850 2.5 cvakají vstřiky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#1 850 2.5 cvakají vstřiky
Zdravím,
Potřeboval bych poradit, od doby co jsem koupil 850ku což je asi tak rok do zadu, tak pořád cvakají vstřikovače.
Borec tankoval všude možně jako je třeba Tesco, prostě tam kde to bylo nejlevnější.
Od koupi tankuji pouze Shell 100 oktan nebo Vervu 100, teďka už jen Vervu. Dříve jsem přidával i aditiva na čištění vstřiků.
Cvakání se trošku zmírnilo, ale pořád cvakají jako splašené. Víceméně když šáhnu na palivovou lištu tak v ní to taky pěkně cvaká.
Vstřiky jsem přehazoval i z jednoho bouraného vraku, též z 2.5 20V, ze začátku necvakali a pak začali po chvilce cvakat jako kráva.
U 850 T5 210HP, cvakají též.
Takže chtěl bych vědět, zda je tento jev u 850tek normální nebo může to znamenat že jsou vstřiky k.o nebo někde něco jiného co se týká palivové soustavy ?
Předem děkuji za radu.
Potřeboval bych poradit, od doby co jsem koupil 850ku což je asi tak rok do zadu, tak pořád cvakají vstřikovače.
Borec tankoval všude možně jako je třeba Tesco, prostě tam kde to bylo nejlevnější.
Od koupi tankuji pouze Shell 100 oktan nebo Vervu 100, teďka už jen Vervu. Dříve jsem přidával i aditiva na čištění vstřiků.
Cvakání se trošku zmírnilo, ale pořád cvakají jako splašené. Víceméně když šáhnu na palivovou lištu tak v ní to taky pěkně cvaká.
Vstřiky jsem přehazoval i z jednoho bouraného vraku, též z 2.5 20V, ze začátku necvakali a pak začali po chvilce cvakat jako kráva.
U 850 T5 210HP, cvakají též.
Takže chtěl bych vědět, zda je tento jev u 850tek normální nebo může to znamenat že jsou vstřiky k.o nebo někde něco jiného co se týká palivové soustavy ?
Předem děkuji za radu.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 850 2.5 cvakají vstřiky
O víkendu jsem obskakoval jednu 850 a ta cvakala jak kráva a měl sem přesně stejný myšlenky.
Navíc jako hobby vstřiky čistim a zatim sem nezaznamenal změnu hlasitosti projevu. Ale to může bejt tim, že průběh pulzu mam jiný než dává jednotka v autě.
Navíc jako hobby vstřiky čistim a zatim sem nezaznamenal změnu hlasitosti projevu. Ale to může bejt tim, že průběh pulzu mam jiný než dává jednotka v autě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#3 850 2.5 cvakají vstřiky
Jsou to urco vstriky? Jinak vstriky na 850 dělají hold randal ))
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#4 850 2.5 cvakají vstřiky
Mě taky cvakaji, zajímavý je, že když zatlačim na lištu vstřikovačů, tak cvakaj míň
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#5 850 2.5 cvakají vstřiky
Si tu lištu hod na silentbloky
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#6 850 2.5 cvakají vstřiky
Ano jsou to určo vstřiky, taky když přitlačím na lištu tak se to krapet zmírní, ale hold to neřeší ten problém že to přestane cvakat jak kráva. Zajímavé že třeba na V40 vůbec o nich nevím.
Zeptám asi takto, když by se dali kompletně nové vstřiky, myslíte jsi že by to cvakalo též ?
Hlavně zkusím ty vstřiky vyčistit, ale nemyslím jsi že to cvakání přestane.
Zeptám asi takto, když by se dali kompletně nové vstřiky, myslíte jsi že by to cvakalo též ?
Hlavně zkusím ty vstřiky vyčistit, ale nemyslím jsi že to cvakání přestane.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#7 850 2.5 cvakají vstřiky
Tak to nahrej, ta moje zněla takto:
Bohužel, jede zrovna větrák.
Bohužel, jede zrovna větrák.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#8 850 2.5 cvakají vstřiky
Ta tvoje vím jak cvaká, stojí mi na zahradě.
Zítra nahraju a hodím to jsem jak to cvaká
Zítra nahraju a hodím to jsem jak to cvaká
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#9 850 2.5 cvakají vstřiky
Jakto, že ti stojí na zahradě? Co sní je?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#10 850 2.5 cvakají vstřiky
No co s ní je, záleží jak se to vezme, ten který jsi jí od tebe bral (co neměl ještě papíry) tak jí prodal mě a já jí budu dávat do kupy.
Je načaté těsnění pod hlavou
Což znamená že udělám kompletní GO motoru, vše půjde z auta ven a nechám ho kompletně přestříkat asi do červené nebo do bílé, pak se udělá komplet nový podvozek. Ještě jsi nechám obšít sedačky z nové kůže plus musím koupit nový motorek na pojezd sedačky, protože je k.o.
A hlavní fail je ten, že dálkáč který jsi měl, tak ti určitě už jednou upadl z toho krátkého kousku jak drží dálkáč na tom hliníkovém kolečku, protože jak jsem se díval tak už byl lepený. Ale to by mě ani nějak netrápilo.
Jde o to že maník co jsi to od tebe bral, tak dálkáč mu upadl a našel ho ráno před autem, zrovna když přes noc chcalo, takže vyskratoval. A hold jednoho dne se zapl sám od sebe alarm (jen řve siréna a blinkry neblikají) a nejde vypnout protože dálkáč je k.o. Takže elektrikář ho kompletně vyškube do pr.... a je po problému. Pak se dá v pohodě nastartovat. To budu řešit tak za 14 dní.
Asi tak za 2-3 měsíce budu mít kompletně opravený barák a volnou garáž tak 850 přemístím do garáže a pustím se do toho.
Jednoduše se pojede od piky, 850ku kompletně spravím a nechám jsi jí. Já jsem to zmiňoval při koupi, že stejně skončí u mě
Je načaté těsnění pod hlavou
Což znamená že udělám kompletní GO motoru, vše půjde z auta ven a nechám ho kompletně přestříkat asi do červené nebo do bílé, pak se udělá komplet nový podvozek. Ještě jsi nechám obšít sedačky z nové kůže plus musím koupit nový motorek na pojezd sedačky, protože je k.o.
A hlavní fail je ten, že dálkáč který jsi měl, tak ti určitě už jednou upadl z toho krátkého kousku jak drží dálkáč na tom hliníkovém kolečku, protože jak jsem se díval tak už byl lepený. Ale to by mě ani nějak netrápilo.
Jde o to že maník co jsi to od tebe bral, tak dálkáč mu upadl a našel ho ráno před autem, zrovna když přes noc chcalo, takže vyskratoval. A hold jednoho dne se zapl sám od sebe alarm (jen řve siréna a blinkry neblikají) a nejde vypnout protože dálkáč je k.o. Takže elektrikář ho kompletně vyškube do pr.... a je po problému. Pak se dá v pohodě nastartovat. To budu řešit tak za 14 dní.
Asi tak za 2-3 měsíce budu mít kompletně opravený barák a volnou garáž tak 850 přemístím do garáže a pustím se do toho.
Jednoduše se pojede od piky, 850ku kompletně spravím a nechám jsi jí. Já jsem to zmiňoval při koupi, že stejně skončí u mě
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#11 850 2.5 cvakají vstřiky
Jo, dalkáč jsem lepil, protože se ulomil, ale kua toho alarmu je škoda...je funkční a origo! Nechceš zkusit v autorizáku objednat nový? když jim to nechaš nahrát, tak ti dají 25% slevu na díl - nemusela by to být zase taková darda.
Jinak, že je načaté těsnění pod hlavou je teda pro mě novinka - co si pamatuju, tak olej do vody nešel, voda se neztrácela, topila jak měla, emulze na víčku nebyla a motor měl chod parádní - zkrátka nic nenasvědčovalo tomu, že by tomu tak bylo. Tekl olej pod víkem ventilů a svítila kontrolka ABS - to byly hlavní závady co to auto mělo.
To, že ten komu jsem jí prodával neměl řidičák jsem taky nevěděl...Ale asi je dobře že je nakonec u tebe, byť mi přijde škoda přelakovávat tu krásnou modrou, ale tvoje volba. Každopádně dej určo fotky do gallerky rád se na ní podívám jak dopadne, mám ji rád, stále mám - apropo kdyby si chtěl nějaký díly mám stále vrak vosupáde 2.3 T5, něco chybí - možná by se dalo domluvit s Drewidem, že by ti ji nechal za odvoz - je to jeho ex. Je tam převodovka, plechy krom pravých dveří, čumáku; interiér skoro kompletní - palubka s bagem apod, kdyžtak bych poslal fotky. Z motoru je jenom spodek a asi už nepoužitelný blok (bez hlavy a víka reznul)
Jinak co se týče motorku sedadla - on jede, problém bude spíš v těch zubatých plastových rozvodech - pokud teda nenastala nějaká změna.
Co HTP štítek pod světlem, ten zachováš?
Jak si došel k té hlavě?
Jinak, že je načaté těsnění pod hlavou je teda pro mě novinka - co si pamatuju, tak olej do vody nešel, voda se neztrácela, topila jak měla, emulze na víčku nebyla a motor měl chod parádní - zkrátka nic nenasvědčovalo tomu, že by tomu tak bylo. Tekl olej pod víkem ventilů a svítila kontrolka ABS - to byly hlavní závady co to auto mělo.
To, že ten komu jsem jí prodával neměl řidičák jsem taky nevěděl...Ale asi je dobře že je nakonec u tebe, byť mi přijde škoda přelakovávat tu krásnou modrou, ale tvoje volba. Každopádně dej určo fotky do gallerky rád se na ní podívám jak dopadne, mám ji rád, stále mám - apropo kdyby si chtěl nějaký díly mám stále vrak vosupáde 2.3 T5, něco chybí - možná by se dalo domluvit s Drewidem, že by ti ji nechal za odvoz - je to jeho ex. Je tam převodovka, plechy krom pravých dveří, čumáku; interiér skoro kompletní - palubka s bagem apod, kdyžtak bych poslal fotky. Z motoru je jenom spodek a asi už nepoužitelný blok (bez hlavy a víka reznul)
Jinak co se týče motorku sedadla - on jede, problém bude spíš v těch zubatých plastových rozvodech - pokud teda nenastala nějaká změna.
Co HTP štítek pod světlem, ten zachováš?
Jak si došel k té hlavě?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#12 850 2.5 cvakají vstřiky
Pokud je tam Guard 2, tak ovladač 1500 což si myslim neni tak hrozný...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#13 850 2.5 cvakají vstřiky
Uvidíme možná bych alarm zachoval, to už je to nejmenší. On prostě řve jak kráva, zkoušel jsem vypojit relé a houby z toho. Takže bud ho vyškubu komplet nebo se pořeší nový plus i dálkáč.
Co se týká těsnění pod hlavou, tak načaté krapet je, protože voda se trochu ztrácí, sice topí víceméně pořád stejně a hlavně když lehneš pod motor tak vidíš pochcanou celou zadní stranu a teče to zrovna z místa kde je těsnění.
Jako to už mě nezabije, hlava půjde stejně dolů, materiál nakoupenej je, takže se udělá hlava, ještě jsi poměřím tlaky at vím jestli dělat i blok a když budou na hovno tak udělám i blok, když bude ok, tak se přetěsní ventilové víko protože jak říkáš tak tama to chčije. A ABS a Tracs to je už to poslední co mě trápí
Ten co to bral tak jsi papíry dodělal asi tak týden po tom co jsi mu poslal papíry od auta. Sice mu těch 211 koní málem utrhlo ruce a nohy ale jinak fajn , párkrát 850 navštivila příkop Hold tak to dopadá když se někdo otáčí na cestě o šířce 5.5 metru, nikde nikdo a on zadkem najede do příkopy, hold tam skončila půlka auta a pak ho tahá borec traktorem ven Hold stává se
Ať to vezmem jak to vezmem, tak ho by to auto sežralo co se týká spotřeby. To bych mu musel toho ukazatele spotřeby přelepit. Můžu říct po prvé když jsem s tím jel a tahl jsem to do Zlína, tak jsem jel tak za 20L na 100km ale za to svezení to stálo
Fotky určitě dám, štítek 1.2HTP už není, borec ho odlepil. Pak jsi ho tam nalepím zpět
Té 2.3 T5 je škoda, tu jsem vždycky chtěl, kdyby jsi měl kua kompletní tak jí beru okamžitě hold se musím smířit se sedanem ve 2.0 T5 na zabití postačí i ta tmavě zelená V40
No co se týče motorku tak ten už má nejspíše svoje nej léta za sebou. Toto už jsou vše drobnosti, první musím udělat motor, pak nástřik bud bílá červená nebo nějaká dobrá modrá metla, pak sportovní podvozek a 18 eRkový kola pokud je seženu, pak se pojede dál, výfukový potrubí, interier, sedačky, popřípadě obšití palubky i volantu. Hold bude na ní hodně práce.
Co se týká těsnění pod hlavou, tak načaté krapet je, protože voda se trochu ztrácí, sice topí víceméně pořád stejně a hlavně když lehneš pod motor tak vidíš pochcanou celou zadní stranu a teče to zrovna z místa kde je těsnění.
Jako to už mě nezabije, hlava půjde stejně dolů, materiál nakoupenej je, takže se udělá hlava, ještě jsi poměřím tlaky at vím jestli dělat i blok a když budou na hovno tak udělám i blok, když bude ok, tak se přetěsní ventilové víko protože jak říkáš tak tama to chčije. A ABS a Tracs to je už to poslední co mě trápí
Ten co to bral tak jsi papíry dodělal asi tak týden po tom co jsi mu poslal papíry od auta. Sice mu těch 211 koní málem utrhlo ruce a nohy ale jinak fajn , párkrát 850 navštivila příkop Hold tak to dopadá když se někdo otáčí na cestě o šířce 5.5 metru, nikde nikdo a on zadkem najede do příkopy, hold tam skončila půlka auta a pak ho tahá borec traktorem ven Hold stává se
Ať to vezmem jak to vezmem, tak ho by to auto sežralo co se týká spotřeby. To bych mu musel toho ukazatele spotřeby přelepit. Můžu říct po prvé když jsem s tím jel a tahl jsem to do Zlína, tak jsem jel tak za 20L na 100km ale za to svezení to stálo
Fotky určitě dám, štítek 1.2HTP už není, borec ho odlepil. Pak jsi ho tam nalepím zpět
Té 2.3 T5 je škoda, tu jsem vždycky chtěl, kdyby jsi měl kua kompletní tak jí beru okamžitě hold se musím smířit se sedanem ve 2.0 T5 na zabití postačí i ta tmavě zelená V40
No co se týče motorku tak ten už má nejspíše svoje nej léta za sebou. Toto už jsou vše drobnosti, první musím udělat motor, pak nástřik bud bílá červená nebo nějaká dobrá modrá metla, pak sportovní podvozek a 18 eRkový kola pokud je seženu, pak se pojede dál, výfukový potrubí, interier, sedačky, popřípadě obšití palubky i volantu. Hold bude na ní hodně práce.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#14 850 2.5 cvakají vstřiky
Za 1500 se to hodí, zdá se mě že je tam guard 2 ale nejsem jsi jistý.
U skandixu jsem se díval na dálkáč tak vychází na 2900kč což otázka je na kolik výjde ve Volvu naprogramování dálkáče.
U skandixu jsem se díval na dálkáč tak vychází na 2900kč což otázka je na kolik výjde ve Volvu naprogramování dálkáče.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#15 850 2.5 cvakají vstřiky
No, že 850 navšítila příkop teda moc radost nemám, ale tak snad ho táhl ten traktor za tažné oko a ne za poloosy...to, že to je zezadu mastné vím, teče to zezadu z víka kolem turba dólu, jestli teče i hlava to jsem nevypozoroval, vodu také ne - každopádně hodně zdaru, doufám, že ji zachováš, kastle je pěkná a fungujou tam věci co často u 850 jdou do pryč.
Naposledy upravil(a) Kein dne 12 úno 2015 00:07, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#16 850 2.5 cvakají vstřiky
To já taky radost nemám, ale bohužel co naděláme.
O tom vím taky že to tama teče kolem turba. Ale bohužel přibylo i těsnění pod hlavou. Ještě musím dokoupit spojku.
Na štěstí ho vytáhl za oko. Prostě posadil to na břicho. Plechy, kastla vše ok za tu dobu co to měl.
Buď v klidu, 850 se spraví takže jí zachovám. Na vrakáči určitě neskončí i kdyby mě měla v garáži stát 5 let.
O tom vím taky že to tama teče kolem turba. Ale bohužel přibylo i těsnění pod hlavou. Ještě musím dokoupit spojku.
Na štěstí ho vytáhl za oko. Prostě posadil to na břicho. Plechy, kastla vše ok za tu dobu co to měl.
Buď v klidu, 850 se spraví takže jí zachovám. Na vrakáči určitě neskončí i kdyby mě měla v garáži stát 5 let.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#17 850 2.5 cvakají vstřiky
Snad ještě udělá parádu, jak říkám, pokud bys potřeboval nějaké hejblata do interiéru, či kastli dej vědět, vrak mám.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#18 850 2.5 cvakají vstřiky
Ok díky, když něco určitě se ozvu.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#19 850 2.5 cvakají vstřiky
Nějak drahej, loni v Plzni v autorizáku 1500 vč. naprogramování (zvládneš i sám za cca 15sekund, neni třeba diag)AxE_26 píše:Za 1500 se to hodí, zdá se mě že je tam guard 2 ale nejsem jsi jistý.
U skandixu jsem se díval na dálkáč tak vychází na 2900kč což otázka je na kolik výjde ve Volvu naprogramování dálkáče.
Ale je divný že ti nešel vyřadit propojením toho relé...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#20 850 2.5 cvakají vstřiky
Hold zdražovat se musí
Nebude to tím že tam není imobilizér ? když jsem zkusil propojit ty piny a nemělo to žádný efekt.
V tom případě by mě zajímalo do jakých 850 spíše od jakého roku do nich rvali imobilizéry.
Nebude to tím že tam není imobilizér ? když jsem zkusil propojit ty piny a nemělo to žádný efekt.
V tom případě by mě zajímalo do jakých 850 spíše od jakého roku do nich rvali imobilizéry.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek