Když už se budeš hrabat v zásobách, nenašel bys tam náhodou ovládání od vyhřívání sedaček?dali píše:Letmým pohledem mám airboxů 4-5 , musím to ale zkontrolovat, protože něco z toho je diesel a něco z toho ME7 benzín. Mezichladič z TDI, hadice ke klapce asi 2, ale musím skouknout jestli jsou k něčemu. Ty šíny z mezichladiče s prasklou vaničkou, z kterýho jsem sápal hliníkový jádro jsem asi bohužel vyhodil. Světlý zadní opěradlo mám, ale plasty na tom dobře nebyly. O víkendu se snad dostanu k podrobnějšímu shlídnutí a identifikaci.
Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#51 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#52 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Jediný 70kový spínače vyhřívání co jsem měl vím tutově že jsem upotřebil do mýho chrochta. 850 kový bych asi našel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#53 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Tak jsem našelSarkasmic píše:No....
Cooler-ale ten není surnej-deravej není,ale chybí mu tu boční šíny,takže visí na hadicích
Turbohadice-hlavne pred klapku a před cooler
Přední světlý sedačky kůže s alcantrou
Plasty na větší zadní opěrák-prúchod pásu a sklapění sedadla
Hydro motorový silenbloky-ale ty dám spíš nový
TCV-taky spíš nový
Filtrbox
Kombíkový zadní péra,nejlépe zátěžový
- šíny k mezichladiči, jsou teda z chrochta, plastový, co se přidělávaj samořezama, ale posloužit by měly
- airbox s nápisem TURBO (to znamená na lankový auto), benzínovej
- hadici před klapku takovou celkem odpudivou, ale děravá ani prasklá co jsem koukal snad neni
- ta dolu před mezichladič by měla bejt normální
Jestli to budeš chtít, tak to nějak doladíme v SZ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
#54 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Zdar, jak jsi psal na začátku o tom, že to chceš oživit, já mám vyzkoušený chip od BSR, tuším že na Tvoje auto to bude kolem 7tis. Když jsem to dal poprvé na C70, tak jsem nevěřil, že je to to samé auto - krásně jelo už z nízkých otáček a v celém spektru to bylo jen lepší. U 850 už to taková lambáda nebyla, ale to auto je nekonečné trápení, ale snad se taky dostanu někdy ke konci pokud to dřív nezapálím.
Takže má zkušenost - C70 T5 jsem dal pouze chip a výfuk (bez downpipe) a najel takřka 100tis km - bez problémů na motoru, pouze repase turba
850 T5 - jsem se pustil do ne uplně hardcore úpravy, prakticky to co jezdí S60R, tj 19T turbo, svody, výfuk s downpipe a vyšší tlak než má série. Po zvednutí tlaku mi odešla na původním motoru ojka, s čím jsem trochu počítal. Od té doby se v tom ale plácám 3/4 roku a auto zatím pořádně nejelo. Dokonce to došlo tak daleko, že jsem musel koupit jiné auto.
Takže za mě kdybych to řešil znovu tak na úpravy krom chipu se asi vykašlu, pošetřím a koupím něco jiného co pojede tak jak chci už v základu..
Takže má zkušenost - C70 T5 jsem dal pouze chip a výfuk (bez downpipe) a najel takřka 100tis km - bez problémů na motoru, pouze repase turba
850 T5 - jsem se pustil do ne uplně hardcore úpravy, prakticky to co jezdí S60R, tj 19T turbo, svody, výfuk s downpipe a vyšší tlak než má série. Po zvednutí tlaku mi odešla na původním motoru ojka, s čím jsem trochu počítal. Od té doby se v tom ale plácám 3/4 roku a auto zatím pořádně nejelo. Dokonce to došlo tak daleko, že jsem musel koupit jiné auto.
Takže za mě kdybych to řešil znovu tak na úpravy krom chipu se asi vykašlu, pošetřím a koupím něco jiného co pojede tak jak chci už v základu..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#55 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Jde zamětit turbo mezi V70I T5 a V70II T5??? Pokud jsem to dobře pobral tak turbo je identický,jen má šikmej housing????
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#56 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Presne tak. Nebzde ti pasovat downpipe. Takze rovnou po s vymenou turba nechat udelat poradny vyfuk
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#57 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Sarkasmic píše:Jde zamětit turbo mezi V70I T5 a V70II T5??? Pokud jsem to dobře pobral tak turbo je identický,jen má šikmej housing????
A jdou k němu jinak trubky s vodou a olejem...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#58 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Nejdou pokud teda nechce dávat k24
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#59 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Ale jdou. U TD04 existují dva druhy CHRA. Vývody na vodu z obou stran (starší) a vývody na vodu z jedný strany nad sebou (novější). Pak eště existuje třetí CHRA, která má vývody pro všechny (obě) existující konfigurace a nepoužívaný vývody se zaslepí, tuším že to ale nikdy neni origo MHI, ale Kinugawa a podobný neřády.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#60 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Tak dneska jsem vyndal meluzinu z auta a mam tam TD04HL-15G,což by měla bejt 850ka. Má cenu to repasovat,nebo je lepší shánět něco lepšího? Origo by tam mělo bejt 16T ne?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#61 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Našel jsem:
Neměl by někdo katalogový čísla i na 16T a 18T?
Dají se tyto turba zaměnit i bez softwérových změn tak aby to normálně jezdilo?
metju píše:Origo MHI 19T máš ve Velký Bíteši za 18 a nějaký drobný. Sám jsem si tam pro něj z Prahy jel...
EDIT:
http://www.turbocar.cz
číslo: 49189-05410
cena 15,600 + DPH
v katalogu není, ale zavolej...
Neměl by někdo katalogový čísla i na 16T a 18T?
Dají se tyto turba zaměnit i bez softwérových změn tak aby to normálně jezdilo?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#62 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
TD04HL-18T .... OE Volvo 8601456 .... OE Mitsu 49189-01375
TD04HL-16T .... OE Volvo 8601238 .... OE Mitsu 49189-01350 nebo 49189-01355
TD04HL-16T .... OE Volvo 8601238 .... OE Mitsu 49189-01350 nebo 49189-01355
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#63 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Danke schön...
A je tedy možno tyto turba libovolně zaměňovat bez softwerových změn?
A je tedy možno tyto turba libovolně zaměňovat bez softwerových změn?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#64 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Takže jo... Z turbocaru mi napsali že ani jedno z těchto tří není jako nový dostupný.... Poradí mi někdo co dál? Nechce se mi tam dávat repasovanou 15ku.... A nebo to nemám řešit,s tím že jedinej tuning co je v plánu je upgrade výfuku a tu 15G tam nechat a neřešit? Je Hodně znát rozdíl při běžným ježdění mezi 15-16-18-19?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#65 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Tak jsem tu zas... Nastavoval jsem wastegate a narazil jsem na malej problém... Papírově i dle winu mám mít motor B5234T3 ale fyzicky v autě mám B5234T- u nich se liší tlak otvírání wastegate. Resp. 1.8 nebo 4.4 PSI.
Je nějakej fyzickej rozdíl mezi těmito motory,nebo můžu i obyčejné T nastavit na 4.4 PSI? V autě byl motor měněnej,to vím,ale do ted jsem neresil zda za totožnej typ...
Je nějakej fyzickej rozdíl mezi těmito motory,nebo můžu i obyčejné T nastavit na 4.4 PSI? V autě byl motor měněnej,to vím,ale do ted jsem neresil zda za totožnej typ...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#66 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Ahoj
Pokud máš elektronikou hlídanej tlak to čidlo tlaku někde na sání ,který mi ve starejch nemáme tak bych tipl 4,4 a pokud máš klasiku tak1,8 .
Muj názor ,inak pro jistotu bych tam dobastlil budíka na tlak v čemž mám výhodu ,že vždy vidím jak to tlačí a případně se vyhneš průseru.
Pokud máš elektronikou hlídanej tlak to čidlo tlaku někde na sání ,který mi ve starejch nemáme tak bych tipl 4,4 a pokud máš klasiku tak1,8 .
Muj názor ,inak pro jistotu bych tam dobastlil budíka na tlak v čemž mám výhodu ,že vždy vidím jak to tlačí a případně se vyhneš průseru.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#67 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Ne,nemám,mám klasicky váha lambda,snímač tlaku mám až v Cčku. Včko je z 97... Ano ted mám nastavýno 1.8,ale to auto je oproti Cčku naprosto vydechlý. Cčko je v původním stavu,kombík má nový turbo,TCV,svíčky,kabely,rozdělovač,lambdy a stejně nic moc. Tlaky 10-10.5 na studeným taky nejsou zlý,tož tak nevím proč nejede... Cčko v týhle oplzlý zimě trhá kola na trojku,kombík si na dvojku ani neškrábne. Zrychlení je o 4.5 vteřiny horší... Cčko má sice náskok časováním vačky,ale to snad neudělá tolik ne???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#68 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Dal bych tam budík na tlak jak píše Petr a přitahoval táhlo dokud to nebude "přefukovat"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#69 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
njn,ale co s adaptací jednotky jak mě kdysi varoval dali? Že si zvykne a pak je vymalováno? Kolik vlastně má plnit T5ka? Resp. kolik vám plní? Informace se notně rozcházejhí....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#70 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Nevím kolik ,ale doplna jde ,hele jak je na tom kat?nebude přicpanej já to měl a poznat rozdíl byl těžkej když jsem ho vydoloval.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#71 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
No to netuším,emise na podzim top a f kondici...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#72 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
T5 by měla plnit 0.9-1b krátkodobě dá až 1.3b z fabrikySarkasmic píše:njn,ale co s adaptací jednotky jak mě kdysi varoval dali? Že si zvykne a pak je vymalováno? Kolik vlastně má plnit T5ka? Resp. kolik vám plní? Informace se notně rozcházejhí....
Řídící jednotka na ME4.4 by na to neměla nic moc říkat, na nastavení wastegate reaguje okamžitě, u ME7 by při vyššim plnícim tlaku začala kecat do předstihu, takže nikde nic nepřefoukneš, ale nevim jestli to znamená že u 4.4 ano.
T5 s ME4.4 pocitově jede ještě trošku líp než třeba v mym autě, díky mechanický škrtící klapce, ale zase já mám v autě bez úprav motoru změřenej větší výkon, než je udávanej výrobcem.
Jinak seš si jistej, že je problém v nastavení wastegate ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#73 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Nojo já taky procházel s ucpanymSarkasmic píše: No to netuším,emise na podzim top a f kondici...
A potom když jsem ho vyhodil tak jsem musel přenastavit turbo ,protože mi do toho začal kecat moc brzy omezovač .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#74 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Wastegatem si nejsem jistej,jen před výměnou turba to jelo prostě líp... No začnu katem,ještě prubnu váhu vzduchu. Právě že moje ME4.4 jede nejen pocitově mnohem hůř než ME 7
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#75 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Na starym katu projdeš emisema = přicpanej kat
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 737 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Miroslav1556
-
- 27 Odpovědi
- 4413 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lachtan
-
- 4 Odpovědi
- 426 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 3 Odpovědi
- 319 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Punkexploited
-
- 1 Odpovědi
- 356 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy