Deníček jedné S80 T6
- Autor
- Zpráva
#1 Deníček jedné S80 T6
Rozhodl jsem se pro menší sociální experiment
A sice na téma, jestli je S80 T6 z roku 1999 s automatem hodně muziky za málo peněz, nebo jen bezedná díra na peníze a lístek do cvokárny. Mám ji nově a pokud by to nikomu nevadilo, vedl bych jí něco jako deníček, ať si případní zájemci (a že se každou chvíli některý nedůvěřivec, který nevěří historkám o automatu a dalších drobnostech, objeví – včetně mne) v budoucnu udělají obrázek. V přímém přenosu to bude mít větší vypovídající hodnotu, než po letech souhrnně, kdy se hojně používají výrazy typu „všichni/všechno“, „nikdo/nikdy“, „vždycky“, apod.
Podotýkám, že absolutně netuším, jak a kdy to skončí (a doufám, že později než za 2 měsíce). Předpokládám, že se jako v pokru budou postupně zvyšovat sázky (jedna lambda, druhá lambda, jedno turbo, experimenty s převodovkou atd.) a půjde jen o to, včas složit karty. K tomu potřebuju vás, abyste mne včas zarazili
A sice na téma, jestli je S80 T6 z roku 1999 s automatem hodně muziky za málo peněz, nebo jen bezedná díra na peníze a lístek do cvokárny. Mám ji nově a pokud by to nikomu nevadilo, vedl bych jí něco jako deníček, ať si případní zájemci (a že se každou chvíli některý nedůvěřivec, který nevěří historkám o automatu a dalších drobnostech, objeví – včetně mne) v budoucnu udělají obrázek. V přímém přenosu to bude mít větší vypovídající hodnotu, než po letech souhrnně, kdy se hojně používají výrazy typu „všichni/všechno“, „nikdo/nikdy“, „vždycky“, apod.
Podotýkám, že absolutně netuším, jak a kdy to skončí (a doufám, že později než za 2 měsíce). Předpokládám, že se jako v pokru budou postupně zvyšovat sázky (jedna lambda, druhá lambda, jedno turbo, experimenty s převodovkou atd.) a půjde jen o to, včas složit karty. K tomu potřebuju vás, abyste mne včas zarazili
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#2 Deníček jedné S80 T6
A jak k tomu celému došlo?
Z určitých důvodů poměrně často měním auta. Když vybírám auto na delší dobu, snažím se vyhnout očividným kravinám a proto např. poslední auto byla V70III Ocean Race DRIVe, kterou jsem kupoval s najetými 2.000km. Volba rozumem (mimochodem, z fleku bych ji koupil znovu).
Teď nastalo blíže neurčené období provizorního auta, takže i relativní prostor na nesmysly. Na rozumném autě za, řekněme 200-300tis, bych za rok stejně minimálně na ztrátě hodnoty kolem 30-50 tisíc prodělal, tak co to vzít z druhé strany? Velký benzínový sedan jsem nikdy neměl ani nechtěl, protože není ani praktický, ani úsporný, ani zábavný a přesto, nebo právě proto mi do oka padla zmíněná S80 T6 automat za 39.000Kč. I kdybych ji za rok (uznávám, ten rok by musela vydržet), hodil ze skály, tak pořád neprodělám tolik (první důkaz, jak si kupující překrucují perspektivu).
Volva jsem měl 4 a jednoho Saaba, protože pro ně prostě mám slabost. Takže servisy v Praze jakž takž znám, tak aspoň, aby ten nesmysl byl Volvo, a já netápal v úplně cizích vodách.
Ale zpátky k autu. V podstatě nejsilnější argument pro jeho koupi bylo, že ho prodávali u Kurtzů (pro neznalé – autorizovaný Volvo prodejce), se kterými mám dobré zkušenosti. Dušovali se, že auto sice není přímo servisované u nich, ale přesto si troufnou ho prodávat, protože ho trochu znají a prohlédli ho. Předchozí majitel ho měl 4 roky a ani zkušební jízda neodhalila žádné výrazné nedostatky. Auto má zachovalou kůži (až na prodřené manžety ručky a řadičky, naopak sedačka a područka jsou OK), motor motoruje, převodovka převoduje, tlumiče tlumičují, nic nepíská, nehvízdá, nebouchá, neklepe, nekape, nesvítí (až na „drobnosti“, popíšu dále), akorát je to taková popelka zvenku. Není zrezlá, jen má všechny svislé plochy a nárazníky buď odřené, objeté klíčema, promáčklé nebo popraskaný a odštípaný lak s puchýřkama. Ale 200kW, sada zimních kol, příčníky, tažné, sprcha v loketní opěrce a 274.000km najeto, co víc si přát
Chvíli jsem přemýšlel, jestli to má cenu. Něco jsem načetl tady na fóru (pravda, moc pozitivního toho nebylo) a prošel aktuální nabídku inzerátů. Z těch se mi nejvíc líbil jeden z Bazoše, kde na jedné z fotek u auta někde na dvoře stála (spíš by se dalo říci, zevlovala) partička puberťáků, takže bylo jasné, odkud vítr vane. Nebo další, který za větší peníze nabízel auto s „hůř řadící“ převodovkou, nebo spousta dalších bizarností. Inzeráty s jednou nebo max dvěma fotkama a popisem, omezující se na informaci, že „auto jede supr“, jsem ani nepočítal.
Nakonec jsem si řekl, že když do pekla, tak na koni a auto koupil. Budu se snažit sem dávat průběžně veškerý vývoj (závada, řešení, náklady), tak jak bude probíhat, přičemž prvních pár příspěvků bude retrospektivních.
Z určitých důvodů poměrně často měním auta. Když vybírám auto na delší dobu, snažím se vyhnout očividným kravinám a proto např. poslední auto byla V70III Ocean Race DRIVe, kterou jsem kupoval s najetými 2.000km. Volba rozumem (mimochodem, z fleku bych ji koupil znovu).
Teď nastalo blíže neurčené období provizorního auta, takže i relativní prostor na nesmysly. Na rozumném autě za, řekněme 200-300tis, bych za rok stejně minimálně na ztrátě hodnoty kolem 30-50 tisíc prodělal, tak co to vzít z druhé strany? Velký benzínový sedan jsem nikdy neměl ani nechtěl, protože není ani praktický, ani úsporný, ani zábavný a přesto, nebo právě proto mi do oka padla zmíněná S80 T6 automat za 39.000Kč. I kdybych ji za rok (uznávám, ten rok by musela vydržet), hodil ze skály, tak pořád neprodělám tolik (první důkaz, jak si kupující překrucují perspektivu).
Volva jsem měl 4 a jednoho Saaba, protože pro ně prostě mám slabost. Takže servisy v Praze jakž takž znám, tak aspoň, aby ten nesmysl byl Volvo, a já netápal v úplně cizích vodách.
Ale zpátky k autu. V podstatě nejsilnější argument pro jeho koupi bylo, že ho prodávali u Kurtzů (pro neznalé – autorizovaný Volvo prodejce), se kterými mám dobré zkušenosti. Dušovali se, že auto sice není přímo servisované u nich, ale přesto si troufnou ho prodávat, protože ho trochu znají a prohlédli ho. Předchozí majitel ho měl 4 roky a ani zkušební jízda neodhalila žádné výrazné nedostatky. Auto má zachovalou kůži (až na prodřené manžety ručky a řadičky, naopak sedačka a područka jsou OK), motor motoruje, převodovka převoduje, tlumiče tlumičují, nic nepíská, nehvízdá, nebouchá, neklepe, nekape, nesvítí (až na „drobnosti“, popíšu dále), akorát je to taková popelka zvenku. Není zrezlá, jen má všechny svislé plochy a nárazníky buď odřené, objeté klíčema, promáčklé nebo popraskaný a odštípaný lak s puchýřkama. Ale 200kW, sada zimních kol, příčníky, tažné, sprcha v loketní opěrce a 274.000km najeto, co víc si přát
Chvíli jsem přemýšlel, jestli to má cenu. Něco jsem načetl tady na fóru (pravda, moc pozitivního toho nebylo) a prošel aktuální nabídku inzerátů. Z těch se mi nejvíc líbil jeden z Bazoše, kde na jedné z fotek u auta někde na dvoře stála (spíš by se dalo říci, zevlovala) partička puberťáků, takže bylo jasné, odkud vítr vane. Nebo další, který za větší peníze nabízel auto s „hůř řadící“ převodovkou, nebo spousta dalších bizarností. Inzeráty s jednou nebo max dvěma fotkama a popisem, omezující se na informaci, že „auto jede supr“, jsem ani nepočítal.
Nakonec jsem si řekl, že když do pekla, tak na koni a auto koupil. Budu se snažit sem dávat průběžně veškerý vývoj (závada, řešení, náklady), tak jak bude probíhat, přičemž prvních pár příspěvků bude retrospektivních.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#3 Deníček jedné S80 T6
Takže, začínáme projížďkou auta před koupí. Autu svítil nějaký servis (nemůžu si už vzpomenout co, ale byl to snímač od brzd). Ten v servisu vyměnili. Na nákladech jsme se podělili s prodávajícím, takže asi 2.200,- Kč. Dále auto lehce táhlo doprava, proházely se gumy a přestalo to. V kufru byly destičky, které slíbili v případě potřeby vyměnit, ale zůstaly tam, tak to asi nebylo potřeba. Zatím cena 39.000,- plus 2.200,-.
Sečteno podtrženo 41.200,- Kč, 273.973km najeto, což je moje nula
Sečteno podtrženo 41.200,- Kč, 273.973km najeto, což je moje nula
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#4 Deníček jedné S80 T6
První den: auto si vyzvedávám, odjíždím ze servisu a při startování svítí alarm service required. Hláška po chvíli zhasne, auto jede, takže chvátám na schůzku. Večer při jízdě domů na okruhu sebou auto škubne, rozsvítí se grilované kuře a zhrubne chod motoru. Dojedu domů, napojím superdokonalé BT diagnostické šidítko, které hlásí výpadky 3. válce. Druhý den při startu chce pořád servis alarmu, pořád jede jen na 5 válců a přidává se požadavek na servis DSTC. OK, začíná to podle očekávatelného scénáře.
Odpoledne téhož dne u Kurtzů se zjišťuje vadná cívka, během hodinky je vyměněno. Alarm prý souvisí se sirénou a baterií se slabou kapacitou. Prý to u toho auta řešili v minulosti. Na DSTC prý není nic (ale spíš se na to nekoukli). Takže dostávám fakturu na 2.668,- Kč. Hm, pořád to ještě jde.
Při odjezdu ze servisu navíc trvale svítí kontrolka vypnuté stabilizace…
Zatím cca 43.900,- Kč, druhý den a najeto asi 300km
Odpoledne téhož dne u Kurtzů se zjišťuje vadná cívka, během hodinky je vyměněno. Alarm prý souvisí se sirénou a baterií se slabou kapacitou. Prý to u toho auta řešili v minulosti. Na DSTC prý není nic (ale spíš se na to nekoukli). Takže dostávám fakturu na 2.668,- Kč. Hm, pořád to ještě jde.
Při odjezdu ze servisu navíc trvale svítí kontrolka vypnuté stabilizace…
Zatím cca 43.900,- Kč, druhý den a najeto asi 300km
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#5 Deníček jedné S80 T6
Aby to nevypadalo, že si jen budu stěžovat – to auto je fantastické. Za ty peníze je to koncert České filharmonie a možná i koncert Royal Concertgebouw Orchestra z Amstru (no dobře, takhle hraje kamarádova fungl nová RS6, ale vzhledem k ceně taky ne 100x líp). Jako každý správný nový majitel v prvních 14ti dnech jsem z něho nadšen. Motor skoro není slyšet, auto jen tak pluje nad silnicí, v zatáčkách drží stopu, krásně táhne i řadí. Interiér se mi líbí, nikde nic nevrže a poslouchat HU-801 je velmi příjemné…
Mimochodem, rádio. Po cestě z Liberce mi najednou ve všech stanicích začalo lupat (CD jsem neměl na vyzkoušení). Když jsem ho znovu zapnul v Praze, tak hrálo opět čistě. Takže na seznamu závad zatím s otazníkem.
Mimochodem, rádio. Po cestě z Liberce mi najednou ve všech stanicích začalo lupat (CD jsem neměl na vyzkoušení). Když jsem ho znovu zapnul v Praze, tak hrálo opět čistě. Takže na seznamu závad zatím s otazníkem.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#6 Deníček jedné S80 T6
Přichází víkend a trocha manuální práce. Na LP blatníku byla dlouhá, hluboká a orezlá rýha, byl lehce promáčklý a stejně jako řidičovy dveře a zrcátko plný orezlých ďubek a puchýřků. Padlo na to asi den práce, trocha kitu, několik archů smirku, trocha plniče, jeden sprej namíchané barvy (cca 400,-) a dva spreje čirého laku (2x200,-). Nejsem klempíř (vlastně jsem pracující inteligent (hm, takhle napsané to vypadá blbě) a fyzická práce na autě je pro mne relax), takže jsem úplně nedosáhnul roviny (ještě si musím nastudovat ty správné fígle, plus třeba že na plast zrcátka opravdu má přijít plnič, jinak se barva zkrabatí – ale na druhém zrcátku na to taky někdo už přišel), za tisícovku je výsledek dobrý.
Vlastně jsem k tomu ještě zamaskoval oprýskané rohy zadního nárazníku (tmel, plnič, barva, lak). Na zašedlé lišty přišel nějaký gel na renovaci plastů, nyní jsou pěkně černé (jde o to, jak dlouho).
Co mne trochu překvapilo, bylo ztmavnutí hlubokých rýh na laku po stříknutí bezbarvým lakem. Chtěl jsem je jen zaplnit a rozleštit, takhle to asi bude trochu víc vidět. Uvidíme.
Mimochodem, stabilizace už zase nesvítí, „jen“ chce servis. Požádal jsem Kurtz o výpis závad.
Zatím cca 44.900,- Kč, najeto cca 400km
Vlastně jsem k tomu ještě zamaskoval oprýskané rohy zadního nárazníku (tmel, plnič, barva, lak). Na zašedlé lišty přišel nějaký gel na renovaci plastů, nyní jsou pěkně černé (jde o to, jak dlouho).
Co mne trochu překvapilo, bylo ztmavnutí hlubokých rýh na laku po stříknutí bezbarvým lakem. Chtěl jsem je jen zaplnit a rozleštit, takhle to asi bude trochu víc vidět. Uvidíme.
Mimochodem, stabilizace už zase nesvítí, „jen“ chce servis. Požádal jsem Kurtz o výpis závad.
Zatím cca 44.900,- Kč, najeto cca 400km
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#7 Deníček jedné S80 T6
Včera jsem byl u svého dvorního diagnostika. Jezdím k němu s každým nově koupeným autem a pak při závadách. Napíchne auto na osciloskop a zkoukne, jak pálí jiskra (a co za to může - kabely/cívky/svíčky), jak stříkají vstřiky, jaké jsou komprese, jaké hodnoty dávají váha vzduchu, lambdy, turba, alternátor apod. Většinou jsem spokojen, ale tentokrát neměl den, nechtělo se mu "složitě" se dostávat k cívkám a svíčkám, takže jsem se dozvěděl jen půlku toho, co vždy.
Závady v diagnostice byly akorát výpadky zapalování na 2. válci, chyba snímače brzdného tlaku a něco se zadními dveřmi. Jinak nic. 2. válec odpovídal tomu, co mně řeklo šidítko, že je 3. válec (?) a na něm byla zmíněná nová cívka. No, zkrátka vypadalo to, že v servisu nevymazali závady. Takže vymazat a při odjezdu nesvítilo nic.
Než jsem dojel domů, při startování naskočil zpátky požadavek servis na alarm a „trochu“ na DSTC (auto si není jisté, protože to tam vždycky jen problikne na zlomek vteřiny a zmizí. Kdybych to nehledal, ani bych to nezaregistroval).
Takže z pohledu závad OK, ale začíná se mi zdát, že při zařazení D nebo R převodovka cukne. To by bylo dřív, než po uplynulých 14ti dnech…
45.000,- Kč, najeto 450km, spotřeba po Praze mezi 12,5 – 15 l/km podle hustoty zácp.
Závady v diagnostice byly akorát výpadky zapalování na 2. válci, chyba snímače brzdného tlaku a něco se zadními dveřmi. Jinak nic. 2. válec odpovídal tomu, co mně řeklo šidítko, že je 3. válec (?) a na něm byla zmíněná nová cívka. No, zkrátka vypadalo to, že v servisu nevymazali závady. Takže vymazat a při odjezdu nesvítilo nic.
Než jsem dojel domů, při startování naskočil zpátky požadavek servis na alarm a „trochu“ na DSTC (auto si není jisté, protože to tam vždycky jen problikne na zlomek vteřiny a zmizí. Kdybych to nehledal, ani bych to nezaregistroval).
Takže z pohledu závad OK, ale začíná se mi zdát, že při zařazení D nebo R převodovka cukne. To by bylo dřív, než po uplynulých 14ti dnech…
45.000,- Kč, najeto 450km, spotřeba po Praze mezi 12,5 – 15 l/km podle hustoty zácp.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#8 Deníček jedné S80 T6
Včera konečně vysvitlo sluníčko a na něm ta karosářská oprava není ideální, uvidíme po rozleštění.
A ještě sem přidávám foto, co všechno se opravovalo. Nějak mi není jasný, proč byly zrovna tyhle dveře tak osekaný, když zadek a druhý bok je v pořádku...
Naposledy upravil(a) Go!mez dne 12 říj 2015 14:23, celkem upraveno 2 x.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#9 Deníček jedné S80 T6
Pěkný vlákno.
Možná bych ti doporučil, jelikož jsi z Berouna, oblíbit si "vrakáč" avdíly (avdíly.cz ve vyhledávači) a velice doporučuju Richarda Krause z Řeporyj.
Máš to obojí blízko a třeba zrovna v případě špatný cívky ti jí Richard půjčí a nic za to nechce, když problém přestane, 800,- za jetou, což je do pokusnýho auta cena tak akorát. David v avdílech by jí měl určitě taky za nějakou příznivější korunu. Takhle to třeba vypadá, že to neni až tak zásadní, ale až to bude patnáctá, nebo dvacátá věc, tak už bude celkem rozdíl dát 100, nebo 50% ceny. A ty věci tam budou, protože spotřebák.
jinak k cívkám - neni nic divnýho že odchází v párech, nebo po víc kusech
Možná bych ti doporučil, jelikož jsi z Berouna, oblíbit si "vrakáč" avdíly (avdíly.cz ve vyhledávači) a velice doporučuju Richarda Krause z Řeporyj.
Máš to obojí blízko a třeba zrovna v případě špatný cívky ti jí Richard půjčí a nic za to nechce, když problém přestane, 800,- za jetou, což je do pokusnýho auta cena tak akorát. David v avdílech by jí měl určitě taky za nějakou příznivější korunu. Takhle to třeba vypadá, že to neni až tak zásadní, ale až to bude patnáctá, nebo dvacátá věc, tak už bude celkem rozdíl dát 100, nebo 50% ceny. A ty věci tam budou, protože spotřebák.
jinak k cívkám - neni nic divnýho že odchází v párech, nebo po víc kusech
#10 Deníček jedné S80 T6
Díky za tip na Řeporyje (avdíly znám).
Ta první cívka byla spíš snaha řešit s prodejcem nějakou případnou větší závadu.
U tohohle auta nemám v úmyslu řešit opravy přes autorizák. Spíš mi jde o to, na jaké finanční úrovni jde údržba držet, když se trochu pohledá, ale zároveň se nebude nic šidit (maximálně na tom, že origo díly budou jeté).
Ta první cívka byla spíš snaha řešit s prodejcem nějakou případnou větší závadu.
U tohohle auta nemám v úmyslu řešit opravy přes autorizák. Spíš mi jde o to, na jaké finanční úrovni jde údržba držet, když se trochu pohledá, ale zároveň se nebude nic šidit (maximálně na tom, že origo díly budou jeté).
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#12 Deníček jedné S80 T6
O radu samozřejmě stojím a už o diagnostice uvažuju.
Spíš jsem si oddychl, žes hned nenapsal něco o ztraceném případu, protože jsem zaregistroval, že na tvoje slova ohledně T6 většinou došlo
Spíš jsem si oddychl, žes hned nenapsal něco o ztraceném případu, protože jsem zaregistroval, že na tvoje slova ohledně T6 většinou došlo
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#13 Deníček jedné S80 T6
odvážnému štěstí přeje a tobě obzvlášť protože jdeš s kůží na trh. Držím Ti palce a ať máš s t6 jen samé sluníčkové dny
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 Deníček jedné S80 T6
Myslím, že bys mohl čerpat poznatky od uživatele Zajsoft a případně velkým průšvihům i předcházet, případně nějaké to ladění...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#15 Deníček jedné S80 T6
na to ti můžu jen říct, že je Zajsoft hrozně ukecanej, vím to už asi půl hodinyhajnej píše:Myslím, že bys mohl čerpat poznatky od uživatele Zajsoft a případně velkým průšvihům i předcházet, případně nějaké to ladění...
Není nad to, ušetřit si spoustu času tím, že si člověk nechá poradit...
A díky Zajsoftovi za čas a předané zkušenosti.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 Deníček jedné S80 T6
A to sem se nemel cas poradne rozkecatGo!mez píše:na to ti můžu jen říct, že je Zajsoft hrozně ukecanej, vím to už asi půl hodinyhajnej píše:Myslím, že bys mohl čerpat poznatky od uživatele Zajsoft a případně velkým průšvihům i předcházet, případně nějaké to ladění...
Není nad to, ušetřit si spoustu času tím, že si člověk nechá poradit...
A díky Zajsoftovi za čas a předané zkušenosti.
To DSTC(hlaska) problikne pri startovani, ci kdy? Pokud ano, tak to neni BUG, ale Feature
Jinak jak uz pravil Kr.P tak se nediv, civky maj logicky +/- stejnou zivotnost, takze se nediv, kdyz za tyden/mesic klidne vymenis dalsi a ne jen jednu
Sic obcas je to jen spuchrela gumova koncovka, ktera jde pouzit z nejake mrtve. Obcas nejaka funguje napul(pali, ale mizerne), takze ma bud nekde "prorazene" zavity, nebo se do ni dostala vlhkost. Jinak nova civka(origo BOSH) stoji 1k.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#17 Deníček jedné S80 T6
Výborně, takže jednu závadu odškrtávám a přidávám k autu jednu vlastnost
Jasně, že teď už budu i ty cívky hledat co nejvýhodněji, tentokrát to bylo u obavy, jestli to není něco vážnějšího. Teď už vím, že třeba komprese jsou v pořádku, takže až to zase pojede na 5 válců, začnu cívkama. Tak mne napadá, že nic nezkazím tím, když budu mít už aspoň jednu připravenou, co?
Jasně, že teď už budu i ty cívky hledat co nejvýhodněji, tentokrát to bylo u obavy, jestli to není něco vážnějšího. Teď už vím, že třeba komprese jsou v pořádku, takže až to zase pojede na 5 válců, začnu cívkama. Tak mne napadá, že nic nezkazím tím, když budu mít už aspoň jednu připravenou, co?
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#18 Deníček jedné S80 T6
Odporucam kupit volvo dice diagnostiku kludne aj cinu za 70€ alebo do rezervy obycajnu bluetooth elm327 diagnostiku do auta za 5€. Mne auto tiez zacalo triast a islo na 5 valcov. Tato lacna 5€ cinska diagnostika mi povedala cez mobil ze nezapaluje na 1 valci. Vymenena cievka a vaetko OK. Mam to stale pichnute v obd zasuvke a kedykolvek sa cez telefon pripojim
#19 Deníček jedné S80 T6
Tu elm327 přes BT mám, to je spíš taková hračka. I když někdy pomůže i to.
Akorát že mně ukazovala výpadek zapalování na 3. válci, diagnostika pak ukázala 2. válec a hádejte, který to nakonec byl? Ale to je zase poprvé, co kecá, jinak se dá i použít (používám to s Torquem).
Diagnostiku už vybírám, ve vláknu o koupi diagnostiky řeším zrovna, jakou koupit.
Akorát že mně ukazovala výpadek zapalování na 3. válci, diagnostika pak ukázala 2. válec a hádejte, který to nakonec byl? Ale to je zase poprvé, co kecá, jinak se dá i použít (používám to s Torquem).
Diagnostiku už vybírám, ve vláknu o koupi diagnostiky řeším zrovna, jakou koupit.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#20 Deníček jedné S80 T6
Jasne ze je to hracka ale ak sa ti niekde mimo poserie auto ako mne a nic ine pri sebe nemas aj toto je dobre uz neraz mi to pomohlo. Ja planujem kupit tu cinsku kopiu volvo dice cena od 70 do 120€
#21 Deníček jedné S80 T6
Tak včera jsem byl s autem u Davida Patočky. Evidentně jsem se mu trefil do okamžiku, kdy se mu to nehodilo, ale přesto se mi věnoval. Za což mu děkuji.
Útrpně se na mne podíval, povzdechl a mluvil se mnou asi jako doktor s pacientem, kterému oznamuje, že má nádor a zatím se neví jestli zhoubný
Zdá se, že převodovka byla už měněna (musím zjistit více) a snad zatím řadí, jak má. Lehce zadrnčí v některých chvílích (snaha měniče o zamknutí, pokud jsem to dobře pochopil), čehož jsem si všimnul den před tím. Olej vypadá v pořádku.
Špatná zpráva je, že David tyhle 4stupňové automaty už nedělá. Vysoké náklady vzhledem k ceně auta, nejistý výsledek opravy, nedostatek dílů... Takže to případně bude nejen o penězích, ale i o tom někoho na opravu sehnat.
Závěr je, že můžu zkusit vyměnit olej a doufat. A když budu mít štěstí pár desítek tisíc to najede.
Útrpně se na mne podíval, povzdechl a mluvil se mnou asi jako doktor s pacientem, kterému oznamuje, že má nádor a zatím se neví jestli zhoubný
Zdá se, že převodovka byla už měněna (musím zjistit více) a snad zatím řadí, jak má. Lehce zadrnčí v některých chvílích (snaha měniče o zamknutí, pokud jsem to dobře pochopil), čehož jsem si všimnul den před tím. Olej vypadá v pořádku.
Špatná zpráva je, že David tyhle 4stupňové automaty už nedělá. Vysoké náklady vzhledem k ceně auta, nejistý výsledek opravy, nedostatek dílů... Takže to případně bude nejen o penězích, ale i o tom někoho na opravu sehnat.
Závěr je, že můžu zkusit vyměnit olej a doufat. A když budu mít štěstí pár desítek tisíc to najede.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 Deníček jedné S80 T6
Tak s tím jsi do této expedice šel...Go!mez píše: Závěr je, že můžu zkusit vyměnit olej a doufat. A když budu mít štěstí pár desítek tisíc to najede.
Každopádně martinopel se prsí, že tyto automatky umí přivést k nesmrtelnosti.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#23 Deníček jedné S80 T6
Ja si myslim ze umí ale ono to aj patrične stojí tolko €€
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#24 Deníček jedné S80 T6
je otázkou času , kdy nějaký nadšenec vymyslí dovoz již vychytané a dobře zrepasované upgradované převodovky z USA za slušné paníze a otevře tím tok převodovek tok do ČR. Nevěřím, že by amíci neměli řešení na tuto převodovku již dávno zmáklé a ověřené v praxi.
Ono zase, když se náhradní převodovka pošle tankerem kolem polárního kruhu se zastávkou ve Vladivostoku a bude to trvat 12 týdnu, tak to třeba bude transport za levno. Ale je potřeba počítat s odstávkou auta anebo objednat předem.
Anebo už někdo dokázal provést přestavbu na manuál a zlegalizovat ?
Ono zase, když se náhradní převodovka pošle tankerem kolem polárního kruhu se zastávkou ve Vladivostoku a bude to trvat 12 týdnu, tak to třeba bude transport za levno. Ale je potřeba počítat s odstávkou auta anebo objednat předem.
Anebo už někdo dokázal provést přestavbu na manuál a zlegalizovat ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 Deníček jedné S80 T6
Pokusy o přestavbu na manuál už byly, ale nefunguje to. Blbne motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek