Zkušenost s tuningem od D5T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#26 Zkušenost s tuningem od D5T5
Ahoj. Tak tohle je piiiiicovina. Boze neverte tomu. To je neco jako ta stage 3 u Bsr.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#27 Zkušenost s tuningem od D5T5
Co je pico...a?
Narust 40kw u motoru kerej je z tovarny podladenej?
Narust 40kw u motoru kerej je z tovarny podladenej?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#28 Zkušenost s tuningem od D5T5
Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho.... a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#29 Zkušenost s tuningem od D5T5
Z 96kW verze vytřískat +- 40kW navíc ještě dejme tomu, páč je to jen ošizená 120. Ale ze 120 na 160kW za pomocí čistě SW bez úprav, no dokud se tady bavíme v rovině prdelních dynamometrů...S60 GOLD píše:Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho.... a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ))
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#30 Zkušenost s tuningem od D5T5
pokud je 120 podtuněná 136, tak proč neKr.P píše:Z 96kW verze vytřískat +- 40kW navíc ještě dejme tomu, páč je to jen ošizená 120. Ale ze 120 na 160kW za pomocí čistě SW bez úprav, no dokud se tady bavíme v rovině prdelních dynamometrů...S60 GOLD píše:Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho.... a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ))
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#31 Zkušenost s tuningem od D5T5
Hele ja to nemyslim taky nijak spatne ale brzda byla maha 3000 u cloveka kerej zrovna volva nedela,a ani to nebyl ten kdo nalejval sw.S60 GOLD píše:Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho.... a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ))
Za druhy nikoho tu neobhajuju a ani nehajim,ale nemam problem zajet az pojedu do Brna na brzdu a ukazat ti auto jak v serii tak s cipem.
A za treti porad se bavime o serii kera ma 120kw normalne,96 podladena pro italii a ten narust 20kw k 120 je max co do sw upravy,stejny je to jak pise Filip vejs.136 serie,120podladeno a tech cca 160 neni tolik skok ze 136
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#32 Zkušenost s tuningem od D5T5
Kam až to dojde ? Ještě se dovím že moje 136ka je přiškrcená 176ka.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
#33 Zkušenost s tuningem od D5T5
Takže další,všude jsem byl všechno znám všechno dovedu?Předpokládám tedy,že auta máš v malíčku.Nabízím ti práci jako mechanika za 200Kč/h.Možnost stravy a ubytování.S60 GOLD píše:Ahoj. Tak tohle je piiiiicovina. Boze neverte tomu. To je neco jako ta stage 3 u Bsr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#34 Zkušenost s tuningem od D5T5
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#35 Zkušenost s tuningem od D5T5
Martine, vzhledem k tomu, ze Petr už svůj servis má, tak myslím ze tvé nabídky nevyužijemartinopel píše:Takže další,všude jsem byl všechno znám všechno dovedu?Předpokládám tedy,že auta máš v malíčku.Nabízím ti práci jako mechanika za 200Kč/h.Možnost stravy a ubytování.S60 GOLD píše:Ahoj. Tak tohle je piiiiicovina. Boze neverte tomu. To je neco jako ta stage 3 u Bsr.
Ale bavíte mě tady všichni borci...
(Do chipu se ne*eru, takže k tématu se vyjadřovat nebudu )
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#36 Zkušenost s tuningem od D5T5
Tak uciteeeeee..Martinopel. . Sakra ze ja se poustim do takovych uprav...me by vlastne stacil jen chip a mam hned 300hp. Ach jo,ach jo.
Pro Marinopela....chlape zdaleka jsem vsude nebyl...snad se jeste nekam nekdy dostanu,vse znam? To taky ne,treba varit moc neumim. Auta v malicku "nemam" .(porad se clovek uci)ale vis co....snad tobe pane vsevjedouci to nemusim vysvetlovat ne? Pokud ano tak se treba nekdy potkame a vse si vysvetlime.
Pro Marinopela....chlape zdaleka jsem vsude nebyl...snad se jeste nekam nekdy dostanu,vse znam? To taky ne,treba varit moc neumim. Auta v malicku "nemam" .(porad se clovek uci)ale vis co....snad tobe pane vsevjedouci to nemusim vysvetlovat ne? Pokud ano tak se treba nekdy potkame a vse si vysvetlime.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#37 Zkušenost s tuningem od D5T5
jenom pro poradek: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engineKr.P píše:Z 96kW verze vytřískat +- 40kW navíc ještě dejme tomu, páč je to jen ošizená 120. Ale ze 120 na 160kW za pomocí čistě SW bez úprav, no dokud se tady bavíme v rovině prdelních dynamometrů...S60 GOLD píše:Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho.... a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ))
zde muzete videt (bavime se o obsahu 2,4), pouze 3 zakladni typy motoru
Euro 3 - cerny kryt motoru - verze 96kW a 120kW... ona 96kW verze je verze pro Belgii, kde je to proste softwarove priskrcene kvuli danim... lze jednoduse udelat z 96kW verzi 120kW a nasledne chipnout na 147kW (mame odbrzdeno u DieselPower.cz, nekde tu na foru jsou i grafy) narust 51kW, to cucite, coz? ...no narovinu, neni to takove kouzleni, kdyz to na zacatku bylo tak uskrcene... realne to je jen 37kW
Euro 4 - sedy kryt motoru, virive klapky - verze 93kW (opet Belgie), 120kW, 130kW (P1) a 136kW... opet stejny pribeh jako viz. nahore, tady je jediny veliky rozdil a to 5Q manualni prevodovka u verze 93kW, jinak opet vse stejne a vse jen zalezitost SW... vzhledem k jinemu turbu a kompresnimu pomeru dosahujeme vykonu okolo 155-160kW... ty kokos, to je dokonce pres 60kW ...ale realne jenom okolo 25kW (jenom jeste doplnim, ze od MY2012/13 se prodavala XC90 s vykonem 147kW original od Volva... a jedna se stale o stejny motor)
Euro 5 - cerny kryt motoru, two-stage turbo (nebudu uvazovat 2,4D s jednim turbem, protoze ta mela vzdy 129kW) - tady mame opet rozptyl 120kW (a zase ta Belgie...), 151kW a 156kW... tady jediny rozdil je, ze od roku MY2012+ je modernizovana ridici jednotka motoru, jinak auta jsou naprosto stejna, jen jedno ma vzadu na kufru D3 a druhe D5 a lisi se SW... poznate je podle 2x vyfuku... tady umime udelat cca 170kW, coz dava maximalni narust zase 50kW!...ale realne pouze okolo 20kW
tak co vy dva chytrolini, uz vam to aspon trochu zapaluje?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#38 Zkušenost s tuningem od D5T5
nemůže jim to zapalovat, když mají diesel (tj. může jim to leda "vzněcovat")
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 08 led 2015 10:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#39 Zkušenost s tuningem od D5T5
Tymone nevýmýšlej si,tady jsou mnohem větší experti,než ve fabrice Volvo,tam je to vše jen papírová hodnota,ve skutečnosti mají všechna auta 96kW a jen placebo efekt dělá to větší zrychlení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#40 Zkušenost s tuningem od D5T5
Myslíš ta vychytávka, co přidává rozmazání obrazu na bočních okýnkách při prudkém sešlápnutí plynu? - ´tedy StarTrek efekt??martinopel píše:Tymone nevýmýšlej si,tady jsou mnohem větší experti,než ve fabrice Volvo,tam je to vše jen papírová hodnota,ve skutečnosti mají všechna auta 96kW a jen placebo efekt dělá to větší zrychlení.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek