PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#651 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Volvo 4EVER
Zítra bude taky sranda
Zítra bude taky sranda
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#652 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Výměna dekoru.
Původní Nový
Původní Nový
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4853
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#653 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ten původní, to je vzhled karbonu?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#654 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ano a úplně hladký, ten nový se mi líbí, že má strukturu a v různém světle vypadá pokaždé jinak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4853
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#655 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Bych řekl, že se tam ten původní ani nehodil...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#656 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Dávali ho k tomu v nějakém balíčku výbavy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#657 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Určitě krok vpřed, ten umělý karbon se k tomu autu moc nehodí. Buď takto, nebo dřevo
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#658 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Už jsem chválil soukromě tak musím i veřejně. O 100% lepčí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4853
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#659 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Koukám, že ten původní se nikomu moc nezamlouval... Ikdyž je to rychlej sedan, tenhle karbonovej design se tam nehodí...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#660 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Tak ono je karbon a karbon, jak je to jen nějaká náhražka, vypadá to vždy blbě. Zvlášť v autě téhle třídy.
Ikdyž ani pravý karbon se mi k S90 moc nehodí, spíše broušený hliník, klavírní černou a podobně (případně to pravé dřevo).
Ikdyž ani pravý karbon se mi k S90 moc nehodí, spíše broušený hliník, klavírní černou a podobně (případně to pravé dřevo).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#661 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Trochu vytlumení a nutno dodat, že konečně to hraje jako prémiové audio a zmizelo hučení od kol.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4853
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#662 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
A to sou pořád lidi co nevěří, že to funguje... Jak velkej je to rozdíl u luxusního sedanu?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#663 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Mě to přijde super, hlavně k tomuhle typu auta sedí ticho...Jediný co mě na tom vždycky vadilo, že to přidalo strašný váhy, jak je to dneska?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4853
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#664 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Dost materiálů se dá koupit odlehčenejch, ale u mě to udělalo třeba 50-60kg, to neni tolik, když auto váží 1850kg.
A u T6 je to asi úplně jedno...
A u T6 je to asi úplně jedno...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#666 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Jinak váha použitého materiálu dle pána co to instaloval je 15kg.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#667 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ty jo tak to je naprostá pohoda...já vzpomínám na doby, kdy to bylo těch 100 - 130 kg...a ikdyž se to nezdá, tak to je opravdu hodně...15kg je super!
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#668 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Taky mne to překvapilo, dneska jsem se ho na to ptal a jsem mile překvapen.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#669 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Tak ale 15kg jsou pouze dveře, ne? Komplet by to bylo okolo 60-80kg.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#670 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Zeptal jsem se a dostalo se mi takové odpovědi.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#671 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Už na podzim jsem si nainstaloval přešitý volant, který je zesílený ať mi padne lépe do ruky.
No a včera mi došly koberečky na zakázku, takové luxusně huňaté jak byly v S80. Dnes bohužel už Volvo nabízí jen takové dietní. Postavil jsem plechovku ať je vidět jak se tam zaboří. To bude pohodlíčko, řídit bez bot.-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#672 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Volant vypadá moc pěkně. Vypadá to skoro jako kopie Heico volantu.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#673 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Tak to jsem rád, že jde poznat kde jsem se nechal inspirovat.
Spodní část jsem nechal v původním tvaru aby se zachovalo vyhřívání.
Spodní část jsem nechal v původním tvaru aby se zachovalo vyhřívání.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#674 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Mně se to zkosení ani moc nelíbí. Ještě tak možná kdyby to bylo v Polestaru.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#675 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Vlastně na to nemám vyhraněný názor. Líbí se mi oba. Máš pravdu, že se to hodí spíš do auta se sportovními ambicemi.
Perfektní volant je třeba v Lexus LC500, je mírně oválný a nařízení je to prý neskutečná pecka.
Perfektní volant je třeba v Lexus LC500, je mírně oválný a nařízení je to prý neskutečná pecka.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 68 Odpovědi
- 10644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 15 Odpovědi
- 9663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 291 Odpovědi
- 45469 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 0 Odpovědi
- 1262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 107 Odpovědi
- 14133 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda