Motor 3,2 zvýšení výkonu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#26 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od yoby »

Zajsoft píše: Nez resit nejaky diry v prubehu, tak je lepsi to zvednout plosne, takze diry at si klidne zustanou na svem miste :-D
spíš že bude rozdíl v průběhu turbomotoru a atmosféry, byt obě budou mít stejná maxima.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#27 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od Zajsoft »

tomasss píše:Zajsoft: v pohode, jen jsem tu v posledni dobe nekolikrat zahlidnul 3.2 V6, a dneska to ve mne uzralo :D
Je mi to jasny, taky to obcas nevydrzim a ozvu se u nekterych veci, viz. mysacek, protoze jinak si na to pak zvyknou vsichni a podle toho to bude vypadat, ze...
tomasss píše:Jinak ad ladeni atmosfery, krom upravy softwaru na lepsi vyuziti viceoktanovyho paliva, to co se tyce zeleza jde vetsinou cestou snizovani ztrat v sacim a vyfukovym traktu, s cimz je ale u atmosfery temer vzdy spojena vyssi hladina hluku...a to pri najezdu a urceni auta si nejsem jist, jestli je vubec akceptovatelny :)
Jop ono uprava ECU na E85 by taky neco udelala, ale zas tam ma LPG, takze ve vysledku by to chtelo Emulator ECU, brzdu a odladit to radne na LPG - sem na tom uplne stejne...
Tak ja touhle cestou jdu i turbin, nejdriv zaklad z atmosfer a pak az se zamerit na to co se da vytezit navic z turbiny...
Ono lidi na lecos serou, ze u turbiny to neprida treba placnu 2% jako u atmosfery, ale jen 0,5%, ale je to 0,5% tady, neco zas tamhle a najednou na takovejhlech "picovinkach" je to v souctu 5% ze :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#28 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od dali »

Grafy hezký, ale pro začátek bych si třeba ujasnil kolik má 2.0T5 177kW válců, než se o tom fundovaně rozepíšu :D Jednoosý grafy s rovnýma čárama jsou dobrý tak možná pro účely marketingu, ne srovnání vlastností motorů.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#29 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od Zajsoft »

dali píše:Grafy hezký, ale pro začátek bych si třeba ujasnil kolik má 2.0T5 177kW válců, než se o tom fundovaně rozepíšu :D Jednoosý grafy s rovnýma čárama jsou dobrý tak možná pro účely marketingu, ne srovnání vlastností motorů.
Ale fuj, ono to ma dokonce jen 4 valce, fuj, fuj, fuj...
A jinak jednoosej graf byl ve vysledku pro dany pouziti nejpraktictejsi, zkousel sem jich vic...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#30 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od Daniel Kout »

Klucí děkuju. Jinak kdo sledujete moji anabázi s autama, tak si asi říkáte, tomu úplně hrabe, ten má asi starosti. Já mám ale rád změnu a věci rád zkouším i za cenu nějaké té ztráty. No a protože jsem tak trochu kolenovrt, nejdu si koupit novou T6, ale neustále si hraji a zkouším. V autě poslední dobou dost bydlím, a proto mě někdy, když si potřebuji vyčistit kebuli a nebo spěchám zamrzí, že síla trochu chybí. Ono jet proti kamionu a zjistit že rychleji to už nejede není příjemné. p.s.. To jsem již vyřešil a prostě nejezdím jako prase. :) Úpravu atmosféry vidím v řešení HW + SW. Takže čekám na nebídku a hledám hezkou T6, V8. D
_________________
S90 B5

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#31 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od Zajsoft »

Danniel74 píše:Klucí děkuju. Jinak kdo sledujete moji anabázi s autama, tak si asi říkáte, tomu úplně hrabe, ten má asi starosti. Já mám ale rád změnu a věci rád zkouším i za cenu nějaké té ztráty. No a protože jsem tak trochu kolenovrt, nejdu si koupit novou T6, ale neustále si hraji a zkouším. V autě poslední dobou dost bydlím, a proto mě někdy, když si potřebuji vyčistit kebuli a nebo spěchám zamrzí, že síla trochu chybí. Ono jet proti kamionu a zjistit že rychleji to už nejede není příjemné. p.s.. To jsem již vyřešil a prostě nejezdím jako prase. :) Úpravu atmosféry vidím v řešení HW + SW. Takže čekám na nebídku a hledám hezkou T6, V8. D
Me to povidej, ja za 10let vystridal 14 aut, T6 je ted planovana na hooodne dlouho, mozna z ni bude i veteran :-D
Presne, nez si koupit uplne nove, klidne starsi, nebo stare, ale dat do TOP stavu a vylepsovat...

To bydleni znam z dob kdy sem se zabejval vymahanim pohledavek, ono schanet alespon ubytku nekde v prdelakove ve 2 rano, to uz clovek radsi i spal v aute.
Jop, kdyz uz je clovek vyjezdenej, tak je dobry tam mit rezervu pro nouzovy situace.

S upravama stavajiciho poradim tak leda CAI, tepelnej izolator sani, slicovat sani s hlavou, vybrousit poradne nalitky a podobne.
A samozrejme vyhazet prebytecnou zatez :-D

Co se tyce podvozku, tak muzu rozhodne doporucit vzit od UR vse co na Tvuj model delaj, coz je o 1ks vic, nez na starou S80, na tu middle lower bar nedelaj, kdyz potrapis dealery, tak se to da cele poridit tak za cca 15k.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#32 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od Daniel Kout »

A teď vážně, jaký má potenciál 3,2 motor? Pokud se bavíme o svodech, katalyzátorech, výfuku. Je možno tam něco nahnat? Co katy po 240 t.km, fungují ještě? Emise byly bez problému. Co se tedy stane, pokud se kat vyjme a udělá se celé výfukové potrubí? Mám ještě verzi bez přiznaných koncovek, pokud bych chtěl, pak bych dal nárazník s koncovkami a udělal výfuky. Dá se něco získat?

Díky D
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#33 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od Tom0 »

Koncovky jsou součástí nárazníku??? nebo výfuku?
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#34 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od Daniel Kout »

Předpokládám, že jsou součástí posledního dílu tlumiče výfuku? Stávající tlumiče mají koncovky otočené dolů, koncovky V8 a pofaceliftových aut jsou rovně.
_________________
S90 B5

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#35 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od Krystof P. »

Danniel74 píše:A teď vážně, jaký má potenciál 3,2 motor? Pokud se bavíme o svodech, katalyzátorech, výfuku. Je možno tam něco nahnat? Co katy po 240 t.km, fungují ještě? Emise byly bez problému. Co se tedy stane, pokud se kat vyjme a udělá se celé výfukové potrubí? Mám ještě verzi bez přiznaných koncovek, pokud bych chtěl, pak bych dal nárazník s koncovkami a udělal výfuky. Dá se něco získat?

Díky D
Atmosféra nikdy nebude mít takovej potenciál (k ladění výkonu) jako přeplňovanej motor. A myslim si, že moderní atmosféra řízená všema možnejma elektronickejma shitama ještě o to míň. Pokud nemáš možnost vyměnit za oturbenou verzi, tak si sežeň firmu která se zabývá montáží kompresorů a promluv s nima, na malý 4 válce stojí se všim všudy kolem 120tkč.

Jestli chceš velký a těžký auto a zátah vocpoda, tak Touareg V10 TDI je takovej malej kamion bez návěsu. Ale je to Touareg a neni to moc dobrej motor do osobáka.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#36 Motor 3,2 zvýšení výkonu

Příspěvek od Tom0 »

Danniel74 píše:Předpokládám, že jsou součástí posledního dílu tlumiče výfuku? Stávající tlumiče mají koncovky otočené dolů, koncovky V8 a pofaceliftových aut jsou rovně.
Už jsem cca před rokem přemýšlel nad tím vyříznout do stávajícího nárazníku otvory, zkrátit zahnuté konce výfuku a napasovat nějaké pěkné koncovky... No možná zase začnu nad tím přemýšlet... V podstatě jediná investice by byly dvě koncovky. :)
A přidá to alespoň 10 koní... (na vzhledu) :D
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“