Nápad: naftová fwd XC70 I.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#1 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Ve škebli se mi poslední dobou nějak honí myšlenka jak přikopat mojí dehtovou bedničku na XC.
Vždycky se mi první XC strašně líbila,ale benzín v drtivé většině a automatem a awd bych asi neuživil. A náhon na řiť ani nepotřebuju. Ale jde mi o ten "look". Nárazníky,ultimátní maska,hagusy,boční lišty dveří a prahy a zadní vrata by se snad sehnaly,ale jak dehet zvednout blíže k nebi?
A lze vůbec použít na dehta přední nápravu z XC?
A co teprv se zadní nápravou? Podložky pod pera? Půjde pak v rozumných mezích vůbec nastavit geometrie zadku (při zachování neAWD nápravy)?
Vlastně o kolik je vyšší XCcko?
A nebo je to všechno blbost a mám se na to vlastně vyprdnout velebnosti, protože je to blbý/kravina/neoriginální/neřešitelný/drahý...???
Diskutujte,pranýřujte....
Vždycky se mi první XC strašně líbila,ale benzín v drtivé většině a automatem a awd bych asi neuživil. A náhon na řiť ani nepotřebuju. Ale jde mi o ten "look". Nárazníky,ultimátní maska,hagusy,boční lišty dveří a prahy a zadní vrata by se snad sehnaly,ale jak dehet zvednout blíže k nebi?
A lze vůbec použít na dehta přední nápravu z XC?
A co teprv se zadní nápravou? Podložky pod pera? Půjde pak v rozumných mezích vůbec nastavit geometrie zadku (při zachování neAWD nápravy)?
Vlastně o kolik je vyšší XCcko?
A nebo je to všechno blbost a mám se na to vlastně vyprdnout velebnosti, protože je to blbý/kravina/neoriginální/neřešitelný/drahý...???
Diskutujte,pranýřujte....
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#2 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Tady mas nejaky ten zaklad.
http://auto.bazos.cz/inzerat/43623310/Naraznik-VOLVO-V70XC-XC70-I-predni--zadni.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/43623310/Naraznik-VOLVO-V70XC-XC70-I-predni--zadni.php
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#3 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Ty volve a já přemejšlel když se tady prodávaly v mojí barvě za tuším 800,- kus... Njn,holt jsem ještě nad prestavbou tak nepřemýšlel...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#4 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Mít obyč V70, tak je to první věc co udělám Komplet XC-design první V70XC je zatím první, a poslední nejhezčí XC
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#5 Nápad: naftová fwd XC70 I.
A mas predstavu neco takoveho? Jde ti jen o look nebo i funkcnost?
Tohle se mi taky hodne libi i ta kombinace barev.
Vypada to lip nez s origo eRkovim naraznikem.
Tohle se mi taky hodne libi i ta kombinace barev.
Vypada to lip nez s origo eRkovim naraznikem.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Rozhodně bych to s XC paketem nechtěl snižovat,naopak spíše výš. Prostě aby to fakt vypadalo zvenku jako opravdové XC. Ještě je taková otázka co s pneu,že. Alespoň jednou bych chtěl obout Comety a s XC paketem by to asi nebylo úplně ono...nehledě v zájmu "terénního" vzdledu by to chtělo i vyšší profil pneu. A tak zase otázka jak by se na to tvářily orgáni a STK...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#7 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Ja si nejsem jistej tim, ze by croska mela jinou predni napravu. Zadni je jina kvuli AWD. Jinak je to standardni V70 jako kazda jina.
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#8 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Abych to uvedl na správnou míru,myšleno jakože přední tlumiče a pera...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#9 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Tam by to mohlo byt stejny upevneni. Ale co na to hadicky a kabely? Jestli tam nejaky jsou.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#10 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Tohle, jak tomu říká sám stvořitel Hussein Holland "XR" je ultimátní bestie Pokud někdo sleduje na Volvospeed nebo swedespeed jeho thready tak ví o čem mluvím, případně doporučuju se na to kouknou, vystupuje pdo nickem "lookforjoe" a ten co s tím autem už udělal, to je neskutečnýEkky píše:A mas predstavu neco takoveho? Jde ti jen o look nebo i funkcnost?
