Volvo S80 T6 2,8i

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 11
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Domažlice
Vůz: Chrysler 300

#26 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od agentorang »

To je fakt,hlavně bez těch blbů,paradoxně jedinou nehodu kterou jsem kdy měl,jsem měl deset km od baráku když jsem se vracel,borec za mnou to neubrzdil na ledu a vzal mi zadek.Rána dobrá ale následky pro mě nic,Audina to přežila se ctí,odřenej nárazník a borec v golfu to mohl odvézt na šroťák :lol: :lol: Naštěstí jen plechy,nikomu nic nebylo a kdyby ty poldové neseděli vedle na benzíně tak to bylo i bez asistence :lol: :lol: Takže snad se nám všem i v tom 2015 bude dařit dál. :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 27
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Pardubicko
Vůz: 850 T5 + XC70

#27 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od t5kar »

martinopel píše: V bezpečnosti bude na tom XC90 lépe.Jinak jednu XC90 T6 s vyřešeným problémem s převodovkou tady mám,ale cenovka nebude taková,jak bývá na SAUTO
no tak pro zajimavost - jak by ta cenovka vypadala? a da se s tim vejit aspon do 13l?
_________________
XC70 2.4T 2000 AWD US automat
850 T5 2.3 1995 automat - V PRIPADE ZAJMU NA PRODEJ

GDPR_user

#28 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od GDPR_user »

t5kar píše:
martinopel píše: V bezpečnosti bude na tom XC90 lépe.Jinak jednu XC90 T6 s vyřešeným problémem s převodovkou tady mám,ale cenovka nebude taková,jak bývá na SAUTO
no tak pro zajimavost - jak by ta cenovka vypadala? a da se s tim vejit aspon do 13l?
Auto by bylo okolo 290000Kč.Spotřebu mám okolo 16l

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 384
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#29 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od BaDDog »

Ked vieš povod tak je to VELKE PLUS!
Dnes už len kupiš vydojene zhumplovane a pred smrtou...
Kedysi som mal T6... super auto.. bolo to po prvom majitelovy s povodnimi 160t KM!
Ked som predal auto dalej tak po cca 10-15t. km bola prevodovka KO... a to je najvačšia slabina..
Ten co to kupoval bol mega debil... pri skušobnej jazde bolo prve čo urobil KICK-DOWN z miesta..
Takže vela tychto aut si prešlo debilami čo ich zaujimal vykon ale nič ine..
Inak vela z nich malo v zakladu velmi slušnu vybavu... jedine čo ešte okrem prevodovky mohlo urobit neplechu bola magneti manareli škrtiacia klapka..
Inak spokojnosť vo všetkych smeroch...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

GDPR_user

#30 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od GDPR_user »

Spoustu lidí má zažito,že převodovce strašně ubližuje,když s ní člověk jezdí sportovním stylem.Moje zkušenosti a i logika tomu nasvědčuje je,že mnohem více dostává převodovka záhul,když jezdí po městě hoodně opatrným stylem,když je převodovka v prokluzu,než když jezdí člověk s nižší rychlostí na vyšší otáčky ale bez prokluzu.Raději tedy při stoupání šlápnu na kick-down a nechám převodovku zařadit o dva stupně dolů bez prokluzu,než abych ji trápil prokluzující na nízké otáčky.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 384
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#31 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od BaDDog »

Zabudol som dopisat, ze auto nebolo ani poriadne zohriate a kick-down bol z miesta.. cize z nuly...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#32 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od yoby »

Prosím tě, a kam to zařadilo z nuly při tom kick downu? :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

#33 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od counterct »

Myslím že Baddog měl na mysli, že tomu hned naložil, ikdyž to nebylo ještě zahřátý, že to jen nastartoval a hned plnej..
_________________
Volvo S80 D5252T 2000

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#34 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od Ekky »

martinopel píše:Spoustu lidí má zažito,že převodovce strašně ubližuje,když s ní člověk jezdí sportovním stylem.Moje zkušenosti a i logika tomu nasvědčuje je,že mnohem více dostává převodovka záhul,když jezdí po městě hoodně opatrným stylem,když je převodovka v prokluzu,než když jezdí člověk s nižší rychlostí na vyšší otáčky ale bez prokluzu.Raději tedy při stoupání šlápnu na kick-down a nechám převodovku zařadit o dva stupně dolů bez prokluzu,než abych ji trápil prokluzující na nízké otáčky.
Je pravda ze mam pocit,ze ta prevodovka opravdu lip radi kkdyz se poni chce nejaky vykon pri vyssich otackach. Ze snazi tu sviznejsi jizdu nez to solichani tak aby radila do 2000rpm
Ale to je jen muj pocit.
Jenze to mluvim o TF80SC
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 384
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#35 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od BaDDog »

Kam... ?
Sadnem k tebe do auta a dam kickdown nez este stihne odpalit 6ty valec a rucicka teploty sa ani nezachveje... by som bol zvedavy na tvoj nazor potom.. :wink:
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 76
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V60 D6

#36 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od beavis »

Osobne mam toto volvo uz nekolik let. Podle me je to nejspolehlivejsi auto co sem kdy mel. Vzdy jsem dojel kam jsem potreboval. S rozbitou prevodovkou na treti prevodovy stupenz pres celou repulbiku domu. Motor je nesmrtelny. Povidacky o tom ze Castrol neni olej vubec neber vazne. Volvaci jsou proste vysazeny na to ze jediny olej ktery maze je mobil. Ale moje ma najeto neco pres 500 tisic kilometru (nemuzu ricte presne protoze nevim jak moc bylo stocene kdyz jsem ho kupoval). Nevim na co jezdilo predtim ale ja pouzival Castrol a az posledni pulrok mobil abych uctil volvy mobilovou touhu ze volva jezdi jen na mobil. A spravny olej od mobilu je 0W40. Auto nerezne podvozek je primitivni a opravis ho za par korun. Na ukor toho ma auto hrozne velkej polomer otaceni. Moje prevodovka vydrzela 370 tisic. a pak proste zacla radit hrozne pomalu a zdlouhave ale auto stale bezproblemu jezdilo. Takze vydrz je dana hlavne zachazenim. Problem ktery mam na aute je neustaly unik oleje z motoru. Ale to uz beru jako standartni vec vsech volv. Protoze suche volvo jsem jeste nevidel. Takze staci hlidat olej na prvodovku byt milej a uzivat si hudbu z HU-801. Vyjizdeci navigace dava smysl az po vymene za OEM monitor na ktery si muzes pripojit vlastni zdroj. Oridignalni monitor je tam jen na okrasu protoze uz na to neni navigace. Nazor ze by to auto melo byt zadokolka rozhodne nezastavam. takhle to auto vyjede uplne vsude a z principu volvo neni zavodak na drifty. Ucel je v bezpeci se vzdy pohodlne dostat do cile.

Takze kup a uzivej.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13066
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#37 Volvo S80 T6 2,8i

Příspěvek od raolsa »

beavis píše: Protoze suche volvo jsem jeste nevidel.
To jsi jich asi moc neviděl. :ROFL: 8)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“