s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-help
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 237
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
#1 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-help
Ahoj všichni. Již delší dobu řeším tento problém. tahle modelová řada má atypické stoupání kolových šroubů a jelikož mám nasazené podložky pod kola potřebuju tyhle šrouby delší. Chtěl sem si je nechat vyrobit v ReviloAuto hradec králové ale řekl mi že to neudělaj. Nevíte kam na ně?
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#2 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Víme kam na ně..... M12 x 1,75
objednával jsem zde: http://www.escape6.cz/Podvozky/Kolove-a-bezpecnostni-srouby/Kolove-srouby-H-R/Srouby-s-kuzelovou-dosedaci-plochou/M12-x-175/
bohužel to není úplně zadarmo, ale do týdne jsem je měl doma. Standardní jsou tuším 27mm dlouhé.
objednával jsem zde: http://www.escape6.cz/Podvozky/Kolove-a-bezpecnostni-srouby/Kolove-srouby-H-R/Srouby-s-kuzelovou-dosedaci-plochou/M12-x-175/
bohužel to není úplně zadarmo, ale do týdne jsem je měl doma. Standardní jsou tuším 27mm dlouhé.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 237
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
#3 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
uaaaau skoro dvojka jen za šrouby.. no ale aspoň vím kam na ně. Kdyby byly aspon za tu cenu v barevným chromu
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#4 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
zrovna řeším tento problém, doba pokročila možnosti taky
ví někdo kde by se daly sehnat prodloužené šrouby na Volco C70 I šroub M12x1,75 o 15 mm delší proti originálu ?
zatím jsem projel na netu
revilo
kolovesrouby
agauto
ví někdo kde by se daly sehnat prodloužené šrouby na Volco C70 I šroub M12x1,75 o 15 mm delší proti originálu ?
zatím jsem projel na netu
revilo
kolovesrouby
agauto
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#5 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Na bazoši je miliarda lidí co udělaji jakýkoliv podložky a šrouby, prakticky v jakýkoli úpravě. Jestli najdu kontakt, tak ho sem střelim. Zajišťoval jsem kamarádovi 2 podložky + 10 šroubů a vyšlo to do litru i s poštou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#6 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Ahoj podložky jsem dnes v poledne objednal na agauto
šrouby jsem našel u bsr - eibach Tak jen kdyby to někdo příště sháněl tak sem něco kopni ať je nabídka
Na bazoši může být miliarda lidí co dělají šrouby , ale hubu mám jen jednu
šrouby jsem našel u bsr - eibach Tak jen kdyby to někdo příště sháněl tak sem něco kopni ať je nabídka
Na bazoši může být miliarda lidí co dělají šrouby , ale hubu mám jen jednu
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#7 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Ja myslim ze se tady da taky sehnat.
http://www.Kolovesrouby.cz
http://www.Kolovesrouby.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#8 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Nahore píši nemaji
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#9 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Na telefonu jsem prehledl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Jak máš tlusté ty podložky?
Protože od nějakých 2 cm už se dělají podložky se šteftami, podložka se přichycuje do náboje a kolo o podložku matkou.
Jinak 2 Litry je položka, která se holt asi musí obětovat, no co?
Týden budeš chodit pěšo a máš to zpátky.
Protože od nějakých 2 cm už se dělají podložky se šteftami, podložka se přichycuje do náboje a kolo o podložku matkou.
Jinak 2 Litry je položka, která se holt asi musí obětovat, no co?
Týden budeš chodit pěšo a máš to zpátky.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#11 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
podložky už mám objednané jsou to 1,5
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#12 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Taky přemýšlím nad polozkama ale když už je tam budu dávat,chci takové aby mibto vystrcilo zasni kola natolik ven aby aspoň byly zároveň s lemem blatníků. Jenže to je cca by coko nejakych 2,5-3 cm a to pak přední budou cumet brutálně. Takže otázka.. Co by se stalo když na zadek se dají větší podložky než na predek? Může se to vůbec? A další otázka jak nejlíp změřit nebo spočítat jak širokou podložku dát aniž bych musel kvůli tomu sundavat kolo.?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#13 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
nestane se nic.
Můžeš dát podložky na předek i na zadek různé.
Můžeš dát podložky na předek i na zadek různé.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#14 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Tak to je paráda. Dík za odpověď a vyřešení dilematu. Teď jestebjak to nejefekticneji změřit...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#15 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Když jsem měl na autě plecháče, tak ET25 vzadu bylo cca jako ET43 vpředu. Jinak stačí kouknout na rozchod kol v příručce a z rozdílu přední nápravy vůči zadní nápravě tu podložku spočteš přesně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#16 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
To jo. Ale mě jse o to že daní kola jsou brutálně uropeny v podbehu o proti presnim které skoro koukají ven. Chtěl byxh docílit toho aby na pohled obě nappravy koukaly stejně
.
.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
tvl spust si kolmici od blatníku na zem a změř si, kolik ti od kola chybí...
Já sem řešil jaký chci ET na kola, který se převařovaly a musim se pochlubit, že to jde trefit na milimetr přesně.
Já sem řešil jaký chci ET na kola, který se převařovaly a musim se pochlubit, že to jde trefit na milimetr přesně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#18 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Díky. To mě nenapadlo. Já už chtěl nějak natahovt látku.Urvanej píše:tvl spust si kolmici od blatníku na zem a změř si, kolik ti od kola chybí...
Já sem řešil jaký chci ET na kola, který se převařovaly a musim se pochlubit, že to jde trefit na milimetr přesně.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
já to měl ještě komplikovaný, že na tuto vzdálenost má vliv kombinace ET a šířka ráfku. Když sem na vařiče naběhl, že to chci v ET 17, tak na mě koukali, že to v životě neslyšeli... no sranda
Ale dej si bacha, zda se ti kolo někdy neboří do podběhu, protože to bys mohl být pěkně v hajzlu... a tu trojku za podložky bys mohl hodit do kanálu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#20 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Mám to vokoukany a lem podbehu určitě zasahuje do dráhy kola při propruzeni... Ale nikdy jsem se zatím ještě na doraz nedostal i když jsem prelitl retarder. Na předků možná ale na zadku ne. Na predek dám asi jen nejakych 1,5 a na zadek 3.
Chtěl bych sehnat kola Mangels ale v mých roztecich k nesehnani.... Dosáhnout pak tohodke vzhledu...
Chtěl bych sehnat kola Mangels ale v mých roztecich k nesehnani.... Dosáhnout pak tohodke vzhledu...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#21 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Jenže jak je nemůžu sehnat tyhle kola,tak nejspíš zůstanu u originálu ale Erinysi vymanim za Telluse.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Hele stačí ti v podstatě jakýkoliv pětidírovy rozteče. Tu správnou doženeš podložkama, ale počet ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#23 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
No jenže když narážím na něco,tak ti má 6 der a ET od 0 po nějakých -20
Na bazosu jsen našel docela hezky Tellusi kus za 1400 a byl by ochotnej ještě slevit.
Na bazosu jsen našel docela hezky Tellusi kus za 1400 a byl by ochotnej ještě slevit.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#24 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Tak mám zmereno... Do předu stačí 10mm a dozadu budu muset dát nejakych 40mm.
Takže to bude tak za 4000,- i se sroubama.
Teď další otázka ke sroubum.
Vzadu budou nejspíš podložky se stefty takže budu kupovat matky. Ale otázka zní musum kupovat i srouby na uchycení podkozek nebo se můžou použít Původní srouby?
A jakej závit je? Ten co se tu řeší na zacatku?
Takže to bude tak za 4000,- i se sroubama.
Teď další otázka ke sroubum.
Vzadu budou nejspíš podložky se stefty takže budu kupovat matky. Ale otázka zní musum kupovat i srouby na uchycení podkozek nebo se můžou použít Původní srouby?
A jakej závit je? Ten co se tu řeší na zacatku?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 s70 v70 c70 - atypické stoupání závitů kolových šroubů-h
Jaký matky? Závit je na podložce, kterou chytíš normálně místo kola a do ní natočíš šroub skrz kolo.
Ještě i ověř, aby nový i starý kola měly stejný ET a šířku, páč jinak ti výpočet může haprovat.
Ještě i ověř, aby nový i starý kola měly stejný ET a šířku, páč jinak ti výpočet může haprovat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek