Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#1 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Zdravím ve spolek,
ještě, než tu představím svůj kočár, tak trochu historie, aneb jak jsem se k Volvu vlastně dostal??? Na motorce… Už od mala jsem toužil vlastnit nějaké to jednostopé vozidlo a tak, když nadešel ten správný čas, udělal jsem si papíry bez omezení kubatury a koupil si svoje první doopravdické vozidlo v měřítku větším, než je 1:43 – krásnou, hlučnou a oranžovou Suzuki GSR 600. Byla to láska na první pohled (poslech) a já k ní přistupoval s patřičným respektem. Užívali jsme si jeden druhého skoro jako v pohádce… až jednoho slunného dne se blonďatá řidička Opelu rozhodla, že mě sundá… což se jí bohužel povedlo... Moje maličkost z toho naštěstí vyvázla bez nějakých větších problémů, o „Sjůze“ se to ale bohužel říct nedalo, byla na odpis…
A protože mě v tom motodovádění nikdo z blízkých nepodporoval už od začátku, tohle byl ten pomyslný hřebík a já si řekl, že před vášní dám přednost rozumu a koupím si vozidlo dvoustopé… (aspoň na nějaký čas…)
Začal jsem hledat a věděl jsem ,že po tom karambolu chci především něco bezpečného, prostorného, pohodlného a taky něco, co jede… A když mi hlavou probleskla myšlenka bezpečného auta, ne nadarmo jsem si hned vzpomněl na ono pověstné Volvo... A tak jsem rozhodil sítě s minimálními nároky – chci manuální převodovku, klimatizaci a nechci kůži… Netrvalo dlouho a dostal jsem kontakt na člověka, který Volvům skutečně rozumí a v podstatě „celý život“ je servisuje, dováží a prodává spokojeným budoucím majitelům…
Kontaktoval jsem ho s původní představou V50tky, ale po tom, co mi zodpověděl všechny moje dotazy a sdělil pozitiva a negativa tohoto vozu, jsme se dostali k V70tce…
Ta se mi od začátku líbila a vlastně jsem ani netušil, proč jsem jí přehlížel… Na první pohled mě zaujalo, jaký je to parník, kolik je v autě místa a svým způsobem mě okouzlila taková ta útulnost interiéru a její tvary… Potom jsem se v ní svezl, osahal si jí o kousek víc a bylo rozhodnuto… Se stejným člověkem jsem se domluvil, že mi nějaký takový nenáročný model přiveze, což se mu po celkem dlouhém hledání povedlo v zimě roku 2013... A tak začala moje plavba korábem jménem Volvo.
První auto, které jsem tu na fóru taky prodával, jsem doslova miloval, zažil jsem s ním spoustu dobrodružství , nikdy mě nezradilo a nikde nenechalo. Nikdy jsem nepřestal obdivovat to pohodlí, prostor , bezpečí a všechno, co na Volvu i vy všichni pozitivní taky milujete… Ale protože člověk – především muž – je tvor, který se rád nechá rozmazlovat, řekl jsem si, že se téměř po dvou letech taky trochu rozmazlím a vyměnil jsem svůj koráb za koráb jen o chlup novější avšak o pořádný chlup vybavenější…
Tentokrát už jsem přesně věděl, co chci (hlavně ty sexy stěrače na světlech! ) a po dlouhém čekání jsem kousek přesně podle svých představ objevil...
A tady je i s pár detailama, které mnozí z vás určitě z fotek poznají…
Volvo V 70 II D5 Black Edition (Safírově černá metla, grafitové Thory, boční lišty v titanově šedé metalíze, antracitový interiér – vyčteno z nějakého prospektu)
Rok výroby 2004, první přihlášení 05/2004
Nájezd v době nákupu byl 256 725 km
Co se výbavy týče, tak přesně taková, jakou jsem chtěl: !!stěrače na světlech!! + Bi-xenony, navigace, telefon, bufík, HU-803, sedačka řidiče v elektrice s pamětí, integrované dětské sedačky a zbytek je vlastně taková ta klasika… Příjemným bonusem pro mě bylo zatmavení zadních skel + křídlo, které přidá minimálně 200 kobyl…
Pár slov k autu: Po přicestování ze sousedního Německa jsem do něj investoval 15 tisíc korun (filtry, brzdy, náplně a taková ta ponákupní klasika…)… Předchozí majitel auto servisoval ve Volvo KISO, což bylo rozhodně fajn a jde to na něm znát, po technické stránce všechna čest, všechno funguje, každá žárovka svítí a v tomhle ohledu nevím o žádném nedostatku (zatím?!) – ťuk ťuk… Horší to ale pán měl s parkováním – moc mu to nešlo… Díky tomu jsou kola na autě kvalitně okousaná a přední nárazník je na pravé straně škráblý - ale to se dá do kupy… Za tu chvíli, co ho mám, jsem se ale bohužel nevyhnul výměně intercooleru (prdnul), to je ale prý jeden z neduhů tohoto vozu, takže to beru s rezervou a zatím se jenom pohodlně vozím…
Update: Fotky kdyžtak na Volvím Instagramu... https://www.instagram.com/volvo_v7o/
ještě, než tu představím svůj kočár, tak trochu historie, aneb jak jsem se k Volvu vlastně dostal??? Na motorce… Už od mala jsem toužil vlastnit nějaké to jednostopé vozidlo a tak, když nadešel ten správný čas, udělal jsem si papíry bez omezení kubatury a koupil si svoje první doopravdické vozidlo v měřítku větším, než je 1:43 – krásnou, hlučnou a oranžovou Suzuki GSR 600. Byla to láska na první pohled (poslech) a já k ní přistupoval s patřičným respektem. Užívali jsme si jeden druhého skoro jako v pohádce… až jednoho slunného dne se blonďatá řidička Opelu rozhodla, že mě sundá… což se jí bohužel povedlo... Moje maličkost z toho naštěstí vyvázla bez nějakých větších problémů, o „Sjůze“ se to ale bohužel říct nedalo, byla na odpis…
A protože mě v tom motodovádění nikdo z blízkých nepodporoval už od začátku, tohle byl ten pomyslný hřebík a já si řekl, že před vášní dám přednost rozumu a koupím si vozidlo dvoustopé… (aspoň na nějaký čas…)
Začal jsem hledat a věděl jsem ,že po tom karambolu chci především něco bezpečného, prostorného, pohodlného a taky něco, co jede… A když mi hlavou probleskla myšlenka bezpečného auta, ne nadarmo jsem si hned vzpomněl na ono pověstné Volvo... A tak jsem rozhodil sítě s minimálními nároky – chci manuální převodovku, klimatizaci a nechci kůži… Netrvalo dlouho a dostal jsem kontakt na člověka, který Volvům skutečně rozumí a v podstatě „celý život“ je servisuje, dováží a prodává spokojeným budoucím majitelům…
Kontaktoval jsem ho s původní představou V50tky, ale po tom, co mi zodpověděl všechny moje dotazy a sdělil pozitiva a negativa tohoto vozu, jsme se dostali k V70tce…
Ta se mi od začátku líbila a vlastně jsem ani netušil, proč jsem jí přehlížel… Na první pohled mě zaujalo, jaký je to parník, kolik je v autě místa a svým způsobem mě okouzlila taková ta útulnost interiéru a její tvary… Potom jsem se v ní svezl, osahal si jí o kousek víc a bylo rozhodnuto… Se stejným člověkem jsem se domluvil, že mi nějaký takový nenáročný model přiveze, což se mu po celkem dlouhém hledání povedlo v zimě roku 2013... A tak začala moje plavba korábem jménem Volvo.
První auto, které jsem tu na fóru taky prodával, jsem doslova miloval, zažil jsem s ním spoustu dobrodružství , nikdy mě nezradilo a nikde nenechalo. Nikdy jsem nepřestal obdivovat to pohodlí, prostor , bezpečí a všechno, co na Volvu i vy všichni pozitivní taky milujete… Ale protože člověk – především muž – je tvor, který se rád nechá rozmazlovat, řekl jsem si, že se téměř po dvou letech taky trochu rozmazlím a vyměnil jsem svůj koráb za koráb jen o chlup novější avšak o pořádný chlup vybavenější…
Tentokrát už jsem přesně věděl, co chci (hlavně ty sexy stěrače na světlech! ) a po dlouhém čekání jsem kousek přesně podle svých představ objevil...
A tady je i s pár detailama, které mnozí z vás určitě z fotek poznají…
Volvo V 70 II D5 Black Edition (Safírově černá metla, grafitové Thory, boční lišty v titanově šedé metalíze, antracitový interiér – vyčteno z nějakého prospektu)
Rok výroby 2004, první přihlášení 05/2004
Nájezd v době nákupu byl 256 725 km
Co se výbavy týče, tak přesně taková, jakou jsem chtěl: !!stěrače na světlech!! + Bi-xenony, navigace, telefon, bufík, HU-803, sedačka řidiče v elektrice s pamětí, integrované dětské sedačky a zbytek je vlastně taková ta klasika… Příjemným bonusem pro mě bylo zatmavení zadních skel + křídlo, které přidá minimálně 200 kobyl…
Pár slov k autu: Po přicestování ze sousedního Německa jsem do něj investoval 15 tisíc korun (filtry, brzdy, náplně a taková ta ponákupní klasika…)… Předchozí majitel auto servisoval ve Volvo KISO, což bylo rozhodně fajn a jde to na něm znát, po technické stránce všechna čest, všechno funguje, každá žárovka svítí a v tomhle ohledu nevím o žádném nedostatku (zatím?!) – ťuk ťuk… Horší to ale pán měl s parkováním – moc mu to nešlo… Díky tomu jsou kola na autě kvalitně okousaná a přední nárazník je na pravé straně škráblý - ale to se dá do kupy… Za tu chvíli, co ho mám, jsem se ale bohužel nevyhnul výměně intercooleru (prdnul), to je ale prý jeden z neduhů tohoto vozu, takže to beru s rezervou a zatím se jenom pohodlně vozím…
Update: Fotky kdyžtak na Volvím Instagramu... https://www.instagram.com/volvo_v7o/
Naposledy upravil(a) Schweppes dne 20 bře 2016 20:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#2 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Gratulace k dobrému výběru a skvělému kousku
Auto krásné, u nás relativně vzácné a v ideální kombinaci pohonu a výbavy.
Má to nejlepší z před FL a po FL
Takže přeji minimálně půl míče spokojených kilometrů bez komplikací
Auto krásné, u nás relativně vzácné a v ideální kombinaci pohonu a výbavy.
Má to nejlepší z před FL a po FL
Takže přeji minimálně půl míče spokojených kilometrů bez komplikací
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7513
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#3 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Také gratuluji k moc pěknému Volvu!
A neboj,
A neboj,
tuto úchylku nemáš rozhodně sám!Schweppes píše: !!stěrače na světlech!!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#4 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Sibr píše:Gratulace k dobrému výběru a skvělému kousku
Auto krásné, u nás relativně vzácné a v ideální kombinaci pohonu a výbavy.
Má to nejlepší z před FL a po FL
Takže přeji minimálně půl míče spokojených kilometrů bez komplikací
Děkuji oběma pánové, sic trochu opožděně, ale přece... Přeju samozřejmě - a nejen vám - to samé, takže ať to jezdí a dělá jenom radost a stěrače na světlech neúnavně stírají...Petr Marek píše:Také gratuluji k moc pěknému Volvu!
A neboj,
tuto úchylku nemáš rozhodně sám!Schweppes píše: !!stěrače na světlech!!
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#5 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Topíme aneb jedna aktuální fotka na zimácích... PS: Netuším, proč na fotce vypadá to zadní kolo jako by bylo trochu "vyvrácené..."
[img]http://www.imghosting.cz/images/13image1_2.jpg[/img]
[img]http://www.imghosting.cz/images/13image1_2.jpg[/img]
Naposledy upravil(a) Schweppes dne 09 pro 2015 18:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#6 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Taky bych chtěl V70 black
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#7 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
černá V70 se slušnejma kolama je hard-core pohřebák
je jich poskrovnu. ale zajímavá věc se mi stala cca před měsícem, když jsem bral našeho stříbrnňáka do servisu - přijel tam pán s černou V70 a v následujím týdnu jsem potkal další 2-3 jiné. no a pak se za nima zase slehla země...
je jich poskrovnu. ale zajímavá věc se mi stala cca před měsícem, když jsem bral našeho stříbrnňáka do servisu - přijel tam pán s černou V70 a v následujím týdnu jsem potkal další 2-3 jiné. no a pak se za nima zase slehla země...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#8 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Víš, jak to je - "když vydržíš, bude i V70 black..." - Vlastní zkušenost...Punkexploited píše:Taky bych chtěl V70 black
To víš, černý V70tky se vždycky jenom zjeví, nadělají paseku a pak zase zmizí, něco jako Batmobile...Kuko28 píše:černá V70 se slušnejma kolama je hard-core pohřebák
je jich poskrovnu. ale zajímavá věc se mi stala cca před měsícem, když jsem bral našeho stříbrnňáka do servisu - přijel tam pán s černou V70 a v následujím týdnu jsem potkal další 2-3 jiné. no a pak se za nima zase slehla země...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#9 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Moc pěkný...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#10 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Je fakt, že černá barva V70 hodně sluší, ale zas potřebuje o dost víc péče při mytí, než třeba stříbrná. Je na tom všechno hrozně vidět. Ani mi nepřišlo, že by černých V70 jezdilo nějak méně než jiných. Každopádně mě to potěšilo, že je černá "cool"
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#11 Schweppes má rád Black Metal (aka V70 II D5)
Zdravim ve spolek a koukam, ze jsem nejak zaspal... Predne moc dekuju za pozitivni ohlasy a davam mensi update toho, co jsem pomalu zvladl, dost nas toho ale jeste ceka...
Nedavno jsem se pustil do cisteni kolene, ktere vede k EGRu a jeho "blizkeho okoli", to by clovek neveril, jakej bordel tam byl, bohuzel jen fotka "PO" a ne "PRED"...
A vcera jsem se rozhodl dat dokupy radio, respektive CD prehravac, nevyjizdi mi CD + changer neprehrava ze slotu c. 3...
Nedavno jsem se pustil do cisteni kolene, ktere vede k EGRu a jeho "blizkeho okoli", to by clovek neveril, jakej bordel tam byl, bohuzel jen fotka "PO" a ne "PRED"...
A vcera jsem se rozhodl dat dokupy radio, respektive CD prehravac, nevyjizdi mi CD + changer neprehrava ze slotu c. 3...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek