Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo XC60 R-Design 2011
- Bydliště: Nedašov, Zlín
#26 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
No jo, ale kdo to umí? Znáš někoho? Poslal jsem dotaz na ecude.cz, ale zatím se neozvali...
_________________
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo XC60 R-Design 2011
- Bydliště: Nedašov, Zlín
#27 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Tak ecude mi to neopraví. Ten polák za jednotku chce 140 Eur, mám to vzít? Nebo to poslat tobě? Milan
_________________
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo XC60 R-Design 2011
- Bydliště: Nedašov, Zlín
#28 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Tak konečně vyřešeno !
Nakonec jsem si 5- té dveře opravil sám, protože mě došla trpělivost s diletanty ve značkových servisech Volvo. Ode dneška je nazývám pouze tzv. " Měniči dílů v kravatách". Jeden servis diagnostikoval a prohlásil, že je vadná řídící jednotka pro otevírání dveří - díl č. 31299156. Cena cca 18.000 Kč. Sehnal jsem si ho z bouračky ze zahraničí za cca 4000.- Kč ale servis Volvo prohlásil, že se ještě musí jednotka naprogramovat cena cena SW je 85 EUR. / 2.300.- Dobrá souhlasil jsem s tím že už to bude OK. Po 3 hod. mi sdělili, že jednotka je OK, ale ještě je vadný kompresor hydrauliky co dveře zvedá. Cenu dílu mi sdělili cca 19.000 Kč. Samozřejmě nesouhlas s tím, že se poohlédnu po světě jestli to někde není na prodej. Doma mi došla trpělivost, když je tedy kompresor vadný tak ho rozeberu a mrknu kde je problém. Demontáž je velmi jednoduchá - 3 imbusy čalounění a 3 imbusy příruba a jednotka je venku, sundání plastového obalu a ejhle volný konektor na motorku u kompresoru. Vzít kleště - lépe docvaknout a smontovat. Dveře jedou jako nové a světe div se i s původní řídící jednotkou, kterou označili jako vadnou i s kompresorem. Nejsem šetřílek, ale vyhodit servisu cca 39.000 za díly by byla nehoráznost. Tak jsem zbytečně vyhodil cca 8.000 za jednotku, SW do jednotky, podotýkám že teď to jede s tou původní/ a ještě 3+2 hod práce v servise.
Musel jsem vám to sdělit abych vás varoval před " Měniči dílů v kravatách".
Milan
Nakonec jsem si 5- té dveře opravil sám, protože mě došla trpělivost s diletanty ve značkových servisech Volvo. Ode dneška je nazývám pouze tzv. " Měniči dílů v kravatách". Jeden servis diagnostikoval a prohlásil, že je vadná řídící jednotka pro otevírání dveří - díl č. 31299156. Cena cca 18.000 Kč. Sehnal jsem si ho z bouračky ze zahraničí za cca 4000.- Kč ale servis Volvo prohlásil, že se ještě musí jednotka naprogramovat cena cena SW je 85 EUR. / 2.300.- Dobrá souhlasil jsem s tím že už to bude OK. Po 3 hod. mi sdělili, že jednotka je OK, ale ještě je vadný kompresor hydrauliky co dveře zvedá. Cenu dílu mi sdělili cca 19.000 Kč. Samozřejmě nesouhlas s tím, že se poohlédnu po světě jestli to někde není na prodej. Doma mi došla trpělivost, když je tedy kompresor vadný tak ho rozeberu a mrknu kde je problém. Demontáž je velmi jednoduchá - 3 imbusy čalounění a 3 imbusy příruba a jednotka je venku, sundání plastového obalu a ejhle volný konektor na motorku u kompresoru. Vzít kleště - lépe docvaknout a smontovat. Dveře jedou jako nové a světe div se i s původní řídící jednotkou, kterou označili jako vadnou i s kompresorem. Nejsem šetřílek, ale vyhodit servisu cca 39.000 za díly by byla nehoráznost. Tak jsem zbytečně vyhodil cca 8.000 za jednotku, SW do jednotky, podotýkám že teď to jede s tou původní/ a ještě 3+2 hod práce v servise.
Musel jsem vám to sdělit abych vás varoval před " Měniči dílů v kravatách".
Milan
_________________
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Velice smutné.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#30 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Ale proč by to měl autorizák dělat jako ty? To by měli za půl hodiny opravený a platil bys 500,-. Takto z tebe vytáhnou 40 000, protože to řekla diagnostika a ta nelže, pak teprve povolí 6 imbusů a upevní konektor. A jednotku a kompresor ti možná ani nevymění. Ale hlavně mají vydělaný...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4970
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#31 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Šikovnej kluk a tak to má byt, protože tak je to správne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
#32 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Stejna haluz jako u Land Rover. Taky mám spousty "historek".
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo XC60 R-Design 2011
- Bydliště: Nedašov, Zlín
#33 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Tak nějak, smutný, ale ze životaShockey píše:Ale proč by to měl autorizák dělat jako ty? To by měli za půl hodiny opravený a platil bys 500,-. Takto z tebe vytáhnou 40 000, protože to řekla diagnostika a ta nelže, pak teprve povolí 6 imbusů a upevní konektor. A jednotku a kompresor ti možná ani nevymění. Ale hlavně mají vydělaný...
_________________
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo XC60 R-Design 2011
- Bydliště: Nedašov, Zlín
#34 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Je třeba se nespokojit s verdiktem servisáků a mít se neustále na pozoru, i když situace se jeví jako beznadějnámoreplavec píše:Stejna haluz jako u Land Rover. Taky mám spousty "historek".
_________________
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#35 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Já nevím, čemu se divíte, mě to připadá normální.
Když ve značkovém servisu dělají jenom mladí kluci, nemůžete čekat, že budou mít nějaké zkušenosti.
Navíc jim vtloukají od vyučení, že musí měnit díly za nové, aby byl kšeft a ne se babrat v drátech a výsledek nejistý, navíc s prd ziskem pro firmu, i pro mechanika.
Nemluvě o tom, že mladíkovi se dá mizerný plat, aby měl na benzín do svého starého křápu, na pivo a
mamince přispěl na domácnost. Takže mimo okresní města, cca 15 000,- čistého, a za to Vám mistr v oboru dělat nebude.
Takže většina značkových servisů to má postavené tak, že má partu měničů dílů a jednoho dobře placeného specialistu, ale ten nesmí mít dovolenou, jinak máš smůlu.
Takže potom zbývá pouze oprava svépomocí
....čerpám z vlastní zkušenosti v servisu VW, kdy jsem opravil řídící jednotku palivového čerpadla, kterou jsem opravoval ...cca dvě hodiny. Abych si vydělal, protože jsem chytrej, vyfakturoval jsem pánovi 4 hodiny práce, tudíž já měl 800,- hrubého a značkový servis 3200,-
To jsem ale neměl, protože jsem firmu okradl o 6000,- zisku, které by bývala měla na nové jednotce,
a navíc jsem riskoval pošpinění dobrého jména servisu, kdyby se závada opět opakovala, a pán to
reklamoval.
Takže ještě nějaké dotazy......
Proto jsem šel dělat sám na sebe.
Když ve značkovém servisu dělají jenom mladí kluci, nemůžete čekat, že budou mít nějaké zkušenosti.
Navíc jim vtloukají od vyučení, že musí měnit díly za nové, aby byl kšeft a ne se babrat v drátech a výsledek nejistý, navíc s prd ziskem pro firmu, i pro mechanika.
Nemluvě o tom, že mladíkovi se dá mizerný plat, aby měl na benzín do svého starého křápu, na pivo a
mamince přispěl na domácnost. Takže mimo okresní města, cca 15 000,- čistého, a za to Vám mistr v oboru dělat nebude.
Takže většina značkových servisů to má postavené tak, že má partu měničů dílů a jednoho dobře placeného specialistu, ale ten nesmí mít dovolenou, jinak máš smůlu.
Takže potom zbývá pouze oprava svépomocí
....čerpám z vlastní zkušenosti v servisu VW, kdy jsem opravil řídící jednotku palivového čerpadla, kterou jsem opravoval ...cca dvě hodiny. Abych si vydělal, protože jsem chytrej, vyfakturoval jsem pánovi 4 hodiny práce, tudíž já měl 800,- hrubého a značkový servis 3200,-
To jsem ale neměl, protože jsem firmu okradl o 6000,- zisku, které by bývala měla na nové jednotce,
a navíc jsem riskoval pošpinění dobrého jména servisu, kdyby se závada opět opakovala, a pán to
reklamoval.
Takže ještě nějaké dotazy......
Proto jsem šel dělat sám na sebe.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo XC60 R-Design 2011
- Bydliště: Nedašov, Zlín
#36 Volvo XC60 - nezvedají se dveře kufru..řešil to už někdo
Tak vidím, že zkušeností s mým problémem je dost a nejsem sám kdo se s tím setkal. Můžete někdo poradit, kam pro příště s Volvem do servisu, kde nejsou jen měniči dílů, ale dokážou u své práce nejen vydělat, ale především řešit problém tak aby ze zákazníka neudělali blbce, který si nedokáže pohlídat své peníze? Především Morava a okolí?
_________________
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
VOLVO XC60 R-DESIGN , D5, 205k - automat, 19" AEZ Yacht, rok 2011, černá metal, černá kůže
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek