Tak už jsem to našel pod pedály, výměna spínače je opravdu do 5ti minut
Jinak včera jsem se pustil do čištění klapky, byla mírně zanesená a dnes jsem to projel. A mám zajímavé poznatky.
Když jsem jel ráno a motor byl studený, okolní teplota 1stupeň tak tempomat šel aktivovat (CRUSISE na displeji) ale po chvíli se deaktivoval a cítil jsem při sundání nohy z plynu škubnutí. Nicméně dojel jsem na místo určení, cca 20km a vypl motor.
Po 30ti minutách jsem pokračoval zpět, nastartoval jsem, aktivoval tempomat a hle, už to jelo celou cestu domů opět 20km i na tempomat bezproblému. Měl jsem to na diagnostice po tom co jsem přijel domů s teplým motorem a spínač normálně spíná ale ukazuje to že je tam poloha spojkového pedálu 71% a při sešlápnutí se mění, můj mechanik mi řekl, že by to mělo být buď 0% nebo 100%. je tam ještě nějaký senzor?
Případně má někdo nějaké objasnění této anomálie? Díky
Ještě se zeptám,k čemu tam ten snímač je a jestli má ještě nějaké soubislosti s dalšími mechanismi.