Svíčky

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
anonym_user
Ověřený

#1 Svíčky

Příspěvek od anonym_user »

Hodi se prosim tyto svicky na V70 r.v.99 T5 176kw benzin ???
Myslim, ze jo, ale chci se zeptat pro jistotu...diky

http://shop.autoambo.cz/eshop-autoambo/eshop/1-1-Nove-dily/259-3-Zapalovani/5/60-Zapalovaci-svicky-Volvo

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Svíčky

Příspěvek od Urvanej »

Jeanův eshop, nebál bych se toho ani za mák.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

anonym_user
Ověřený

#3 Svíčky

Příspěvek od anonym_user »

Nemyslim to tak, ze bych se bal eshopu. Spis ty svicky jestli budou dobre na muj model...

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Svíčky

Příspěvek od Urvanej »

Já to myslel stejně. Když tam píše, že jsou na pětiválce s turbem, tak o tom nepochybuj. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

anonym_user
Ověřený

#5 Svíčky

Příspěvek od anonym_user »

OK, diky ti. Idu do toho.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1828
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#6 Svíčky

Příspěvek od Roger »

Zkousel jste nekdo dat napr. jednu BRISK Platinum misto spatne orig? Takze mam ted 4 orig. (na Rko, T5 jsou asi stejne) a 1 Brisk Platinum...
Zda se, ze to zatim pali dobre...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#7 Svíčky

Příspěvek od mekky »

Používám NGK a zatím drží :D
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

anonym_user
Ověřený

#8 Svíčky

Příspěvek od anonym_user »

Jsem tez premyslel nad NGK udajne nejsou spatne. Nakonec jdu ale do origo Volvo.

anonym_user
Ověřený

#9 Svíčky

Příspěvek od anonym_user »

Vzhledem k tomu, ze svicky stale nemam, tak se podivam asi po jinych. Ty NGK jsou dobre ? Nebo jine pripadne jake ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 411
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#10 Svíčky

Příspěvek od berzerker »

origo alebo ngk - ine nema vyznam skusat
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

anonym_user
Ověřený

#11 Svíčky

Příspěvek od anonym_user »

Rad bych ty originaly, ale v autoambo to je asi na mrtvem bode. Maji je za dobrou cenu. V original Volvo servise chteli 2.200kc. Autoambo je ma za peknych 1.500kc.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5042
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#12 Svíčky

Příspěvek od PINĎABC »

Našel jsem NGK už za 414,-Kč to bude nejspíš cena za kus, že? x 5 to budu přes 2000,- přijde mi to jako ranec :bad: Nějaká jiná alternativa pro LPG do Volva?

anonym_user
Ověřený

#13 Svíčky

Příspěvek od anonym_user »

jj urcite za kus.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13144
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#14 Svíčky

Příspěvek od raolsa »

Já jsem dal tyhle: http://www.autodily-cardo.cz/svicky/zapalovaci-svicka-ngk-bkr6eix/
Zatím mám najeto 15000 km a spokojenost.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

anonym_user
Ověřený

#15 Svíčky

Příspěvek od anonym_user »

Cena pekna. Ted co, iridium nebo platina ?

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5042
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#16 Svíčky

Příspěvek od PINĎABC »

Jedná se mi o to, že když startuji na benzín tak na první šup to chytne a když se motor zahřeje a staruje to pak na LPG tak to chytne se zaváháním po druhém třetím otočení což mě opravdu netěší. Chtěl bych to mít stopéro 8) Tak raději investnu do lepších (drachších) svíček teda jestli to může mít vliv na to startování LPGečkem?

Roalso co ty máš stejný motor s LPG řešils to někdy? Že ty svíčky co máš nejsou na lpgčko

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13144
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#17 Svíčky

Příspěvek od raolsa »

Já startuju vždy na benzín. Chytá nabrnk. Na LPG přepíná buď až se ohřeje na cca 30° a přesáhne 1500 otáček, to v případě studeného startu. Nebo za tepla když přidám plyn a zase přesáhne těch 1500 otáček. 8)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5042
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#18 Svíčky

Příspěvek od PINĎABC »

Když startuji už zahřátý motor tak to startuje automaticky na plyn myslím teda a to právě nechytne na první šduch, když vypnu plyn startne na to šup,

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#19 Svíčky

Příspěvek od Urvanej »

PinďaBC: to bude spíš než problém pouhá vlastnost. Pokud ti to startuje na plyn, tak než se nafouká trubička k parohum a vlítne to do válce, tak to prostě trvá. Spíš bych ukecal plynaře, ať ti to i teplý startuje na benzín, jako to má 95% lidí s LPG.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#20 Svíčky

Příspěvek od danki »

Mne to chytá též na plyn a vúbec mi to neva :)
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5042
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#21 Svíčky

Příspěvek od PINĎABC »

danki píše:Mne to chytá též na plyn a vúbec mi to neva :)
Chytá hned, nebo po sléze?
Urvanej píše:PinďaBC: to bude spíš než problém pouhá vlastnost. Pokud ti to startuje na plyn, tak než se nafouká trubička k parohum a vlítne to do válce, tak to prostě trvá. Spíš bych ukecal plynaře, ať ti to i teplý startuje na benzín, jako to má 95% lidí s LPG.
No ono to chytalo před vyměnou svíček dobře, ale dali mi tam nějaké obyč (,že prej to nevadí) a od té doby error.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#22 Svíčky

Příspěvek od Urvanej »

Hoši ste si fakt jistý? Já sem nikdy neviděl, aby auto chytalo přímo na plyn na drc, jak to umí na benzín (pokud víc jak 10 minut stálo).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5042
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#23 Svíčky

Příspěvek od PINĎABC »

Urvanej píše:Hoši ste si fakt jistý? Já sem nikdy neviděl, aby auto chytalo přímo na plyn na drc, jak to umí na benzín (pokud víc jak 10 minut stálo).
Supr nebudu to řešit, nejlevnější oprava :)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 Svíčky

Příspěvek od Urvanej »

Jo, viděl, kapalný LPG :-)
Pinďo nebuď ještě tak nadšenej, nejsem zrovna kapacita v oboru. :twisted:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5042
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#25 Svíčky

Příspěvek od PINĎABC »

AHA :shock:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“