940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 616
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#76 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
je to na tom napsany, PU lepidlo/tmel. Ten druhej je dvouslozkovej, ale to mi prijde zbytecny. PU se da za dobre sehnat treba v chemex.cz Jsou levny a ochotny, vedi, poradi.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#77 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Wurth asi za 200 tuba.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#78 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
supr, děkuju
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#79 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
zajímavé řešení problémů s ufama. co si o tom myslíte? jestli to funguje a hlavně bez demontáže samotných uf, tak by to za to stálo, byť za to chce poměrně dost peněz (ale chápu, že kusová výroba něco stojí)... https://www.facebook.com/groups/74965864669/permalink/10159326463689670/?sale_post_id=10159326463689670&sfnsn=mo
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#80 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Hm, zajimavy...neni uvnitr toho ufa jeste jedna velka gumova membrana ktera rada odchazi? Zil jsem v domneni ze ta guma kolem tahla je jenom prachova zatka ale ze samotny tahani dela ta membrana uvnitr...
Abys tu gumu z odkazu nahore vymenil tak ty ufa demontovat stejne musis, akorat je nemusis rozebirat.
Abys tu gumu z odkazu nahore vymenil tak ty ufa demontovat stejne musis, akorat je nemusis rozebirat.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#81 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
aha, není to tak růžový jak se na první pohled zdálo...
djigelit mi upozornil nejen na tohle, ale i na to, že dost možná stejná ufa používalo gm, nezkoušel to někdo? https://www.ebay.com/itm/332182562761
djigelit mi upozornil nejen na tohle, ale i na to, že dost možná stejná ufa používalo gm, nezkoušel to někdo? https://www.ebay.com/itm/332182562761
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#82 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
nemá někdo tip, kde sehnat přítlačák na m46 převodovku? nějak všechny zmizely z nabídek obchodů, mi přijde... jestli nikdo nic, tak asi nezbyde než kontaktovat autorizák....
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#83 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
M46 i M47 mají stejnej. Kdybys nevěřil, mohu 1 zapůjčit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#84 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Někde mám doma origo ufa. Prodávalo se to v druhovýrobě s odbroušeným nápisem Volvo. Nevydrží to zase tak málo a je to pohodlný. Problémy s ufama nechápu. Je to díl, co je potřeba několikrát za životnost auta vyměnit za origo a to je vše. Taky nevidím jako problém, že musím několikrát za životnost vyměnit tlumiče. Když mě budeš dostatečně dlouho otravovat, tak je někde i najdu a poskytnu.Nimrod píše: ↑19 čer 2021 16:41 zajímavé řešení problémů s ufama. co si o tom myslíte? jestli to funguje a hlavně bez demontáže samotných uf, tak by to za to stálo, byť za to chce poměrně dost peněz (ale chápu, že kusová výroba něco stojí)... https://www.facebook.com/groups/74965864669/permalink/10159326463689670/?sale_post_id=10159326463689670&sfnsn=mo
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 22
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zbraslav
- Vůz: 245, B230A, M47,´85
#85 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Spojka zde:
Kód: Vybrat vše
https://www.autokseft.cz/Nahradni-dily/VOLVO-120/940-Kombi-945-3926/2.3-96kw-2316ccm-2845/Spojka/Spojkova-sada-1000250
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#86 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
děkuju, cena spojky příjemně překvapila
honzo, problém s ufama je jednak ve výměně a druhak v tom je sehnat. dneska to zas tak jednoduchý prostě není a dávat tam 30 let starý, který zrovna teď ještě těsní, mi nepřijde jako dobrý nápad. nicméně stále čekám, až mi začne téct výměník topení, ať tam nelezu 2x. nicméně kdybys na ty nový někde narazil, zkus si na mě vzpomenout a dát mi nějakou cenovou nabídku
honzo, problém s ufama je jednak ve výměně a druhak v tom je sehnat. dneska to zas tak jednoduchý prostě není a dávat tam 30 let starý, který zrovna teď ještě těsní, mi nepřijde jako dobrý nápad. nicméně stále čekám, až mi začne téct výměník topení, ať tam nelezu 2x. nicméně kdybys na ty nový někde narazil, zkus si na mě vzpomenout a dát mi nějakou cenovou nabídku
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#87 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Snad nezaměňujete ufa na nápravu (silentbloky) a ufa na regulaci ventilace (podtlakové "balonky")
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#88 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Samozrejme ano Ufa do ventilace tady mam nova origo taky,ale k prodeji bych se nechal asi fakt dlouho premlouvat.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 623
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#89 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Rozvody na D24TIC:
Moje MY96 má rozvody s vratnou a napínací kladkou. Zase koukám po dostupných dílech a zjišťuju, že slušné kladky jako INA nikde nejsou. Vratnou jsem našel (a koupil) aspoň SKF, ale napínací-v krabičce Swag přišla Dayco, která má běhoun plastový-což se mi hrubě nelíbí. Pogumovaná ocel nebo hliník bych chápal, ale plastový krám na rozvodech fakt nechci.
Je to ještě někde k sehnání, nebo se budu muset smířit s tím že na chvíli namontuju tohle, než zrepasuju výměnou ložiska tu origo?
A co vodní pumpy? V poznámkách mám INA za 2,2k a jediná INA kterou dokážu najít je za devět stovek. To je doprodej, nebo nějaký drek? Nějaké postcovidové kolektivní moudro a poznatek na tohle téma?
Dík
Moje MY96 má rozvody s vratnou a napínací kladkou. Zase koukám po dostupných dílech a zjišťuju, že slušné kladky jako INA nikde nejsou. Vratnou jsem našel (a koupil) aspoň SKF, ale napínací-v krabičce Swag přišla Dayco, která má běhoun plastový-což se mi hrubě nelíbí. Pogumovaná ocel nebo hliník bych chápal, ale plastový krám na rozvodech fakt nechci.
Je to ještě někde k sehnání, nebo se budu muset smířit s tím že na chvíli namontuju tohle, než zrepasuju výměnou ložiska tu origo?
A co vodní pumpy? V poznámkách mám INA za 2,2k a jediná INA kterou dokážu najít je za devět stovek. To je doprodej, nebo nějaký drek? Nějaké postcovidové kolektivní moudro a poznatek na tohle téma?
Dík
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13116
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#90 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Myslíš tohle INA čerpadlo? https://autodilos.cz/autodily/volvo/940-ii-944-1994/2.4-td-interc.-90kw/chlazeni-vodni-cerpadlo-tesneni/vodni-cerpadlo-chlazeni-motoru-255505262
Ceny se mění, někdy jdou nahoru někdy dolů, no.
Ceny se mění, někdy jdou nahoru někdy dolů, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#91 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Jsem na tom stejně Franto. Jen pumpu jsem koupil od SKF VKPC 86620. Na autě byla už od minule (2016) a nebyl s ní problém.
Dayco kladku jsem vyhodnotil jak nejmenší zlo z aktuálně nabízeného. Ale vyhodnotit tuhle volbu bude možné až se bude měnit za další interval
Dayco kladku jsem vyhodnotil jak nejmenší zlo z aktuálně nabízeného. Ale vyhodnotit tuhle volbu bude možné až se bude měnit za další interval
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 623
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#92 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
raolsa: Jo, asi tuhle. Celé číslo INA pumpy bohužel poznamenané nemám, ale na 95% ano...
Co Pierrburg? Jeho vývěvy už nejsou, ale pumpy pořád ano...?
vityjan: Pumpu zatím nemám. Je tam ještě origo Volvo a jestli bude zevnitř OK, tak ji vyčistím a nechám (novou budu mít v záloze, ale lepší do další výměny 2x přetočit předimenzovanou kvalitní Volvo, než se klepat o životnost nějakého keplu...)
EDIT:
Rozvody Dayco jsem dával na dvě auta z dálného východu a bez problému, navíc kladky byly ocelové. Ale tohle mě dost nepříjemně překvapilo...
Přidáno za 25 minut 56 sekund:
A ještě jedna věc-ta SKF pumpa má impeler litý (hliník, nebo ocel?), nebo vysekávaný a ohýbaný z plechu?
Co Pierrburg? Jeho vývěvy už nejsou, ale pumpy pořád ano...?
vityjan: Pumpu zatím nemám. Je tam ještě origo Volvo a jestli bude zevnitř OK, tak ji vyčistím a nechám (novou budu mít v záloze, ale lepší do další výměny 2x přetočit předimenzovanou kvalitní Volvo, než se klepat o životnost nějakého keplu...)
EDIT:
Rozvody Dayco jsem dával na dvě auta z dálného východu a bez problému, navíc kladky byly ocelové. Ale tohle mě dost nepříjemně překvapilo...
Přidáno za 25 minut 56 sekund:
A ještě jedna věc-ta SKF pumpa má impeler litý (hliník, nebo ocel?), nebo vysekávaný a ohýbaný z plechu?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#93 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Byla to ocel, ale jestli odlitek nebo ohnitek si po té době nevybavím pocitově se ale přikláním k odlitku
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#94 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Já dělal rozvody na Kájovi nedavno, ale nemám ještě napínací kladku a větší kolo na čerpadle...
použil jsem SKF VKMC 01040 a dobrý
použil jsem SKF VKMC 01040 a dobrý
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 623
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#95 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Urvanej: To je celá sada na etalon s napínáním pumpou... Jestli jsou SKF pumpy OK, ta fajn. Ložiska jsou jedna věc, těsnění před nimi druhá a pořádně to sesadit aby to vydrželo třetí.
Skoro mám dojem že by se člověk měl nasyslit, protože to prostě zmizí a nebude
Skoro mám dojem že by se člověk měl nasyslit, protože to prostě zmizí a nebude
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 1885 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 7 Odpovědi
- 1131 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ypsi
-
- 6 Odpovědi
- 394 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 10 Odpovědi
- 825 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 8 Odpovědi
- 1263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martini007