Volvo S80 T6 2,8i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#1 Volvo S80 T6 2,8i
Ahoj všem,
Rád bych tady od nějakého majitele získal konkrétní zkušenosti s tímto modelem vozu.Volvo S80 T6,2,8i.
Vzhledem k tomu že se mi nabízí ke koupi auto u kterého osobně znám majitele a historii vozu,vážně o něm uvažuji.
Není to novinka,je to z roku 2000,najeto poctivých a ověřených 310 000 km,auto koupil jako nové a od té doby používal.
Jedná se mi hlavně o motor,převodovku,podvozek.S autem mám již krátkou zkušenost a od té doby nechci jiné
Poprosil bych všechny všeználky kteří o tom autě ví akorát to že to žere a že náhradní díly se dají koupit i v auto Kelly,nepište!!!!!!!!!
Spotřeba auta je mi zcela volná,když za to to auto stojí.Kdyby nebyla tak si koupím,jako každý český znalec,Octávii 1,9 Tdi,to samé platí i u náhradních dílu,takže šetřete čas můj i Váš.
Jde mi pouze o názor někoho kdo k tomu má co říci a ví o čem mluví.Děkuji předem.
Rád bych tady od nějakého majitele získal konkrétní zkušenosti s tímto modelem vozu.Volvo S80 T6,2,8i.
Vzhledem k tomu že se mi nabízí ke koupi auto u kterého osobně znám majitele a historii vozu,vážně o něm uvažuji.
Není to novinka,je to z roku 2000,najeto poctivých a ověřených 310 000 km,auto koupil jako nové a od té doby používal.
Jedná se mi hlavně o motor,převodovku,podvozek.S autem mám již krátkou zkušenost a od té doby nechci jiné
Poprosil bych všechny všeználky kteří o tom autě ví akorát to že to žere a že náhradní díly se dají koupit i v auto Kelly,nepište!!!!!!!!!
Spotřeba auta je mi zcela volná,když za to to auto stojí.Kdyby nebyla tak si koupím,jako každý český znalec,Octávii 1,9 Tdi,to samé platí i u náhradních dílu,takže šetřete čas můj i Váš.
Jde mi pouze o názor někoho kdo k tomu má co říci a ví o čem mluví.Děkuji předem.
#2 Volvo S80 T6 2,8i
S80 T6 je fantastické auto.Důležíté je používat Mobil 1 5W50,pak motor bez problémů vydrží třebas 700000km a jezdí dál.Co je u těchto aut,ale opravdový problém,tak poddimenzovaná převodovka.Ve spojitosti s doživotní náplní oleje je to tak na 120000km.Ve volvu tě převodovky vyjde na 70000Kč ale dostaneš znovu tu poddimenzovanou.Pokud si chceš auto nechat doporučuji nechat udělat repase s performance kitem,pak by auto převodovka měla přežít.Jinak doporučuji Ethanol chip od @d5t5.com auto je pak ještě zajímavější a navíc můžeš jezdit v jakékoliv kombinaci benzín ethanol.Při současné ceně benzínu to finančně smysl nemá,ale auto jede lépe a když byl benzín 38 a E85 25Kč tak to byla i úspora.Pokud je převodovka OK dá se s autem jezdit delší trasy pod 10l když jsem tomu fakt nandával na dálnici(průměr 175km/h)tak jsem měl spotřebu 13,3.Když budeš extra divočit tak počítej okolo 15-16l spotřeba.S HU-801 je auto téměř koncertní síň.Co bych osobně tomuto autu vytknul je pohon přední nápravy,být to zadokolka,tak je to natrosto dokonalé auto.Dělaly se i verze bez samosvoru,ale ten se dá pouhou výměnou pravé poloosy udělat.Podvozkové díly nemá smysl kupovat jiné,než origo ,nebo Lemforder.Podvozek je jednoduchý na údržbu,není to jako Audi,kde každý rok nacpeš 30000Kč do víceprvkového zavěšení.Jinak pokud by jsi měl nějaké dotazy,nebo chtěl snad využít mých služeb v oblasti poradenství při koupi či snad servisu,můžeš mne kontaktovat na 775148152
Ahoj Martin
Ahoj Martin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#3 Volvo S80 T6 2,8i
Ahoj Martine,
Moc díky za odpověď,s tou převodovkou je mi to jasný,o tom jsem si už početl hodně a abych pravdu řekl tak s tím počítám již v dohledné době vzhledem k tomu že nějakým zázrakem v tomto konkrétním voze je stále původní převodovka která vydržela již od koupě.Zázrak???Asi jo,když to tak čtu,má najeto něco přes 310 000 km a stále drží.Myslím že už to dlouho asi dávat nebude.
Přesto jsem rozhodnutej do toho auta jít a to hlavně kvůli tomu motoru,mám ten samej názor,je to prostě paráda.Jel jsem i v novější S80,současná generace,ale prostě si nemůžu pomoct,na tu starší S80 s tímto motorem to prostě nemá.Spotřeba je mi jasná,s tou počítám také a nijak zásadně mi nepřekáží,předělávat na ethanol to nebudu nechávat,to vím už teď.
Jezdím tak 4-5krát měsíčně do Paříže a na delší cesty je tohle auto jako dělané,když vezmu že trasa je přes Německo tak tam se aspoň projedu tak jak si to tenhle motor zaslouží.
O to mi šlo,získat nějaký názor na to kolik motor vydrží.Mám výhodu že to auto a majitele znám už od doby kdy ho jako nové koupil u nás v ČR,takže komplet historie průkazná a neprůstřelná.Číslo si ukládám a vzhledem k tomu že mě převodovka v dohledné době jistě nemine,tak ho pravděpodobně i použiju.Pak budu vděčný za jakoukoliv pomoc při opravě i kdyby se jednalo jen o odkaz na nějaký dobrý servis.Možná na mě někdo bude koukat jako na blázna,14 let starý auto a lejt do toho prachy,ale já to neřeším,líbí se mi od chvíle kdy jsem se v tom poprvé svezl a co si kdo myslí je mi fuk.Chci ho a až ho koupím,děj se vůle boží nějak to už dopadne.
Důležitá je i ta přední náprava,přesně jak jsi uvedl u Audi,tam to byla tragedie,všechno hliník a i když to byl všechno vždycky originál díl,naše slavné silnice to nedávalo nikdy víc jak rok ježdění,to byl taky hlavní důvod proč šlo z baráku.....
Moc díky za odpověď,s tou převodovkou je mi to jasný,o tom jsem si už početl hodně a abych pravdu řekl tak s tím počítám již v dohledné době vzhledem k tomu že nějakým zázrakem v tomto konkrétním voze je stále původní převodovka která vydržela již od koupě.Zázrak???Asi jo,když to tak čtu,má najeto něco přes 310 000 km a stále drží.Myslím že už to dlouho asi dávat nebude.
Přesto jsem rozhodnutej do toho auta jít a to hlavně kvůli tomu motoru,mám ten samej názor,je to prostě paráda.Jel jsem i v novější S80,současná generace,ale prostě si nemůžu pomoct,na tu starší S80 s tímto motorem to prostě nemá.Spotřeba je mi jasná,s tou počítám také a nijak zásadně mi nepřekáží,předělávat na ethanol to nebudu nechávat,to vím už teď.
Jezdím tak 4-5krát měsíčně do Paříže a na delší cesty je tohle auto jako dělané,když vezmu že trasa je přes Německo tak tam se aspoň projedu tak jak si to tenhle motor zaslouží.
O to mi šlo,získat nějaký názor na to kolik motor vydrží.Mám výhodu že to auto a majitele znám už od doby kdy ho jako nové koupil u nás v ČR,takže komplet historie průkazná a neprůstřelná.Číslo si ukládám a vzhledem k tomu že mě převodovka v dohledné době jistě nemine,tak ho pravděpodobně i použiju.Pak budu vděčný za jakoukoliv pomoc při opravě i kdyby se jednalo jen o odkaz na nějaký dobrý servis.Možná na mě někdo bude koukat jako na blázna,14 let starý auto a lejt do toho prachy,ale já to neřeším,líbí se mi od chvíle kdy jsem se v tom poprvé svezl a co si kdo myslí je mi fuk.Chci ho a až ho koupím,děj se vůle boží nějak to už dopadne.
Důležitá je i ta přední náprava,přesně jak jsi uvedl u Audi,tam to byla tragedie,všechno hliník a i když to byl všechno vždycky originál díl,naše slavné silnice to nedávalo nikdy víc jak rok ježdění,to byl taky hlavní důvod proč šlo z baráku.....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Volvo S80 T6 2,8i
třeba ta převodovka vydrží, když se nejezdí na prasáka a jen se to tak šolíchá
proto nejspíš stále ta původní
proto nejspíš stále ta původní
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#5 Volvo S80 T6 2,8i
No třeba ještě něco najezdí,ale já radši počítám s tou horší variantou,nejsem potom tolik překvapen
Ještě by mě zajímala jedna věc a to je přední náprava,ta je jistá už teď že bude zralá na výměnu takže bych nechal udělat komplet výměnu všech ramen a celé zavěšení,máte někdo poznatek o ceně opravy a hlavně časové náročnosti?
Na jak dlouho budu muset auto nechat v servisu?
Ještě by mě zajímala jedna věc a to je přední náprava,ta je jistá už teď že bude zralá na výměnu takže bych nechal udělat komplet výměnu všech ramen a celé zavěšení,máte někdo poznatek o ceně opravy a hlavně časové náročnosti?
Na jak dlouho budu muset auto nechat v servisu?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Volvo S80 T6 2,8i
Někde okolo 15 tisíc by jsi se měl vejít včetně tlumičů. Za den by to mělo být hotové.
Taky je otázka jaké díly by jsi chtěl použít, jestli origo nebo třeba ten Lemforder a Sachs.
Taky je otázka jaké díly by jsi chtěl použít, jestli origo nebo třeba ten Lemforder a Sachs.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#7 Volvo S80 T6 2,8i
Tak vždycky jsem se držel toho že nejvíc o tom ví ten kdo to auto vyrábí,takže jsem do toho cpal vždycky origo.A u toho asi zůstanu.Cena v pohodě akorát ten den nic moc.V Audině byli rychlejší
No tak si nechám i Chryslera na to ježdění po městě
No tak si nechám i Chryslera na to ježdění po městě
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Volvo S80 T6 2,8i
Den se ti zdá hodně (myslel jsem tím ráno to tam dát a odpoledne si to odvézt)? Ono vyměnit ramena (nebo silentbloky v nich), čepy, čepy řízení, tlumiče, horní uložení s ložisky a udělat geometrii holt chvilku trvá.
Apropo ta cena může být i vyšší, když se použijí origo díly.
Apropo ta cena může být i vyšší, když se použijí origo díly.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#9 Volvo S80 T6 2,8i
Pokud je to tam dát ráno a odpoledne vyzvednout tak to je pohoda.Jako v Audi,v 7:00 jsem předával a po obědě vyzvedával i umyté nemůžu si vzhledem k práci dovolit zůstat bez auta komplet celý den,protože nikdy dopředu nevím kam poletím
Cena je nepodstatná,pokud to splní účel tak neřeším.
Cena je nepodstatná,pokud to splní účel tak neřeším.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 Volvo S80 T6 2,8i
Přístup máš rozumnej, s převodovkou počítáš.. Jediný další riziko je, jestli s tím autem jedinej majitel, kterej ho koupil nový jezdil stále do autorizovanýho servisu, a jestli mu do motoru cpali Castrol, tak jak to maj předepsaný. To je pak velká pravděpodobnost, že budeš muset shánět i motor. Ale zase s 310tkm a Castrolem celou dobu už by měl bejt po smrti. Tuhle informaci bych si před koupí ověřil, na jakej olej to dosud jezdilo. Sehnat jetej motor (včetně auta s lehlou převodovkou) by ale nemělo bejt úplně neřešitelný, ale i tak si myslím že taková věc dokáže zkazit den.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#11 Volvo S80 T6 2,8i
No,tak to se obávám že to bylo odchováno na Castrolu,to auto mělo vždycky servis jen a pouze ve Volvu,takže pokud to tam mají předepsaný,těžko tam byl asi jiný olej,teď jsi mi způsobil trošku vrásky na čele ,chlape jeden!!!!!
No ale zase je dobrý to vědět,to by mě fakt štvalo kdyby někde lehnul motor,hlavně cestou po Francii,nejsem zrovna rodilej mluvčí a jejich arogantní motopoldy fakt nemusím
Každopádně to ještě zjistím.Chjo,kdyby mi někdo v roce 2000 řekl že ten motor jede tak jak jede tak už jsem si ho koupil dávno a nehledal bych dneska 14 let starou káru která se rozsype po 1000 km
Tak já teda k tomu přikoupím asi jednu S60,aby byla nějaká náhradní kára až to bude stát všudemožně po servisech
No ale zase je dobrý to vědět,to by mě fakt štvalo kdyby někde lehnul motor,hlavně cestou po Francii,nejsem zrovna rodilej mluvčí a jejich arogantní motopoldy fakt nemusím
Každopádně to ještě zjistím.Chjo,kdyby mi někdo v roce 2000 řekl že ten motor jede tak jak jede tak už jsem si ho koupil dávno a nehledal bych dneska 14 let starou káru která se rozsype po 1000 km
Tak já teda k tomu přikoupím asi jednu S60,aby byla nějaká náhradní kára až to bude stát všudemožně po servisech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#12 Volvo S80 T6 2,8i
no s tim castrolem to tak horke nemusi byt, svencar napriklad, pokud vim, lil do aut mobil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 Volvo S80 T6 2,8i
Bod k dobru je, že pokud se nemýlím tak v roce 2000 ještě neexistovala specifikace long life a interval výměny 30tkm. Nevím jestli tenkrát ještě platilo 15tkm nebo už 20. Jestli mě paměť neklame, našly se mezi autorizovanými servisy i výjimky, který porušovaly nařízení výrobce a lily do motoru něco kvalitnějšího.
Pokud to jezdilo na Castrol, tak zlom a smrt motoru většinou nastává po nalití kvalitního oleje. Existujou ale různý výplachy, který víc nebo míň úspěšně ten svinčík co v motoru nahromadil Castrol odbourají. Jistota je sundat olejovou vanu a vyčistit. Při té přílležitosti je jasně vidět jak moc velkou spoušť po sobě Castrol zanechal.
Takže tu máme paradox, kdy auta, který vystřídaly víc majitelů, a přestaly jezdit do Volva (čím dřív tím líp), jsou co se týká motoru mnohem míň rizikový.
Edit: jak píše koch... u nás se asi výjimky najdou
Pokud to jezdilo na Castrol, tak zlom a smrt motoru většinou nastává po nalití kvalitního oleje. Existujou ale různý výplachy, který víc nebo míň úspěšně ten svinčík co v motoru nahromadil Castrol odbourají. Jistota je sundat olejovou vanu a vyčistit. Při té přílležitosti je jasně vidět jak moc velkou spoušť po sobě Castrol zanechal.
Takže tu máme paradox, kdy auta, který vystřídaly víc majitelů, a přestaly jezdit do Volva (čím dřív tím líp), jsou co se týká motoru mnohem míň rizikový.
Edit: jak píše koch... u nás se asi výjimky najdou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: zatím hledám bezpečný a spolehlivý
#14 Volvo S80 T6 2,8i
Ahoj, Koukám, že přibyl další z DO. Nikdo jiný tu asi není (?) Já se zaregistroval na Vánoce, poohlížím se po XC90 (možná i S80?). Třeba se někdy potkáme.
Martinopel: díky za Tvoje rady, už jsem toho tady pročetl spoustu. Dokázal bys porovnat S80 s XC90? Motory, poddimenzovaná převodovka, to bude asi stejný. Co bezpečnost? Jinak u starého asi jasně benzín.
Já mám raději vyšší auta, XC je téměř jasná volba. Ale ta spolehlivost převodovky mě fakt odrazuje. Co s tím pak na cestách? Odchází t postupně?
Martinopel: díky za Tvoje rady, už jsem toho tady pročetl spoustu. Dokázal bys porovnat S80 s XC90? Motory, poddimenzovaná převodovka, to bude asi stejný. Co bezpečnost? Jinak u starého asi jasně benzín.
Já mám raději vyšší auta, XC je téměř jasná volba. Ale ta spolehlivost převodovky mě fakt odrazuje. Co s tím pak na cestách? Odchází t postupně?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Volvo S80 T6 2,8i
tak v tomto případě to snad ani nestojí za dotaz....XC90 je ultimátně velmi velmi bezpečný vůz1fwd píše:. Co bezpečnost?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: zatím hledám bezpečný a spolehlivý
#16 Volvo S80 T6 2,8i
S80 je srovnatelná? Nebo ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#17 Volvo S80 T6 2,8i
Ahoj Domažličáku
Volvo XC 90 D5 AWD automat si koupil známej v roce 2006 jako nové,má ho do dneška a spokojenost náramná.První a poslední závada byla když mu odešlo čerpadlo Haldex(vyměněno v rámci záruky) a jinak mění jen klasické součástky,brzdy,tlumiče,ramena,prostě běžně opotřebené věci,naskládá do toho celou familii a s čokliskem a jede na dovču,úplná pohoda.Mě se velký auta od Volva taky líbí,akorát že já rád velký a k tomu rychlý,takže prostě tu T6 musím mít Až něco podobnýho nacpou do SUV tak si to pořídím,zatím musí stačit S80 Tak až něco pořídíš tak dej vědět,založíme si Domažlickej Volvo Club ,moc jich tady po okolí nepotkávám takže v případě servisních rad je každá dobrá
Volvo XC 90 D5 AWD automat si koupil známej v roce 2006 jako nové,má ho do dneška a spokojenost náramná.První a poslední závada byla když mu odešlo čerpadlo Haldex(vyměněno v rámci záruky) a jinak mění jen klasické součástky,brzdy,tlumiče,ramena,prostě běžně opotřebené věci,naskládá do toho celou familii a s čokliskem a jede na dovču,úplná pohoda.Mě se velký auta od Volva taky líbí,akorát že já rád velký a k tomu rychlý,takže prostě tu T6 musím mít Až něco podobnýho nacpou do SUV tak si to pořídím,zatím musí stačit S80 Tak až něco pořídíš tak dej vědět,založíme si Domažlickej Volvo Club ,moc jich tady po okolí nepotkávám takže v případě servisních rad je každá dobrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#18 Volvo S80 T6 2,8i
XC90 se dělá i s motorem T6. A taky s atmosferou V8
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#19 Volvo S80 T6 2,8i
To jo,to vím že dělá,dokonce jsem na pařížským autosalonu 2014 nechyběl na představení nového modelu XC90 T6,což o to,novej model by se mi líbil,akorát cenovka se mi zatím ještě moc nezdá Když to tak vezmu tak při rozhodnutí jestli si postavit barák a nebo pak bydlet v XC90 T6 volím radši ten baráček KDyž už jednou budu kupovat SUV tak si ho budu chtít pár let nechat a tam už nehodlám riskovat kupovat starší krabici.Takže si ještě pár let nějakej ten dolárek budu spořit a na divočení v důchodu si pořídím funglovku,aby měla ta moje budoucí bába taky trochu radost ze života
#20 Volvo S80 T6 2,8i
V bezpečnosti bude na tom XC90 lépe.Jinak jednu XC90 T6 s vyřešeným problémem s převodovkou tady mám,ale cenovka nebude taková,jak bývá na SAUTO1fwd píše:Ahoj, Koukám, že přibyl další z DO. Nikdo jiný tu asi není (?) Já se zaregistroval na Vánoce, poohlížím se po XC90 (možná i S80?). Třeba se někdy potkáme.
Martinopel: díky za Tvoje rady, už jsem toho tady pročetl spoustu. Dokázal bys porovnat S80 s XC90? Motory, poddimenzovaná převodovka, to bude asi stejný. Co bezpečnost? Jinak u starého asi jasně benzín.
Já mám raději vyšší auta, XC je téměř jasná volba. Ale ta spolehlivost převodovky mě fakt odrazuje. Co s tím pak na cestách? Odchází t postupně?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#21 Volvo S80 T6 2,8i
To Martinopel:Ahoj,prosím Tě,převodovka jak jsi psal,jde vyřešit nějak problém?Nebo alespoň udělat repas?Pokud ano tak by mě zajímala cena a doba opravy.Když na to tak přijde a seženeš nějakou do zásoby a starou by jsi udělal repas,nebál bych se a šel do toho.S80 T6 plánuju odjezdit alespoň rok až dva.A já jezdím mooooooc,150-180 000 ročně není problém.
Díky za odpověď.
Díky za odpověď.
#22 Volvo S80 T6 2,8i
U těchto převodovek je největší problém špatný rozvaděč,a hydroměnič,plus nějaké další věci.agentorang píše:To Martinopel:Ahoj,prosím Tě,převodovka jak jsi psal,jde vyřešit nějak problém?Nebo alespoň udělat repas?Pokud ano tak by mě zajímala cena a doba opravy.Když na to tak přijde a seženeš nějakou do zásoby a starou by jsi udělal repas,nebál bych se a šel do toho.S80 T6 plánuju odjezdit alespoň rok až dva.A já jezdím mooooooc,150-180 000 ročně není problém.
Díky za odpověď.
hodně toho najdeš tady http://www.tripleedgeperformance.com/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 Volvo S80 T6 2,8i
spíš někdy? to se snad nedá stihnout....agentorang píše:A já jezdím mooooooc,150-180 000 ročně není problém.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#24 Volvo S80 T6 2,8i
Spím jak to jde,většinou hotely a pořád někde v luftu.Dovolenou už jsem neměl pět let,ale víš jak to je,dokud to nese tak se toho budu držet.A stíhat se to dá,když si zvykneš na tempo tak pohoda.Minulý měsíc jsem dělal jenom Paříž pětkrát.A to je hned 12 000 natočeno.Do toho ti skočí dvakrát konzultace u zákazníků z Bruggů a máš 17 000 jen to hvízdá. Takže moje nájezdy za rok jsou fakt docela velký,kámoš co jezdí na kamionu říkal že by potřeboval moje kilometry na výplatu :ROFL:A zase když to srovnáš tak to není až tak tragický,s kamionem dělá 12 000 pravidelně a to se musí držet zákonů,zákazů jízd,omezovače v kamionu a dalších věcí,to u mě nehrozí,jedu jak raketa
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 Volvo S80 T6 2,8i
joooo, Bruggy, tam jsem teď nedávno taky svištěl. Tak hlavně ať jsou ty km v tomto roce bez nehody a idiotů na cestách.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 704 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od danillo
-
- 36 Odpovědi
- 6260 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 246 Odpovědi
- 20624 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kein
-
- 10 Odpovědi
- 708 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Johnny55
-
- 9 Odpovědi
- 674 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa