XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Při jízdě nad 30minut se objeví hláška doplntě chladící kapalinu, te je tam, ale dostatek. Stačí povolit víčko na dolívání a jak to sikne dovnitř je tam podtlak. tak pohoda, ale můsí se povolit to víčko jinak i po opětovném startu hláška svítí. V autorizaku vyměnili víčko nádrže, ale problém přetrvává.
Napadá něhoho něco. Je to zapeklité, když ani v autorizaků neví i když by rádi měnili všeli co na motoru
Ještě něco: to přece není normální aby tam byl podtlak.
Napadá něhoho něco. Je to zapeklité, když ani v autorizaků neví i když by rádi měnili všeli co na motoru
Ještě něco: to přece není normální aby tam byl podtlak.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
prdlé těsnění pod hlavou
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#3 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Jako fakt ?hajnej píše:prdlé těsnění pod hlavou
Kapalina nemizí!
Děje se to cca půl roku!
Naposledy upravil(a) PINĎABC dne 01 zář 2014 15:55, celkem upraveno 1 x.
#4 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Zastav se s tím na CO test.PINĎABC píše:Jako fakt ?hajnej píše:prdlé těsnění pod hlavou
Kapalina nemizí!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#5 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Zastav se s tím na CO test.[/quote]
Je to auto kamarada, nevrhnu mu to.
Je to auto kamarada, nevrhnu mu to.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#6 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
co je to ten CO test?
#7 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
test CO v chladící kapaliněPINĎABC píše:co je to ten CO test?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
CO rozuměj oxid uhelnatý = splodiny
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#9 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
A jak to může souviset s daným problémem poklesu hladiny chladicí kapaliny?hajnej píše:CO rozuměj oxid uhelnatý = splodiny
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
přes prdlý těsnění, nedej bože hlavu, se ti do okruhu dostávají spaliny, okruh se tlakuje a hladina klesne. Měl jsem to samé.PINĎABC píše:A jak to může souviset s daným problémem poklesu hladiny chladicí kapaliny?hajnej píše:CO rozuměj oxid uhelnatý = splodiny
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#11 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Technicky vzato je v okruhu vody přetlak, nikoliv podtlak.
Testuje se přítomnost CO2 nikoliv CO (to je detail) - přítomnost CO2 ve vodě = prdlé těsnění pod hlavou. Není to vůbec vzácná závada. V podstatě se jedná o únavu materiálu. Řešením je výměna těsnění.
Při prdlém těsnění pod hlavou se během explozí dostává část výfuk. plynu do vody, kde se to natlakuje, roztáhne hadice a tím klesne hladina pod měrnou rysku, povolením víčka plyn vyfučí a kapalina se vrátí zpět. Pokud by si s tím jel delší dobu, tak by voda i zmizela z okruhu - při velkém přetlaku by vyfičela skrze ventil víčka expanzky.
Anebo dřív či později prdne nějaká hadice, pokud se tomu naloží.
Testuje se přítomnost CO2 nikoliv CO (to je detail) - přítomnost CO2 ve vodě = prdlé těsnění pod hlavou. Není to vůbec vzácná závada. V podstatě se jedná o únavu materiálu. Řešením je výměna těsnění.
Při prdlém těsnění pod hlavou se během explozí dostává část výfuk. plynu do vody, kde se to natlakuje, roztáhne hadice a tím klesne hladina pod měrnou rysku, povolením víčka plyn vyfučí a kapalina se vrátí zpět. Pokud by si s tím jel delší dobu, tak by voda i zmizela z okruhu - při velkém přetlaku by vyfičela skrze ventil víčka expanzky.
Anebo dřív či později prdne nějaká hadice, pokud se tomu naloží.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#12 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Tak v autorizáku v Olomouci dneska připustili, že buď to špatné těsnění nebo hlava opravu těsnění vyčíslili cca 15k výměna hlavy 80k. To mi přijde na brutálni ranec za to už snad by byl použitý motor. Podotýkám , že auto má najeto 120tkm většinou dálnice. Měl jsem o těchto motorech lepší mínění
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
měli mi rovnou zavolat... prej připustili. Musí auto na opravu do autorizáku?PINĎABC píše:Tak v autorizáku v Olomouci dneska připustili, že buď to špatné těsnění nebo hlava opravu těsnění vyčíslili cca 15k výměna hlavy 80k. To mi přijde na brutálni ranec za to už snad by byl použitý motor. Podotýkám , že auto má najeto 120tkm většinou dálnice. Měl jsem o těchto motorech lepší mínění
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#14 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
nemusí do autorizáku, ale majitel je puntičkář tak ať má kde prudit když tam něco poserou atd. Otázka jestli to tady na morvě někdo zodpovědně udělá popřípadě nebude tvrdit že je třeba nová hlava, když bude problém jenom s těsněním
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#15 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Za kolik si to vyřešil tenkrát ty?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
to už nevím, to je daleko a měl jsem to v balíku s ostatními věcmiPINĎABC píše:Za kolik si to vyřešil tenkrát ty?
zkus auto ambo třebas
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#17 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Dík to mě vůbec nenapadlo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#18 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
To je klasika.
Sundat hlavu.
Potom je situace (nekdy) jasna - mas-li stesti uvidis, kudy to foukalo durch tesneni.
Kdyz nebude nikde nic videt, tak hlavu ucpat, napustit (treba brzdovkou) a nechat pres noc na ponku - jestli to nekudy potece - vetsinou bejva prasklinka nekde u ventilu.
Kdyz nic, tak koupit nove tesneni a zbouchnout zase dohromady.
Kdyz nepomuze, tak novou hlavu - pocitam, ze je sehnatelna kolem 10-12tis.
Sundat hlavu.
Potom je situace (nekdy) jasna - mas-li stesti uvidis, kudy to foukalo durch tesneni.
Kdyz nebude nikde nic videt, tak hlavu ucpat, napustit (treba brzdovkou) a nechat pres noc na ponku - jestli to nekudy potece - vetsinou bejva prasklinka nekde u ventilu.
Kdyz nic, tak koupit nove tesneni a zbouchnout zase dohromady.
Kdyz nepomuze, tak novou hlavu - pocitam, ze je sehnatelna kolem 10-12tis.
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#19 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
těsnění je za pár šupů http://www.granex.cz/autodily/volvo/xc90/d5-136kw/motor/hlava-motoru-prislusenstvi/tesneni-pod-hlavu-motoru
o těch hlavách se zmiňoval David Patočka, že to je docela častá věc....
držím palce, ať je to jen těsnění
o těch hlavách se zmiňoval David Patočka, že to je docela častá věc....
držím palce, ať je to jen těsnění
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
a nebo rovnou celej motor http://www.svedskedily.cz/modely-vozu/motor-2-5-tdi/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#21 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Měnit motor je asi blbost. Nějak jsem navíc přehlédnul informaci o tom, která je to výkonová varianta. Ty rozpočty autorizáku jsou nesmysly v obou variantách. V první variantě hlavu jen nadzvednou a dají těsnění, v druhém ji prostě vymění. Realita kvalitní práce a spokojeného zákazníka je někde mezi. Hlava dolů, kontrola a oprava a montáž. I zdánlivě do té doby bez problémů jezdící hlava bude potřebovat nějaká ventilová vodítka, zabroušení sedel, 100% gufírka. Bez toho je to jen taková polooprava. I když jezdit to bude taky. A rozvody jsou za polovinou životnosti, takže by se měly vyměnit taky. To za 15000,- nejde udělat. A jiná hlava pravděpodobně nebude nutná.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#22 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Jeane díky za informace
tuším, že je to ten nejsilnější D5 215kw.
Ty rozvody mu taky doporučili.
Jinak auto bylo na svolavačce kde museli hlavu sundat aby něco poštenkrovali nebo vyměnili, čímž se dá vysvětlit ten to problém.
tuším, že je to ten nejsilnější D5 215kw.
Ty rozvody mu taky doporučili.
Jinak auto bylo na svolavačce kde museli hlavu sundat aby něco poštenkrovali nebo vyměnili, čímž se dá vysvětlit ten to problém.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#23 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
No, přijde mi, že ty dvouturba jsou na ty těsnění celkově náchylnější. Což je nakonec jedno. Postup viz. Výše.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 8
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 MY 2012
#24 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Dneska se mi stalo to stejny. Hlaska ze je malo chladici kapaliny.
Po zastaveni a cca 2 hodinach vychladnuti jsem mrknul pod kapotu. Kapaliny bylo malo (pod ryskou min). Pomalu jsem povoloval vicko, lehce to sycelo a hladina kapaliny se zacal zvedat. Po nastartovani uz to nehlasilo.
Rano pod kapotu mrknu znova uvidim jak na tom kapalina je.
Koukal jsem, ze sada tesneni pod hlavu (jak je zde nazmineno jaky typicka pricina problemu) neni nijak draha (do 2000czk).
Jeste jsem chtel i zvazit doliti kapaliny, tusite nekdo jaky typ (specifikace) tam ma byt? V manualu to neni napsany a na netu jsem nenasel nic krome jednoho webu, kde pisou, ze tam ma byt ta "zelena". zdroj: http://autatua.com/nemrznouci/volvo/xc70.html
diky predem za radu
mam XC70, MY2012, D5 158kW, motor D5244T15
Po zastaveni a cca 2 hodinach vychladnuti jsem mrknul pod kapotu. Kapaliny bylo malo (pod ryskou min). Pomalu jsem povoloval vicko, lehce to sycelo a hladina kapaliny se zacal zvedat. Po nastartovani uz to nehlasilo.
Rano pod kapotu mrknu znova uvidim jak na tom kapalina je.
Koukal jsem, ze sada tesneni pod hlavu (jak je zde nazmineno jaky typicka pricina problemu) neni nijak draha (do 2000czk).
Jeste jsem chtel i zvazit doliti kapaliny, tusite nekdo jaky typ (specifikace) tam ma byt? V manualu to neni napsany a na netu jsem nenasel nic krome jednoho webu, kde pisou, ze tam ma byt ta "zelena". zdroj: http://autatua.com/nemrznouci/volvo/xc70.html
diky predem za radu
mam XC70, MY2012, D5 158kW, motor D5244T15
_________________
Volvo XC70 D5 158kW, D5244T15, Summum, MY 2012
Volvo XC70 D5 158kW, D5244T15, Summum, MY 2012
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13074
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 XC60 D5 hlaška: málo chladící kapaliny
Těsnění pod hlavu není drahé, ale oprava prasklé vložky (pokud to bude příčina) už vyjde na 100 kKč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek