hodnoty na geometrii 2xx
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#1 hodnoty na geometrii 2xx
prosim Vas mozte mi napisat ake hodnoty odklonu Vam na vasej dvojke nastavili na geometrii? podarilo sa nastavit rovnaku hodnotu na oboch stranach?
pytam sa lebo pred par mesiacmi mi nastavovali geometriu a chcel som trosku negativnesji odklon, no nepodarilo sa im nastavit tak aby obe strany boli rovnako.. zacinam mat obavu ci moje auto nebolo v minulosti burane.
dik D.
pytam sa lebo pred par mesiacmi mi nastavovali geometriu a chcel som trosku negativnesji odklon, no nepodarilo sa im nastavit tak aby obe strany boli rovnako.. zacinam mat obavu ci moje auto nebolo v minulosti burane.
dik D.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 hodnoty na geometrii 2xx
Hele udělal sem úpravu horního uložení a na milimetry přeesně sem to vyvrtal a osadil a na geo mi naměřili 1,5 a 2,5°. Původní napočítaný je 2° obě strany. No a s tim žiju. Origo je myslim 1°.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#3 hodnoty na geometrii 2xx
takze ty si v podrate navrtal dalsie dve dierky aby si mohol dostat vacsi odklon? a bavime sa tu o + hodnotach ,alebo - hodnotacha?Urvanej píše:Hele udělal sem úpravu horního uložení a na milimetry přeesně sem to vyvrtal a osadil a na geo mi naměřili 1,5 a 2,5°. Původní napočítaný je 2° obě strany. No a s tim žiju. Origo je myslim 1°.
ked ti namerali 1,5 a 2,5 to boli tie ulozenie nastavene na maximum smerom k motoru?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#5 hodnoty na geometrii 2xx
no ale toto suvisi so 7xx,ale ja potrebujem skor vediet hodnoty na 2xx.. lebo ked som bol na geometrii pred par mesiacmi, tak sa tam dost natrapili aby mi vedeli nastavit negativny odklon na oboch stranach(chcel som mat co najviac rovnake uhly na oboch stranach)
konecne hodnoty boli
odklon L -1°28´ P -1°02´
zaklon L +1°42´ P +2°34´
a na dalsej geometrii som bol dnes( uz s camber plates na aute). nakolko som na auto namontoval aj riadenie a aj camber plates, tak cela geometria bola uplne rozladena.
hodnoty pred nastavenim
odklon L -3°45´ P -2°29´
zaklon L 2°11´ P 2°37´
nastavenie nebolo uplne podla mojich predstav,lebo nakolko je ku camber plates zly pristup, tak je to pracne a casovo narocne. mechanik mi rovno povedal: ze on sa s tym moze hrat aj par hodin,ale ci budem ochotny za to zaplatit 130 a viac eur, tak som povedal,ze to urcite nie a nech mi to nastavi tak aby sa s tym dalo aspon jazdit.
po nastaveni
odklon L -1°25 P -1°30´
zaklon L 2°16 P 4°16.
ten zaklon mi pride moc divny udaj.. nieco tam nebude v poriadku.
moj dalsi postreh je to, ze s novym riadenim to uz neni taka pohoda jazdit. volantom sa toci ovela ovela tazsie ako predtym. nevadi to ked som v pohybe,ale ked som na parkovisku je to dost zmena. horsia zmena.
konecne hodnoty boli
odklon L -1°28´ P -1°02´
zaklon L +1°42´ P +2°34´
a na dalsej geometrii som bol dnes( uz s camber plates na aute). nakolko som na auto namontoval aj riadenie a aj camber plates, tak cela geometria bola uplne rozladena.
hodnoty pred nastavenim
odklon L -3°45´ P -2°29´
zaklon L 2°11´ P 2°37´
nastavenie nebolo uplne podla mojich predstav,lebo nakolko je ku camber plates zly pristup, tak je to pracne a casovo narocne. mechanik mi rovno povedal: ze on sa s tym moze hrat aj par hodin,ale ci budem ochotny za to zaplatit 130 a viac eur, tak som povedal,ze to urcite nie a nech mi to nastavi tak aby sa s tym dalo aspon jazdit.
po nastaveni
odklon L -1°25 P -1°30´
zaklon L 2°16 P 4°16.
ten zaklon mi pride moc divny udaj.. nieco tam nebude v poriadku.
moj dalsi postreh je to, ze s novym riadenim to uz neni taka pohoda jazdit. volantom sa toci ovela ovela tazsie ako predtym. nevadi to ked som v pohybe,ale ked som na parkovisku je to dost zmena. horsia zmena.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 hodnoty na geometrii 2xx
To je to repasovane riadenie ? Lebo sa bojim ze vydraty stred hrebena riesia iba vacsim pritlakom, ktory sa vsak na krajoch zvacsi tak ze sa volantom kruti tazko...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#7 hodnoty na geometrii 2xx
ano repasovane riadenie. hm....Sergej píše:To je to repasovane riadenie ? Lebo sa bojim ze vydraty stred hrebena riesia iba vacsim pritlakom, ktory sa vsak na krajoch zvacsi tak ze sa volantom kruti tazko...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
#8 hodnoty na geometrii 2xx
a nemělo by repasované řízení fungovat právě lehce?Fritzko píše:ano repasovane riadenie. hm....Sergej píše:To je to repasovane riadenie ? Lebo sa bojim ze vydraty stred hrebena riesia iba vacsim pritlakom, ktory sa vsak na krajoch zvacsi tak ze sa volantom kruti tazko...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#9 hodnoty na geometrii 2xx
fakt: pred repasom mi riadenie slo uplne lahucko, volant som vedel vytocit jednym prstom,ale riadenie tieklo a malo volu. po repase riadenie tesni,ale uz je dost tuhe, cize prstom pretocit volant uz nieje mozne.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#10 hodnoty na geometrii 2xx
tato teoria ma velmi zaujala,len doplnim ze riadenie ida tazko uz od uplneho zaciatku, cize hned ako zacnem tocit ci uz doprava,alebo dolava. cize nie iba ak uz pomaly zacinam dotic na max.Sergej píše:To je to repasovane riadenie ? Lebo sa bojim ze vydraty stred hrebena riesia iba vacsim pritlakom, ktory sa vsak na krajoch zvacsi tak ze sa volantom kruti tazko...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 hodnoty na geometrii 2xx
Tak tam brnkni a spytaj sa ako to robia, a ci je normalne ze ide tazko.Fritzko píše:tato teoria ma velmi zaujala,len doplnim ze riadenie ida tazko uz od uplneho zaciatku, cize hned ako zacnem tocit ci uz doprava,alebo dolava. cize nie iba ak uz pomaly zacinam dotic na max.Sergej píše:To je to repasovane riadenie ? Lebo sa bojim ze vydraty stred hrebena riesia iba vacsim pritlakom, ktory sa vsak na krajoch zvacsi tak ze sa volantom kruti tazko...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek