Volvo 242 GT
- Autor
- Zpráva
#1 Volvo 242 GT
Panove! Panove! Panove!
Vcera jsem se byl podivat na pravdepodobne jedinou 242GT v republice. Prodava ji jeden pan, kterej do ni investoval dramaticky penize a predtim ji leta shanel. Auto ma nadhernou temne modrou metalizu, barvu, ktera se mi vzdycky libila ze vsech nejvic. Nic zasadniho na tom aute nechybi. A navic nabizi dalsi minimalne tri dvojky rozebrany a rozkrabicovany v garazi a nejmin ctyri sady kol i s elektronama, dalsi motor a kdovi co jeste.
Ale!
Prestoze do toho laku musel nasypat minimalne 50kkc, tak tim (dle meho nazoru) pohrbil unikatnost tyhle kary, bo se delaly pouze stribrny. Ke cti mu budiz receno, ze predtim to nekdo natrel bilou barvou, kterou se malujou lajny na silnice.
Otazka zni:
Koupit ci nekoupit? Tot oc tu bezi!
Cena 130kkc i se vsemi dily a doplnky.
Vcera jsem se byl podivat na pravdepodobne jedinou 242GT v republice. Prodava ji jeden pan, kterej do ni investoval dramaticky penize a predtim ji leta shanel. Auto ma nadhernou temne modrou metalizu, barvu, ktera se mi vzdycky libila ze vsech nejvic. Nic zasadniho na tom aute nechybi. A navic nabizi dalsi minimalne tri dvojky rozebrany a rozkrabicovany v garazi a nejmin ctyri sady kol i s elektronama, dalsi motor a kdovi co jeste.
Ale!
Prestoze do toho laku musel nasypat minimalne 50kkc, tak tim (dle meho nazoru) pohrbil unikatnost tyhle kary, bo se delaly pouze stribrny. Ke cti mu budiz receno, ze predtim to nekdo natrel bilou barvou, kterou se malujou lajny na silnice.
Otazka zni:
Koupit ci nekoupit? Tot oc tu bezi!
Cena 130kkc i se vsemi dily a doplnky.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#2
Otazka nezní koupit ci nekoupit, ale mas na to nebo nemas. Pokud ano tak samo, ze koupit.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
#3
Nekdy koncem leta bych na to i mohl mit, ale uvalit takovou dardu bych byl ochoten za raritu v puvodnim stavu a ne za takovej bastl. Meritum problemu spociva v tom, jestli by to i tak nebyl treba dobrej kauf.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#4
Tenhle problem znam. Budu na to mit za 1-2 mesice. problem je, že pro lidi jako jsi ty a ja proste rarity nejsou. Na to, aby to raritou zustalo i pro dalsi roky a nestalo se to postupne srotem je potreba dost penez. Koupe je jen ta mensi prvni investice. Ale lidi jaky ty a ja mame radi veci co jen tak nekdo nema- Proto jsem si nekoupil Rencka ani Forda, ale Volvo (a nyni 480).
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#5
No myslím, že 480 zase tak raritní není.
242 GT je dost zajímavá, kolik jich bylo vyrobeno?
Já o několika na prodej vím, jsou v Evropě, ale převážně v USA. Auto před celkovou renovací + nové ND k tomu. Cena je 3400 USD + cca 25tis doprava.
Edit Honza: dohrál jsem fotky. To je originál 242 GT
242 GT je dost zajímavá, kolik jich bylo vyrobeno?
Já o několika na prodej vím, jsou v Evropě, ale převážně v USA. Auto před celkovou renovací + nové ND k tomu. Cena je 3400 USD + cca 25tis doprava.
Edit Honza: dohrál jsem fotky. To je originál 242 GT
- Přílohy
-
- usa22.JPG (58.22 KiB) Zobrazeno 7696 x
-
- usa11.JPG (69.8 KiB) Zobrazeno 7697 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#6 242
4 Jojo: A budeš mi tvrdit že jsi zapoměl doma foťák, jinak by tu už byly fotky.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#7
242 moc nejsou, pár 262 se najde, ale už jsou sakra v ceně.
Edit Honza:Tahle je v německu za 1750eurogrošů. Dotazy na LukášM.
Edit Honza:Tahle je v německu za 1750eurogrošů. Dotazy na LukášM.
- Přílohy
-
- nem5.jpg (15.3 KiB) Zobrazeno 7708 x
-
- nem1.jpg (14.82 KiB) Zobrazeno 7711 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#8
Jojo, žena tě zabije! Neprovokuj! Jinak ti radím, smlouvej a pak si udělej radost. Ale aby to nebyl konec tvého manželství, myslím to vážně. Varianta to koupit a tvrdit doma, že to stálo třeba jen 30 kKč???
#9 242
Nikdy jsem zadnej fotak nemel! Fotila me jeho zena, kdyz jsem to roloval do garaze. Zkusim od ni ty fotky ziskat.Honza píše:4 Jojo: A budeš mi tvrdit že jsi zapoměl doma foťák, jinak by tu už byly fotky.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#10
Tak tech 1750 eurogrosu je dobra cena. Nebo ne? 480 neni sice rarita, ale vzhledm k mym financnim moznostem je to dos odlisny auto. Na rarity typu 262 nemam, i kdyz tech 1750,- Kdyby jsi to ukazal pred mesicem. tak kdo vi.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#11
Ale to je 242 , 262 je něco jinýho.Jirrka píše: Na rarity typu 262 nemam, i kdyz tech 1750,-
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#12
Možná jsem úchyl, ale tohle by se mi moc líbilo. Netlemte se, myslím to vážně.
Cena pouhých 690 euro a je v Německu.
Cena pouhých 690 euro a je v Německu.
- Přílohy
-
- 65402583_1.jpg (14.44 KiB) Zobrazeno 7685 x
-
- 65402583_2.jpg (12.94 KiB) Zobrazeno 7686 x
Naposledy upravil(a) LukášM dne 09 čer 2014 14:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#13
No, no, na to šetřím už dva roky.LukášM píše:Možná jsem úchyl, ale tohle by se mi moc líbilo. Netlemte se, myslím to vážně. Kamarád má pohřebku a tak bych měl odpolední fušky
Cena pouhých 690 euro a je v Německu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#14
Za 1300 je tenhle poklad, všimněte si prosím země původu (vlaječka). Model 242 DL
- Přílohy
-
- 64976196_1.jpg (13.52 KiB) Zobrazeno 7679 x
-
- 64976196_2.jpg (13.74 KiB) Zobrazeno 7679 x
-
- 64976196_3.jpg (23.85 KiB) Zobrazeno 7675 x
-
- 64976196_4.jpg (18.27 KiB) Zobrazeno 7676 x
-
- 64976196_5.jpg (14.1 KiB) Zobrazeno 7679 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#16
Já taky nekradu, ale mám spíše problém kam s tím. Asi jsem Vám nepsal, že jsem chtěl začít stavět barák, ale zatím to cpu do aut
Mimochodem Vy máte výhodu, že jste závislý snad jen na Volvech nbo se mýlím? Já mám těch zálib nějak moc, zdá se mi.
Honzo nemáš odkaz, kde bych našel posis těchto 2stovek, myslím výbavu, tech. parametry, atd.
Mimochodem Vy máte výhodu, že jste závislý snad jen na Volvech nbo se mýlím? Já mám těch zálib nějak moc, zdá se mi.
Honzo nemáš odkaz, kde bych našel posis těchto 2stovek, myslím výbavu, tech. parametry, atd.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#17
To víš že mám. Koukni do odkazů je tam můj topik"kdyby se někomu nedostávalo odkazů" tak tam to určitě najdeš. Kdyby ne, tak přidám další.LukášM píše:Já taky nekradu, ale mám spíše problém kam s tím. Asi jsem Vám nepsal, že jsem chtěl začít stavět barák, ale zatím to cpu do aut
Mimochodem Vy máte výhodu, že jste závislý snad jen na Volvech nbo se mýlím? Já mám těch zálib nějak moc, zdá se mi.
Honzo nemáš odkaz, kde bych našel posis těchto 2stovek, myslím výbavu, tech. parametry, atd.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#20
Ale P 1800 za 130tis nekoupíš a pokud ano, tak do ní 2krát tolik nasypeš.
Je to celkem staré auto a věř mi, že bude hodně náročné na díly. Nehledě na to, že je to auto na občasné projetí.
Já bych radějí P 1800 ES, to je ten správný kombi Bohužel cena je u pěkných kusů od 10tis. euro a víš
Je to celkem staré auto a věř mi, že bude hodně náročné na díly. Nehledě na to, že je to auto na občasné projetí.
Já bych radějí P 1800 ES, to je ten správný kombi Bohužel cena je u pěkných kusů od 10tis. euro a víš
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#21
Takze panove, habychom debatu nad V 242GT nejak kloudne uzavreli. Podle poslednich informaci od Chlumaka se zel nejedna o GTcko, jak puvodne vse nasvedcovalo, ale o tuctovou(?) 242ojku, do ktery majitel postupne poshanel na e-bayi vsechny dostupne atributy, ktery z 242 delaji 242GT. Faktem je, ze pri prohlidce na miste, se mi par drobnosti nepozdavalo, ale to jsem pripisoval vlastni neznalosti.
Navic se pry jedna o pana velice pochybne povesti. Nechal jsem se oklamat pokrocilym stadiem Parkinsonovy choroby jiz tento gentleman trpi. Jako by to neco znamenalo pro kvalitu charakteru.
Takse secteno a podtrzeno: jsem vul, GTcko neni GTcko a p.PAUR je peknej smejd. Howgh!
Navic se pry jedna o pana velice pochybne povesti. Nechal jsem se oklamat pokrocilym stadiem Parkinsonovy choroby jiz tento gentleman trpi. Jako by to neco znamenalo pro kvalitu charakteru.
Takse secteno a podtrzeno: jsem vul, GTcko neni GTcko a p.PAUR je peknej smejd. Howgh!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 94
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
- Kontaktovat uživatele:
#22
Sorry ze to oteviram , ale tusim ze snad tento clovek mi vyfouknul sna d opravdove 242GT. Stala v bazaru nad Krčí nekdy okolo roku 2000 za cenu 15900,-. Byla stribrna a nekde pretirana stribrenkou. Tusim ze i vnitrek byl cerny. Videl jsem ji cca 2x z toho jednou jen za plotem. A kdyz jsem po dlouhem meziresortnim vyjdenavani ziskal finance tak uz tam nebyla...jojo píše:Takze panove, habychom debatu nad V 242GT nejak kloudne uzavreli. Podle poslednich informaci od Chlumaka se zel nejedna o GTcko, jak puvodne vse nasvedcovalo, ale o tuctovou(?) 242ojku, do ktery majitel postupne poshanel na e-bayi vsechny dostupne atributy, ktery z 242 delaji 242GT. Faktem je, ze pri prohlidce na miste, se mi par drobnosti nepozdavalo, ale to jsem pripisoval vlastni neznalosti.
Navic se pry jedna o pana velice pochybne povesti. Nechal jsem se oklamat pokrocilym stadiem Parkinsonovy choroby jiz tento gentleman trpi. Jako by to neco znamenalo pro kvalitu charakteru.
Takse secteno a podtrzeno: jsem vul, GTcko neni GTcko a p.PAUR je peknej smejd. Howgh!
Ale bile natrena rozhodne nebyla. Z druhy ruky jsem se ale pak dozvedel, ze puvodni majitel ji po dlouhem stani v bazaru mezi tim snad odhlasil...
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
#23
Tak tady by jedno, nejspíš pravý GT, bylo! https://www.mobile.de/SIDwvS2dFCkZXtD1Jl0nMcFDg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1165314718A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B41B20B56%81G-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100A2E25100BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=55&id=11111111234161887&
Nemáte někdo volných pár tisíc...? P.
Nemáte někdo volných pár tisíc...? P.
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3711
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#24
jjjj tak to ma vypadat
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 94
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
- Kontaktovat uživatele:
#25
Ja mam ted na chvili doma taky 242 GT ...
Sorry za OT
Sorry za OT
- Přílohy
-
- IMG_0801.JPG (48.23 KiB) Zobrazeno 7157 x
-
- IMG_0798.JPG (47.7 KiB) Zobrazeno 7155 x
-
- IMG_0791.JPG (71.84 KiB) Zobrazeno 7151 x
-
- IMG_0785.JPG (54.09 KiB) Zobrazeno 7160 x
-
- IMG_0784.JPG (59.45 KiB) Zobrazeno 7157 x
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 2473 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 3 Odpovědi
- 1832 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6588 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 9 Odpovědi
- 1505 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 181 Odpovědi
- 16935 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci