Mam dilema...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: V70II tdi
- Bydliště: Praha
#1 Mam dilema...
Mam V70 II Tdi cca 400 tis, a jak uz to tak je tak se zacina ozyvat cerpadlo a dvouhmota. Moje dilema je jestli mam zainvestovat nebo to prodat a koupit si za to co dostanu + to co bych investoval si koupit benzin. Problem je ze posledni dobou moc nejezdim tak cca do 10000 rocne tak nevim jestli ma nafta cenu. Jaky mate kdo nazor, bude lepsi pustit cca 30-40 do dvouhmoty a cerpadla (nebo kolik to tak bude) a nebo spis koupit ten benzin?
Pokud jsem ve spatne casti tak klidne presunout do Lamparny nebo nekam jinam
Diky za kazdou radu
Pokud jsem ve spatne casti tak klidne presunout do Lamparny nebo nekam jinam
Diky za kazdou radu
_________________
Wacully
V70 II tdi cca 390 tis..zatim ...420 tis..zatim
Wacully
V70 II tdi cca 390 tis..zatim ...420 tis..zatim
#2 Mam dilema...
Tak dvouhmota při nájezdu 10tkm může vydržet klidně dalších 10 let. Čerpadlo je otázka. Osobně bych sehnal z rozborky a v klidečku si jezdil zase dál, za svých šest. Jakýkoli volví benzín bude pro Tebe šok, ať ti zde místní přeborníci v ekorallye budou tvrdit pravý opak. A by Ti samozřejmě vnutí, že si měl mít věčně držící automat, a problém s DH by Tě nepotkal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 276
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
#3 Mam dilema...
Jestli máš motor D5252T, jako já, tak bych zainvestoval. Je to spolehlivý dříč Čerpadlo jsem koukal, že je na Bazoši. Příklad: http://auto.bazos.cz/inzerat/44543075/naftove-cerpadlo-VOLVO-850-V70-25-TDI-petivalec-VW-AUDI.phpwacully píše:Mam V70 II Tdi cca 400 tis, a jak uz to tak je tak se zacina ozyvat cerpadlo a dvouhmota. Moje dilema je jestli mam zainvestovat nebo to prodat a koupit si za to co dostanu + to co bych investoval si koupit benzin. Problem je ze posledni dobou moc nejezdim tak cca do 10000 rocne tak nevim jestli ma nafta cenu. Jaky mate kdo nazor, bude lepsi pustit cca 30-40 do dvouhmoty a cerpadla (nebo kolik to tak bude) a nebo spis koupit ten benzin?
Pokud jsem ve spatne casti tak klidne presunout do Lamparny nebo nekam jinam
Diky za kazdou radu
Píše, že je po repasi v SRN. Pokud k to mu má nějaké lejstro, tak by se tomu dalo i věřit. A propo, proč se domníváš, že máš rotační čerpadlo KO?
Dvouhmota se dá sehnat kolem 12tis. korun českých. Otázkou je, v jakém stavu je zbytek, tzn.: Lamela, hydraulické ložisko. Pokud by jsi se rozhodl pro opravu, tak určitě vyměnit i zbytek, když už musí domeček plný koleček ven
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#4 Mam dilema...
...tak samozřejmě že benzín je lepší
teď vážně. Neznám tvůj rozpočet. Já osobně jsem příznivcem benzínu z toho důvodu, že mají zpravidla mnohem menší nájezd a dají se koupit za mnohem lepší peníz. Pravda ale je, že poslední auta jsem kupoval s cílem nájezdu 100 tkm. Dalším předpokladem je, že najeté kilometry = míra opotřebení = potřeba servisu. Za tím si poměrně pevně stojím, mam s tím mnoho zkušeností a pevně věřím, že s tímto názorem zde neuspěju Tedy koupě jiného benzínového auta by mohla znamenat koupě zachovalejšího kousku, kde co ušetříš za servis a nákup možná narveš do benzínu a nebo taky ne
Koupě jinýho ojetýho auta je vždy potencionální průser takže nikdy nevíš jestli těch 40 nepustíš do toho spolehlivýho benzínu
Sečteno a podtrženo, pokud neřešíš nějaký aspekty omlazení, či omrzení starého auta, opravil bych tohle a nebo to vůbec neřešil dokud to jezdí . Oprava asi vyjde levněji než myslíš. Kdyžtak tady ( http://www.avdily.cz ) ti určitě udělají cenovou nabídku
L
teď vážně. Neznám tvůj rozpočet. Já osobně jsem příznivcem benzínu z toho důvodu, že mají zpravidla mnohem menší nájezd a dají se koupit za mnohem lepší peníz. Pravda ale je, že poslední auta jsem kupoval s cílem nájezdu 100 tkm. Dalším předpokladem je, že najeté kilometry = míra opotřebení = potřeba servisu. Za tím si poměrně pevně stojím, mam s tím mnoho zkušeností a pevně věřím, že s tímto názorem zde neuspěju Tedy koupě jiného benzínového auta by mohla znamenat koupě zachovalejšího kousku, kde co ušetříš za servis a nákup možná narveš do benzínu a nebo taky ne
Koupě jinýho ojetýho auta je vždy potencionální průser takže nikdy nevíš jestli těch 40 nepustíš do toho spolehlivýho benzínu
Sečteno a podtrženo, pokud neřešíš nějaký aspekty omlazení, či omrzení starého auta, opravil bych tohle a nebo to vůbec neřešil dokud to jezdí . Oprava asi vyjde levněji než myslíš. Kdyžtak tady ( http://www.avdily.cz ) ti určitě udělají cenovou nabídku
L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: V70II tdi
- Bydliště: Praha
#5 Mam dilema...
sydney29: jj je to stary TDI, to ze cerpadlo je chyceny jsem vedel uz kdyz jsem ho kupoval, ale zatim funguje jen me na to pokazdy upozornej kdyz jsem v servisu
Lukaso: potrebu menit nemam spis jsem chtel vedet jestli s mym najezdem ma smysl do toho investovat nebo se zbavit. Ale je pravda ze kdyz koupim benzin tak tak tech 30-40 muzu taky nasypat..
Takze zatim to vypada ze asi bude lepsi nechat si co znam a jeste do nej neco pustit, pokud by ovsem mel nikdo jiny nazor a dokazal to rozumne vysvetlit tak sem s tim.
Zatim diky za nazory
Lukaso: potrebu menit nemam spis jsem chtel vedet jestli s mym najezdem ma smysl do toho investovat nebo se zbavit. Ale je pravda ze kdyz koupim benzin tak tak tech 30-40 muzu taky nasypat..
Takze zatim to vypada ze asi bude lepsi nechat si co znam a jeste do nej neco pustit, pokud by ovsem mel nikdo jiny nazor a dokazal to rozumne vysvetlit tak sem s tim.
Zatim diky za nazory
_________________
Wacully
V70 II tdi cca 390 tis..zatim ...420 tis..zatim
Wacully
V70 II tdi cca 390 tis..zatim ...420 tis..zatim
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 Mam dilema...
Já osobně bych si do V70II starší verzi čerpadla z 850 netahal. Ne, že by to nepasovalo, ale je to krok zpět. Praxe je většinou opačná, že někdo unavený čerpadlo z 850 elegantně nahradí novějším typem z S80/V70II, kde tolik neodchází (když někdo ví na co koukat najde si ho i v posledních S/V70 I). Ale zase jestli je repase čerstvá a kvalitní, mohllo něco vydržet. Na druhou stranu pokud vím, tak se vydíraj obaly a tohle čerpadlo má evidentně ten starej typ.sydney29 píše: Jestli máš motor D5252T, jako já, tak bych zainvestoval. Je to spolehlivý dříč Čerpadlo jsem koukal, že je na Bazoši. Příklad: http://auto.bazos.cz/inzerat/44543075/naftove-cerpadlo-VOLVO-850-V70-25-TDI-petivalec-VW-AUDI.php
Píše, že je po repasi v SRN. Pokud k to mu má nějaké lejstro, tak by se tomu dalo i věřit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Mam dilema...
A jak se pozná odcházející čerpadlo? (Pokud je to aplikovatelný na etaloni.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 Mam dilema...
Minimálně u části týkající se volnoběhu pochybuju že se to týká mechanickýho rotačního čerpadlaUrvanej píše:A jak se pozná odcházející čerpadlo? (Pokud je to aplikovatelný na etaloni.)
Příznaky jsou různý:
- neklidnej volnoběh
- zakopávání na volnoběh
- nesmyslně vysokej volnoběh, když to neni studený
- nemožnost seřídit předvstřik - lítá nahoru a dolu v celkem velkým rozmezí
- špatný teplý starty (od určitých okolních teplot nahoru to třeba nejde teplý nastartovat vůbec)
- špatný studený starty v mrazech (pokud je všechno ostatní co má vliv v pořádku)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: V70II tdi
- Bydliště: Praha
#9 Mam dilema...
No v mem pripade to je ten volnobeh a taky se pomalu vraci otacky..treba od 1300 nez spadnou na volnobeh. Pokud se to projevuje i jinak tak to nevim, ale dva ,, forem schavalneni,, mechanici me pripravavali na vymenu v nejblizsi dobe.
_________________
Wacully
V70 II tdi cca 390 tis..zatim ...420 tis..zatim
Wacully
V70 II tdi cca 390 tis..zatim ...420 tis..zatim
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 Mam dilema...
Zkoušel si to i se sešlápnutou spojkou? U všech tdi padají otáčky pomalu pokud šlápneš na plyn na neutrál bez sešlápnutý spojky (emisní test se dělá na neutrál, takže podle mě proto), zatímco se sešlápnutou spojkou je to "pila" otáčky padají hodně rychle, což usnadňuje řazení.wacully píše:No v mem pripade to je ten volnobeh a taky se pomalu vraci otacky..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Vůz: V70II tdi
- Bydliště: Praha
#11 Mam dilema...
Prave ze je to stejny jak s tak bez spojky, proto predpokladam to cerpadlo.
_________________
Wacully
V70 II tdi cca 390 tis..zatim ...420 tis..zatim
Wacully
V70 II tdi cca 390 tis..zatim ...420 tis..zatim
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pitris V70
-
- 8 Odpovědi
- 1959 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matýsek
-
- 13 Odpovědi
- 631 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 17 Odpovědi
- 1730 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.