Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#1 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od bizon17 »

Mylsím, že většinu podstatných věcí o xc70 díky podobnosti se stávajícím autem vím, jediný co mě zajímá je ten haldex a "facelifty" D5. Podle toho za kolik prodám tak koupím xc, počítám nebo aspoň rád bych bral model 2009 a výš. Tam už by měl bejt motor 151kw. Zajímá mě jestli je to stejnej motor jako 136kw s nějakejma úpravama nebo komplet jinej? A pak ten haldex, říká se, že dost těhle awdček jsou po čase už jen předokolky a řídič to často ani neví. Tak mě zajímá, jak kupec pozná že je awd v pořádku.... díks
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#2 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od David Patočka »

NO......všechny tyto motory se rádi potkávají , takže je to asi jedno, jestli 136 nebo 151.
U 136 to pak vyjde o něco levněji.
Můj miláček 136 se mi včera také málem potkal, dneska už má všechno nové, krám jeden.
V neděli jsem slyšel malinko pískání z motoru, a v úterý už byl řemen alternátoru natrhaný v rozvodech.
Zase 151 je výborná v tom, že praskají vložky válců, ale nemusí to být pravidlo, pokud s tím nejezdilo čuně.
151 má také zcela odlišný blok motoru i hlavu, takže to má výhodu v tom, že se blbě shání, když ho potřebuješ.

.....a ten čas jednou příjde :D , protože málokdo si nějakého pískání všimne 8)
na to musíš být dostatečně degenerovaný z práce.

AWD zkusíš nejlépe na mokré trávě, dáš makovici z okýnka směrem k zadnímu kolu a wohulíš to.
Zadní kola se musí logicky roztočit, jako u jiných awd s haldexem.
No a pak se musí měnit ty oleje, ale Volvo to nedoporučuje.
Náplň je tam doživotní, a až ten život skončí, koupíš si u nich nový Haldex


Auto je to krásné, ale držím dobrou ruku při výběru, hlavně nehoň kilowaty, ale stav auta.
Já mám XC 70 III, 136 kw s čipem D5T5.com a vzhledem k dostupnosti dílů do modelu 2009, jsem spokojen.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo S80 Executive AWD D5244T4 MY2009

#3 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od JirkaP79 »

Ahoj Davide,

máš někde graf, jak se posunul výkon na brzdě a krouťák po chipnutí?

Docela mě to zajímá, mám stejný motor.
_________________
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#4 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od bizon17 »

David Patočka píše:NO......všechny tyto motory se rádi potkávají , takže je to asi jedno, jestli 136 nebo 151.
U 136 to pak vyjde o něco levněji.
Můj miláček 136 se mi včera také málem potkal, dneska už má všechno nové, krám jeden.
V neděli jsem slyšel malinko pískání z motoru, a v úterý už byl řemen alternátoru natrhaný v rozvodech.
Zase 151 je výborná v tom, že praskají vložky válců, ale nemusí to být pravidlo, pokud s tím nejezdilo čuně.
151 má také zcela odlišný blok motoru i hlavu, takže to má výhodu v tom, že se blbě shání, když ho potřebuješ.

.....a ten čas jednou příjde :D , protože málokdo si nějakého pískání všimne 8)
na to musíš být dostatečně degenerovaný z práce.

AWD zkusíš nejlépe na mokré trávě, dáš makovici z okýnka směrem k zadnímu kolu a wohulíš to.
Zadní kola se musí logicky roztočit, jako u jiných awd s haldexem.
No a pak se musí měnit ty oleje, ale Volvo to nedoporučuje.
Náplň je tam doživotní, a až ten život skončí, koupíš si u nich nový Haldex


Auto je to krásné, ale držím dobrou ruku při výběru, hlavně nehoň kilowaty, ale stav auta.
Já mám XC 70 III, 136 kw s čipem D5T5.com a vzhledem k dostupnosti dílů do modelu 2009, jsem spokojen.
Díks za info, já mám v S80 136kw, na spolehlivost motoru si stěžovat nemůžu, mám najeto cca 250tis. a zatím žádnej problém, jezdím převážně delší trasy, výkonovej potenciál motoru celkem využívám,...servisuju to teda pořád v autorizáku, dá se říct, že auto vyžaduje jen pravidelný servis, nikdy se nic "nepokazilo". Nejdražší "závdada" byla výměna jednoho basovýho repráčku asi za 6500,-. Ale to už je dlouho, od tý doby svoje uši trochu šetřím. Jinak klasicky spotřebák, oleje, filtry, rozvody, brzdy, podvozek. Výtku u 136kw motorů bych měl v podstatě jen k vířivejm klapkám, tam trochu otravuje to plastový táhlo co je ovládá, ale řekl bych, že spousta lidí jezdí s vypadlým táhlem a nic nepozná tudíž o tom ani neví.

Kvůli kufru musí S80 do světa, potřebuju nějakej větší kufr, respektive otvor do kufru. Tak je horkým favoritem XC70. SUV nemám chuť živit, ale auto s trochu vyšším podvozkem se mi hodí.

Předpokládal, jsem že verze 151kw by mohla o kousek lépe jet, spotřeba snad srovnatelná, a asi naivně jsem odhadoval, že by ten motor měl bejt i trochu vychytanější co se potencionálních problémů týče. Teď teda si kouknu znova i po něčem 136kw, jsou za lepší peníz.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

GDPR_user

#5 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od GDPR_user »

JirkaP79 píše:Ahoj Davide,

máš někde graf, jak se posunul výkon na brzdě a krouťák po chipnutí?

Docela mě to zajímá, mám stejný motor.
:lol: :lol: :lol: Auto nejezdí na grafy. :lol:

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#6 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od tymon »

David Patočka píše:No a pak se musí měnit ty oleje, ale Volvo to nedoporučuje.
Náplň je tam doživotní, a až ten život skončí, koupíš si u nich nový Haldex
:ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od dali »

martinopel píše:
JirkaP79 píše:Ahoj Davide,

máš někde graf, jak se posunul výkon na brzdě a krouťák po chipnutí?

Docela mě to zajímá, mám stejný motor.
:lol: :lol: :lol: Auto nejezdí na grafy. :lol:
To sice ne, ale k lidem který si chip koupí na základě toho že ten kdo prodává tvrdí, že to jede jak svině by na základě zvládnutý prezentace podložený grafem přibylo pěkných pár dalších. V době internetu je marketing sakra důležitej pokud teda něco neděláš kvůli charitě (což v ČR tvrdí každej druhej, protože český závistivci na to slyší). A právě díky tomu grafu auto líp nepojede, ale najde se víc zákazníků, pokud ten graf bude k něčemu vypadat.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 21
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC70 MY09
Bydliště: Ostrava

#8 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od Areciffe »

Zdravim,
Mám možnost koupit ojetou xc70, kinetic,2.4, 136kw, výroba 2008, najeto 220t km, automat. Auto je od známého z první ruky, tzv. Celkem čistá koupe, kterých se zas tak moc nenaskyta.Ma otázka směřuje k možnosti zda lze softwarové utlumit výkon na slabší verzi Motoru 120kw. Ono totiž kolega ma verzi 2013 s motorem slabším a spotřeba se pohybuje kolem 7l, kdežto u 136kw se skoro při pojizdkach nedá dostat pod 9l což mi známy co prodava potvrdil. Na rovinu, s autem by jezdila žena, nejaky vysoký vykon není treba, ale nizsi spotřeba jistě. Nepište mi, ze výkon je hodno zaplatit, nebo ze pokud nemám koule na to auto živit, tak si nemám žrouta kupovat, ale zdvořile zadám o adresnou odpověď ohledně možnosti downgradu vykonu, pokud je někomu tato problematika blízka.
Děkuji Are
_________________
XC70 MY09, D5,136kW Kinetic, aut.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#9 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od ..::Philip::.. »

D5 136 kw 2008, 2.4D 120kw 2010 a D4 120kw 2012 jsou tři ruzné motory a D5 136kw nikdy nebude jezdit za 7l, když je v automatu a ještě v XC70. 9l je v pořádku (automat, AWD, větší světlá výška)

Do D5 136kw 400Nm 2008 je možné nahrát sw z 2.4D 120kw 350Nm 2008, ale výsledek je nižší výkon za téměř stejnou spotřebu.
Já mám v D5 136kw 400Nm sw VolvoTune Stage2 166kw 480Nm, spotřeba je stejná, zábavy je více. (7.8l/100km v kombinaci - FWD, Automat, V70 III)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 21
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC70 MY09
Bydliště: Ostrava

#10 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od Areciffe »

..::Philip::.. píše:D5 136 kw 2008, 2.4D 120kw 2010 a D4 120kw 2012 jsou tři ruzné motory a D5 136kw nikdy nebude jezdit za 7l, když je v automatu a ještě v XC70. 9l je v pořádku (automat, AWD, větší světlá výška)

Do D5 136kw 400Nm 2008 je možné nahrát sw z 2.4D 120kw 350Nm 2008, ale výsledek je nižší výkon za téměř stejnou spotřebu.
Já mám v D5 136kw 400Nm sw VolvoTune Stage2 166kw 480Nm, spotřeba je stejná, zábavy je více. (7.8l/100km v kombinaci - FWD, Automat, V70 III)
Díky za rady, já tu XC 70 stejně nakonec koupil a hold tu spotřebu nebudu řešit :lol: Takže už nyní Volvo fan :Yahoo!:
_________________
XC70 MY09, D5,136kW Kinetic, aut.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13070
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#11 Ojetá XC 70 - "nákupová poradna"

Příspěvek od raolsa »

A vo,vo, vo tom to je. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“