Divné chování v plném rejdu XC70.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#26 Divné chování v plném rejdu XC70.
Většinou odejde ta guma a ta pak odrovnáva to ložisko.. takže bude minimalně načaty ale pokud ti to děla to co dělá radši bych vyměnil komplet celé uložení.. takže i ložisko... aspon to pak nebudeš muset rozdělavat znova až odejde pro změnu ložisko... Zpravně by se to mělo měnit při vyměně pružin nebo tlumiču... je to něco jako když měníš olej.. taky filtr nenechaš stary (přehnany přiklad )
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 183
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008
#27 Divné chování v plném rejdu XC70.
Ok,díky. Sám to dělat nebudu, nemám na to prostory. Dám to mechanikovi, ale musím vědět co chci dělat no...tak ještě jednou díky,dám pak vědět,jak to sopadlo a zda to pomohlo.Ekky píše:Většinou odejde ta guma a ta pak odrovnáva to ložisko.. takže bude minimalně načaty ale pokud ti to děla to co dělá radši bych vyměnil komplet celé uložení.. takže i ložisko... aspon to pak nebudeš muset rozdělavat znova až odejde pro změnu ložisko... Zpravně by se to mělo měnit při vyměně pružin nebo tlumiču... je to něco jako když měníš olej.. taky filtr nenechaš stary (přehnany přiklad )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumná
- Vůz: EX xc70 D5 aut. 2008
#28 Divné chování v plném rejdu XC70.
Pokud to lupe a nevrací se tak je ložisko přidřený,zadřený a ta guma je jen tlumení,neříkám že nemůže být taky deformovaná a na základě rozborky celého tlumiče se dělá také
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#29 Divné chování v plném rejdu XC70.
otevri kapotu druhemu rekni at toci na miste sem a tam a koukej jestli se nejak nemele vrsek tlumice...
da se taky zkusit otocit matkou na konci tlumice, malou silou!... jestli se tlumic protoci dokola tak je to urvane... jestli po ca. 10° ucejtis jak pruzeni gumy to dal nepusti tak by to melo byt v poradku, teda aspon ne urvane... Kdyz je neco statne s ulozenim tak to vetsinou tuka pri prejezdu nerovnosti...
da se taky zkusit otocit matkou na konci tlumice, malou silou!... jestli se tlumic protoci dokola tak je to urvane... jestli po ca. 10° ucejtis jak pruzeni gumy to dal nepusti tak by to melo byt v poradku, teda aspon ne urvane... Kdyz je neco statne s ulozenim tak to vetsinou tuka pri prejezdu nerovnosti...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 183
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008
#30 Divné chování v plném rejdu XC70.
Dnes jsem právě zkusil otočit tou matkou nahoře na tlumiči. Dokola to otočit nejde, jen kousek a pak to pruží...michal_0077 píše:otevri kapotu druhemu rekni at toci na miste sem a tam a koukej jestli se nejak nemele vrsek tlumice...
da se taky zkusit otocit matkou na konci tlumice, malou silou!... jestli se tlumic protoci dokola tak je to urvane... jestli po ca. 10° ucejtis jak pruzeni gumy to dal nepusti tak by to melo byt v poradku, teda aspon ne urvane... Kdyz je neco statne s ulozenim tak to vetsinou tuka pri prejezdu nerovnosti...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek