klidový odběr proudu
- Autor
- Zpráva
#1 klidový odběr proudu
Zdravím všechny příznivce V 70, mám problém s odběrem proudu po zamčení vozidla.Baterka je nová alternátor dobíjí. a baterka slábne po delším stání. Po uzamčení dálkáčem nebo i klíčkem mam odběr proudu 0,63 amper. Ví někdo kolik ma mít v70tka? Nebo byl by někdo tak ochotný změřit to? Udělal jsem jednoduchý návod s fotem.
1. odemknout auto a zacvaknout si zadní zámek aby se šlo dostat k baterce- auto si myslí že pětky jsou zavřené. 2.Připojit ampérmetr jeden konec na baterku druhý na kabel mínus.viz foto.
3. Kabel nechat ležet na baterce (přes měřák neproteče tolik proudu na zamknutí vozu a blíknutí blinkrů.)zamknout dálkou auto a odložit bokem ,proud začne protékat přes měřák. Nechat cca nějakou dobu a sledovat hodnotu. viz přiložené foto .Je schopen mi někdo tuto hodnotu změřit?
1. odemknout auto a zacvaknout si zadní zámek aby se šlo dostat k baterce- auto si myslí že pětky jsou zavřené. 2.Připojit ampérmetr jeden konec na baterku druhý na kabel mínus.viz foto.
3. Kabel nechat ležet na baterce (přes měřák neproteče tolik proudu na zamknutí vozu a blíknutí blinkrů.)zamknout dálkou auto a odložit bokem ,proud začne protékat přes měřák. Nechat cca nějakou dobu a sledovat hodnotu. viz přiložené foto .Je schopen mi někdo tuto hodnotu změřit?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3368
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#2 klidový odběr poudu
Ahoj nejsem ted u auta budu az zitra vecer, zkusim zmerit a napisu..
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#3 klidový odběr poudu
tak to by bylo super,dá se to poznat jedině tím že porovnáme hodnoty,snad se toho nebudou bát další volváci a porovnáme hodnoty. díííííííííííík
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 klidový odběr poudu
Tady neni nic moc co porovnávat, je to hrozně moc. 15Ah denně je masakr.
Zkus počkat se zamčenym třeba hodinku, dvě, jestli se to nesníží.
Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
Zkus počkat se zamčenym třeba hodinku, dvě, jestli se to nesníží.
Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4957
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5 klidový odběr poudu
Souhlas, mě taky LPG jednotka "umírá" až po čase. Ta hodina by mohla stačit.
#6 klidový odběr poudu
po hodině stále stejný odběr 0,64 amper
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#7 klidový odběr poudu
nestandardní. Zkus postupně vyndavat pojistky a stále sleduj ampéry aby si zjistil kterej okruh ti to přesně dělá.Pak už můžeš bejt konkrétnější.dafan píše:po hodině stále stejný odběr 0,64 amper
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3368
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#8 klidový odběr poudu
Jo a ještě zkontroluj jestli nesvítí někde nějaký vnitřní osvětlení
jednou jsem to taky takhle měřil a pak jsem zjistil, že mi svítí malý světýlko ve dveřích, protože sem je nechal otevřený
jednou jsem to taky takhle měřil a pak jsem zjistil, že mi svítí malý světýlko ve dveřích, protože sem je nechal otevřený
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#9 klidový odběr poudu
Proč si tohle dělal? Nechápu ten nepřerušenej tok a že to měřák ustál, můžeš to trošku rozepsat?Urvanej píše: Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4957
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#10 klidový odběr poudu
Ono to odpojování a připojování nedělá tomu compu v autě moc dobře. Někdy dostane "epiletický záchvat". Prostě připojil druhou baterku s ampérmetrem v sérii, paralelně k té v autě a tu pak samotnou odpojil. Baterky by měly být stejně nabité, aby spád napětí mezi baterkami neudělal větší proud než ampérmtr snese. To by se z něj zahulilo, nebo by praskla jeho ochranná pojistka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#11 klidový odběr poudu
tohle má smysl když nemáš klešťový ampermetr, jinak to opět nechápu.Romulusw píše:Ono to odpojování a připojování nedělá tomu compu v autě moc dobře. Někdy dostane "epiletický záchvat". Prostě připojil druhou baterku s ampérmetrem v sérii paralelně k té v autě a tu pak samotnou odpojil. Baterky by měly být stejně nabité, aby spád napětí mezi baterkami neudělal větší proud než ampérmtr snese. To by se z něj zahulilo, nebo by praskla jeho ochranná pojistka.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 klidový odběr poudu
pokud máš klešťák, tak je jasno a neni co řešit, ale né každý má víc než autor původní otázky
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#13 klidový odběr poudu
tvl pro mě je to tak přirozený že jsem si to ani jinak nepřipouštěl
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 klidový odběr poudu
Chápu, já taky nejsem schopen pochopit, že někdo nemá třeba multimetr žádnej... každej sme jinej, naštěstí
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4957
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#15 klidový odběr poudu
Kdybys místo této zbytečné otázky napsal - vem si klešťák, ušetřilo by se spoustu časumartines píše:Proč si tohle dělal? Nechápu ten nepřerušenej tok a že to měřák ustál, můžeš to trošku rozepsat?Urvanej píše: Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3368
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#16 klidový odběr poudu
tak jsem meril, klidovy odber 0,01A coz je minimalni rozlisovaci schopnost multimetru na rozsahu 10A.
kdyz odpojim baterii tak po pripojeni je chvilku odber treba 0,3A tak 20 sekund.
pak to padne na tech 0,01A.
0,63A je rozhodne moc je to vic nez 6W coz odpovida jedny rozsviceny vnitrni zarovce...
nesviti ti treba osvetleni v kastliku?
kdyz odpojim baterii tak po pripojeni je chvilku odber treba 0,3A tak 20 sekund.
pak to padne na tech 0,01A.
0,63A je rozhodne moc je to vic nez 6W coz odpovida jedny rozsviceny vnitrni zarovce...
nesviti ti treba osvetleni v kastliku?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#17 klidový odběr poudu
protože momentálně taky řeším jestli mě opouští baterie (je 0605) tak jsem to dnes taky poměřil. mám ve zvyku auta v garáži nezamykat, tak mě zajímal i rozdíl mezi zamčeným a odemčeným autem a výsledek je naprosto stejný. odběr 0,02A.
po zamknutí to bralo 0,13A po čtvrthodině to kleslo na 0,02A a tam to drželo i následující hodinu potom jsem zkusil odemknout a kolísalo to po pár vteřinách mezi 0,19A a 0,31A po další čtvrthodině to ale kleslo zase na 0,02A
po zamknutí to bralo 0,13A po čtvrthodině to kleslo na 0,02A a tam to drželo i následující hodinu potom jsem zkusil odemknout a kolísalo to po pár vteřinách mezi 0,19A a 0,31A po další čtvrthodině to ale kleslo zase na 0,02A
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#18 klidový odběr poudu
děkuji za členům za proměření,0,6 A,je prostě špatně. Ještě odhalit co to vyvoláva,ale má to souvislost s dveřnímy jednotkami ,když je auto zamknuté, cca po dvou vteřinách cvaká v těchto jednotkách u řidiče a spolujezdce cvaká. Setkal se stím někdo?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13105
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 klidový odběr poudu
Zajeď k někomu s origo diagnostikou, ono to na sebe práskne kde je problém. Třeba máš vadné zámky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#20 klidový odběr poudu
vetsina aut kratce po zamknuti bere 130mA... az se vsechno uspi tak by melo byt 20-30mA.
Jestli nejak hapruje central tak zkus vytahnout jeho pojistku. Ono kdyz je spatny snimac na zamku tak se jednotka neuspi... Jestli ma auto CAN-BUS tak je vetsinou proces usinani jednotka po jednotce, kdyz to na jedne jednotce zamrzne tak ostatni jednotky se nevypnou.
U koncernu se obcas musi v jednotce centralniho zamykani /komfortka/ prepajet relatko, ktere zustava sepnute...
Jestli nejak hapruje central tak zkus vytahnout jeho pojistku. Ono kdyz je spatny snimac na zamku tak se jednotka neuspi... Jestli ma auto CAN-BUS tak je vetsinou proces usinani jednotka po jednotce, kdyz to na jedne jednotce zamrzne tak ostatni jednotky se nevypnou.
U koncernu se obcas musi v jednotce centralniho zamykani /komfortka/ prepajet relatko, ktere zustava sepnute...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 287
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.5T 04
- Bydliště: Ostrava
#21 klidový odběr proudu
Po výměně baterky jsem se na to taky vrhnul a po 20ti minutách byl odběr 65mA. Jedinou nestandardní věc v autě mám LPG, tak si říkám, jestli si mám začít hrát s pojistkami Není to moc vysoká ale ani zrovna extra nízká hodnota.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3368
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#22 klidový odběr proudu
Dovolim si ozivit toto stare tema, resim problem s vybijenim baterky na 850tce. v klidu mi to zere 64mA = 0.064A, neni to moc, je to cca 1,5Ah denne, ale je to hodne znat, za deset dni je to 15Ah, coz je vic nez 1/5 kapacity baterie, za mesic je baterka kaput, u takhle starych aut to neni bezny, navic podobny auta maj klidovej odber kolem 10mA.
Zkousel sem pojistky a co je mi divny ze velkej odber cca 25mA ma pojistka ktera je na kastliku pojmenovana jako Hazards, Headlight flasher. Dalsi velkej odber je pojistka pro Fan Heater 4. Coz je taky divny cca 15mA.
Pak jsou jeste odbery na centra locking a Imo, ale to jsou radove do 10mA a to povazuji za v poradku. Jeste jsem na dalsi pojistce nameril divnej odber, ale uz si nepamatuju jaka to byla.
Napada me jestli nemuze bejt nekde svod na kabelovem svazku. Netusi nekdo jestli kabely k vyse zminemym pojistkam a spotrebicum nejdou stejnym svazkem? Napr, Kuna nebo podobna havet?
Diky za reakci.
Zkousel sem pojistky a co je mi divny ze velkej odber cca 25mA ma pojistka ktera je na kastliku pojmenovana jako Hazards, Headlight flasher. Dalsi velkej odber je pojistka pro Fan Heater 4. Coz je taky divny cca 15mA.
Pak jsou jeste odbery na centra locking a Imo, ale to jsou radove do 10mA a to povazuji za v poradku. Jeste jsem na dalsi pojistce nameril divnej odber, ale uz si nepamatuju jaka to byla.
Napada me jestli nemuze bejt nekde svod na kabelovem svazku. Netusi nekdo jestli kabely k vyse zminemym pojistkam a spotrebicum nejdou stejnym svazkem? Napr, Kuna nebo podobna havet?
Diky za reakci.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#23 klidový odběr poudu
OT a já že někdo nemá doma elektrikářskou izolačkuUrvanej píše:Chápu, já taky nejsem schopen pochopit, že někdo nemá třeba multimetr žádnej... každej sme jinej, naštěstí
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 17
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: vyskov
- Vůz: V70 2.4D 2003 manual
- Bydliště: Vyškov
#24 klidový odběr proudu
Ja prisel na to, ze mi zralo radio (origo), vyndal jsem ho, kouknul na kable k radiu, nikde nic podezreleho. Tak ted nevim co s tim. Treba bude z jinyho auta a nebude nakodovane a proto budi jednotky?? Nemate nekdo zkusenosti?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek