S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#1 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Tak po cca 120K Km na LPG mám problém. Auto má najeto 320K Km.
Při jízdě na LPG to začalo blbnout tak, že při přidání plynu, nebo rychlosti nad 120Km se to přepíná na benzín.
Dle diagnostiky LPG prej nějakej šum v elektirce - v podstatě se neví čím by to mohlo být.
Napíchlo se tedy auto na diagnostiku a to hlásí vadnej katalyzátor, což by asi teoreticky chybu LPG způsobovat mohlo. Ale je to opravdu tak? Jinak žádná jiná chyba nevylezla.
Na volnoběh kolísají otáčky o 100-200 (Jak LPG tak benzín), předpokládal jsem váhu vzduchu, ale ta dle diagnostiky je OK, stejně jako lambda či škrtící klapka.
Tak a teď otázka je to opravdu katalyzátor, nebo má smysl zkusit tu váhu, kterou bych podle projevu chodu motoru tipoval?
Kdyby opravdu to byl katalyzátor, jak to vyřešit? Opravdu se mi nechce dávat novej za cca 10k do starýho škopku.
Vyndat, nahradit trubkou? Projdu pak emisema? Zkusit sehnat starší? Nebo jak???
Za každou radu, nebo tip Vám budu opravdu vděčný, díky
xSam
Při jízdě na LPG to začalo blbnout tak, že při přidání plynu, nebo rychlosti nad 120Km se to přepíná na benzín.
Dle diagnostiky LPG prej nějakej šum v elektirce - v podstatě se neví čím by to mohlo být.
Napíchlo se tedy auto na diagnostiku a to hlásí vadnej katalyzátor, což by asi teoreticky chybu LPG způsobovat mohlo. Ale je to opravdu tak? Jinak žádná jiná chyba nevylezla.
Na volnoběh kolísají otáčky o 100-200 (Jak LPG tak benzín), předpokládal jsem váhu vzduchu, ale ta dle diagnostiky je OK, stejně jako lambda či škrtící klapka.
Tak a teď otázka je to opravdu katalyzátor, nebo má smysl zkusit tu váhu, kterou bych podle projevu chodu motoru tipoval?
Kdyby opravdu to byl katalyzátor, jak to vyřešit? Opravdu se mi nechce dávat novej za cca 10k do starýho škopku.
Vyndat, nahradit trubkou? Projdu pak emisema? Zkusit sehnat starší? Nebo jak???
Za každou radu, nebo tip Vám budu opravdu vděčný, díky
xSam
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
#2 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Jeď na origo diagnostiku.Pokud to přepíná z LPG na benzín,je něco špatně v LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#3 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Na diagnostice jsem byl v Adusumu, jestli je origo netuším, nicméně si myslím, že tam tomu kluci docela rozumí.
O tom, že to je chyba v LPG právě přesvědčenej moc nejsem.
Nicméně bez ohledu na LPG je na autě chyba a tu bych rád vyřešil. Ještě jsem zapomněl zmínit, že svítí kontrolka motoru.
O tom, že to je chyba v LPG právě přesvědčenej moc nejsem.
Nicméně bez ohledu na LPG je na autě chyba a tu bych rád vyřešil. Ještě jsem zapomněl zmínit, že svítí kontrolka motoru.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
^^^ má pravdumartinopel píše:...Pokud to přepíná z LPG na benzín,je něco špatně v LPG
Teď to tu někdo řešil, a byl to reduktor.
Pokud je v hajzlu katalyzátor, tak může svítit check engine. Ale to s přepínánim LPG nesouvisí.
A pokud to hlásí vadnej kat, tak je buď opravdu vadnej, nebo nějaká lambáda exla.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#5 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Tak když o tom nejsi přesvědčen,to je tvůj problém.Já jsem přesvědčen,že je chyba v prvé řadě v LPGxSam píše: O tom, že to je chyba v LPG právě přesvědčenej moc nejsem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Zase víš co, záleží jak moc je ten systém chytrej, a že chytrý jsou občas až moc. Nicméně sázim levou kouli na Martina.
Taky ta vada katalyzátoru může bejt způsobená LPG, pokud mu tam plynová jednotka něco emuluje...
Zkusit vynulovat a chvíli jezdit jen na benzín, pokud se kontrolka nerozsvítí, tak máš jasno.
Taky ta vada katalyzátoru může bejt způsobená LPG, pokud mu tam plynová jednotka něco emuluje...
Zkusit vynulovat a chvíli jezdit jen na benzín, pokud se kontrolka nerozsvítí, tak máš jasno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#7 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Kdyby auto na benzín nevykazovalo žádné chyby, tak budu také přesvědčen, že je problém v LPG.
Ale to je fakt v tuto chvíli jedno, auto hlásí vadnej katalyzátor, autu kolísají otáčky a svítí kontrolka motoru. Až se toto vyřeší, bude se hledat chyba v LPG.
Kontrolka motoru se rozsvítí vždy jen při jízdě na benzín, na plyn se nerozsvítila nikdy.
Většinou svítí několik dní, pak zhasne a za čas se zase rozsvítí.
Samozřejmě nepopírám, že LPG odpálilo katalyzátor, možné je všechno.
Ale to je fakt v tuto chvíli jedno, auto hlásí vadnej katalyzátor, autu kolísají otáčky a svítí kontrolka motoru. Až se toto vyřeší, bude se hledat chyba v LPG.
Kontrolka motoru se rozsvítí vždy jen při jízdě na benzín, na plyn se nerozsvítila nikdy.
Většinou svítí několik dní, pak zhasne a za čas se zase rozsvítí.
Samozřejmě nepopírám, že LPG odpálilo katalyzátor, možné je všechno.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Jak máš starý membrány v reduktoru? Napíchnout na diagnostiku plynu a zjistit proč se to přepíná, jestli kvůli malému tlaku plynu, nebo kvůli čemu jinému.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#9 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Membrány v reduktoru jsou samozřejmě starý, je možný, že chyba LPG může být reduktorem, ale ty projevy tomu nenasvědčují. Auto na LPG jede plynule, žádný cukání nic.
Dle diagnostiky se nepřepíná hned, ale postupně vysazují válce a někdy začne pískat, že není plyn i když je plná nádrž. Tlak Ok.
Dle diagnostiky se nepřepíná hned, ale postupně vysazují válce a někdy začne pískat, že není plyn i když je plná nádrž. Tlak Ok.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Dělalo mi to taky a hodně to záviselo na okolní teplotě a bylo to tenkýma trubkama a jednim blbym ohybem. Zkusil bych to cvičně okouknout, zda si někde nevzal šutr, co by cvaknul do trubky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Pořád mi to vychází na reduktor. Nechej ho zrepasovat, vyčistit a vyměnit membrány. Nebo si to udělěj sám jestli se na to cítíš. Sady do reduktorů se dají běžně koupit na netu.
http://www.lpgprofi.cz/category/reduktory-lpg/revizni-sady-reduktoru/136
http://www.lpgprofi.cz/category/reduktory-lpg/revizni-sady-reduktoru/136
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#12 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Reduktor asi zmáknu zrepasovat sám, jen nevím jak se to pak natlakuje.
Nicméně co s tím katalyzátorem, může to způsobovat kolísání otáček?
Může být váha vzduchu v háji i když se to na diagnostice neukáže?
Nicméně co s tím katalyzátorem, může to způsobovat kolísání otáček?
Může být váha vzduchu v háji i když se to na diagnostice neukáže?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#13 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Reduktor jsem čistil na začátku roku a nic na tom není.
Nějaká ta membrána, nějaká ta pružinka, ale celkem jednoduchý.
Zavřeš ventil na nádrži, odpojíš přívodní trubku z reduktoru (plyn z trubky uteče a je ho tam docela dost - kapalný)
A po vyčištění a repasu připojíš trubku zpět, otevřeš ventil a už to jede...
Nějaká ta membrána, nějaká ta pružinka, ale celkem jednoduchý.
Zavřeš ventil na nádrži, odpojíš přívodní trubku z reduktoru (plyn z trubky uteče a je ho tam docela dost - kapalný)
A po vyčištění a repasu připojíš trubku zpět, otevřeš ventil a už to jede...
#14 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
A pro sichr si vezmeš mydlinkovou vodu a spoje zkontroluješ.Tom0 píše:Reduktor jsem čistil na začátku roku a nic na tom není.
Nějaká ta membrána, nějaká ta pružinka, ale celkem jednoduchý.
Zavřeš ventil na nádrži, odpojíš přívodní trubku z reduktoru (plyn z trubky uteče a je ho tam docela dost - kapalný)
A po vyčištění a repasu připojíš trubku zpět, otevřeš ventil a už to jede...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Resil sem nedavno neco podobneho, v mem pripade to bylo tekouci topeni, takze se zavzdusnovalo a tim samozrejme i plyn, plus vadna zadni lambda sonda...martinopel píše:A pro sichr si vezmeš mydlinkovou vodu a spoje zkontroluješ.Tom0 píše:Reduktor jsem čistil na začátku roku a nic na tom není.
Nějaká ta membrána, nějaká ta pružinka, ale celkem jednoduchý.
Zavřeš ventil na nádrži, odpojíš přívodní trubku z reduktoru (plyn z trubky uteče a je ho tam docela dost - kapalný)
A po vyčištění a repasu připojíš trubku zpět, otevřeš ventil a už to jede...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Auto je teď moje.
Vypadá to, že to byl ten reduktor. Vyměnily se nejdřív jen ty membrány. To nepomohlo. Nakonec se vyměnily i ty pružinky. Pořádně jsem to projel a na benzín se nepřepíná. Uvidíme, jak dál.
Vypadá to, že to byl ten reduktor. Vyměnily se nejdřív jen ty membrány. To nepomohlo. Nakonec se vyměnily i ty pružinky. Pořádně jsem to projel a na benzín se nepřepíná. Uvidíme, jak dál.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#17 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
jak jsem vydel z inzeratu tak je tam STAG, kup si za par stovek kabel z polska a software je volne pristupnej na jejich strankach... Jinak se problemy s LPG nedaj resit. Spravna funkcnost a nastaveni LPG je zaklad jinak budes na plyn porad jen nadavat a zadelas si akorat na nejaky drahy problem.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 S60 2,4i - Katalyzátor v háji=chyba LPG?
Já se do toho šťourat nebudu. Mám v Dubí plynaře, co dělají STAG. Budu muset věřit jim.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 2161 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Arkaz
-
- 39 Odpovědi
- 2174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dusan vincur
-
- 7 Odpovědi
- 1127 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 11 Odpovědi
- 2194 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rancak
-
- 47 Odpovědi
- 6127 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od descoobed