tohle bych rád provedl výměnným způsobem a na to jsi moc dalekomartinopel píše: Když tak můžeme busines udělat nějaký spolu.
chci to mít pod kontrolou
tohle bych rád provedl výměnným způsobem a na to jsi moc dalekomartinopel píše: Když tak můžeme busines udělat nějaký spolu.
zkontaktuj AV díly, mají servis a mohli by ti pomocthombredavid píše:Já ho určitě budu chtít do mé 850 T5 ale potřebuji zjistit jestli se mi tam vleze, mám totiž i LPG a kdo by mi pomohl mi ho tam namontit a za kolik. Peníze nejsou až takový problém ale čas. Je zima, a všichni myslí na topení v autě a tudíž je spousta lidí co neví co za to mají chtít. Takže budu muset vydržet do léta no...
Zdar, byla to trochu detektivní práce, ale skutečně ŘJ bufíka (CPM) č. 8670953 je skutečně benzínová. Nakonec jsem našel jedno auto (VIN: YV1TS90K5Y1xxxxxx, t.j. S80 2000 B6284T), kde tahle jednotka taky byla.hajnej píše:Pozná někdo jestli je pro benzín nebo naftu?
Kód: Vybrat vše
Diesel:
3730751
3731002
3731003
3731071
3731172
Gasoline:
3730512
8670953
9472608
9499389
Případně bych měl zájem o tu benzínovou.hajnej píše:Díky Pavle, jsem rád, že se pomalu potvrzuje moje domněnka. Jednu naftovou ŘJ má tady kolega o vesnici dál....bojí se, že mu ji vypálím, ale myslím, že se nemá čeho bát.
Nějaké detaily? Tedy hlavně ty zjevné rozdíly v tryskách?Sarkasmic píše:...liší se pouze jednotka a tryska...
Sarkasmic píše:Hoši,tak konkrétní rozdíl opravdu nevím,nikdy jsem to neřešil a mezi sebou měnit nezkoušel,jen vím že tělo je stejný a trysky jsou dle paliva. Po přesnějším rozdílu se podívám v pondělí na dílně...
Ad topení-benzínový na naftu vždycky trochu pude,ale bude hulit jako komín,zhasínat,vyhazovat chyby,smrdět....
Obráceně by to jít nemělo,naftový by mělo po zápalu (pokud vůbec zažehne) mít tak blbej chod,že se samo shodí.... Benzín na naftu jsem fyzicky zkoušel na stole. Obráceně ne...
Ze všeho uvedeného vyplývá, že výsledek můžeš mít za 10 minut. Půjč si naftovou jednotku, nacvakni do auta a go!hajnej píše:hmhm, takže jak...? mám to vůbec zkoušet?
tak tak, v noci jsme v tom ležel a bude to pravdamartinopel píše:Takže jsem dále pátral a jediný rozdíl mezi benzínovým a dieselovým bufíkem je v software ř.j.trysky sice mají jiné číslo ale jsou identické.
Nemáš pravdu,verze s výfukem na těle jsou u bufíků,které se dokupují jako příslušenství,ve většině případů mají i palivovou pumpu umístěnou na těle bufíku a nikoliv u zadní nádrže.Takže stačí přitáhnout jen hadičku s palivem.Mám tady dieselový bufík,který má výfuk právě na těle a palivovou pumpu také.hajnej píše:jinak jsem pátral i po žhavicí svíčce a zdá se být také totožná
Jediný rozdíl bude tedy v řídící jednotce a řešením výfuku na samotném bufíku, kdy benzínový má na tělě přivařený svod a naftový řeší přes husí krky. Snad to tedy neskončí na samotném tvaru výfuku....
aha, tak tím se to vysvětluje. Palivová pumpa je opravdu u bufíka.martinopel píše:Nemáš pravdu,verze s výfukem na těle jsou u bufíků,které se dokupují jako příslušenství,ve většině případů mají i palivovou pumpu umístěnou na těle bufíku a nikoliv u zadní nádrže.Takže stačí přitáhnout jen hadičku s palivem.Mám tady dieselový bufík,který má výfuk právě na těle a palivovou pumpu také.hajnej píše:jinak jsem pátral i po žhavicí svíčce a zdá se být také totožná
Jediný rozdíl bude tedy v řídící jednotce a řešením výfuku na samotném bufíku, kdy benzínový má na tělě přivařený svod a naftový řeší přes husí krky. Snad to tedy neskončí na samotném tvaru výfuku....