levna C30
- Autor
- Zpráva
#1 levna C30
Zdravím, mám políčeno na volvo a i když jsem hodlal koupit něco v naprosto perfektním stavu, ať neprohloupím, tak jsem si všimnul tohoto inzerátu.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/c30/15763437?goFrom=list
Má představa je taková, že za tuhle cenu někde musí stoproo být zádrhel. Chtěl jsem se ale zeptat, pokud to nechám proklepnout cebií tou fyzickou kontrolou na původ vozidla (zjišťujou 2h fyzicky zda nemá pozměněné VINy a zda nebylo bourané plus kontrola dokumentů) a potom v aut. servise, tak zda by na těchto kontrolách neměli přijít a tak i upozornit na veškeré vady, z čehož si udělám obrázek o případné další investici?
Nejsem naivní, počítám, že do toho ted něco nasypu, ale i když tam vrazím, řekněme 30, tak to bude pořád velmi dobrá koupě. Každopádně by mě zajímal názor zdejšího fora, jestli to není naprosto dementní způsob uvažování.
Zásadní pro mě bude samozřejmě ten aut. servis a jejich mechanické zhodnocení.
Po projížďce v autě můžu říct, že vše fungovalo přesně jak mělo. Přejížděl jsem přes díry a ani klepnutí navíc, rychlost jsem zkoušel do 140 a auto jelo pevně, bez jakýchkoliv problémů, řazení, reakce a zvuk motoru, vše perfektní, ale vzhledem k tomu, že nejsem z oboru, tak budu spoléhat na ten servis a cebii, protože vypadat zvenku to může vždycky hezky.
Co se týče jejich popisu auta při prodeji, tak mi řekli: "technicky naprosto v pořádku, rozhodně třeba vyměnit filtr a olej, jinak vše ok. auto není na komis, ale už rok ve vlastnictví bazaru s tím, že ho (dle jejich slov) používali pro sebe, majitel, jeho syn a manželka (což samozřejmě beru s rezervou, ale ve VT je alespoň napsán syn majitele). Původem je z Itálie, kde jezdilo 5 let. Na dotaz, zda to můži nechat proklepnout tou fyzickou kontrolou cebie říkal, že naprosto v klidu, že garanci na původ a km mi klidně dá do smlouvy doživotní. "
Jen ať máte kompletní obraz, vevnitř je kopec drobných kosmetických vad, které mi jsou ale vzhledem k poměru cena výkon ukradené.
Díky za radu, případné doporučení co udělat pro ověření víc (příp. jiný než autorizovaný servis než volvo Brno) nebo zda se na to úplně vy+rat, neb myšlenka, že na těchto kontrolách by měli přijít na vše, je zcestná.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/c30/15763437?goFrom=list
Má představa je taková, že za tuhle cenu někde musí stoproo být zádrhel. Chtěl jsem se ale zeptat, pokud to nechám proklepnout cebií tou fyzickou kontrolou na původ vozidla (zjišťujou 2h fyzicky zda nemá pozměněné VINy a zda nebylo bourané plus kontrola dokumentů) a potom v aut. servise, tak zda by na těchto kontrolách neměli přijít a tak i upozornit na veškeré vady, z čehož si udělám obrázek o případné další investici?
Nejsem naivní, počítám, že do toho ted něco nasypu, ale i když tam vrazím, řekněme 30, tak to bude pořád velmi dobrá koupě. Každopádně by mě zajímal názor zdejšího fora, jestli to není naprosto dementní způsob uvažování.
Zásadní pro mě bude samozřejmě ten aut. servis a jejich mechanické zhodnocení.
Po projížďce v autě můžu říct, že vše fungovalo přesně jak mělo. Přejížděl jsem přes díry a ani klepnutí navíc, rychlost jsem zkoušel do 140 a auto jelo pevně, bez jakýchkoliv problémů, řazení, reakce a zvuk motoru, vše perfektní, ale vzhledem k tomu, že nejsem z oboru, tak budu spoléhat na ten servis a cebii, protože vypadat zvenku to může vždycky hezky.
Co se týče jejich popisu auta při prodeji, tak mi řekli: "technicky naprosto v pořádku, rozhodně třeba vyměnit filtr a olej, jinak vše ok. auto není na komis, ale už rok ve vlastnictví bazaru s tím, že ho (dle jejich slov) používali pro sebe, majitel, jeho syn a manželka (což samozřejmě beru s rezervou, ale ve VT je alespoň napsán syn majitele). Původem je z Itálie, kde jezdilo 5 let. Na dotaz, zda to můži nechat proklepnout tou fyzickou kontrolou cebie říkal, že naprosto v klidu, že garanci na původ a km mi klidně dá do smlouvy doživotní. "
Jen ať máte kompletní obraz, vevnitř je kopec drobných kosmetických vad, které mi jsou ale vzhledem k poměru cena výkon ukradené.
Díky za radu, případné doporučení co udělat pro ověření víc (příp. jiný než autorizovaný servis než volvo Brno) nebo zda se na to úplně vy+rat, neb myšlenka, že na těchto kontrolách by měli přijít na vše, je zcestná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#2 levna C30
ja do nafty nesel z duvodu ze jsem se bal toho jak se mi po koupi vyserou cerpadlo,vstriky nebo turbo a pak si myslim ze to investice 30ti nespravi.konkretne vstriky dneska padaj na vsech novejsich autech a u fordackejch motoru snad neznam nikoho kdo by je uz nemenil.problem je asi spis v nafte u nas prodavany a s tim bohuzel nikdo nic neudela.
tim te nechci od toho auta odrazovat,muze to bejt samozrejme kousek kterej bude v pohode jezdit jeste nejakej cas..nez se mu vyserou ty vstriky atd
tim te nechci od toho auta odrazovat,muze to bejt samozrejme kousek kterej bude v pohode jezdit jeste nejakej cas..nez se mu vyserou ty vstriky atd
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
#3 levna C30
tak v tomhle pripade bude asi problem ve me, protoze mam v sobe "sporiveho" ducha, ktery mi neustale prikazuje, ze nafta je lepsi varianta :-D.
na tema benzin vs nafta ma kazda sveho odporuce, podle toho co se tak bavim s lidma. ale jak jsem psal, motorum fakt nerozumim, tak si klidne necham poradit, zda je principielne fakt ta nafta treba na volvech spatna. napr vylozene ten 1,6. Z toho co jsem hledal ja na netu s tim lidi obecne problemy nemivaji a ta 1,6 je pro me vykonem "dostacujici" (aktualne uprednostnuji spotrebu pred vyonem).
Ale dotaz jsem spis myslel tak, ze mi slo hlavne o rizika plynouci z tohoto konkretniho levneho prodeje a maximalizaci snizeni techto rizik.
diky
na tema benzin vs nafta ma kazda sveho odporuce, podle toho co se tak bavim s lidma. ale jak jsem psal, motorum fakt nerozumim, tak si klidne necham poradit, zda je principielne fakt ta nafta treba na volvech spatna. napr vylozene ten 1,6. Z toho co jsem hledal ja na netu s tim lidi obecne problemy nemivaji a ta 1,6 je pro me vykonem "dostacujici" (aktualne uprednostnuji spotrebu pred vyonem).
Ale dotaz jsem spis myslel tak, ze mi slo hlavne o rizika plynouci z tohoto konkretniho levneho prodeje a maximalizaci snizeni techto rizik.
diky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4 levna C30
Jestli sedí km. šel bych do toho, má v klidu výbavu žádná socka. Já kupoval svojí pří 145tk kromě problému s chipem co jsem si způsobil sám. nou problém když budeš lít do nafty VIF můžeš být spokojený.
Osobně mi ta cena neštymuje leda, že by potřebovali rychlé prachy. Vem ji do autorizáku napíchnout na origo diagnostiku co to vyhodí nebo nevyhodí za chyby. Jinak kdybys třeba chtěl srovnání s autem co má najeto přes 230 po českých silnicích můžu ti nabídnout svezení.
Osobně mi ta cena neštymuje leda, že by potřebovali rychlé prachy. Vem ji do autorizáku napíchnout na origo diagnostiku co to vyhodí nebo nevyhodí za chyby. Jinak kdybys třeba chtěl srovnání s autem co má najeto přes 230 po českých silnicích můžu ti nabídnout svezení.
#5 levna C30
PINĎABC:
takže pokud to chápu správně, když to dám do toho autorizovanýho a prověřím původ, tak by nemělo být nic, co by mě mělo překvapit (krom klasických závad, které se můžou objevit komukoliv).
takže pokud to chápu správně, když to dám do toho autorizovanýho a prověřím původ, tak by nemělo být nic, co by mě mělo překvapit (krom klasických závad, které se můžou objevit komukoliv).
#6 levna C30
a za nabídku ke svezení moc děkuji, možná využiju . Kdyžtak dám vědět, ale co se týče jízdního komfortu jsem si celkem jistý, že to bylo perfektní. Před pár dny jsem seděl ve V50 v úžasným stavu a bylo to totožné a navíc byl i znát ten váhový rozdíl a C30 byla živější. Tudíž to sedíPINĎABC píše:Jestli sedí km. šel bych do toho, má v klidu výbavu žádná socka. Já kupoval svojí pří 145tk kromě problému s chipem co jsem si způsobil sám. nou problém když budeš lít do nafty VIF můžeš být spokojený.
Osobně mi ta cena neštymuje leda, že by potřebovali rychlé prachy. Vem ji do autorizáku napíchnout na origo diagnostiku co to vyhodí nebo nevyhodí za chyby. Jinak kdybys třeba chtěl srovnání s autem co má najeto přes 230 po českých silnicích můžu ti nabídnout svezení.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#7 levna C30
Ano měli by poznat a měla by se jim ukázat servisní historie. Kdyby něchtěli zapůjčit do autorizáku, požádej někoho kdo má diagnostiku myslím, že uživatel Teflon_490 by to neměl ani daleko do toho bazaru.
Ať ti to klapne
Ať ti to klapne
#8 levna C30
Diky moc zatim. Porad me znervoznuje ta cena , ale budu verit, ze v tom servise to projdou peclive.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#9 levna C30
tak v jaké fázi zrovna jste?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#10 levna C30
kdyby nechtěli zapůjčit do autorizáku, tak bych je poslal do míst kam slunce nesvítí a porozhlédl se jinde...PINĎABC píše:... Kdyby něchtěli zapůjčit do autorizáku ...
Určitě na to jdeš správně. Prověř co se dá a pak se rozhodni. Myslim, že v autorizáku jistě nějakej problémek najdou a budeš mít při nejmenším prostor k vyjednávání lepší ceny. Počítej ale s tim, že sebelepší prohlídka nemusí objevit všechny závady, proto neni od věci si nechat stranou nějakej peníz na případný investice
O tom jsme se bohužel přesvědčili i u novýho auta
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#11 levna C30
tak a je fuč. tak jsem zvědavý jak dobrý kup to byl?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 462 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 22 Odpovědi
- 2083 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Fíla
-
- 3 Odpovědi
- 367 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LukášM
-
- 7 Odpovědi
- 1202 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od old.fashioned
-
- 1 Odpovědi
- 401 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490