Deníček jedné S80 T6
- Autor
- Zpráva
#26 Deníček jedné S80 T6
>Tak s tím jsi do této expedice šel...<
jj, doufám, že to aspoň ten rok vydrží. A jsem rád, že jsem něco nepřehlédnul já...
Jedna S80 přestavěná na manuál zrovna u Davida stojí na dvoře, ale co jsem pochopil, nebylo to ani levné, ani jednoduché (kvůli řídícím jednotkám), ani to nesplňuje to, kvůli čemu se to dělalo.
A na USA bych nespoléhal. Snadno vyměnit za něco jiného to nejde a když už se sežene tahle převodovka zrepasovaná, tak prý za cca 35tis plus doprava plus clo plus DPH plus práce...
No a ta performance úprava... Máme opravdu potvrzeno, že je to potom napořád?
jj, doufám, že to aspoň ten rok vydrží. A jsem rád, že jsem něco nepřehlédnul já...
Jedna S80 přestavěná na manuál zrovna u Davida stojí na dvoře, ale co jsem pochopil, nebylo to ani levné, ani jednoduché (kvůli řídícím jednotkám), ani to nesplňuje to, kvůli čemu se to dělalo.
A na USA bych nespoléhal. Snadno vyměnit za něco jiného to nejde a když už se sežene tahle převodovka zrepasovaná, tak prý za cca 35tis plus doprava plus clo plus DPH plus práce...
No a ta performance úprava... Máme opravdu potvrzeno, že je to potom napořád?
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#27 Deníček jedné S80 T6
Nic neni naporad pokial sa k tomu niekto sprava jak hovado. No s performance kitom ta prevodovka ma uz ovela vacsie rezervy. Ona jr poddimenzovana uz od vyroby a to je problem. S aplikaciou performance kitu a normalnym zaobchadzanim a servisovanim danej prevodovky sa z nej stava normalna viac menej spolahliva prevodovka.
#28 Deníček jedné S80 T6
To je teorie a tak se to říká.
Ale je někdo, kdo tu performance úpravu má a najel s ní více než, řekněme, 100.000km? Aby mohl zodpovědně říct, že je to řešením?
Ale je někdo, kdo tu performance úpravu má a najel s ní více než, řekněme, 100.000km? Aby mohl zodpovědně říct, že je to řešením?
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#29 Deníček jedné S80 T6
Ono je problem, kdyz se vymejslej picoviny, jako menit jednotky a podobne, kdyz se pritom vi, ze vetsina jednotek je vazana na VINko, jsou ruzne HW/SW verze, tak se pak svete div, ze vymene jednotky se nebavej se zbytkem. Pritom ARD(tudiz potazmo D5T5) ma v nabidte chipu(http://www.ardideas.com/ARD-ECU-Software-Upgrade-S80-1999-2000-Retune_p_254.html) konverzi z AT na MT. Takze proc vymejslet nejaky bastleni, kdyz se to da resit takhle elegantne, ze...Go!mez píše:>Tak s tím jsi do této expedice šel...<
jj, doufám, že to aspoň ten rok vydrží. A jsem rád, že jsem něco nepřehlédnul já...
Jedna S80 přestavěná na manuál zrovna u Davida stojí na dvoře, ale co jsem pochopil, nebylo to ani levné, ani jednoduché (kvůli řídícím jednotkám), ani to nesplňuje to, kvůli čemu se to dělalo.
A na USA bych nespoléhal. Snadno vyměnit za něco jiného to nejde a když už se sežene tahle převodovka zrepasovaná, tak prý za cca 35tis plus doprava plus clo plus DPH plus práce...
No a ta performance úprava... Máme opravdu potvrzeno, že je to potom napořád?
Jinak zadne naporad neni naporad, vse podleha opotrebeni, vady materialu, zachazeni, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#30 Deníček jedné S80 T6
Jak se říká zatím to neřeším a jezdím jen by mě třeba zajímalo zda tam jde napasovat i jiná novější aut. převodovka?? Také jsem šel do toho, že holt když to klekne rozeberu to rozprodám na díly a aspon nějaká kačka se vrátí. Jen nevím jestli další auto bude zas volvo neb at jsem koupil tohle a nebo předchozí tak to po napsání sem že jsem štastný majitel volva byl vyveden z omylu, že jsem si koupil největší šit od volva jaký existuje tudíž už nevím jaké bych si mohl koupit další aby to zas nebylo stejné.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#31 Deníček jedné S80 T6
Ale stejně ho už začínám mít rád.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
#32 Deníček jedné S80 T6
Hele, to máš jedno. Já jsem měl taky V50 2.0D, prodával jsem jí s cca 190tkm a že je to největší shit jsem se dozvěděl až tady, když jsem dával inzerát
Takže doufám, že budu mít podobné štěstí.
Ale jinak se tam, alespoň podle mých informací, nic jiného nehodí...
Takže doufám, že budu mít podobné štěstí.
Ale jinak se tam, alespoň podle mých informací, nic jiného nehodí...
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#33 Deníček jedné S80 T6
V50 ve 2.0 D že je prej mrdka, do práce mi přijela jedna s bouchlym lemem a prasklym nárazníkem co měla 299tkm nalítáno, nebyla poprvý bouchnutá ale stav byl podle mě dobrej, neklepala od podvozku, spojka zabírala nahoře což byla asi jedniná budoucí investice kromě oleje a filtrů.Go!mez píše:Hele, to máš jedno. Já jsem měl taky V50 2.0D, prodával jsem jí s cca 190tkm a že je to největší shit jsem se dozvěděl až tady, když jsem dával inzerát
Takže doufám, že budu mít podobné štěstí.
Ale jinak se tam, alespoň podle mých informací, nic jiného nehodí...
Co se týče toho automatu, kamarádův táta dojezdil jeden automat na tom že ač auto pravidělně servisovali po různejch servisech tak nedošlo k výměně oleje AT. "Boris" ve štěrboholích měl omlácenou T6ku s funkčním AT stejnýho typu, taksme jí nakonec v práci přendali a T6ka jezdí dál. Ale než se našla byla původně alternativa že se bude opravovat rychlostka, nějaký borci sou v radotíně a dělaj ame automaty. Po jednom telefonátu kamarádova táty navrhly levnou variantu že mu prodaj opravnou sadu asi za 15tKč ale je potřeba jí namontovat do převodovky co je smontovaná šroubama na palcový klíče(snad to řikám správně).
Nehci malovat čerty na zeď ale třeba ten automat nalítá ještě mrtě kiláků
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#34 Deníček jedné S80 T6
Tak uvidíme zatím to jezdí troubí svítí holt když vypoví službu tak to začnu řešit ještě zkusím napsat do toho Jůesej na kolik by to vyšlo poslat at mám představu co by mě čekalo.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
#35 Deníček jedné S80 T6
Menší estetický update:
Trochu mne štvala v interiéru ta roztrhaná "kůže" kolem řadičky a ručky, tak jsem objednal přes eBay náhradní a vyměnil to.
Nejsem z toho úplně odvázanej, protože zejména ta na řadičku neseděla, chyběly jí průřezy na trny a teď trochu šponuje při zařazení P, což mi hýbe panelem kolem páky. Ručka zase je nějak lepená do toho rámečku, takže to taky úplně nesedí... Ale co už. Je to lepší než to bylo, stálo to asi 750,- Kč a trvalo to asi půl hodiny (nebýt těch sponek na ručce, tak asi 10 minut).
Foto před: Stará a nová: Výsledek:
Trochu mne štvala v interiéru ta roztrhaná "kůže" kolem řadičky a ručky, tak jsem objednal přes eBay náhradní a vyměnil to.
Nejsem z toho úplně odvázanej, protože zejména ta na řadičku neseděla, chyběly jí průřezy na trny a teď trochu šponuje při zařazení P, což mi hýbe panelem kolem páky. Ručka zase je nějak lepená do toho rámečku, takže to taky úplně nesedí... Ale co už. Je to lepší než to bylo, stálo to asi 750,- Kč a trvalo to asi půl hodiny (nebýt těch sponek na ručce, tak asi 10 minut).
Foto před: Stará a nová: Výsledek:
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
#36 Deníček jedné S80 T6
Tak tenhle topic mě opravdu baví!
Doufám, že budeš dlouho pokračovat v tomto stylu, protože mě opravdu zajímá, jak to dopadne. Dost často si říkám něco podobného, že člověk do starého auta nenasype tolik jako mají ztrátu na hodnotě auta nová. Pak se podívám do svého deníčku a zase si říkám opak, ale co už, aspoň si děláme radost novými věcmi a tím jak jsme si to vylepšili na rozdíl od přihlížení ke ztrátě ceny nového auta
Obdivuju Tě, že jsi do toho šel takhle po hlavě a přeju Ti hodně štěstí, bude potřeba
Doufám, že budeš dlouho pokračovat v tomto stylu, protože mě opravdu zajímá, jak to dopadne. Dost často si říkám něco podobného, že člověk do starého auta nenasype tolik jako mají ztrátu na hodnotě auta nová. Pak se podívám do svého deníčku a zase si říkám opak, ale co už, aspoň si děláme radost novými věcmi a tím jak jsme si to vylepšili na rozdíl od přihlížení ke ztrátě ceny nového auta
Obdivuju Tě, že jsi do toho šel takhle po hlavě a přeju Ti hodně štěstí, bude potřeba
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
#37 Deníček jedné S80 T6
Předevčírem jsem se připletl do karambolu. Auto uprostřed odhadnutá škoda 100.000, auto vzadu odhadnuto 50.000, moje volvo vepředu odhad škody: 5.000,- Kč. Nutno podotknout, že škodu odhadla PČR a nikdo se mně neptal. Na to, že to byla pořádná rána, tak se akorát vycvakly boky nárazníku a je odřený. Jinak nic... Fakt mně ty volva baví
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#38 Deníček jedné S80 T6
Nebyl bych tak veselý,dobře zkontroluj,jestli se nepromáčkla podlaha v kufru.Go!mez píše:Předevčírem jsem se připletl do karambolu. Auto uprostřed odhadnutá škoda 100.000, auto vzadu odhadnuto 50.000, moje volvo vepředu odhad škody: 5.000,- Kč. Nutno podotknout, že škodu odhadla PČR a nikdo se mně neptal. Na to, že to byla pořádná rána, tak se akorát vycvakly boky nárazníku a je odřený. Jinak nic... Fakt mně ty volva baví
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#39 Deníček jedné S80 T6
Ja ho stejne podezdrivam, ze stavajici kus vnima jako testovaci verzimartinopel píše: Nebyl bych tak veselý,dobře zkontroluj,jestli se nepromáčkla podlaha v kufru.
Na tomhle si to ozkousi/natrenuje a az to klekne, tak to presklada do slusnejsiho kusu
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3357
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#40 Deníček jedné S80 T6
Taky sem ji tuhle koupil zezadu do 850tky kombi, jen naraznik je odrenej. dival sem se do kufru, ale zadny poskozeni sem nenasel. Martine prozradis nejaky konkretni misto kam urcite kouknout?martinopel píše:Nebyl bych tak veselý,dobře zkontroluj,jestli se nepromáčkla podlaha v kufru.Go!mez píše:Předevčírem jsem se připletl do karambolu. Auto uprostřed odhadnutá škoda 100.000, auto vzadu odhadnuto 50.000, moje volvo vepředu odhad škody: 5.000,- Kč. Nutno podotknout, že škodu odhadla PČR a nikdo se mně neptal. Na to, že to byla pořádná rána, tak se akorát vycvakly boky nárazníku a je odřený. Jinak nic... Fakt mně ty volva baví
Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#41 Deníček jedné S80 T6
Mám podobnou zkušenost, že do mě zezadu naparkovala bloncka s nějakým zánovním Oplem. Vona měla rozmlácenej čumák až na chladič a já oprýsklej lak na nárazníku. Tak by mě taky zajímalo kde v tom kufru hledat eventuelní škodu.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
#42 Deníček jedné S80 T6
menší update:
- v kufru jsem naštěstí nic nenašel, takže dobrý
- v mezičase jsem absolvoval technickou. Co kontrolujou, bylo v pořádku. Emise byly balzám na duši. Jedno měření na volnoběh, druhé na 2500 otáček a dost. Žádný túrování do omezovače 5x za sebou jako u dýzlu.
- dneska jsem vyrazil na přepis. Je hezký, že už všechno může udělat jak prodávající, tak kupující, vše na jednom místě, stačí plná moc. Akorát že se mi někde v překladu ztratilo, že to musí být v místě registrace prodávajícího, takže jsem čekal hodinu a půl zbytečně. Ach jo.
- začal mi lehce vibrovat volant při vyšších rychlostech, v pátek jdu přehodit gumy, tak uvidím
- na dvou místech v interiéru začalo něco drnčet. By mne zajímalo, jestli to drnčí od začátku a jenom jsem to neslyšel, nebo se to začíná rozpadat. Asi to, včetně případného automatu, budou následky toho ťukance
- v kufru jsem naštěstí nic nenašel, takže dobrý
- v mezičase jsem absolvoval technickou. Co kontrolujou, bylo v pořádku. Emise byly balzám na duši. Jedno měření na volnoběh, druhé na 2500 otáček a dost. Žádný túrování do omezovače 5x za sebou jako u dýzlu.
- dneska jsem vyrazil na přepis. Je hezký, že už všechno může udělat jak prodávající, tak kupující, vše na jednom místě, stačí plná moc. Akorát že se mi někde v překladu ztratilo, že to musí být v místě registrace prodávajícího, takže jsem čekal hodinu a půl zbytečně. Ach jo.
- začal mi lehce vibrovat volant při vyšších rychlostech, v pátek jdu přehodit gumy, tak uvidím
- na dvou místech v interiéru začalo něco drnčet. By mne zajímalo, jestli to drnčí od začátku a jenom jsem to neslyšel, nebo se to začíná rozpadat. Asi to, včetně případného automatu, budou následky toho ťukance
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#43 Deníček jedné S80 T6
mě třeba drnčí tapec dveří, když repráky moc basujouGo!mez píše: - na dvou místech v interiéru začalo něco drnčet. By mne zajímalo, jestli to drnčí od začátku a jenom jsem to neslyšel, nebo se to začíná rozpadat. Asi to, včetně případného automatu, budou následky toho ťukance
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#44 Deníček jedné S80 T6
No jo, kdyby to bylo při basování, s tím se dá něco dělat. Tohle prostě občas drnčí i na rovné silnici...
Jinak, mám konečně přihlášeno
První pokus: byl jsem na úřadě v místě mého bydliště a ne prodávajícího. Bohužel. Ale stejně nechápu smysl, protože jsem dostal papíry a stejně teď už budu chodit sem (navíc Praha jde vyřídit na 4 místech, tak by snad republika mohla být napojená celá, ne?)
Druhý pokus: dorazil jsem na Bohdalec o půl druhé, pracovní doba do půl čtvrté, ale lístky už všechny vybrány...
Třetí pokus: Stodůlky, podle netu 5 čekajících na 7 přepážek, supr. Jenže zrovna při mém příjezdu jim spadnul systém a po hodině čekání jsem to zabalil
Čtvrtý pokus: Stodůlky, na lístku číslo o dvě vyšší než na přepážce, za 15 minut bylo vše vyřízeno...
Jinak, mám konečně přihlášeno
První pokus: byl jsem na úřadě v místě mého bydliště a ne prodávajícího. Bohužel. Ale stejně nechápu smysl, protože jsem dostal papíry a stejně teď už budu chodit sem (navíc Praha jde vyřídit na 4 místech, tak by snad republika mohla být napojená celá, ne?)
Druhý pokus: dorazil jsem na Bohdalec o půl druhé, pracovní doba do půl čtvrté, ale lístky už všechny vybrány...
Třetí pokus: Stodůlky, podle netu 5 čekajících na 7 přepážek, supr. Jenže zrovna při mém příjezdu jim spadnul systém a po hodině čekání jsem to zabalil
Čtvrtý pokus: Stodůlky, na lístku číslo o dvě vyšší než na přepážce, za 15 minut bylo vše vyřízeno...
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#45 Deníček jedné S80 T6
Jen krátký update:
najeto cca 3000km, spotřeba se zatím drží na 11,9 (víceméně kombinace dálnice a Praha).
Zdá se, že drnčení měniče je častější a častější, holt budu muset risknout výměnu oleje převodovky. Snad to pomůže.
Tak jednou do týdne se rozsvítí kontrolka trakce, po dalším nastartování už nesvítí. Mám načatý kroužek pod volantem, měnit to ale nebudu...
V mezidobí jsem opravil promáčklé dveře, oprýskané lišty a nějaké drobnosti, což stálo pár stovek, den práce a není to nejhorší.
Jinak auto jede (a dobře), topí, moc nevrže, akorát občas nesjede okno řidiče nebo spolujezdce... Zatím bylo párkrát -6 až -8 a žádný problém.
Takže za mne pořád ještě dobrý
najeto cca 3000km, spotřeba se zatím drží na 11,9 (víceméně kombinace dálnice a Praha).
Zdá se, že drnčení měniče je častější a častější, holt budu muset risknout výměnu oleje převodovky. Snad to pomůže.
Tak jednou do týdne se rozsvítí kontrolka trakce, po dalším nastartování už nesvítí. Mám načatý kroužek pod volantem, měnit to ale nebudu...
V mezidobí jsem opravil promáčklé dveře, oprýskané lišty a nějaké drobnosti, což stálo pár stovek, den práce a není to nejhorší.
Jinak auto jede (a dobře), topí, moc nevrže, akorát občas nesjede okno řidiče nebo spolujezdce... Zatím bylo párkrát -6 až -8 a žádný problém.
Takže za mne pořád ještě dobrý
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#46 Deníček jedné S80 T6
Počteníčko pěkné
Držím palce a přeji ještě mnoho km bez větších závad
Držím palce a přeji ještě mnoho km bez větších závad
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#47 Deníček jedné S80 T6
A co myslíte? Měl ho tam!
Včera na dálnici auto škublo, rozsvítilo hlášku a jelo jen na trojku. Zastavil jsem, znovu nastartoval, auto začalo znova řadit, ale hláška zůstává.
Takže najeto cca 4.000km a co teď? Konečná? Uvidíme...
Včera na dálnici auto škublo, rozsvítilo hlášku a jelo jen na trojku. Zastavil jsem, znovu nastartoval, auto začalo znova řadit, ale hláška zůstává.
Takže najeto cca 4.000km a co teď? Konečná? Uvidíme...
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#48 Deníček jedné S80 T6
ajajaj. Už je to tady?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5014
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#49 Deníček jedné S80 T6
Tak ale pak zas bude na dlouho klid, když se tam dá performenc
#50 Deníček jedné S80 T6
No, performance tam rozhodně dávat nebudu (ne, že bych nechtěl).
Teď si musím pořádně rozmyslet, kolik do toho budu chtít investovat... Ale doufal jsem, že to bude třeba až po zimě.
Teď si musím pořádně rozmyslet, kolik do toho budu chtít investovat... Ale doufal jsem, že to bude třeba až po zimě.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek