Změna konfigurace vozu - VDASH
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#26 Změna konfigurace vozu - VDASH
pánové, jak je to s výhřevem zadních sedaček pro V70II? Nabízela se tato fičúra vůbec?
Já mám teda výhřev vepředu, a vzadu nejspíš nebudou ty bazmeky které dělají to teplíčko, že. Nebo případně jak to můžu zjistit jestli jsou nebo ne?
A jestli teda nejsou, tak jak složité by to bylo dodělat - mám kožený introš, takže domontovat teplomet, kabeláže a nejspíš nějaké čudlíky na ovládání + samozřejmě SW.
Já mám teda výhřev vepředu, a vzadu nejspíš nebudou ty bazmeky které dělají to teplíčko, že. Nebo případně jak to můžu zjistit jestli jsou nebo ne?
A jestli teda nejsou, tak jak složité by to bylo dodělat - mám kožený introš, takže domontovat teplomet, kabeláže a nejspíš nějaké čudlíky na ovládání + samozřejmě SW.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#27 Změna konfigurace vozu - VDASH
Výhřev zadních sedaček se nabízel, ovšem pokud nemáš integrovaný dětský sedačky... Takže buď a nebo. Nedávno byly na Bazoši kožený zadní vyhřejvaný sesle na prodej, to by bylo asi uplně nejjednodušší, ale věřim že dodělat to půjde taky
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#28 Změna konfigurace vozu - VDASH
dětský sedačky integrovaný nemám
ale nejspíš tam nebudou ty topný tělesa že? (proč by je tam taky dávali...)
ale nejspíš tam nebudou ty topný tělesa že? (proč by je tam taky dávali...)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#29 Změna konfigurace vozu - VDASH
Neni problemst0rmik píše:Da sa nahrat palubny pocitac aj do Volva S40 r.v. 2009 iba softverovo ? Auto ma packu, ale funkcia palubneho pocitaca tam chyba.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#30 Změna konfigurace vozu - VDASH
Tusim, ze vyhrev zadku v zadu se daval az do xc90 po roce 07? V ostatnich p2 jsem to nikdy nevidel...Kuko28 píše:pánové, jak je to s výhřevem zadních sedaček pro V70II? Nabízela se tato fičúra vůbec?
Já mám teda výhřev vepředu, a vzadu nejspíš nebudou ty bazmeky které dělají to teplíčko, že. Nebo případně jak to můžu zjistit jestli jsou nebo ne?
A jestli teda nejsou, tak jak složité by to bylo dodělat - mám kožený introš, takže domontovat teplomet, kabeláže a nejspíš nějaké čudlíky na ovládání + samozřejmě SW.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#31 Změna konfigurace vozu - VDASH
Ok, takže se budu raději držet v zimě v přední části vozu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 384
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#32 Změna konfigurace vozu - VDASH
Dali by sa pridať do V70II vyhrievane sedačky?
Pod sedačkami mam predpripravu kabelaže... sedačky s vyhrevom... a aj panel klimatiziacie s tlačítkami na vyhrev.
Je treba nahrat aj SW?
Či to ide plug&play... ?
Pod sedačkami mam predpripravu kabelaže... sedačky s vyhrevom... a aj panel klimatiziacie s tlačítkami na vyhrev.
Je treba nahrat aj SW?
Či to ide plug&play... ?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#33 Změna konfigurace vozu - VDASH
u V70 II od (tuším) 2004 je nutná změna konfigu - D5T5BaDDog píše:Dali by sa pridať do V70II vyhrievane sedačky?
Pod sedačkami mam predpripravu kabelaže... sedačky s vyhrevom... a aj panel klimatiziacie s tlačítkami na vyhrev.
Je treba nahrat aj SW?
Či to ide plug&play... ?
do faceliftu to jde bez změny konfigu (např. rok 2001)
Naposledy upravil(a) ..::Philip::.. dne 29 črc 2014 10:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 384
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#34 Změna konfigurace vozu - VDASH
Takže by to malo šlapat bez nejakej upravy SW?
Mam totiž to 2001...
Mam totiž to 2001...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#35 Změna konfigurace vozu - VDASH
musí se nahrát sw, ale to může udělat i servis, ne jen D5T5. D5T5 to samozřejmě umí také.
kamarád dodělával sesle do V70 II 2001 a sw nahrával Jiřička z T6R na počkání.
kamarád dodělával sesle do V70 II 2001 a sw nahrával Jiřička z T6R na počkání.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 384
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#36 Změna konfigurace vozu - VDASH
Ok... Cize kontaktujem niekoho tu na SK... kto je vas partner...
A informačné koľko to tak stoji to nahratie sw...?
A informačné koľko to tak stoji to nahratie sw...?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#37 Změna konfigurace vozu - VDASH
Přemýšlím o dodatečné instalací bufíku, jaký musím pořídit aby fungoval s origo SW?
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 486
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#38 Změna konfigurace vozu - VDASH
S tema seslema vzadu jde to i do S60
Ve volvu mi bylo receno ze se to tam nikdy nedavalo do S60 a pokud to tam nikdy v zadne verzi nebylo je problem to tam dostat tak nevim
Mate nekdo zkusenost??
Ve volvu mi bylo receno ze se to tam nikdy nedavalo do S60 a pokud to tam nikdy v zadne verzi nebylo je problem to tam dostat tak nevim
Mate nekdo zkusenost??
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#39 Změna konfigurace vozu - VDASH
Mám dotaz , když z s60 rv 2002 namontuju rti do v70 rv 2002 musím se dohrát nějaký sw? nebo to bude makat hned
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#40 Změna konfigurace vozu - VDASH
To je dobrá otázka = do takové šílenosti se zatím nikdo nepustil, v dnešní době ani nevidím důvod proto, něco takového dělat.
Je pravděpodobné, že to chodit nebude (jako většina takovýchto věcí konfiguraci SW vyžaduje), ale jsou i výjimky, kdy to prostě chodí...
P.
Je pravděpodobné, že to chodit nebude (jako většina takovýchto věcí konfiguraci SW vyžaduje), ale jsou i výjimky, kdy to prostě chodí...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#41 Změna konfigurace vozu - VDASH
Tak aspon bude sranda. Podle mne by to nemelo byt nic hrozneho kdyz vsechno mam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#43 Změna konfigurace vozu - VDASH
Ahoj
Mám ne dlouho doma P2 XC90 2010.
VDD dongle už mám.
Chystám se i na optimalizaci výkonu + egr off (na P3 jsem byl spokojen).
A koukám na ty Flat tarify.
Chápu správně, že pokud zakoupím Flat Ultimate za 5999,- můžu si pak zdarma nahrát jakoukoliv optimalizaci nebo třeba funkci větrání auta?
Díky!
Mám ne dlouho doma P2 XC90 2010.
VDD dongle už mám.
Chystám se i na optimalizaci výkonu + egr off (na P3 jsem byl spokojen).
A koukám na ty Flat tarify.
Chápu správně, že pokud zakoupím Flat Ultimate za 5999,- můžu si pak zdarma nahrát jakoukoliv optimalizaci nebo třeba funkci větrání auta?
Díky!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#44 Změna konfigurace vozu - VDASH
.. ANO, ALE za předpokladu, že v CEM (pro změnu konfigurace) je známý pin.
Ten lze (pro různé platformy různým způsobem) získat či dekódovat. Konkrétně pro faceliftové P2 je ve VDD (experimentální) funkce dekódování CEM pinu.
Experimentální ne proto, že by se něco pokazilo, ale proto, že získání pinu (byť rychle = cca. do 30 minut) není jisté. Někdy to prostě nefunguje ani na desátý pokus. Musíme se tomu ještě pověnovat, jít by to mělo, jen ten čas chybí..
Další způsoby (pro P2) jsou např. "CEM na stůl".
/PL
Ten lze (pro různé platformy různým způsobem) získat či dekódovat. Konkrétně pro faceliftové P2 je ve VDD (experimentální) funkce dekódování CEM pinu.
Experimentální ne proto, že by se něco pokazilo, ale proto, že získání pinu (byť rychle = cca. do 30 minut) není jisté. Někdy to prostě nefunguje ani na desátý pokus. Musíme se tomu ještě pověnovat, jít by to mělo, jen ten čas chybí..
Další způsoby (pro P2) jsou např. "CEM na stůl".
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#45 Změna konfigurace vozu - VDASH
Ahaaa OK
To jsem několikrát zkoušel, ale zatím neúspěšně. Apka píše ponechat klíč v "0" a na vašem webu jsem se dočetl klíč ven.
Takže tomu dám ještě pár pokusů bez klíče.
To jsem několikrát zkoušel, ale zatím neúspěšně. Apka píše ponechat klíč v "0" a na vašem webu jsem se dočetl klíč ven.
Takže tomu dám ještě pár pokusů bez klíče.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#46 Změna konfigurace vozu - VDASH
klíč 0 nebo out, asi není úplně relevantní.
Zkrátka některým pinům se moc nechce.
/PL
Zkrátka některým pinům se moc nechce.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#47 Změna konfigurace vozu - VDASH
Ale já dnes hlásím úspěch!
Je tedy nějaký nejsprávnější postup pro získání Flat Ultimate a následně potom pro optimalizaci hrazenou z něj?
Díky
Je tedy nějaký nejsprávnější postup pro získání Flat Ultimate a následně potom pro optimalizaci hrazenou z něj?
Díky
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#48 Změna konfigurace vozu - VDASH
a pokud koupím (na moji P2) optimalizaci motoru, kdy jsou za stejnou cenu ST1 a ST2, lze mezi nimi pak "přepínat"?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#49 Změna konfigurace vozu - VDASH
.. to platilo a platí vžydcky. Lze přepínat vše, co se "vejde" o nejvyšší zakoupené varianty - t.j. i ST2+EGROFF.
Kdo si nekoupí výkon, ale pouze originál výkon s EGR OFF, zůstane vždy jen na tom origo výkonu.
Ceny OEM, ST1 a ST2 jsou stejné - snažíme se všechny motivovat na ST2, protože je stejně nejlepší.
/PL
Kdo si nekoupí výkon, ale pouze originál výkon s EGR OFF, zůstane vždy jen na tom origo výkonu.
Ceny OEM, ST1 a ST2 jsou stejné - snažíme se všechny motivovat na ST2, protože je stejně nejlepší.
/PL
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 09 úno 2024 13:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#50 Změna konfigurace vozu - VDASH
super, díky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 405 Odpovědi
- 38975 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 12 Odpovědi
- 1737 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 10 Odpovědi
- 2570 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 169 Odpovědi
- 18525 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 6 Odpovědi
- 1477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy