Pokud kupuješ třeba origo škoda nebo WW tak může být ale veškery tady ty carlsony, starlajny atd... jsou šunt !! Vidím to v práci origo Volvo nemrzka stojí 100kč litr do kamionu se dává 15-20 čisté neředěné plus voda a většina zákazníků šetří dá tam nějakou no name třeba za 60kč a to máš vidět ty následky ! Třeba ten radiátor topení po třech letech a 500tkm najednou kamion netopí a ejhle on je plný sajrajtu a pak máš borca který nešetří dává origo mění po půl mega tak jak se má a na chladící soustavu třeba 1,5 mega nesáhne. Měl jsem 340-ku měla 25 let skoro 600tkm vždy origo nemrzka a zvrakoval jsem ji s origo chladičem, radiátorem a jednou jsem dělal těsnění pod hlavoujosef.paur píše:do TDI leju růžovou, byla tam, je měla by být na ten motor, myslím si, že pokud je tam 15 let ta původní, tak na barvě nesejde
Kdybych měl novější volví motor D5 tak bych dával origo, ta cena je skoro stejná.
Radiátor jsem si měnil dvakrát sám, není to zase taková pakárna jak by se mohlo zdát.
"záhadný" uník vody 850 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#26 "záhadný" uník vody 850 TDI
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#27 "záhadný" uník vody 850 TDI
no poslední výměnu jsem dával sheron maxi d, byl to vítěz testu, hlavně kvůli množství protikorozních přísad, tak uvidím jak se předvede, jaká značka tam byla předtím to netuším.
Radiátory topení jsem koupil nissens.
Radiátory topení jsem koupil nissens.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#28 "záhadný" uník vody 850 TDI
Ty vole kluci a je vymalováno.. dnes dopoledne jedu z Drážďan.. najednou nízká hladina vody, za autem sprcha.. zastavím zhruba od pravýho kola chčije proudem nemrzka... za neustálýho dolívání asi 30L destilky, co jsem koupil na blízké benzínce a s očima přibitýma na ukazateli teploty jsem teprv před chvílí doklouzal ke známýmu před dílnu a zítra na to jdeme...
Takže "záhadný únik" o sobě dal vědět.. ale do poslední chvíle nikde nic vidět nebylo, jak jsem psal už dřív...
PS.: Jj, taky mám Sheron Maxi D už cca dva roky.. předtím tam byla nějaká modrá-asi origo..
Takže "záhadný únik" o sobě dal vědět.. ale do poslední chvíle nikde nic vidět nebylo, jak jsem psal už dřív...
PS.: Jj, taky mám Sheron Maxi D už cca dva roky.. předtím tam byla nějaká modrá-asi origo..
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#29 "záhadný" uník vody 850 TDI
Vodní pumpa.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#30 "záhadný" uník vody 850 TDI
Jo.... nic jinýho tam totiž poblíž není... teda kromě expanzky a hadice a ta je ok.. uvidíme zítra
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#31 "záhadný" uník vody 850 TDI
Tak rozřešení : uložení vodní pumpy.. ze začátku byl úník tak nepatrný, že se nic nepoznalo (z bloku se to asi odpařilo, protože tam bylo uplně sucho) a pak se asi něco stalo a už to jelo proudem.. vodní pumpa origo Volvo, měla ještě něco do výměny... + naprasklý (!) nátrubek pár měsíců staré expanzky (FEBI) .. neznatelná prasklinka v místě "pod hadicí", která se postupně rozšiřovala..
Vyměněno za SKF pumpu a origo nádobu a zatím nic neubývá.
Díky všem za názory a rady a gratulace těm, co se s pumpou trefili
Vyměněno za SKF pumpu a origo nádobu a zatím nic neubývá.
Díky všem za názory a rady a gratulace těm, co se s pumpou trefili
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek