Deníček jedné S80 T6

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#26 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

>Tak s tím jsi do této expedice šel...<
jj, doufám, že to aspoň ten rok vydrží. A jsem rád, že jsem něco nepřehlédnul já...

Jedna S80 přestavěná na manuál zrovna u Davida stojí na dvoře, ale co jsem pochopil, nebylo to ani levné, ani jednoduché (kvůli řídícím jednotkám), ani to nesplňuje to, kvůli čemu se to dělalo.
A na USA bych nespoléhal. Snadno vyměnit za něco jiného to nejde a když už se sežene tahle převodovka zrepasovaná, tak prý za cca 35tis plus doprava plus clo plus DPH plus práce...

No a ta performance úprava... Máme opravdu potvrzeno, že je to potom napořád?
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#27 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Arkaz »

Nic neni naporad pokial sa k tomu niekto sprava jak hovado. No s performance kitom ta prevodovka ma uz ovela vacsie rezervy. Ona jr poddimenzovana uz od vyroby a to je problem. S aplikaciou performance kitu a normalnym zaobchadzanim a servisovanim danej prevodovky sa z nej stava normalna viac menej spolahliva prevodovka.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#28 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

To je teorie a tak se to říká.
Ale je někdo, kdo tu performance úpravu má a najel s ní více než, řekněme, 100.000km? Aby mohl zodpovědně říct, že je to řešením?
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#29 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Zajsoft »

Go!mez píše:>Tak s tím jsi do této expedice šel...<
jj, doufám, že to aspoň ten rok vydrží. A jsem rád, že jsem něco nepřehlédnul já...

Jedna S80 přestavěná na manuál zrovna u Davida stojí na dvoře, ale co jsem pochopil, nebylo to ani levné, ani jednoduché (kvůli řídícím jednotkám), ani to nesplňuje to, kvůli čemu se to dělalo.
A na USA bych nespoléhal. Snadno vyměnit za něco jiného to nejde a když už se sežene tahle převodovka zrepasovaná, tak prý za cca 35tis plus doprava plus clo plus DPH plus práce...

No a ta performance úprava... Máme opravdu potvrzeno, že je to potom napořád?
Ono je problem, kdyz se vymejslej picoviny, jako menit jednotky a podobne, kdyz se pritom vi, ze vetsina jednotek je vazana na VINko, jsou ruzne HW/SW verze, tak se pak svete div, ze vymene jednotky se nebavej se zbytkem. Pritom ARD(tudiz potazmo D5T5) ma v nabidte chipu(http://www.ardideas.com/ARD-ECU-Software-Upgrade-S80-1999-2000-Retune_p_254.html) konverzi z AT na MT. Takze proc vymejslet nejaky bastleni, kdyz se to da resit takhle elegantne, ze...

Jinak zadne naporad neni naporad, vse podleha opotrebeni, vady materialu, zachazeni, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#30 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Pegos »

Jak se říká zatím to neřeším a jezdím :) jen by mě třeba zajímalo zda tam jde napasovat i jiná novější aut. převodovka?? Také jsem šel do toho, že holt když to klekne rozeberu to rozprodám na díly a aspon nějaká kačka se vrátí. Jen nevím jestli další auto bude zas volvo neb at jsem koupil tohle a nebo předchozí tak to po napsání sem že jsem štastný majitel volva byl vyveden z omylu, že jsem si koupil největší šit od volva jaký existuje :Yahoo!: tudíž už nevím jaké bych si mohl koupit další aby to zas nebylo stejné. :cry:
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#31 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Pegos »

Ale stejně ho už začínám mít rád. :friends:
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#32 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

Hele, to máš jedno. Já jsem měl taky V50 2.0D, prodával jsem jí s cca 190tkm a že je to největší shit jsem se dozvěděl až tady, když jsem dával inzerát :)
Takže doufám, že budu mít podobné štěstí.

Ale jinak se tam, alespoň podle mých informací, nic jiného nehodí...
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km

volvák6

#33 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od volvák6 »

Go!mez píše:Hele, to máš jedno. Já jsem měl taky V50 2.0D, prodával jsem jí s cca 190tkm a že je to největší shit jsem se dozvěděl až tady, když jsem dával inzerát :)
Takže doufám, že budu mít podobné štěstí.

Ale jinak se tam, alespoň podle mých informací, nic jiného nehodí...
V50 ve 2.0 D že je prej mrdka, do práce mi přijela jedna s bouchlym lemem a prasklym nárazníkem co měla 299tkm nalítáno, nebyla poprvý bouchnutá ale stav byl podle mě dobrej, neklepala od podvozku, spojka zabírala nahoře což byla asi jedniná budoucí investice kromě oleje a filtrů.

Co se týče toho automatu, kamarádův táta dojezdil jeden automat na tom že ač auto pravidělně servisovali po různejch servisech tak nedošlo k výměně oleje AT. "Boris" ve štěrboholích měl omlácenou T6ku s funkčním AT stejnýho typu, taksme jí nakonec v práci přendali a T6ka jezdí dál. Ale než se našla byla původně alternativa že se bude opravovat rychlostka, nějaký borci sou v radotíně a dělaj ame automaty. Po jednom telefonátu kamarádova táty navrhly levnou variantu že mu prodaj opravnou sadu asi za 15tKč ale je potřeba jí namontovat do převodovky co je smontovaná šroubama na palcový klíče(snad to řikám správně).

Nehci malovat čerty na zeď ale třeba ten automat nalítá ještě mrtě kiláků

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#34 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Pegos »

Tak uvidíme zatím to jezdí troubí svítí :) holt když vypoví službu tak to začnu řešit ještě zkusím napsat do toho Jůesej na kolik by to vyšlo poslat at mám představu co by mě čekalo.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#35 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

Menší estetický update:
Trochu mne štvala v interiéru ta roztrhaná "kůže" kolem řadičky a ručky, tak jsem objednal přes eBay náhradní a vyměnil to.
Nejsem z toho úplně odvázanej, protože zejména ta na řadičku neseděla, chyběly jí průřezy na trny a teď trochu šponuje při zařazení P, což mi hýbe panelem kolem páky. Ručka zase je nějak lepená do toho rámečku, takže to taky úplně nesedí... Ale co už. Je to lepší než to bylo, stálo to asi 750,- Kč a trvalo to asi půl hodiny (nebýt těch sponek na ručce, tak asi 10 minut).

Foto před:
Stav před
Stav před
Stará a nová:
Stará a nová
Stará a nová
Výsledek:
Stav po
Stav po
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 57
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Nové Město nad Metují
Vůz: V50 T5 AWD
Bydliště: Východní Čechy

#36 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od huntsmann »

Tak tenhle topic mě opravdu baví! :Yahoo!:
Doufám, že budeš dlouho pokračovat v tomto stylu, protože mě opravdu zajímá, jak to dopadne. Dost často si říkám něco podobného, že člověk do starého auta nenasype tolik jako mají ztrátu na hodnotě auta nová. Pak se podívám do svého deníčku a zase si říkám opak, ale co už, aspoň si děláme radost novými věcmi a tím jak jsme si to vylepšili na rozdíl od přihlížení ke ztrátě ceny nového auta :-)
Obdivuju Tě, že jsi do toho šel takhle po hlavě a přeju Ti hodně štěstí, bude potřeba :-D
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)

Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#37 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

Předevčírem jsem se připletl do karambolu. Auto uprostřed odhadnutá škoda 100.000, auto vzadu odhadnuto 50.000, moje volvo vepředu odhad škody: 5.000,- Kč. Nutno podotknout, že škodu odhadla PČR a nikdo se mně neptal. Na to, že to byla pořádná rána, tak se akorát vycvakly boky nárazníku a je odřený. Jinak nic... Fakt mně ty volva baví :)
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km

GDPR_user

#38 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od GDPR_user »

Go!mez píše:Předevčírem jsem se připletl do karambolu. Auto uprostřed odhadnutá škoda 100.000, auto vzadu odhadnuto 50.000, moje volvo vepředu odhad škody: 5.000,- Kč. Nutno podotknout, že škodu odhadla PČR a nikdo se mně neptal. Na to, že to byla pořádná rána, tak se akorát vycvakly boky nárazníku a je odřený. Jinak nic... Fakt mně ty volva baví :)
Nebyl bych tak veselý,dobře zkontroluj,jestli se nepromáčkla podlaha v kufru.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#39 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Zajsoft »

martinopel píše: Nebyl bych tak veselý,dobře zkontroluj,jestli se nepromáčkla podlaha v kufru.
Ja ho stejne podezdrivam, ze stavajici kus vnima jako testovaci verzi :-D
Na tomhle si to ozkousi/natrenuje a az to klekne, tak to presklada do slusnejsiho kusu :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3357
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#40 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od dumi.cz »

martinopel píše:
Go!mez píše:Předevčírem jsem se připletl do karambolu. Auto uprostřed odhadnutá škoda 100.000, auto vzadu odhadnuto 50.000, moje volvo vepředu odhad škody: 5.000,- Kč. Nutno podotknout, že škodu odhadla PČR a nikdo se mně neptal. Na to, že to byla pořádná rána, tak se akorát vycvakly boky nárazníku a je odřený. Jinak nic... Fakt mně ty volva baví :)
Nebyl bych tak veselý,dobře zkontroluj,jestli se nepromáčkla podlaha v kufru.
Taky sem ji tuhle koupil zezadu do 850tky kombi, jen naraznik je odrenej. dival sem se do kufru, ale zadny poskozeni sem nenasel. Martine prozradis nejaky konkretni misto kam urcite kouknout?

Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1170
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#41 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od zvedavec »

Mám podobnou zkušenost, že do mě zezadu naparkovala bloncka s nějakým zánovním Oplem. Vona měla rozmlácenej čumák až na chladič a já oprýsklej lak na nárazníku. Tak by mě taky zajímalo kde v tom kufru hledat eventuelní škodu.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#42 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

menší update:

- v kufru jsem naštěstí nic nenašel, takže dobrý
- v mezičase jsem absolvoval technickou. Co kontrolujou, bylo v pořádku. Emise byly balzám na duši. Jedno měření na volnoběh, druhé na 2500 otáček a dost. Žádný túrování do omezovače 5x za sebou jako u dýzlu.
- dneska jsem vyrazil na přepis. Je hezký, že už všechno může udělat jak prodávající, tak kupující, vše na jednom místě, stačí plná moc. Akorát že se mi někde v překladu ztratilo, že to musí být v místě registrace prodávajícího, takže jsem čekal hodinu a půl zbytečně. Ach jo. :%)
- začal mi lehce vibrovat volant při vyšších rychlostech, v pátek jdu přehodit gumy, tak uvidím
- na dvou místech v interiéru začalo něco drnčet. By mne zajímalo, jestli to drnčí od začátku a jenom jsem to neslyšel, nebo se to začíná rozpadat. Asi to, včetně případného automatu, budou následky toho ťukance :D
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#43 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od hajnej »

Go!mez píše: - na dvou místech v interiéru začalo něco drnčet. By mne zajímalo, jestli to drnčí od začátku a jenom jsem to neslyšel, nebo se to začíná rozpadat. Asi to, včetně případného automatu, budou následky toho ťukance :D
mě třeba drnčí tapec dveří, když repráky moc basujou
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#44 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

No jo, kdyby to bylo při basování, s tím se dá něco dělat. Tohle prostě občas drnčí i na rovné silnici...

Jinak, mám konečně přihlášeno :Yahoo!:
První pokus: byl jsem na úřadě v místě mého bydliště a ne prodávajícího. Bohužel. Ale stejně nechápu smysl, protože jsem dostal papíry a stejně teď už budu chodit sem (navíc Praha jde vyřídit na 4 místech, tak by snad republika mohla být napojená celá, ne?)
Druhý pokus: dorazil jsem na Bohdalec o půl druhé, pracovní doba do půl čtvrté, ale lístky už všechny vybrány...
Třetí pokus: Stodůlky, podle netu 5 čekajících na 7 přepážek, supr. Jenže zrovna při mém příjezdu jim spadnul systém a po hodině čekání jsem to zabalil
Čtvrtý pokus: Stodůlky, na lístku číslo o dvě vyšší než na přepážce, za 15 minut bylo vše vyřízeno...
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#45 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

Jen krátký update:
najeto cca 3000km, spotřeba se zatím drží na 11,9 (víceméně kombinace dálnice a Praha).
Zdá se, že drnčení měniče je častější a častější, holt budu muset risknout výměnu oleje převodovky. Snad to pomůže.
Tak jednou do týdne se rozsvítí kontrolka trakce, po dalším nastartování už nesvítí. Mám načatý kroužek pod volantem, měnit to ale nebudu...
V mezidobí jsem opravil promáčklé dveře, oprýskané lišty a nějaké drobnosti, což stálo pár stovek, den práce a není to nejhorší.
Jinak auto jede (a dobře), topí, moc nevrže, akorát občas nesjede okno řidiče nebo spolujezdce... Zatím bylo párkrát -6 až -8 a žádný problém.
Takže za mne pořád ještě dobrý :)
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#46 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Počteníčko pěkné :good:
Držím palce a přeji ještě mnoho km bez větších závad :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#47 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

A co myslíte? Měl ho tam!
service.jpg
service.jpg (52.08 KiB) Zobrazeno 1866 x
Včera na dálnici auto škublo, rozsvítilo hlášku a jelo jen na trojku. Zastavil jsem, znovu nastartoval, auto začalo znova řadit, ale hláška zůstává.
Takže najeto cca 4.000km a co teď? Konečná? Uvidíme...
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#48 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od hajnej »

ajajaj. Už je to tady?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5014
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#49 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od PINĎABC »

Tak ale pak zas bude na dlouho klid, když se tam dá performenc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Beroun

#50 Deníček jedné S80 T6

Příspěvek od Go!mez »

No, performance tam rozhodně dávat nebudu (ne, že bych nechtěl).
Teď si musím pořádně rozmyslet, kolik do toho budu chtít investovat... Ale doufal jsem, že to bude třeba až po zimě.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“