zdar volvici.
tak zas tu mam nejaky problem. pred casom som menil deravy intercooler. rozdiel vykonu je samozrejme citelny.ALE. ked slapnem na plyn do kopca auto sa rozbieha trocha lenivo, pri 1800 ot. vykon ide citelne hore, pri 2200 ot vykon poklesne a pri 2500 zasa silny narast vykonu. na rovine je vykon viac menej ok, hoc mam dojem zeby to malo slapat lepsie. diagnostika ukazuje nizky tlak vzduchu v sustave. technik vravel ze to mozu /ale nemusia/ byt aj podtlakove hadicky /?/, ktore casom meknu a pri vyraznom podtlaku sa stlacia a tym obmedzuju vykon. mate niekto podobnu skusenost? resp. poprosim nazor na vec. vopred dakujem
no a este jedna vec, ked pri jazde z kopca podradim pri poklese otacok na 1800 je citit jemne cuknutie aj ked nemam nohu na plyne
Nerovnomerny vykon, poradte prosim
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 36
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
- Bydliště: Prešov
#1 Nerovnomerny vykon, poradte prosim
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2 Nerovnomerny vykon, poradte prosim
Jedna z pravděpodobných možností je jakýkoli problém v (podtlakové) regulaci turba (hadičky a ventil), táhlo s membránou, co hýbe lopatkami turba (s proměnnou geometrií) nebo samotná vrtule (ty lopatky). Ale bez řádné diagnostiky tohoto problému je to jen prosté plácání. Příčin může být více. Palivo, jeho filtrace a regulace, atp.
Lze tedy řešit "měničskou" metodou = měnit všechno, až se jeden trefí.
Nebo postupovat krok za krokem: měřit, prověřovat, prověřovat a problém najít.
Na dálku sotva více poradit.
Jo a vše nejlépe originální diagnostikou, abys měl jistotu, že číslo na displeji je skutečně to, za co se vydává...
"nizky tlak vzduchu v sustave" může znamenat celkem cokoliv.
Pavel
Lze tedy řešit "měničskou" metodou = měnit všechno, až se jeden trefí.
Nebo postupovat krok za krokem: měřit, prověřovat, prověřovat a problém najít.
Na dálku sotva více poradit.
Jo a vše nejlépe originální diagnostikou, abys měl jistotu, že číslo na displeji je skutečně to, za co se vydává...
"nizky tlak vzduchu v sustave" může znamenat celkem cokoliv.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 36
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
- Bydliště: Prešov
#3 Nerovnomerny vykon, poradte prosim
Dakujem za odpoved.
bol som na origo diagnostike a vyhodilo to 284: ECM-6805 Boost pressure control faulty flow
bol som na origo diagnostike a vyhodilo to 284: ECM-6805 Boost pressure control faulty flow
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#4 Nerovnomerny vykon, poradte prosim
Tady bude diagnostika poměrně jednoduchá:
V kostce: někde ufukuje podtlak. Nebo podtlak je OK, ale nereguluje nebo jsou zacpané nebo děravé hadičky. Nebo reguluje, ale 'control valve' nehýbe VNTčkem jak má. Nebo hýbe, ale VNTčko, resp. celé turbo je KO.
P.
Kód: Vybrat vše
Leakage in the vacuum hoses for the engine pads
Leakage in the engine pads
Air leakage in the intake system
Leakage in the vacuum hoses to the turbocharger (TC)/turbocharger (TC) control valve
Blocked hoses for the turbocharger (TC) / turbocharger (TC) control valve
Damaged turbocharger (TC) control valve
Damaged turbocharger (TC).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 36
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
- Bydliště: Prešov
#5 Nerovnomerny vykon, poradte prosim
Možností veľa... už len nájsť niekoho kto ma nezruinuje..asi najlepšie bude meniť kus po kuse a uvidíme.. ďakujem za rady a držte mi palce. čús
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
#6 Nerovnomerny vykon, poradte prosim
Asi nejlevnější přijet.Tím že budeš měnit kus po kuse se dostaneš na šílené peníze a nakonec bude stačit vyměnit třeba prasklou hadičku.Začal bych testem těsnosti soustavy.erik gajdos píše:Možností veľa... už len nájsť niekoho kto ma nezruinuje..asi najlepšie bude meniť kus po kuse a uvidíme.. ďakujem za rady a držte mi palce. čús
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 36
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
- Bydliště: Prešov
#7 Nerovnomerny vykon, poradte prosim
martinopel píše:Asi nejlevnější přijet.Tím že budeš měnit kus po kuse se dostaneš na šílené peníze a nakonec bude stačit vyměnit třeba prasklou hadičku.Začal bych testem těsnosti soustavy.erik gajdos píše:Možností veľa... už len nájsť niekoho kto ma nezruinuje..asi najlepšie bude meniť kus po kuse a uvidíme.. ďakujem za rady a držte mi palce. čús
je to sice 320km, ale za uvahu to stoji.. musim trocha dosporit a v jeseni sa snad vyberiem na vylet. kazdopadne dakujem za ponuku
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 246
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
- Bydliště: Trenčín
#8 V70 ll, skokovy nabeh vykonu.
skus hadicky a nastavenie wastegate turba
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek