Deníček jedné S80 T6
- Autor
- Zpráva
#101 Deníček jedné S80 T6
No jo no, co bych neudělal, abych vás nepobavil, že
Takže, místo opravování těch závad (pomalu je už seznam delší, než seznam výbavy), jsem si zkusil trochu pohrát se sedačkama. Nic závratného, jen vyčistit, dobarvit, namáhaná místa natřít sloním tukem a pak použít kondicionér. Moc jsem si od toho nesliboval, extra výrazná změna to taky není, ale každá drobnost, která mi vrátí chuť se v tom autě vrtat, se počítá, ne?
Sedačky hezky zmatovatěly, akorát ten sloní tuk je lesklý, tak mi to na některých místech (na popraskané kůži) trochu udělalo neplechu. Fleků na sedačce si nevšímejte, byl jsem netrpělivý a barvu jsem ke konci nanášel štětečkem místo houbičky a po ošetření to vylezlo (nebo že by to bylo tím, že jsem na šedé sedačky vzal černou barvu? )
Jinak barva stála asi 150,- Kč, takže poměr cena/výkon je OK.
Před: Po: Detail před: Detail po: Jo a na závěr jsem se v noci jel jen tak projet ke kamarádovi. Se staženým okýnkem (nefunguje mi ta klima) a loktem frajersky ven, vlahá letní noc, minimální provoz, motor jen tak přede, HU-801 mi nechutně nádherně brnkala do uší kytaru z Personal Jesus od Johnnyho Cashe... Zase si mne auto získalo a slíbil jsem si, že ho dám do kupy
A když jsem se z téhle své nejkloboukovatější jízdy vrátil a na palubáku svítilo 7,7l/100 (pozn. redakce: normálně tam svítí něco těsně pod 12), byla to příjemná tečka na dobrou noc...
Takže, místo opravování těch závad (pomalu je už seznam delší, než seznam výbavy), jsem si zkusil trochu pohrát se sedačkama. Nic závratného, jen vyčistit, dobarvit, namáhaná místa natřít sloním tukem a pak použít kondicionér. Moc jsem si od toho nesliboval, extra výrazná změna to taky není, ale každá drobnost, která mi vrátí chuť se v tom autě vrtat, se počítá, ne?
Sedačky hezky zmatovatěly, akorát ten sloní tuk je lesklý, tak mi to na některých místech (na popraskané kůži) trochu udělalo neplechu. Fleků na sedačce si nevšímejte, byl jsem netrpělivý a barvu jsem ke konci nanášel štětečkem místo houbičky a po ošetření to vylezlo (nebo že by to bylo tím, že jsem na šedé sedačky vzal černou barvu? )
Jinak barva stála asi 150,- Kč, takže poměr cena/výkon je OK.
Před: Po: Detail před: Detail po: Jo a na závěr jsem se v noci jel jen tak projet ke kamarádovi. Se staženým okýnkem (nefunguje mi ta klima) a loktem frajersky ven, vlahá letní noc, minimální provoz, motor jen tak přede, HU-801 mi nechutně nádherně brnkala do uší kytaru z Personal Jesus od Johnnyho Cashe... Zase si mne auto získalo a slíbil jsem si, že ho dám do kupy
A když jsem se z téhle své nejkloboukovatější jízdy vrátil a na palubáku svítilo 7,7l/100 (pozn. redakce: normálně tam svítí něco těsně pod 12), byla to příjemná tečka na dobrou noc...
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#102 Deníček jedné S80 T6
Chvalim progres na seslich a vyber muziky...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 37
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#103 Deníček jedné S80 T6
Co se týče těch vibrací pod plynem, byl u mě jeden týpek na díly a vzal si i poloosu, která mu pomohla, auto teď jede hladce. (auto vibrovalo cca od 70km/h po přidání plynu)
#104 Deníček jedné S80 T6
Nějak nemám sílu to okecávat, takže jen rychlý dotaz na fóristy: Auto si asi vymyslelo, že bude teréňák a začalo jezdit, jako by mělo zamknutou uzávěrku v předním diferenciálu. Prostě tak nějak přestal diferenciovat. V rovném směru je to OK, v zatáčce se to hrne.
Máte představu, co to může být? Olejem to není, toho je v převodovce dost (a je čistý). Protože podruhé převodovku neměním, tak to asi bude konečná, co?
Máte představu, co to může být? Olejem to není, toho je v převodovce dost (a je čistý). Protože podruhé převodovku neměním, tak to asi bude konečná, co?
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#105 Deníček jedné S80 T6
Svor je u tohoto auta v pravé poloose.Go!mez píše:Nějak nemám sílu to okecávat, takže jen rychlý dotaz na fóristy: Auto si asi vymyslelo, že bude teréňák a začalo jezdit, jako by mělo zamknutou uzávěrku v předním diferenciálu. Prostě tak nějak přestal diferenciovat. V rovném směru je to OK, v zatáčce se to hrne.
Máte představu, co to může být? Olejem to není, toho je v převodovce dost (a je čistý). Protože podruhé převodovku neměním, tak to asi bude konečná, co?
#106 Deníček jedné S80 T6
Hm, takže o fous levnější než převodovka, ale ne o moc...
Ach jo.
Ach jo.
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#107 Deníček jedné S80 T6
Tak to asi kurevsky levnější,hlavně se to tak nesere,jako převodovky.Výhoda je,že můžeš nesvorovou poloosu použít a dál jezdit.Go!mez píše:Hm, takže o fous levnější než převodovka, ale ne o moc...
Ach jo.
#108 Deníček jedné S80 T6
Počkej, to jako, že tohle auto má samosvor? Jen tak v poloose?
A když ji vyměním za "obyčejnou" tak prostě akorát nemám ten samosvor?
A když ji vyměním za "obyčejnou" tak prostě akorát nemám ten samosvor?
_________________
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
S80 T6, 1999, B6284T, automat, zatím 200kW
bylo: V70 III, DRIVe, Ocean race, 2012, 84kW a ono to kupodivu i jede
bylo: V50, 2.0D, D4204T, 100kW, 2005, manual
bylo: V70 II, 2.5D, D5252T AEL, 103kW, 2001, manual, jezdí i za 4,1l/100km...
bylo: 850 Estate 2.0 T5, B5204T, 155kW, plyn BRC, 1995, manual, >300.000km
#109 Deníček jedné S80 T6
Přesně tak.Go!mez píše:Počkej, to jako, že tohle auto má samosvor? Jen tak v poloose?
A když ji vyměním za "obyčejnou" tak prostě akorát nemám ten samosvor?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek