HW úpravy 2.4i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
#1 HW úpravy 2.4i
Zdravím
Co sem takhle pohledal po internetu, tak je hrozně málo úprav pro 2.4i přitom myslím že 150kw by měl zvládnout v pohodě.Máte někdo z něčím konkrétním zkušenosti? Momentálně bych chtěl začít sáním, toho je všude milion ale nemůžu nikde sehnat DECAT díl na 2004 -. No a pak to nechat předělat na plyn a odladit na brzdě. Má někdo zkušenosti s DECATem případně něčím dalším? Díky! =)
Co sem takhle pohledal po internetu, tak je hrozně málo úprav pro 2.4i přitom myslím že 150kw by měl zvládnout v pohodě.Máte někdo z něčím konkrétním zkušenosti? Momentálně bych chtěl začít sáním, toho je všude milion ale nemůžu nikde sehnat DECAT díl na 2004 -. No a pak to nechat předělat na plyn a odladit na brzdě. Má někdo zkušenosti s DECATem případně něčím dalším? Díky! =)
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 HW úpravy 2.4i
Málo úprav pro 2.4i je proto, že to nemá smysl. Nasypeš do toho ukrutý peníze a efekt skoro žádný. Měl jsi si radši pořídit něco s turbem, s tím se dá už něco dělat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
#3 HW úpravy 2.4i
S turbem bohužel nebyly , ale myslím že ten decat by mohl něco udělat, přecejen to auto pěkně škrtí, no a lepší filtry sou tak nějak automatický . A dobře odladěný LPG, víc zatím neplánuju, ale štve mě ze ten díl se prostě nedá sehnat.
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
#5 HW úpravy 2.4i
Turbo kit nebo swap motoru?
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 HW úpravy 2.4i
Aha, takže nejdřív nabereš pár koní úpravama, abys pak dynamiku zabil hmotností hw plynu. To dává smysl nejlevnější navyšování dynamiky u atmosféry je shazování hmotnosti, teprv daleko za tím jsou skutečný hw úpravy.Roumec píše:Momentálně bych chtěl začít sáním, toho je všude milion ale nemůžu nikde sehnat DECAT díl na 2004 -. No a pak to nechat předělat na plyn a odladit na brzdě.
Decat rozhodně něco udělá - za prvé to bude mít příšernej zvuk, za druhý ti to přidá pár koní při maximálních otáčkách a ubere o hodně víc koní při nízkejch rozhodíš tim vyplachování válců který počítá s určitým prouděním spalin. Tohle fungovalo u aut který se vyráběly jak ve verzi s katalyzátorem tak bez něj a jednotka to nezohledňovala. Takže decat ano, ale ve spojení s laborovánim s časovánim vaček a sw úpravama.Roumec píše:ale myslím že ten decat by mohl něco udělat
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 HW úpravy 2.4i
+ díky žádnýmu protitlaku ten decat v určitých otáčkách začne tahat olej skrz kroužky, takže kromě toho že zezadu to auto bude vypadat jak drsná dýzlová stíhačka si budeš celkem slušně koledovat o ojniční lágr....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
#8 HW úpravy 2.4i
ok tak nicc
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#9 HW úpravy 2.4i
Já něco podobnýho dělal na V70. Ze 140 HP to jde max. asi na 200 HP. Začal jsem výfukem (3"-samovýroba), pak BSR, filtr atd... Ale lepší je tam dát alespoň nějakej cat-třeba Magnaflow sportovní-hned za laděný svody bez catu (od Jap parts). Co se týče zvuku-tak nádhera! A reakce na plyn už od spodních otáček. Protitlaku se taky neboj, ten se tvoří hned kde se spojujou svody-a dost velkej i bez catu. Myslím, že padlo asi tak 25 tisíc, ale jseš na tom, jako V70 2.4T bez úprav, který může jít až na 310HP. Jó, a LPG mám taky-od bývalýho majitele. Mě ubírá z výkonu tak 10%-takže celkem dobrý...
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#10 HW úpravy 2.4i
a ten výkon máš nějak změřenej,jo? 60 koní na atmosféře vejfukem,a kecama od BSR,hmmm...zřejmě slušnej oddíl
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 HW úpravy 2.4i
heslo BSR:
"Výkon, který slíbíme, Vám nikde jinde nedají!"
"Výkon, který slíbíme, Vám nikde jinde nedají!"
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#12 HW úpravy 2.4i
"Tak jsme se spojili, abychom mohli proti sobě bojovat?" Co to je? Poraďte radši tomu, co se ptal na to, jestli má vyndat katalyzátor. A vůbec....proč tohle komentuje někdo s turbem(kterej to dělat nemusí)???!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#13 HW úpravy 2.4i
Myslim ze tady uz odpoved padla...
+ díky žádnýmu protitlaku ten decat v určitých otáčkách začne tahat olej skrz kroužky, takže kromě toho že zezadu to auto bude vypadat jak drsná dýzlová stíhačka si budeš celkem slušně koledovat o ojniční lágr....
+ díky žádnýmu protitlaku ten decat v určitých otáčkách začne tahat olej skrz kroužky, takže kromě toho že zezadu to auto bude vypadat jak drsná dýzlová stíhačka si budeš celkem slušně koledovat o ojniční lágr....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#14 HW úpravy 2.4i
Myslíš, že když se píst vrací po vypláchnutí tak bez protitlaku kroužek olej nevrátí-nesetře zpátky z válce dolu? Nebo jak jsi to myslel?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 HW úpravy 2.4i
3m3: Popletls pístní kroužky s guferama na ventilech?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#16 HW úpravy 2.4i
Jen sem citoval toho "jehoz jmeno se nesmi nahlas vyslovit"
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#17 HW úpravy 2.4i
někdo s turbem to komentoval proto,že co BSR nabízí,je v dané motorizaci dost nereálné,a tudíž jsou to vyhozené peníze,ale když chceš,tak si to kup,tvůj boj....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#18 HW úpravy 2.4i
Prostě skracene je blbost 200hp ...skrz soft výfuk a nějakej filtr )
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#19 HW úpravy 2.4i
Jo, je mi to asi jasný-gufera držej tlak víc nahoru (tam kde je na nich ostrej rantl), ale bez protitlaku by dolů propustily olej...?(co jsem tlakoval gufera třeba u dvoutaktu-tak držely tlak i podtlak-ale podtlak míň, to je pravda) pak by se to zakarbonovalo na ventilech,pístech atd... ? je to opravdu potvrzený, stalo se to někomu? Já viděl už hodně černejch škvarků-pístů a mělo to víc příčin. A co tlaky v celý skříni? Pomáhá k něčemu odfukovej filtr skříně? Díky. K.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#20 HW úpravy 2.4i
Jinak k tomu výkonu. Motor-atmosféra na V70 II B5244 S má sériově psanejch 170 HP(to bylo i u první generace V70). Pravda je většinou jiná, (má třeba 160). Ale proč se zdá každýmu, že je nemožný, nahnat třeba 30 HP svodama, jednotkou, vejfukem atd? To mám poslat potvrzení z brzdy?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 HW úpravy 2.4i
Nikdo netvrdí, že to auto nemůže mít víc, než řiká tabulka, ale pokud neni uměle seškrcená z fabriky, tak prostou výměnou výfuku a SW nelze u atmosféry takovej nárůst získat. Teda pokud je ještě parametrem alespoň pokus o zachování původní spotřeby.
Tvoje navýšení bylo nejspíš z 103kW na 125kW (nebo kolik je to přesně), což je odstranění fabrickýho škrtidla plus pár kobylek navíc "programem".
Tvoje navýšení bylo nejspíš z 103kW na 125kW (nebo kolik je to přesně), což je odstranění fabrickýho škrtidla plus pár kobylek navíc "programem".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#22 HW úpravy 2.4i
Naprosto chápu tazatelovy roupy s výkonem. Ono ladit atmošku bylo "in" když třeba v daném typu auta nebylo motoricky na výběr (např.filcky,škodný,atd.). Ale ne u něčeho tak spotřebního jako dnešní auta,kde máš na výběr X motorizací s X výkonama.
A jak bylo psáno výše,každá kobylka navíc je relativně drahá (oproti foukanýmu motoru,kde je např.konkrétní úprava řekl bych i víc znát). Pochopil bych to u nějakýho ultimátnějšího vozítka (klidně i S/V90) kde prostě nebylo zas tak na výběr a foukačky třeba vůbec v nabídce nebyly.
Ale zase se člověk pak může poplácat na ramenou ze to žádnej jinej nemá,je tam i míň kurvítek než u foukačky a určitě je to větší majstrštyk to vyladit.
Jenže pak se na světlech necháš vyhecovat se stejným autem i stejně výkonným turbomotorem v sérii a...
A jak bylo psáno výše,každá kobylka navíc je relativně drahá (oproti foukanýmu motoru,kde je např.konkrétní úprava řekl bych i víc znát). Pochopil bych to u nějakýho ultimátnějšího vozítka (klidně i S/V90) kde prostě nebylo zas tak na výběr a foukačky třeba vůbec v nabídce nebyly.
Ale zase se člověk pak může poplácat na ramenou ze to žádnej jinej nemá,je tam i míň kurvítek než u foukačky a určitě je to větší majstrštyk to vyladit.
Jenže pak se na světlech necháš vyhecovat se stejným autem i stejně výkonným turbomotorem v sérii a...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
#23 HW úpravy 2.4i
Jasný chápu, no to že sem se dostal k Volvu byla víceméně náhoda, a tak zjišťuju co se dá. Nakonec to beztak skončí laďákem a sportovním filtrem . Ale sem rád, že jsem měl štěstí na tuhle super motorizaci, ikdyž by to s turbem hnalo líp
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#24 HW úpravy 2.4i
Jo chci vídet graf z brzdy pokud to není problém ) ps znamej co ladí skodofky ta udělal z 2.0 atmosféry (85kw) tak udělal nějakej 205 kw ale nestalo to rozhodně 20 cku a neudělal to jen softem a vyfukem ))kishmick píše:Jinak k tomu výkonu. Motor-atmosféra na V70 II B5244 S má sériově psanejch 170 HP(to bylo i u první generace V70). Pravda je většinou jiná, (má třeba 160). Ale proč se zdá každýmu, že je nemožný, nahnat třeba 30 HP svodama, jednotkou, vejfukem atd? To mám poslat potvrzení z brzdy?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#25 HW úpravy 2.4i
Bez preplnovania sa z dvojlitra 200kw dostat pri pouzitelnych otackach neda. Fyzika prudenia vzduchu to nedovoli, Jedine by tam do toho fukal nejaku nahradu ako napr. oxid dusny...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 34 Odpovědi
- 5274 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 24 Odpovědi
- 2009 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl
-
- 21 Odpovědi
- 1541 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 5 Odpovědi
- 550 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 18 Odpovědi
- 2452 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci