen specifický problém V8.

Pokud fakt vyjdou na trh s V8, tak to budou opravdu frajeři. Všichni downsizují, ani BMW či Audi tomu neuniklo, tak aspoň někdo v Evropě...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“