regulace dobíjení 480 ES
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#1 regulace dobíjení 480 ES
Kde sehnat tuhle věcičku? Je do alternátoru Bosch 70A, který se běžně používá. Nebo půjdou vyměnit jen uhlíky? Svítí pořád dobíjení, což by mělo by způsobeno právě tímto.
- Přílohy
-
- IM001575.JPG (69.93 KiB) Zobrazeno 998 x
-
- IM001576.JPG (70.78 KiB) Zobrazeno 1002 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#2
no moze to byt sposobene malymi uhlikmi ale aj nemusi! mozes mat v tahu aj regler...skus ak mas moznost zmerat multimetrom ci po nastartovani stupne napätie na baterke a na kolko??? zmeraj najprv kolko voltov ma bateria a po nastartovani kolko voltov tam bude...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
#3
sezenes zde:
http://www.elancar.cz - maji je bezne skladem, cena radove kolem 600 CZK za cely regulator, nebo 75 CZK za uhliky
u mne to resily jen ty uhliky... skoda, ze jejich vymena je takovy vopruz.... hral jsem si s tim skoro hodinu....
http://www.elancar.cz - maji je bezne skladem, cena radove kolem 600 CZK za cely regulator, nebo 75 CZK za uhliky
u mne to resily jen ty uhliky... skoda, ze jejich vymena je takovy vopruz.... hral jsem si s tim skoro hodinu....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 177
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
#4
No já jsem to měnil taky a použil jsem uhlíky do altíku na favorita(alespň mám ten pocit) a ty mě vyšly na celých 20 kč A pasovaly tam perfektně
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#5
Všem děkuji za radu.
Jo výměna uhlíků musí být skvělá Taky to vyzkouším.
Když mrknete na http://www.saabtuning.cz mají tam ledacos hodícího se i pro Volva a jsou dost ochotní. Zde mají komplet za 290 Kč.
U nás v mototechně mají originál Bosch za 420 Kč.
Jo výměna uhlíků musí být skvělá Taky to vyzkouším.
Když mrknete na http://www.saabtuning.cz mají tam ledacos hodícího se i pro Volva a jsou dost ochotní. Zde mají komplet za 290 Kč.
U nás v mototechně mají originál Bosch za 420 Kč.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 60
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žilina, SR
- Kontaktovat uživatele:
#6
Pozerám, že tie uhlíky sú nerovnako zjazdené, pre istotu pozri pozorne tie zberné krúžky na rotore. Ten krúžok, čo viac obrusuje, môže byť poškodený, aj keď ten rozdiel nie je veľký..... Ale možno si to už vyriešil, napíš s akým výsledkom.
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek