Ještě že to najedu tak za 10 letKlasicke podvozky ze serie Road&Track maji zivotnost cca 150-180tkm. Jsou vsak bytelnejsi a take tezsi. Vase tlumice jsou postavene jako klasicka Ohlins Kit System stavebnice a jsou v ni pouzity dily pro zavody, jsou lehci atd. Doporucoval bych servis po cca 80tkm. Minimalne kontrolu (tlak, olej, prip. mechanicka poskozeni).
Tlumiče Öhlins
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#51 Tlumiče Öhlins
cvičně jsem se poptal na to, jak dlouho tyhle tlumiče vydrží, na nějaký případný kontroly atd a dostal jsem:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#52 Tlumiče Öhlins
Tak to je mazec
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#53 Tlumiče Öhlins
Zase nějaký to ušetřený kilíčko na podvozku nikdy nezaškodí a samotná repase až tak moc drahá neni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#54 Tlumiče Öhlins
tak určitěKrystof P. píše:Zase nějaký to ušetřený kilíčko na podvozku nikdy nezaškodí a samotná repase až tak moc drahá neni
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#55 Tlumiče Öhlins
Heureka: http://www.dily-volvo.cz/Volvo/S70-V70-00/Podvozek-rizeni-S70-V70-00/Pruzeni/Zadni-pruzina-1-2.html
Pan Kučera neměl tušení kde set pružin sehnat, ani nedokázal říct číslo, když jsem ho zkoušel. Až potom, co mi Fíla pomohl dohledat a potvrdit číslo jednotlivé pružiny jsem ho hodil do seznamu a vychrlilo to na mě skandix
Pan Kučera neměl tušení kde set pružin sehnat, ani nedokázal říct číslo, když jsem ho zkoušel. Až potom, co mi Fíla pomohl dohledat a potvrdit číslo jednotlivé pružiny jsem ho hodil do seznamu a vychrlilo to na mě skandix
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#56 Tlumiče Öhlins
Kryštofe, nedávno jsem jel do Benešova a viděl jsem mezi Štěrboholama a Jesenicí autoservis s reklamou na ohlins, tak Ti jen referuju,,že jsi sháněl nějaké zastoupení či co
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#57 Tlumiče Öhlins
Jasně, díky moc.skreči píše:Kryštofe, nedávno jsem jel do Benešova a viděl jsem mezi Štěrboholama a Jesenicí autoservis s reklamou na ohlins, tak Ti jen referuju,,že jsi sháněl nějaké zastoupení či co
Nicméně já už mám tlumiče rozhozený a příští týden přijdou díly ze Švédska na repasi a předělání zadních na FWD, takže už jsem parádní spolupráci sehnal, ale i tak díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#58 Tlumiče Öhlins
tak nemáš zač
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#59 Tlumiče Öhlins
ÖHLINS má i BSR
http://www.bsrczech.cz/hledat?q=ohlins&gclid=Cj0KEQiAsNyxBRDBuKrMhsbt3vwBEiQAdRgPsrrwylk2x84nT0l-86Zt-UKojcTBuXvIDP_DYWTfkmsaAhys8P8HAQ
na motorky dělá Mifamoto p. Bureš 604104692
a servis http://halbich.cz/
http://www.ohlinsauto.cz/web/cz/aktuality/
je toho víc, ale osobní zkušenost bohužel není
na motorky dělá Mifamoto p. Bureš 604104692
a servis http://halbich.cz/
http://www.ohlinsauto.cz/web/cz/aktuality/
je toho víc, ale osobní zkušenost bohužel není
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#60 Tlumiče Öhlins
Už to mám pořešený
Patlalum z BSR bych nesvěřil ani výměnu oleje.
Patlalum z BSR bych nesvěřil ani výměnu oleje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#61 Tlumiče Öhlins
BSR se mi líbí, ale nemám osobní zkušenost. V zn servisu je ale nemají rádi, dost často přehrávají od nich čipnutej soft do původního stavu, takže to asi nebude žádná sláva.
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
#62 Tlumiče Öhlins
Ohlinse v Praze dela Hlabich na Kutnohorsky (Dolni Mecholupy - Uhrineves na pul cesty), ale pokud vim tak pro motorky.... umi!!!!skreči píše:Kryštofe, nedávno jsem jel do Benešova a viděl jsem mezi Štěrboholama a Jesenicí autoservis s reklamou na ohlins, tak Ti jen referuju,,že jsi sháněl nějaké zastoupení či co
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#63 Tlumiče Öhlins
Taak jsme zase trošku pokročili. Fotky zatím nejsou, ale snad v pondělí.
Díky tomu, že se dovnitř McPhersonu, tedy pouzdra obrácenýho zlumiče dostal skrz prachovku (+těsnění+další věci) bordel a vlhkost, tak jsme museli zničit jeden obal tlumiče (+155€) abychom z toho dostali pístnici (2x80€)
Dále to zapříčinilo že se budou muset řešit i vnitřky McPhersonů, ale zároveň se nesmí poškodit futra ve kterejch je pouzdro tlumiče, což znamená, že se to bude muset něčim zacpat tak, aby se dalo vypískovat pouze cca spodních 5cm. To mi předpokládám nikdo neudělá, muselo by se zřejmě vytočit na soustruhu něco, co by přesně vymezilo futra a ještě by to muselo bejt dutý. Na galvanovnu do odrezovací lázně to zase nevemou kvůli svrchnímu laku.
Takže budou muset jít napřed na povrchový tryskání, pak si vnitřky doma vypískuju sodou pomocí kompresoru, soda by se neměla snad nikde nalepit jako tryskací médium, pak je šoupnu do galvanovny na lázeň a pokovení a pak ještě půjdou na lakování dvousložkovym lakem
U zadků se musely vyměnit obaly, který jsou pro FWD kratší (2x30€), pístnice který jsou delší (2x47€), spodní oka (2x54€) a dva reservoáry, který jsou sice uplně stejný, ale asi o 2mm kratší (2x55€)
K tomu všemu na předek a zadek 4x end cap (4x10€) a 2x seal head (2x20€) a nějaký těsnění, planžety, olej, hadice za stovečky.
Hadice z rezervoárů jsme nakonec stáhli z hnusný bužírky a budou jentak navolno.
Pak jsou tu ještě velice důležitý prachovky, který samozřejmě Öhlins už nemá a zase jsou speciální. Kvůli tomu, že jsou tlumiče konstruovaný tak, aby dostávaly při závodech štosy, tak jsou některý věci odlehčený a některý zase zesílený, což ve finále znamená drahý, takže tyč ze zadní pístnice nemá normálních 11-12mm průměr, ale 16 a na druhý straně se to uchytává na průměr 40, na což samozřejmě prachovky neexistujou, takže se bude muset spekulovat a nakoupit nějaká manžeta z axiálního táhla řízení (zřejmě z S/V40) která sice nesedí přesně, ale je rozměrově nejblíž. Nebo nechat udělat prachovky na zakázku. Kdybyste někdo měl zkušenost, vítám radu kde udělat.
Toť vše, fotky snad příští týden
Díky tomu, že se dovnitř McPhersonu, tedy pouzdra obrácenýho zlumiče dostal skrz prachovku (+těsnění+další věci) bordel a vlhkost, tak jsme museli zničit jeden obal tlumiče (+155€) abychom z toho dostali pístnici (2x80€)
Dále to zapříčinilo že se budou muset řešit i vnitřky McPhersonů, ale zároveň se nesmí poškodit futra ve kterejch je pouzdro tlumiče, což znamená, že se to bude muset něčim zacpat tak, aby se dalo vypískovat pouze cca spodních 5cm. To mi předpokládám nikdo neudělá, muselo by se zřejmě vytočit na soustruhu něco, co by přesně vymezilo futra a ještě by to muselo bejt dutý. Na galvanovnu do odrezovací lázně to zase nevemou kvůli svrchnímu laku.
Takže budou muset jít napřed na povrchový tryskání, pak si vnitřky doma vypískuju sodou pomocí kompresoru, soda by se neměla snad nikde nalepit jako tryskací médium, pak je šoupnu do galvanovny na lázeň a pokovení a pak ještě půjdou na lakování dvousložkovym lakem
U zadků se musely vyměnit obaly, který jsou pro FWD kratší (2x30€), pístnice který jsou delší (2x47€), spodní oka (2x54€) a dva reservoáry, který jsou sice uplně stejný, ale asi o 2mm kratší (2x55€)
K tomu všemu na předek a zadek 4x end cap (4x10€) a 2x seal head (2x20€) a nějaký těsnění, planžety, olej, hadice za stovečky.
Hadice z rezervoárů jsme nakonec stáhli z hnusný bužírky a budou jentak navolno.
Pak jsou tu ještě velice důležitý prachovky, který samozřejmě Öhlins už nemá a zase jsou speciální. Kvůli tomu, že jsou tlumiče konstruovaný tak, aby dostávaly při závodech štosy, tak jsou některý věci odlehčený a některý zase zesílený, což ve finále znamená drahý, takže tyč ze zadní pístnice nemá normálních 11-12mm průměr, ale 16 a na druhý straně se to uchytává na průměr 40, na což samozřejmě prachovky neexistujou, takže se bude muset spekulovat a nakoupit nějaká manžeta z axiálního táhla řízení (zřejmě z S/V40) která sice nesedí přesně, ale je rozměrově nejblíž. Nebo nechat udělat prachovky na zakázku. Kdybyste někdo měl zkušenost, vítám radu kde udělat.
Toť vše, fotky snad příští týden
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#64 Tlumiče Öhlins
Dovol otázečku: kolik by stála nova sada?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#65 Tlumiče Öhlins
Nová neexistuje. Jinak kolem kila
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#66 Tlumiče Öhlins
A to, co dealuje BSR, je neco jineho?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#67 Tlumiče Öhlins
Ano. To co dealuje BSR jsou normální moderní Öhlins road & track podvozky, přirovnal bych to k čemukoliv od KW přes BC až po Koni, i když kvalita je pochopitelně srovnatelná tak max. s nejlepší řadou od KW. Nevim jak moc to má cenu vysvětlovat, ale má to pár háčků, ten největší je asi to, že se pro Volvo C70 (možná vůbec pro Volvo) nedělají. Dřív, když Öhlins vyrobil tenhle set speciálně pro Volvo ještě nebylo běžný, že by si lidi v Evropě dávali do aut podvozky, který patří na závodní auta.doktor píše:A to, co dealuje BSR, je neco jineho?
Jenže to co dřív bylo pro exoty se dneska stává mainstreamem, a tak každej kdo má auto, prachy a je trošku petrolhead chce mít pocit, že má závoďák, a tak vznikla, respektive se zvedla i poptávka po motorsportovejch technologiích a vznikly "závodní podvozky" pro normální auta. Což je v praxi to, že si koupíš za několik desítek tisíc podvozek, kterej je použitelnej jak na silnici, tak na víkendový ježdění po okruhu.
O co jde u tohohle konkrétního kusu je asi to, že je to takovej (aspoň pro Volvo) průkopník něčeho, co jsem popsal výše. Je to podvozek, kterej se nechá dát na normální auto, ale je to prakticky "sundaný" z něčeho, jako byla 850 BTCC. Hlavní důvod toho, že ho renovuju, respektive předělávám je ten, že se už víc jak 10 let neprodává, je to něco exotickýho, originálního, co už nikdy nikdo mít nebude. V evropě to pár aut má, hlavně ve Švédsku, ale to je asi tak vše. Nejde o to, že by neexistoval lepší podvozek na specifický účely, ale o to, že to je prostě dobovej originál.
Je to asi tak, jako kdybys vyhodil originál rádio z dvojky a nahradil ho 2din s velkym LCD, motor vyměnil za hybrid a převodovku vyměnil za dvouspojkovej automat s 8 kvalty. Sice to bude praktický auto, ale nikdy už to nebude originál.
Jinak k otázce nový sady, tohle bude nová sada. Možná je tam několik věcí, který jsou vyrobený před hodně lety, ale nezbyde nic, co by nebylo zkontrolovaný, zrenovovaný, předělaný a nebo funkční. Tudíž cena nový sady je přesně tolik, kolik kdo dá do renovace svojí starý
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#68 Tlumiče Öhlins
No tak to teda jako klobouk dolu...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#69 Tlumiče Öhlins
Držím palce Kryštofe Mám rád, když má někdo na autě něco, co ostatní nemají a jen tak mít nebudou
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#70 Tlumiče Öhlins
Kryštofe pokud to dáš na C70ku tak budou mít větší hodnotu ty tlumiče než to auto to abys ho neprodával
Sežeň si 850ku
Jinak pecka seš blázen
Sežeň si 850ku
Jinak pecka seš blázen
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#71 Tlumiče Öhlins
Pardon nějak mi ulítla ta citace tedaPetr.Chrpa píše:Kryštofe pokud to dáš na C70ku tak budou mít větší hodnotu ty tlumiče než to auto ,to abys ho neprodával
Sežeň si 850ku
Jinak pecka seš blázen
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#72 Tlumiče Öhlins
850 fkombíku bych taky chtěl, ideálně dvěPetr.Chrpa píše:Kryštofe pokud to dáš na C70ku tak budou mít větší hodnotu ty tlumiče než to auto to abys ho neprodával
Sežeň si 850ku
Jinak pecka seš blázen
ale 850 R neseženu, respektive nezaplatim stejně jako T5, nebo T5-R a na naftu Öhlinse fakt dávat nebudu. Navíc jsem ještě moc mladej a moc chudej na to udržovat víc než jednoho "youngtimera". Potřebuju dodělat byt a ideálně koupit domek.
Hlavně Cčko si mě získalo chovánim na silnici. Mám tam nějaký tlumiče monroe, jestli je to snížený nevim, ale poslední dobou pojímám podezření že asi jo, starý gumy na vyhození a stejně mám občas dojem, jako by to auto mělo motor před zadní nápravou, jak se hrne čumákem dovnitř zatáčky, na tohle prostě 850 nemá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#73 Tlumiče Öhlins
Byl to jen nadech malinkeho popichnutiKrystof P. píše:
850 fkombíku bych taky chtěl, ideálně dvě
ale 850 R neseženu, respektive nezaplatim stejně jako T5, nebo T5-R a na naftu Öhlinse fakt dávat nebudu. Navíc jsem ještě moc mladej a moc chudej na to udržovat víc než jednoho "youngtimera". Potřebuju dodělat byt a ideálně koupit domek.
Hlavně Cčko si mě získalo chovánim na silnici. Mám tam nějaký tlumiče monroe, jestli je to snížený nevim, ale poslední dobou pojímám podezření že asi jo, starý gumy na vyhození a stejně mám občas dojem, jako by to auto mělo motor před zadní nápravou, jak se hrne čumákem dovnitř zatáčky, na tohle prostě 850 nemá.
Cčko jsem taky pokukoval ,ale mám vybráno a k autům utíkám když už mám plné zuby malty a betonu tady u mně doma , ještě mám práce okolo bydlení nejspíš do důchodu ,ale jak se říká kdo si hraje nezlobí - to říkám vždycky moji paní když je naštvaná ohledně aut
Jinak na Öhlinse jsem zvědav ,protože já bych do toho třeba nešel jenom těch starostí a shánění co s tím určitě jsou takže
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#74 Tlumiče Öhlins
Až si pro nějakou 850 pojedu, tak si vzpomenu že ses nabízel mi jí omrknoutPetr.Chrpa píše:
Byl to jen nadech malinkeho popichnuti
Cčko jsem taky pokukoval ,ale mám vybráno a k autům utíkám když už mám plné zuby malty a betonu tady u mně doma , ještě mám práce okolo bydlení nejspíš do důchodu ,ale jak se říká kdo si hraje nezlobí - to říkám vždycky moji paní když je naštvaná ohledně aut
Jinak na Öhlinse jsem zvědav ,protože já bych do toho třeba nešel jenom těch starostí a shánění co s tím určitě jsou takže
Já kdybych věděl, kolik to bude stát, tak si taky nejsem uplně jistej, jestli bych do toho šel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#75 Tlumiče Öhlins
Tvl Krystofe, jsi borec! Fakt klobouk dolu. Kdyby mi nekdo rikal ty castky za jednotlivy nesmysly tech tlumicu, tak uz by letely pres celou garaz. Tesim se na vysledek, zavidim to usili a vyderzaj pijaner!
Naposledy upravil(a) Solniak dne 09 lis 2015 06:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek