Na kolik foukáte pneu u S80II ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#1 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Chtěl jsem znát Vaše zkušenosti na kolik foukáte pneu rozměr 225/55 R16.
Jezdíte také někdo na tomto rozměru a popřípadě jaké máte zkušenosti s komfortem jízdy?
P.S. vím, že ve dveřích u řidiče je tabulka huštění pneu.
Jezdíte také někdo na tomto rozměru a popřípadě jaké máte zkušenosti s komfortem jízdy?
P.S. vím, že ve dveřích u řidiče je tabulka huštění pneu.
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#2 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
2,1
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#3 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
2,1 ? není to moc měkké?
mám auto 2 týdny a připadlo mi strašně tvrdé a zjistil jsem, že pneu byly nafoukané na 2.6 (což je doporučené pro max zatížení, nebo pro jízdy nad 160km/h) min doporučení je 2,2/2,1 (přední/zadní) ale když si vezmu že pašika jsem foukal na 2,3 - 2,4 tak mi přijde cokoliv pod 2,3 na takový tank málo
mám auto 2 týdny a připadlo mi strašně tvrdé a zjistil jsem, že pneu byly nafoukané na 2.6 (což je doporučené pro max zatížení, nebo pro jízdy nad 160km/h) min doporučení je 2,2/2,1 (přední/zadní) ale když si vezmu že pašika jsem foukal na 2,3 - 2,4 tak mi přijde cokoliv pod 2,3 na takový tank málo
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#4 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Já foukám na 2.6. Pneu mám 225/55 R16. Buď jezdím sám rychle, nebo plně naložen s rodinou do 140km/h.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#5 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
teda já na těch 2,6 cejtím každej kamínek, ale hlavně když s tím vezmu nějakou díru nebo kanál, tak to je děs. Jezdím směsici všeho - celý dny Praha, dálnice i okresky a myslel jsem že 16ky budou OK. Vždy jsem jezdil jen 16ky a větší jsem hned měnil za ně, ale prostě mi to v S80 na těch 2,6 přijde na 16ky moc tvrdý.
Pro rodinu mám rodinej autobus Citroen C8 a S80 mám pro sebe jako pracovní a nad 160km už taky moc nelítám, většinou jsem zvyklej se pohupovat mezi 110-140 a k tomu mi 2,6 přijde zbytečný..
Pro rodinu mám rodinej autobus Citroen C8 a S80 mám pro sebe jako pracovní a nad 160km už taky moc nelítám, většinou jsem zvyklej se pohupovat mezi 110-140 a k tomu mi 2,6 přijde zbytečný..
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#6 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Ono to neni jen kvuli pneu. Ja sem taky experimentoval, puvodne sem jezdil na 2.7, ted jezdim na 2.3 ale necitim skoro zadny rozdil. Pak jsem si nechal na zakazku vyrobit pruziny s pozadavkou na vyssi komfort, a az ted citim badatelny rozdil, a pritom auto drzi na ceste stejne jako predtim... (ale nemam s80)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#7 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
To je jednoduché, zkus pár desetin ubrat a uvidíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#8 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
no však jsem teď ubral na 2,4/2,3 tak jsem zvědavej. hlavně na ten zadek, neb to byly strašný rány:)
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#9 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Hele a co zatáčky? XC90 je přeci jen težkej tank, tak bych se bál náklonů, sice mám pohupování a komfort jako prioritu, ale na druhou stranu bych se už bál stability v zatáčkách. A kde ti dělali a kolik stály ty pružiny?63miro píše:Ono to neni jen kvuli pneu. Ja sem taky experimentoval, puvodne sem jezdil na 2.7, ted jezdim na 2.3 ale necitim skoro zadny rozdil. Pak jsem si nechal na zakazku vyrobit pruziny s pozadavkou na vyssi komfort, a az ted citim badatelny rozdil, a pritom auto drzi na ceste stejne jako predtim... (ale nemam s80)
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 Executive AWD D5244T4 MY2009
#10 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Mám stejný auto a gumy jaké uvádíš. Dávám 2,3 a spokojenost.
_________________
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#11 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Ani pri rychlejsim projezdu zatacky nevidim rozdil. Stalo to 500e.vztekloun píše:Hele a co zatáčky? XC90 je přeci jen težkej tank, tak bych se bál náklonů, sice mám pohupování a komfort jako prioritu, ale na druhou stranu bych se už bál stability v zatáčkách. A kde ti dělali a kolik stály ty pružiny?63miro píše:Ono to neni jen kvuli pneu. Ja sem taky experimentoval, puvodne sem jezdil na 2.7, ted jezdim na 2.3 ale necitim skoro zadny rozdil. Pak jsem si nechal na zakazku vyrobit pruziny s pozadavkou na vyssi komfort, a az ted citim badatelny rozdil, a pritom auto drzi na ceste stejne jako predtim... (ale nemam s80)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#12 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
jo, a čim měříte tlak pneu? Na veřejných foukátkách to je občas divoký, a když si koupíte tři tlakoměry domu, tak každej taky každej může měřit jinak,...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#13 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
moc vědeckotechnický přístupold.fashioned píše:jo, a čim měříte tlak pneu? Na veřejných foukátkách to je občas divoký, a když si koupíte tři tlakoměry domu, tak každej taky každej může měřit jinak,...
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#14 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
právě že zcela reálnej Na co ti bude, že filozofuješ o desetině atmosféry, když ti tvuj tlakoměr měří blbě klidně o dvojnásobek? To máš jak doma s teploměrem, předpokládám že ho taky nenecháváš pravidelně kalibrovat. Já jednou objel v čb pár benzínek a každá mi naměřila tlak pneu jinak, a jen jedna se shodovala s mým tlakoměrem. Ale stejně nevim, která měří přesněvztekloun píše:moc vědeckotechnický přístupold.fashioned píše:jo, a čim měříte tlak pneu? Na veřejných foukátkách to je občas divoký, a když si koupíte tři tlakoměry domu, tak každej taky každej může měřit jinak,...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#15 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
no a závěr? jako že měřit nemá smysl? myslím, že každej z nás vnímáme kvalitu měřičů podobně, ale kdybych to měl brát tak vážně.. Prostě vždy jezdím k jedinému docela osvědčenému stojanu u jedné benzínky a pravdou je, že asi po deseti letech zkoušení různých stojanů u mnoha benzínek bych k jinému už nejel, snad měří dobře - porovnáno s mým starým obyčejným měřákem který jsem používal ještě za dob co jsem opravoval MIG-21
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#16 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
taky léta jezdím k jednomu měřáku, ale až teď jsem zjistil, že měří o 0,2 atmosféry víc, což už je dost. Porovnal jsem ho s profitlakoměrem, kterej používá muj dvorní pneuservisák.... ale kdo ví, kde je vlastně pravda. A závěr? No, já hustim každý auto vždy při tankování, tj. několikrát měsíčně (a skoro vždy lehce dofouknu) , ale až v nedávno jsem zjistil, že stejně jako hlídání tlaku, je důležitý měřit tlak přesně, protože veřejným nebo levným tlakoměrům nelze věřit bez ověření. A pokud někdo stejně jako já vyznává tlakovou alchymii, musí vědět, jak změřit přesně...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#17 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
tak jsme si vypovidali jak je to s měřáky a teď zase k tématu. samozřejmě, budeme všichni počítat s nějakou tou desetinkou nahoru nebo dolu. v každým případě třeba nejsem jedinej, kdo chce filozofovat o tom, zda většina z nás fouká např. okolo maxima, nebo okolo minima
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#18 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Ja pochybuji ze se neco svetoborneho dozvis, jednak komfort je vniman kazdym individualne, jednak kazdy ma jine pneu, jinych znacek kvalit - mozna i rozmeru, jedny pneu jsou komfortnejsi nez druhe, takove XL komfort spise znizuji a runflatky uz totalne, a mozna i pruziny ci tlumice ma nekdo jine, nekdo original nekdo ty nejlevnejsi druhovyrobni atd atd atd.....
A pneu proste hustit tak jak je dano, jinak se bude zjizdet tak jak to nechces. A co se tyce komfortu tak je to vzdy nejspis tak, ze vice natlakovane budou o chlup mene pohodlne...
A pneu proste hustit tak jak je dano, jinak se bude zjizdet tak jak to nechces. A co se tyce komfortu tak je to vzdy nejspis tak, ze vice natlakovane budou o chlup mene pohodlne...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#19 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Sice nemam S80II, ale na krabici mam 2,1.
Ked mi ich pneuservisak prezuval (zmena ze 16 na 15), dal mi ch na 2,5 a rozdil nebyl nijak poznat.
Potom sem ich dal na 2,1 a fcil je to komfort jak ma byt.
Guma ked ma jaky taky profil, tak dokaze dost odfiltrovat.
A co sa tyka meracu atd, tak treba merat jednym meracem. A skus si nekedy dat rychlejsi jazdu po okreskach aspon 10-15min a uvidis jaky bude rozdil tlaku pred a po. Pokat nejsu plnene plynem samopochopitelne
Ked mi ich pneuservisak prezuval (zmena ze 16 na 15), dal mi ch na 2,5 a rozdil nebyl nijak poznat.
Potom sem ich dal na 2,1 a fcil je to komfort jak ma byt.
Guma ked ma jaky taky profil, tak dokaze dost odfiltrovat.
A co sa tyka meracu atd, tak treba merat jednym meracem. A skus si nekedy dat rychlejsi jazdu po okreskach aspon 10-15min a uvidis jaky bude rozdil tlaku pred a po. Pokat nejsu plnene plynem samopochopitelne
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#20 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
že k tlakové alchymii je potřeba počítat s nárůstem tlaku cca o 0,1 atmosféry na vzrůst teploty (pneu nebo vnějšího prostředí) o 10 stupňů, to je další střípek do teoretické diskuze. A pozor, tlak nikdy nestoupne, pokud auto zatížíte
já osobně foukám spíš víc. BTW V novějších manuálech jsem našel hodnotu foukání EKO, která se shoduje, bez ohledu na zatížení auta, s předepsaným tlakem pro plné zatížení a nejvyšší rychlosti... ovšem ideální pro běhoun to není....
já osobně foukám spíš víc. BTW V novějších manuálech jsem našel hodnotu foukání EKO, která se shoduje, bez ohledu na zatížení auta, s předepsaným tlakem pro plné zatížení a nejvyšší rychlosti... ovšem ideální pro běhoun to není....
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#21 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Myslím, že je lepší foukat spíš víc, zvlášť s ohledem na stav našich silnic. Málo nahuštěnou pneumatikou totiž není moc velký problém prorazit např. při vjetí do nějaké hluboké díry, kterých je u nás plno. Což se mi, bohužel, už stalo. Takže já hustím minimálně 2,6, tzn. to, co výrobce doporučuje pro plné zatížení auta. Jo, a na komfort to vliv samozřejmě trochu má, ne že ne, ale to ať si každý vyzkouší a posoudí sám. A na stav pneu to podstatný vliv nemá, alespoň já ho nepozoruju (jezdím na Michelin Primacy, které jsou prakticky nezničitelné).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#22 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
plnim tak jak kaze stitek na dvirkach nadrze a jsem plne spoko vy ho tam nemate?
verze 2
verze 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#23 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
tak dnes jsem přezul na letní Dunlopky a i když jsem je fouknul na 2.6 tak je to oproti zimákům velký rozdíl. Předchozí majitel obul zimáky 99 XL a to je asi důvod toho, proč mi pneu na 2.6 přišla strašně tvrdá, ty zesílený gumy byly dost tvrdý i když jsem je ufouknul.
Na tohle autíčko prostě zesílený pneu nepatří, nenapadlo by mě to, mám XL na C8, ale to je autobus a tam jsou v pohodě a jízda je komfortní.
Na tohle autíčko prostě zesílený pneu nepatří, nenapadlo by mě to, mám XL na C8, ale to je autobus a tam jsou v pohodě a jízda je komfortní.
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#24 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Zdravim vzteklouna, jen tady pročítam starý témata, zarazilo mě že u nejlepší výbavy executive jsou 16tky kola, trochu zvláštní.vztekloun píše:tak dnes jsem přezul na letní Dunlopky a i když jsem je fouknul na 2.6 tak je to oproti zimákům velký rozdíl. Předchozí majitel obul zimáky 99 XL a to je asi důvod toho, proč mi pneu na 2.6 přišla strašně tvrdá, ty zesílený gumy byly dost tvrdý i když jsem je ufouknul.
Na tohle autíčko prostě zesílený pneu nepatří, nenapadlo by mě to, mám XL na C8, ale to je autobus a tam jsou v pohodě a jízda je komfortní.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#25 Na kolik foukáte pneu u S80II ?
Mám rád pohodlí, vždy jsem automaticky všechny auta přezouval na 16. Původní 18 jsou krásné, ale ne na české cesty..
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek