Volvo S80 T6 2,8i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domažlice
- Vůz: Chrysler 300
#26 Volvo S80 T6 2,8i
To je fakt,hlavně bez těch blbů,paradoxně jedinou nehodu kterou jsem kdy měl,jsem měl deset km od baráku když jsem se vracel,borec za mnou to neubrzdil na ledu a vzal mi zadek.Rána dobrá ale následky pro mě nic,Audina to přežila se ctí,odřenej nárazník a borec v golfu to mohl odvézt na šroťák Naštěstí jen plechy,nikomu nic nebylo a kdyby ty poldové neseděli vedle na benzíně tak to bylo i bez asistence Takže snad se nám všem i v tom 2015 bude dařit dál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pardubicko
- Vůz: 850 T5 + XC70
#27 Volvo S80 T6 2,8i
no tak pro zajimavost - jak by ta cenovka vypadala? a da se s tim vejit aspon do 13l?martinopel píše: V bezpečnosti bude na tom XC90 lépe.Jinak jednu XC90 T6 s vyřešeným problémem s převodovkou tady mám,ale cenovka nebude taková,jak bývá na SAUTO
_________________
XC70 2.4T 2000 AWD US automat
850 T5 2.3 1995 automat - V PRIPADE ZAJMU NA PRODEJ
XC70 2.4T 2000 AWD US automat
850 T5 2.3 1995 automat - V PRIPADE ZAJMU NA PRODEJ
#28 Volvo S80 T6 2,8i
Auto by bylo okolo 290000Kč.Spotřebu mám okolo 16lt5kar píše:no tak pro zajimavost - jak by ta cenovka vypadala? a da se s tim vejit aspon do 13l?martinopel píše: V bezpečnosti bude na tom XC90 lépe.Jinak jednu XC90 T6 s vyřešeným problémem s převodovkou tady mám,ale cenovka nebude taková,jak bývá na SAUTO
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#29 Volvo S80 T6 2,8i
Ked vieš povod tak je to VELKE PLUS!
Dnes už len kupiš vydojene zhumplovane a pred smrtou...
Kedysi som mal T6... super auto.. bolo to po prvom majitelovy s povodnimi 160t KM!
Ked som predal auto dalej tak po cca 10-15t. km bola prevodovka KO... a to je najvačšia slabina..
Ten co to kupoval bol mega debil... pri skušobnej jazde bolo prve čo urobil KICK-DOWN z miesta..
Takže vela tychto aut si prešlo debilami čo ich zaujimal vykon ale nič ine..
Inak vela z nich malo v zakladu velmi slušnu vybavu... jedine čo ešte okrem prevodovky mohlo urobit neplechu bola magneti manareli škrtiacia klapka..
Inak spokojnosť vo všetkych smeroch...
Dnes už len kupiš vydojene zhumplovane a pred smrtou...
Kedysi som mal T6... super auto.. bolo to po prvom majitelovy s povodnimi 160t KM!
Ked som predal auto dalej tak po cca 10-15t. km bola prevodovka KO... a to je najvačšia slabina..
Ten co to kupoval bol mega debil... pri skušobnej jazde bolo prve čo urobil KICK-DOWN z miesta..
Takže vela tychto aut si prešlo debilami čo ich zaujimal vykon ale nič ine..
Inak vela z nich malo v zakladu velmi slušnu vybavu... jedine čo ešte okrem prevodovky mohlo urobit neplechu bola magneti manareli škrtiacia klapka..
Inak spokojnosť vo všetkych smeroch...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
#30 Volvo S80 T6 2,8i
Spoustu lidí má zažito,že převodovce strašně ubližuje,když s ní člověk jezdí sportovním stylem.Moje zkušenosti a i logika tomu nasvědčuje je,že mnohem více dostává převodovka záhul,když jezdí po městě hoodně opatrným stylem,když je převodovka v prokluzu,než když jezdí člověk s nižší rychlostí na vyšší otáčky ale bez prokluzu.Raději tedy při stoupání šlápnu na kick-down a nechám převodovku zařadit o dva stupně dolů bez prokluzu,než abych ji trápil prokluzující na nízké otáčky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#31 Volvo S80 T6 2,8i
Zabudol som dopisat, ze auto nebolo ani poriadne zohriate a kick-down bol z miesta.. cize z nuly...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#32 Volvo S80 T6 2,8i
Prosím tě, a kam to zařadilo z nuly při tom kick downu?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 72
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S80 2000 D 5252 T
#33 Volvo S80 T6 2,8i
Myslím že Baddog měl na mysli, že tomu hned naložil, ikdyž to nebylo ještě zahřátý, že to jen nastartoval a hned plnej..
_________________
Volvo S80 D5252T 2000
Volvo S80 D5252T 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#34 Volvo S80 T6 2,8i
Je pravda ze mam pocit,ze ta prevodovka opravdu lip radi kkdyz se poni chce nejaky vykon pri vyssich otackach. Ze snazi tu sviznejsi jizdu nez to solichani tak aby radila do 2000rpmmartinopel píše:Spoustu lidí má zažito,že převodovce strašně ubližuje,když s ní člověk jezdí sportovním stylem.Moje zkušenosti a i logika tomu nasvědčuje je,že mnohem více dostává převodovka záhul,když jezdí po městě hoodně opatrným stylem,když je převodovka v prokluzu,než když jezdí člověk s nižší rychlostí na vyšší otáčky ale bez prokluzu.Raději tedy při stoupání šlápnu na kick-down a nechám převodovku zařadit o dva stupně dolů bez prokluzu,než abych ji trápil prokluzující na nízké otáčky.
Ale to je jen muj pocit.
Jenze to mluvim o TF80SC
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#35 Volvo S80 T6 2,8i
Kam... ?
Sadnem k tebe do auta a dam kickdown nez este stihne odpalit 6ty valec a rucicka teploty sa ani nezachveje... by som bol zvedavy na tvoj nazor potom..
Sadnem k tebe do auta a dam kickdown nez este stihne odpalit 6ty valec a rucicka teploty sa ani nezachveje... by som bol zvedavy na tvoj nazor potom..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
#36 Volvo S80 T6 2,8i
Osobne mam toto volvo uz nekolik let. Podle me je to nejspolehlivejsi auto co sem kdy mel. Vzdy jsem dojel kam jsem potreboval. S rozbitou prevodovkou na treti prevodovy stupenz pres celou repulbiku domu. Motor je nesmrtelny. Povidacky o tom ze Castrol neni olej vubec neber vazne. Volvaci jsou proste vysazeny na to ze jediny olej ktery maze je mobil. Ale moje ma najeto neco pres 500 tisic kilometru (nemuzu ricte presne protoze nevim jak moc bylo stocene kdyz jsem ho kupoval). Nevim na co jezdilo predtim ale ja pouzival Castrol a az posledni pulrok mobil abych uctil volvy mobilovou touhu ze volva jezdi jen na mobil. A spravny olej od mobilu je 0W40. Auto nerezne podvozek je primitivni a opravis ho za par korun. Na ukor toho ma auto hrozne velkej polomer otaceni. Moje prevodovka vydrzela 370 tisic. a pak proste zacla radit hrozne pomalu a zdlouhave ale auto stale bezproblemu jezdilo. Takze vydrz je dana hlavne zachazenim. Problem ktery mam na aute je neustaly unik oleje z motoru. Ale to uz beru jako standartni vec vsech volv. Protoze suche volvo jsem jeste nevidel. Takze staci hlidat olej na prvodovku byt milej a uzivat si hudbu z HU-801. Vyjizdeci navigace dava smysl az po vymene za OEM monitor na ktery si muzes pripojit vlastni zdroj. Oridignalni monitor je tam jen na okrasu protoze uz na to neni navigace. Nazor ze by to auto melo byt zadokolka rozhodne nezastavam. takhle to auto vyjede uplne vsude a z principu volvo neni zavodak na drifty. Ucel je v bezpeci se vzdy pohodlne dostat do cile.
Takze kup a uzivej.
Takze kup a uzivej.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#37 Volvo S80 T6 2,8i
To jsi jich asi moc neviděl.beavis píše: Protoze suche volvo jsem jeste nevidel.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 705 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od danillo
-
- 36 Odpovědi
- 6261 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 246 Odpovědi
- 20666 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kein
-
- 10 Odpovědi
- 709 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Johnny55
-
- 9 Odpovědi
- 674 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa