"záhadný" uník vody 850 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#1 "záhadný" uník vody 850 TDI
Klucíí, trápí mě lehčí unik vody z mojí černý lásky.. jedná se o cca 0,8-1L za měsíc a půl až dva..
Vyměněno bylo : Expanzka, hadice, domek termostatu
Na motoru nikde není uník vidět, pod autem taky nic, podlaha v autě je suchá,nic se nerosí (takže radiátor ok).. V expanzce žádné stopy po oleji a ani na olejovém víčku, či měrce žádná emulze.. teplotu drží stabilně, topí pěkně a jede skvěle.
Kudy to může téct? Nějaké odpařování z prasklinky v chladiči?? Protože ten taky vypadá těsný a nikde neteče.
Je možný, že se voda odpařuje někde z mikrotrhlinky a tudíž pod autem nic není??
Vyměněno bylo : Expanzka, hadice, domek termostatu
Na motoru nikde není uník vidět, pod autem taky nic, podlaha v autě je suchá,nic se nerosí (takže radiátor ok).. V expanzce žádné stopy po oleji a ani na olejovém víčku, či měrce žádná emulze.. teplotu drží stabilně, topí pěkně a jede skvěle.
Kudy to může téct? Nějaké odpařování z prasklinky v chladiči?? Protože ten taky vypadá těsný a nikde neteče.
Je možný, že se voda odpařuje někde z mikrotrhlinky a tudíž pod autem nic není??
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 "záhadný" uník vody 850 TDI
Aby jsi nedopadl jako já. Mě to taky začalo hledáním lehkého úniku vody a skončilo výměnou motoru.
Moje rada je, dokud to jede normálně tak občas dolévej a neřeš. Ono se to časem ukáže.
Moje rada je, dokud to jede normálně tak občas dolévej a neřeš. Ono se to časem ukáže.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 "záhadný" uník vody 850 TDI
Litr za dva mesice je zrovna tak malo, ze to nejspis neobjevis. Chladic je mozny zdroj.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4 "záhadný" uník vody 850 TDI
To jde do motoru mně na 460-ce chladič viditelně kape a za asi 4000 km jsem dolil snad dvě decidoktor píše:Litr za dva mesice je zrovna tak malo, ze to nejspis neobjevis. Chladic je mozny zdroj.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#5 "záhadný" uník vody 850 TDI
a díval si se na tu podlahu až na plech? je tam pod kobercema docela tlustá vrstva izolace, ta něco pobere, něco taky může vytéct kolem odpadu z klimy a kolem bowdenů ruční brzdy.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#6 "záhadný" uník vody 850 TDI
možná, že je to těsnění pod hlavou a vylítne to výfukem.....přes výfukový ventil
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#7 "záhadný" uník vody 850 TDI
To by ale nejspíš bylo opačně. tlakovalo by do vody, a voda by mizela přes víčko expanzky.skreči píše:možná, že je to těsnění pod hlavou a vylítne to výfukem.....přes výfukový ventil
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#8 "záhadný" uník vody 850 TDI
omlouvám se za dezinformaci, ale tak nějak jsem to měl taky, voda šla vvýfukem, tak jen prosím Doktore osvětli technicky .děkujidoktor píše:To by ale nejspíš bylo opačně. tlakovalo by do vody, a voda by mizela přes víčko expanzky.skreči píše:možná, že je to těsnění pod hlavou a vylítne to výfukem.....přes výfukový ventil
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 "záhadný" uník vody 850 TDI
To máš jednoduchý, když je proražené těsnění tak při běhu motoru je samozřejmě větší tlak v prostoru válce než ve vodním okruhu, takže jde tlak do vodního okruhu a ten se přetlakovává a ten přetlak uniká přes víčko expanzky (aby ti nebouchly hadice nebo chladič). No a ten přetlak sebou vezme i vodu. Když motor stojí tak ve válci není tlak ale vodní okruh je trochu natlakovaný (normálně), takže jde voda do válce, odkud ji při nastartování píst vyžene přes výfukový ventil. Nebo taky ne a pak se ohýbají ojnice.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 "záhadný" uník vody 850 TDI
Na fouklé těsnění se dá usuzovat i dle toho, že během jízdy enormně klesne voda v expanzce a když otevřěš víčko (hadrem), tak voda rychle stoupne nahoru. Hadice se přitom skoro nedají zmáčknout, jak jsou natlakované.
Plyn unikající do vody se hromadí v expanzce a roztlačují se hadice, proto pokles vody.
Jinak detekce CO2 ve vodě se dá udělat testerem, který je univerzální a podle mě jej bude mít každý lepší autoservis, co dělává těsnění pod hlavou.
Nasazuje se na otvor expanzky u běžícího motoru a pokud je v expanzce CO2, tak to zdetekuje čidlo změnou barvy kapaliny.
A pak to máš jasný. Když tohle vyloučíš, tak můžeš hledat jinde.
Plyn unikající do vody se hromadí v expanzce a roztlačují se hadice, proto pokles vody.
Jinak detekce CO2 ve vodě se dá udělat testerem, který je univerzální a podle mě jej bude mít každý lepší autoservis, co dělává těsnění pod hlavou.
Nasazuje se na otvor expanzky u běžícího motoru a pokud je v expanzce CO2, tak to zdetekuje čidlo změnou barvy kapaliny.
A pak to máš jasný. Když tohle vyloučíš, tak můžeš hledat jinde.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#11 "záhadný" uník vody 850 TDI
Tvle ještě ohnutý ojnice, nestraš to se stalo tobě, že jsi nakonec měnil motor??raolsa píše:To máš jednoduchý, když je proražené těsnění tak při běhu motoru je samozřejmě větší tlak v prostoru válce než ve vodním okruhu, takže jde tlak do vodního okruhu a ten se přetlakovává a ten přetlak uniká přes víčko expanzky (aby ti nebouchly hadice nebo chladič). No a ten přetlak sebou vezme i vodu. Když motor stojí tak ve válci není tlak ale vodní okruh je trochu natlakovaný (normálně), takže jde voda do válce, odkud ji při nastartování píst vyžene přes výfukový ventil. Nebo taky ne a pak se ohýbají ojnice.
Jinak díky všem za rady, zatím jsem se koukal jen na tu izolaci pod podlahu a tam sucho.. tak ještě nechám nasadit ten CO2 tester a dám vědět.. snad to ale nebude fouklý .. byla by to teda pěkná nespravedlnost-dycky se k tomu chovám poctivě, studený nikdy netočím nad 2000ot., jezdím dlouhý trasy atd..
Tady u nás před barákem to jiní roštujou 4000ot. v -10 (prej aby se rychlejs zahřál :-DD) a furt jim to jezdí
PS. nelítala by teplota, kdyby to bylo fouklý? Nebo při tak malým úniku ne? Jinak s tou vodou jsem to pozoroval, že vždy klesne o hodně a po otevření expanzky výrazně stoupne.. ale bublinky, ani olej žádnej...
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#12 "záhadný" uník vody 850 TDI
bublinky pravíš... jako sodofka, jo ?
Tak jsem zvědav na ten CO2 test. Teplota vody se nemění. Olej tam být nemusí, když to foukne jen mezi válcem a vodou.
Tak jsem zvědav na ten CO2 test. Teplota vody se nemění. Olej tam být nemusí, když to foukne jen mezi válcem a vodou.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 "záhadný" uník vody 850 TDI
Ojnice ne-e, ale co se přesně stalo nevím, ale ztrácela se mi voda, vodní okruh se mi právě hodně tlakoval, voda šla do třetího a čtvrtého válce, ale těsnění pod hlavou bylo po rozdělání dobrý a CO test ukázal spaliny ve vodě. Takže asi prasklá hlava nebo blok. Nejlevnější varianta byla vyměnit motor, ale i tak jsem v tom zahučel za 60.000 kč. Ale jsou v tom i nové komplet rozvody, jedna hadice k chladiči a pár drobností. Motor jako takový vyšel na 15.000 kč.SGC píše:Tvle ještě ohnutý ojnice, nestraš to se stalo tobě, že jsi nakonec měnil motor??
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#14 "záhadný" uník vody 850 TDI
Ahoj zdravim tě .Jestli máš automat tak ješte mrkni na měrku od automatu.Jestli ti nahodou neproliná voda z chladiče do chladiče automatky.Nebo muže trochu tect vodni pumpa a jak voda teče po horkem bloku,tak to zpočatku a při malém uniku neni ani videt.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#15 "záhadný" uník vody 850 TDI
tak jako říkal jsem si, že by to mohlo bublat, když je to oxid uhličitej ve vodě, stejně jako třeba u Fanty .. No já jsem zvědavej víc Jestli to bude fouklý, nevylučuju, že budu potřebovat doktoradoktor píše:bublinky pravíš... jako sodofka, jo ?
Tak jsem zvědav na ten CO2 test. Teplota vody se nemění. Olej tam být nemusí, když to foukne jen mezi válcem a vodou.
A jelo ti to jinak normálně, stejně jako mě? 60 papírů je docela bomba, tak držím palce a přeju minimálně pětiletku bez problémůraolsa píše:Ojnice ne-e, ale co se přesně stalo nevím, ale ztrácela se mi voda, vodní okruh se mi právě hodně tlakoval, voda šla do třetího a čtvrtého válce, ale těsnění pod hlavou bylo po rozdělání dobrý a CO test ukázal spaliny ve vodě. Takže asi prasklá hlava nebo blok. Nejlevnější varianta byla vyměnit motor, ale i tak jsem v tom zahučel za 60.000 kč. Ale jsou v tom i nové komplet rozvody, jedna hadice k chladiči a pár drobností. Motor jako takový vyšel na 15.000 kč.SGC píše:Tvle ještě ohnutý ojnice, nestraš to se stalo tobě, že jsi nakonec měnil motor??
Čaues díky za typ, o tom jsem i někde četl, že je to celkem častý,když je starší chladič, nebo dostane pecku, tak kouknu on je vlastně společný "monoblok" motorový/automat, akorát rozdělenej vnitřní přepážkou, nebo je to jinak?Mata píše:Ahoj zdravim tě .Jestli máš automat tak ješte mrkni na měrku od automatu.Jestli ti nahodou neproliná voda z chladiče do chladiče automatky.Nebo muže trochu tect vodni pumpa a jak voda teče po horkem bloku,tak to zpočatku a při malém uniku neni ani videt.
Předpokládám, že když to bude téct do trans oleje, tak na měrce bude bílá pěna?
Kolem pumpy je čisto, ta mě napadla už dřív.. mám motor dost do lesku, tak by tam v jejím okolí bylo určo něco vidět
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#16 "záhadný" uník vody 850 TDI
Jo jo,s tim chladičem je to jak píšeš.Na měrce od automatky by byl takovej bílo ružovej šlem a olej by byl do ružova jak jogurt.Na tu vodní pumpu moc videt není je pod krytem rozvodu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#17 "záhadný" uník vody 850 TDI
Jj, to vím ten plastovej dekl rozvodů jsem měl dole, jsou tam jen dva zácvaky, tak to šlo dobře
Jinak olej v automatce je červenější, než červenej, takže dobrý
Promačkal jsem při natočeným motoru i vodní hadice a porovnal tvrdost s kámošovou V70, která je v cajku a nejsou nějak výrazně tvrdé..
Na CO2 test půjdu v pondělí, dřív mechanik nakonec nemá čas. Tak sem hned písnu.
Jinak olej v automatce je červenější, než červenej, takže dobrý
Promačkal jsem při natočeným motoru i vodní hadice a porovnal tvrdost s kámošovou V70, která je v cajku a nejsou nějak výrazně tvrdé..
Na CO2 test půjdu v pondělí, dřív mechanik nakonec nemá čas. Tak sem hned písnu.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#18 "záhadný" uník vody 850 TDI
Tak CO2 test díky bohu negativní.. tak vážně nevím.. Nechám to plynout, ono se to někde ukázat musí časem..
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#19 "záhadný" uník vody 850 TDI
takže prasklej blok ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#20 "záhadný" uník vody 850 TDI
já se budu držet svého prvního tipu, takže radiátor topeníSGC píše:Tak CO2 test díky bohu negativní.. tak vážně nevím.. Nechám to plynout, ono se to někde ukázat musí časem..
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#21 "záhadný" uník vody 850 TDI
Nemlžilo by se z výdechů, nebo tak? Nebo to v prvotní fázi takhle není a pak najednou křup a mám vodu pod nohama?
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#22 "záhadný" uník vody 850 TDI
no eSko jsem koupil už s vodou pod nohama a když jsem pak viděl ten radiátor, tak jsem ho vyměnil i u Véčka, sice jsem doléval jen málo, ale trochu ubývalo, z topení ven to neteklo, ani pára, jen to občas zasmrdělo při puštění teplého vzduchu (man. klima)SGC píše:Nemlžilo by se z výdechů, nebo tak? Nebo to v prvotní fázi takhle není a pak najednou křup a mám vodu pod nohama?
Prostě se to asi odpařilo ven, auto nechávám v garáži s pootevřenými okny. edit: používám růžovou nemrzku
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#23 "záhadný" uník vody 850 TDI
Se mi postavili chlupy když vidím tu růžovou vodu ! Ten radiátor mi něco připomíná každý kdo si dá růžovku do kamionu tak dopadl ! Není to ani tak tou barvou ale že těchto glykolů se dají koupit mraky a obyčejně každý hledí na cenu a pak to tak dopadá
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#24 "záhadný" uník vody 850 TDI
Růžová je nějak nevhodná? Já liju G12+ .. jinak s tím radiátorem je to minimálně k zamyšlení, přemýšlím, že obětuju 1500kč a nechám ho vyměnit. Protože pak už fakt jen ta díra v bloku..
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#25 "záhadný" uník vody 850 TDI
do TDI leju růžovou, byla tam, je měla by být na ten motor, myslím si, že pokud je tam 15 let ta původní, tak na barvě nesejde
Kdybych měl novější volví motor D5 tak bych dával origo, ta cena je skoro stejná.
Radiátor jsem si měnil dvakrát sám, není to zase taková pakárna jak by se mohlo zdát.
Kdybych měl novější volví motor D5 tak bych dával origo, ta cena je skoro stejná.
Radiátor jsem si měnil dvakrát sám, není to zase taková pakárna jak by se mohlo zdát.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek