Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 626
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#1 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Hledám a nemůžu najít...
Jde v autech s TDI do r. 2000 včetně klasický meziplyn při brždění (brzdu tlačím furt, došlapuju plyn podle toho jak skládám kvalty dolů), případně přibrždění levou? Nebo při sešlápnuté brzdě a plynu zároveň ECU odstaví palivo? Jde v kopci při sešlápnuté brzdě přidat plyn do té míry, že by se auto "uviselo" na spojce a prostě se rozjet puštěním brzdy (takové to přešlápnutí z dvojšlapu brzda-plyn při celkem normální nezpomalené práci se spojkou), nebo mi to ECU nedovolí?
Vypadá to jako pitomá otázka, ale já jsem fakt zvyklý na auta co mají od plynu lanko, s Passatem s rozjezdovým a protiprokluzovým asistentem jsem se nedokázal rozjet v kopci na štěrku, dokud jsem je oba nevypnul a tohle by mohl být slušný argument pro klasickou krabici...
Díky
Jde v autech s TDI do r. 2000 včetně klasický meziplyn při brždění (brzdu tlačím furt, došlapuju plyn podle toho jak skládám kvalty dolů), případně přibrždění levou? Nebo při sešlápnuté brzdě a plynu zároveň ECU odstaví palivo? Jde v kopci při sešlápnuté brzdě přidat plyn do té míry, že by se auto "uviselo" na spojce a prostě se rozjet puštěním brzdy (takové to přešlápnutí z dvojšlapu brzda-plyn při celkem normální nezpomalené práci se spojkou), nebo mi to ECU nedovolí?
Vypadá to jako pitomá otázka, ale já jsem fakt zvyklý na auta co mají od plynu lanko, s Passatem s rozjezdovým a protiprokluzovým asistentem jsem se nedokázal rozjet v kopci na štěrku, dokud jsem je oba nevypnul a tohle by mohl být slušný argument pro klasickou krabici...
Díky
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 626
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#2 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
To mi vážně nikdo nenapíše něco ve smyslu "brzdíš, šlápneš do plynu, nic se neděje" nebo "jedeš pod plynem, vezmeš trochu za brzdu a plyn se odstaví", popř. nejlépe "funguje to stejně jako když to taháš špadátem"?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#3 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
na 99% toto TDi este nerobi, ale uz je to davno co som zapadol v snehu... a teraz niesom pri Aute
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#4 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Nevím, jestli tě dobře chápu, ale když brzdím, můžu zároveň přidávat plyn - jakože se plyn neodstaví.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 626
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#5 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Díky! Pokud to nedělá ani poslední firmware z r. 1999, bylo by to fajn...
Asi je to fakt blbá otázka, ale já se autu co to dělá chci vyhýbat co nejdýl, ideálně do smrti v požehnaném věku pomalu i za cenu stavby repliky Velorexu někdy v budoucnu, až dojdou pořádná auta. Ten šok a bezmoc když dvě tuny těžká francouzská <-> vyhodnotila podřazení s meziplynem při ještě nedošlápnuté brzdě před zatáčkou jako průser a v půlce zatáčky co byla nečekaně o víc než 90° vypnula motor a nechala mi v posilovači na brzdách jeden malý sešlap, plus zamkla volant je ve mně dost hluboko Naštěstí tenkrát zbylá půlotočka volantem bez posilovače a před zamknutím stačila na to, aby zůstala na asfaltu v protisměru, ale je mi zle ještě dneska...
Asi je to fakt blbá otázka, ale já se autu co to dělá chci vyhýbat co nejdýl, ideálně do smrti v požehnaném věku pomalu i za cenu stavby repliky Velorexu někdy v budoucnu, až dojdou pořádná auta. Ten šok a bezmoc když dvě tuny těžká francouzská <-> vyhodnotila podřazení s meziplynem při ještě nedošlápnuté brzdě před zatáčkou jako průser a v půlce zatáčky co byla nečekaně o víc než 90° vypnula motor a nechala mi v posilovači na brzdách jeden malý sešlap, plus zamkla volant je ve mně dost hluboko Naštěstí tenkrát zbylá půlotočka volantem bez posilovače a před zamknutím stačila na to, aby zůstala na asfaltu v protisměru, ale je mi zle ještě dneska...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Bejt američan, tak bys za to zamknutí volantu vysoudil balík. Předpokládám, že to byl bezklíč? Jinak k tématu, jakmile budu mít chrochtáka v hromadě (střední repase po 10ti letech věrný služby, nejlepší auto co jsem kdy měl), tak to vyzkouším, samotnýho mě to zajímá, auto je rok 2000 v jedničkový kastli úplně z konce výroby.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 626
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#7 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Jo, bezklíč, ručka přechytrale automatická na tlačítko, místo budíků sloupcové grafy, kontrolka nebo ikonka na každou debilitu a stav motoru popisovaný jenom /"vrtulník svítí"/ /"vrtulník nesvítí"/ a tak...
Klasický meziplyn mi párkrát hodně zpříjemnil cestu (no, spíš umožnil pokračovat) na sněhu a v potocích vody a bahna, párkrát mi asi zachránil auto a kůži a popravdě, už bez něj asi ani neumím jezdit.
Takže váhám mezi 850, kde si navíc nejsem jistý tím jak meziplyny bude snášet dvouhmota a úplně sám si ji neopravím a klasickou devítkovou krabicí, kde stačí klíče, spárovky a mikrometr. Na mušce mám celkem pěkné kousky od obojího, i když devítky už začínají být vzácnost a v naftě už fakt jak šafrán...
Klasický meziplyn mi párkrát hodně zpříjemnil cestu (no, spíš umožnil pokračovat) na sněhu a v potocích vody a bahna, párkrát mi asi zachránil auto a kůži a popravdě, už bez něj asi ani neumím jezdit.
Takže váhám mezi 850, kde si navíc nejsem jistý tím jak meziplyny bude snášet dvouhmota a úplně sám si ji neopravím a klasickou devítkovou krabicí, kde stačí klíče, spárovky a mikrometr. Na mušce mám celkem pěkné kousky od obojího, i když devítky už začínají být vzácnost a v naftě už fakt jak šafrán...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#8 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
hele mě u V70 T5 z roku 99-model 00 taky nechtělo nechat šlapat meziplyny na brzdách,dovolilo to jen párkrát po nastartování,a pak ani prd,ale jelikož jsem na to prostě zvyklej,hamtal jsem tam dál,i když to nic nedělalo,a časem to k mému úžasu a nezměrný radosti začlo normálně fungovat buď se jednotka naučila mi neodporovat,anebo se tam něco rozbilo
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 R
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
#9 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Tak sem to u toho myho bastarda vyzkousel a jakmile slapnu pri zmacklym plynu na brzdu tak to plyn odstavi dokud ji nepustim. Ostatne sice sem toho dost nevidel ale nepotkal sem jeste auto s elektrickym plynem co by pri zmacknuti brzdy ten plyn neodstavilo Nejsem si jistej ale jestli to nebude stejnej problem i u 850ky ta ma v nafte taky uz elektronickej plyn ??
_________________
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 626
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#10 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
850 a V70 I. gen do MY 1999 a snad i 2000 by měly být stejný. A který el.plyn tam je se právě snažím zjistit, protože jsem se dočetl že tam je. Navíc si nevybavuju auto s lankovým plynem které by mělo pedál plastový, což V70 Igen má...
Obecně co vím (a že toho nevím...) jsou dva druhy elektronického plynu (bez ohledu na motor):
-ten vývojově starší má poťák na pedálu, přímo na drátech od pedálu servomotorek na řízení pumpy vstřiku (nebo na klapce u benzínu) a ECU si bere info ze zpětnovazebního obvodu servomotorku a podle toho řídí ten zbytek
-novější typ má snímač na pedálu, přímo napojený do ECU, která si dělá co chce (jako nechá člověka vteřinu čekat na reakci a tak...)
Ten starší systém by měl umět fungovat jako lanko, pokud to není softwarově ošetřeno. Ten druhý systém je to, co nechci.
Tomik T5-skoro bych řekl že je tam ten starší systém a opakováním jsi dosáhl adaptace ECU, která odstavila softwarový zákaz. Tohle bych snad přežil, ale namouduši nevím, jestli se s tím dá počítat.
Bukvik: jenže ty máš motor vlastně o generaci mladší než je 2,5 TDI...
Pánové které to živí, bylo by večer nějaké insider info?
Obecně co vím (a že toho nevím...) jsou dva druhy elektronického plynu (bez ohledu na motor):
-ten vývojově starší má poťák na pedálu, přímo na drátech od pedálu servomotorek na řízení pumpy vstřiku (nebo na klapce u benzínu) a ECU si bere info ze zpětnovazebního obvodu servomotorku a podle toho řídí ten zbytek
-novější typ má snímač na pedálu, přímo napojený do ECU, která si dělá co chce (jako nechá člověka vteřinu čekat na reakci a tak...)
Ten starší systém by měl umět fungovat jako lanko, pokud to není softwarově ošetřeno. Ten druhý systém je to, co nechci.
Tomik T5-skoro bych řekl že je tam ten starší systém a opakováním jsi dosáhl adaptace ECU, která odstavila softwarový zákaz. Tohle bych snad přežil, ale namouduši nevím, jestli se s tím dá počítat.
Bukvik: jenže ty máš motor vlastně o generaci mladší než je 2,5 TDI...
Pánové které to živí, bylo by večer nějaké insider info?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#11 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
U mé 850 při přidávání plynu a šlapnutí na brzdu to okamžitě plyn odstaví.Určitě to děla i Octavia TDI,VW Transportér a další.Nikdy mi to nějak zvláštní neprišlo.Prostě jak snimač na brzd.pedálu pozná že brzdíš,ř.j odstaví plyn.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 R
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
#12 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
sem zapomel napsat co znamena muj bastard to moje vozitko je trosku zvlastni v tom ze pulka je canbusova a zbytek a motor je jeste MSA 15.7 cili ten co je v prvnich jednickovych 70kach je to diky tomu ze je to prelomovej rok neboli druha pulka 98 a modelovej 99 to jen abych dotoho vnesl jasno proto sem se obaval ze to dela i 850ka
Edit: Jeste muze mast oznaceni u aut 99 modelovej rok a vis uz se 2.5 TDI oznacovala jen jako 2.5D.
Edit: Jeste muze mast oznaceni u aut 99 modelovej rok a vis uz se 2.5 TDI oznacovala jen jako 2.5D.
_________________
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 626
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#13 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Takže podle zatímních reakcí benzíny i TDI, CANbus i MSA zřejmě odstavují... A Tomik T5 má divný auto
K čertu s tím, v dohledu je (zdá se) pěkná 70 I. gen s historií, tady v CZ... No nic, mission impossible continues (hledání devítky)
Pokračujte, ať máme vzorek větší, třeba na něco přijdem
Díky
K čertu s tím, v dohledu je (zdá se) pěkná 70 I. gen s historií, tady v CZ... No nic, mission impossible continues (hledání devítky)
Pokračujte, ať máme vzorek větší, třeba na něco přijdem
Díky
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#14 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
A ja si stojím za svým. Jeste jsem to ted šel pro jistotu prubnout:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 626
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#15 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Tak to mě omej...
Dobře metodika, aby se předešlo případným rozdílům v tom, co jednotka považuje za sešlápnutý pedál:
Prosím majitele 850/V70 I. gen, aby v rozjetém autě
-pod plynem na udržení rychlosti zkusili šlápnout brzdu jako na brždění do křižovatky, co to udělá (teda ve smyslu reakce řízení motoru, ne že to půjde ze zatáčky přes boudu-tuhle kratochvíli si prosím odpusťe, i proto že prodlužuje dodání výsledků)
-rozjeté auto, noha z plynu při zařazeném kvaltu, normálně brzdit a zkusit přitom trochu přidat, vyřadit a zkusit přidat při brždění
(-kdo ovládá klasický meziplyn s dvojí spjkou, jak se mu dařil)
a pak se tu podělili o výsledek s uvedením MY a roku výroby, popř. v tom úžasném-pořád-soustavně-přechodném období 1996-1998/9 i o verzi co mají nataháno/zapojeno za dráty (pokud to víte, z fabrik občas vyjedou úžasné kombinace-jednu k neuvěření mám i ve stávajícím japonském motorizovaném plechovém kabátu).
Dobře metodika, aby se předešlo případným rozdílům v tom, co jednotka považuje za sešlápnutý pedál:
Prosím majitele 850/V70 I. gen, aby v rozjetém autě
-pod plynem na udržení rychlosti zkusili šlápnout brzdu jako na brždění do křižovatky, co to udělá (teda ve smyslu reakce řízení motoru, ne že to půjde ze zatáčky přes boudu-tuhle kratochvíli si prosím odpusťe, i proto že prodlužuje dodání výsledků)
-rozjeté auto, noha z plynu při zařazeném kvaltu, normálně brzdit a zkusit přitom trochu přidat, vyřadit a zkusit přidat při brždění
(-kdo ovládá klasický meziplyn s dvojí spjkou, jak se mu dařil)
a pak se tu podělili o výsledek s uvedením MY a roku výroby, popř. v tom úžasném-pořád-soustavně-přechodném období 1996-1998/9 i o verzi co mají nataháno/zapojeno za dráty (pokud to víte, z fabrik občas vyjedou úžasné kombinace-jednu k neuvěření mám i ve stávajícím japonském motorizovaném plechovém kabátu).
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#16 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Co si vzpomínám, tak meziplyn problém neni. Stát na brzdě a plynu současně jsem nezkoušel, ale pokud vím, tak většina trochu civilizovaných aut ten plyn odpojí až po určitým přesně daným intervalu. Celkově plyn na TDI Volvu hodnotím jako jeden z nejpříjemněnjších, člověka ani nenapadne že je něco špatně (neni lanko).
@FrantaB: o mTDI si už slyšel? Prostě se poskládá čerpadlo z dílů z komůrkovýho a TDI čerpadla, a nahodí se to na TDI motor. Výhodou je že je to o něco živější. Nevýhoda, že to má hrubší chod, víc to kouří, o něco víc to žere a výkon je víc citlivej na vzdušnou vlhkost, okolní teplotu atd. Pokud vím úplně se tím vyřadí řídící elektronika motoru a má to samozřejmě lanko.
Musel bys to asi napáchat do ne-CANbusovýho auta. V ČR existujou lidi co ty čerpadla umí postavit. Kámoš tak řešil nesehnatelnej plynovej pedál do úplně první Audi 80TDI s 1Z motorem. Když ale po čase ježdění s tím pedál sehnal, tak to zase přeházel zpátky na klasiku TDI.
@FrantaB: o mTDI si už slyšel? Prostě se poskládá čerpadlo z dílů z komůrkovýho a TDI čerpadla, a nahodí se to na TDI motor. Výhodou je že je to o něco živější. Nevýhoda, že to má hrubší chod, víc to kouří, o něco víc to žere a výkon je víc citlivej na vzdušnou vlhkost, okolní teplotu atd. Pokud vím úplně se tím vyřadí řídící elektronika motoru a má to samozřejmě lanko.
Musel bys to asi napáchat do ne-CANbusovýho auta. V ČR existujou lidi co ty čerpadla umí postavit. Kámoš tak řešil nesehnatelnej plynovej pedál do úplně první Audi 80TDI s 1Z motorem. Když ale po čase ježdění s tím pedál sehnal, tak to zase přeházel zpátky na klasiku TDI.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 626
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#17 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
mTDI-tak o tom jsem neslyšel, resp. jsem si nedokázal představit že by se byť non-CAN (tj. OBD 1) elektronika nepos*ala a auto nezahaltovalo na něčem jiném. V principut takovou přestavbu jsem viděl u 1,9TDI do lodi, kde běží v celkem stálých režimech, ale ne v autě. Popravdě, takovou cestou zatím jít nechci...
Asi jsem potkal zatím samá špatná auta-Passat 1,6 TSFI nebo jak se ten splašený vysavač jmenuje, MY2012 měl ten čas definovaný zhruba přesně nulou. Rozjezd do pořádného kopce byl fakt potrat a "sekvenční meziplyn" v 21% klesání taky...
Asi jsem potkal zatím samá špatná auta-Passat 1,6 TSFI nebo jak se ten splašený vysavač jmenuje, MY2012 měl ten čas definovaný zhruba přesně nulou. Rozjezd do pořádného kopce byl fakt potrat a "sekvenční meziplyn" v 21% klesání taky...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#18 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
tomik T5 má evidentně velmi chytré auto,které se dokáže přizpůsobit jeho vlastní tuposti,a občas ho i přechytračit
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#19 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Rozjetý auto,brzdění motorem,brzdění pedálem a do toho přidat plyn LZE. Auto v podpisu
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#20 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Tak u mě nelze... Auto v podpisu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3373
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#21 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
V70tka pridam plyn i kdyz brzdim... mam plyn s lankem.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 92
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
#22 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
v mojim tdi s MSA 15.8 pri brzdeni normalne plyn jde dnes sem to zkousel
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#23 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
hele bacha na ukvapený závěry,mě to taky vždycky pár prohrábnutí plynu dovolilo,ale pak si ecu řekla dost píčovin,a odstřihla plyn,a nepovolila ani po znovunastartování-auto muselo stát aspoň třeba hodinu,pak to zas párkrát šlo...naučila se to asi po měsíci vytrvalého prošlapávání při podřazování na brzdách...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3373
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#24 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Zkousel jsem to nekolikrat za sebou.. 4-5xtomik T5 píše:hele bacha na ukvapený závěry,mě to taky vždycky pár prohrábnutí plynu dovolilo,ale pak si ecu řekla dost píčovin,a odstřihla plyn,a nepovolila ani po znovunastartování-auto muselo stát aspoň třeba hodinu,pak to zas párkrát šlo...naučila se to asi po měsíci vytrvalého prošlapávání při podřazování na brzdách...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#25 Elektronický plyn 850/V70 TDI do r. 2000
Pokud máš lanko tak je to jasný, tam neni co řešit...dumi.cz píše:Zkousel jsem to nekolikrat za sebou.. 4-5x
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 26 Odpovědi
- 1907 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89
-
- 28 Odpovědi
- 3650 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 8 Odpovědi
- 1205 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Burdin
-
- 5 Odpovědi
- 722 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ykka
-
- 9 Odpovědi
- 1426 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paconni