Tohle se mi taky hodne libi i ta kombinace barev.
Vypada to lip nez s origo eRkovim naraznikem.
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Nejlíp vzít na hrb nějakou rozborku, aby sis moh vyzkoušet co lze použít. Komplet přední Phersony by neměl bejt problém. Vzadu asi většina XC bude mít nivomaty. Horní uložení stejný, ze spodního bych zkusil vymlátit čep co jde skrz spodní oko (nevím jestli to půjde i s gumou):
Podle mě je to jen o tý osičce nalisovaný do spodního oka. Je otázka, jestli délka neni furt stejná jako u klasiky, a jestli výšku nezískávaj jiným uchycením na jiný nápravě. Pak by zbývaly 2 možnosti: závitový zadní tlumiče, nebo to nějak dohnat na horním uložení. Aspoň cenťák by tě měl pustit závit. Jelikož tlumič neni uchycenej na nápravě v ose kola, tak na světlosti budeš výš. To jsou tlumiče.
Pružiny můžeš buď podložit nejspíš i nechat udělat na míru, nebo někde vypátrat nějaký pasující. Otázka je jestli jízdní vlastnosti XC v předohrabu je něco, co máš chtít.
Jo a abych nezapomněl, zvedáním předohrabový zadní nápravy můžeš skončit s geometrií prázdný Tatrovky. Když se to pouští dolu tak to naopak dělá negativní odklon a kola do A.
Podle mě je to jen o tý osičce nalisovaný do spodního oka. Je otázka, jestli délka neni furt stejná jako u klasiky, a jestli výšku nezískávaj jiným uchycením na jiný nápravě. Pak by zbývaly 2 možnosti: závitový zadní tlumiče, nebo to nějak dohnat na horním uložení. Aspoň cenťák by tě měl pustit závit. Jelikož tlumič neni uchycenej na nápravě v ose kola, tak na světlosti budeš výš. To jsou tlumiče.
Pružiny můžeš buď podložit nejspíš i nechat udělat na míru, nebo někde vypátrat nějaký pasující. Otázka je jestli jízdní vlastnosti XC v předohrabu je něco, co máš chtít.
Jo a abych nezapomněl, zvedáním předohrabový zadní nápravy můžeš skončit s geometrií prázdný Tatrovky. Když se to pouští dolu tak to naopak dělá negativní odklon a kola do A.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#12 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Nebylo by nejlepší koupit xc s dát ho do plynu? A ještě mám hloupý dotaz, dělala se xc I i v naftě?
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Ne, až dvojková. Kvůli startéru neni kam dát úhlovku. A pseudoteréňáky do města v předohrabu ještě tenkrát nefrčely.skreči píše:dělala se xc I i v naftě?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 AT ´98 tmavomodre
#14 Nápad: naftová fwd XC70 I.
XC70 I je vyssia o 2.5 cm (zdvihnuta) oproti standardnej verzii, cize s tymto problem nebude.
_________________
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#15 Nápad: naftová fwd XC70 I.
podmotorový rám je jiný benzín vs diesel. jestli se liší i u XC a V benzín nevím
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#16 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Právě z té zadní nápravy mám největší bobky. Niva tam určo rvát nechci. Ale zase na druhou stranu jak píše Andree,pokud je XC nakoplá jen o 2,5 cm (teď jde o to jestli oproti fwd nebo klasický awd),tak min. 1cm by se mělo dosáhnout jen jiným rozměrem pneu (apropo jaký jsou rozměry XC pneu v 16"?). Takže zbývajících 1,5 cm by snad náprava snesla bez nějakých větších úprav.dali píše:....Jo a abych nezapomněl, zvedáním předohrabový zadní nápravy můžeš skončit s geometrií prázdný Tatrovky. Když se to pouští dolu tak to naopak dělá negativní odklon a kola do A.
A s tím podmotorovým rámem...dejme tomu lze naroubovat benzínový těhlice na rám a ramena TDíčka?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#17 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Ja mam na XC v TP 215/65R16 a je to jediny udaj co tam je. Ale nevim jak je to u jednicky.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#18 Nápad: naftová fwd XC70 I.
TDI ramena jsou stejný jako u XC a u TURBA , i těhlice, i podmotorový rám je stejný, ten se liší jen u FWD/AWD tím že je trošku jiný jak je úhlovka, ale to tobě můež být jedno, takže počítám s tím že předek je komplet stejnej, jen to bude mít jiný pružiny
Ad.. a doazdu bych vrazil ty heavy duty pružiny na větší nosnost, to by mělo zadek trochu nakopnout
Ad.. a doazdu bych vrazil ty heavy duty pružiny na větší nosnost, to by mělo zadek trochu nakopnout
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 AT ´98 tmavomodre
#19 Nápad: naftová fwd XC70 I.
2,5 cm. Zdro:j Auto Motor und Sport 1998
- Přílohy
-
- Foto.jpg (82.37 KiB) Zobrazeno 1750 x
_________________
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#20 Nápad: naftová fwd XC70 I.
HD pružiny na zadek mám objednaný na V70, jsem na to zvědavej, jsou tedy o centimetr kratší než obyčejný, tak uvidímeDejw22 píše: Ad.. a doazdu bych vrazil ty heavy duty pružiny na větší nosnost, to by mělo zadek trochu nakopnout
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#21 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Mě se to taky líbí ten XC narazník tomu sekne To by mě zajímalo jak by vypadala S 60 z XC70tkovým narazníkemEkky píše:A mas predstavu neco takoveho? Jde ti jen o look nebo i funkcnost?
Tohle se mi taky hodne libi i ta kombinace barev.
Vypada to lip nez s origo eRkovim naraznikem.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#22 Nápad: naftová fwd XC70 I.
To by asi uz nebylo moc hezky.. navic by tam asi ani nesel.Stalin píše:Mě se to taky líbí ten XC narazník tomu sekne To by mě zajímalo jak by vypadala S 60 z XC70tkovým narazníkemEkky píše:A mas predstavu neco takoveho? Jde ti jen o look nebo i funkcnost?
Tohle se mi taky hodne libi i ta kombinace barev.
Vypada to lip nez s origo eRkovim naraznikem.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#23 Nápad: naftová fwd XC70 I.
dával jsem to tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=47781
- Přílohy
-
- 14335152658_1a3a2bfd38_o.jpg (97.99 KiB) Zobrazeno 1652 x
-
- 14518346251_7815278a64_o.jpg (81.25 KiB) Zobrazeno 1652 x
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#24 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Noo vypadá to zajímavě šlo mi jen o přední narazník z XC70 na S 60. Na předním narazníku otočit ty barvy obráceně a zase by to vypadalo jinak a hlavně to auto by muselo jit k zemi
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#25 Nápad: naftová fwd XC70 I.
Je vidět, že je stále dostatek lidí, co nemá od půl 3 odpoledne, co na práci a manželce tvrdí, že ten kus plastu dostal od kamaráda, lakoval mu to zadarmo strejda a ty nový tlumiče někdo hodil do popelnice,
čoeče, to bys nevěřila........
čoeče, to bys nevěřila........
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 73 Odpovědi
- 4747 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 1 Odpovědi
- 174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zdenal111
-
- 10 Odpovědi
- 2393 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 10 Odpovědi
- 1570 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S60 GOLD
-
- 5 Odpovědi
- 785 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vojta_xt