Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1289
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#1 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od xSam »

Uvažuju nad S80tkou a nevím jaký zvolit motor.
Určitě budu předělávat na LPG, takže jaký je vhodnější? Líbila by se mi 3,2i, nebo zvolit radši 2,5T? T6tku nechci.
Máte někdo zkušenost?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#2 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Mám S80 s motorem 3,2 a uvažoval jsem i nad LPG (jelikož předchozí auto bylo také na LPG), byl jsem se ptát v Neptun Harfa Praha a docela mi to tam rozmluvili...

První problém je prý s tlakovým čidlem na vstřikovací liště benzínu při provozu na plyn (které řídí otáčky benzínového čerpadla), takže se to prý nechá obejít způsobem který se mi zrovna nezamlouval... Přestavět 5 válců na plyn a jeden nechat benzínový... Nechtěl jsem věřit tomu co slyším, ale že prý už takto úspěšně přestavěli pár aut... Nicméně návratnost se vzdaluje, jelikož jeden válec stále poliká benzín...

Druhý problém je s nádrží... Verze s motorem 3,2 (nevím jak jiné motorizace) má dva výfuky a proto je prostor pro rezervu poměrně solidně omezen (navrchu jen dojezdovka a pod ní se to razantně zužuje) rozhodně nemá prostor ani pro nejmenší toroidní nádrž na trhu...
S válcem by problém nebyl, vešla by se prý i 80litrů, jenže já válec nechci...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1289
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#3 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od xSam »

Tome, díky za odpověď, to není moc potěšující:-(
I když o borcích z Neptunu si myslím své:-/

Někdo další, se zkušeností, nebo nápadem?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#4 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od mekky »

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1289
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#6 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od xSam »

Aha,takže to jde a vypadá to, že bez problémů.
Rozhodování o novém povozu je tím pádem zase zajímavější.

tomasss: Stag mám teďko v S60 a jsem s ním velice spokojenej.
Díky kluci
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#7 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »


Tak to je nová a zajímavá informace i pro mě... Začínám pochybovat o profesionalitě Neptunu, když tady to dokáží bez problému...

Jen ta nádrž mi nejde do hlavy... Ale když je na fotce, tak tam asi pasuje, sice 55l je na natankování tak 40l a to je nic moc, ale aspoň něco...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1289
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#8 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od xSam »

Tom0: Nechtěl jsem to říkat na přímo, ale myslím, že pochybování je opravdu na místě:-)
45l je fakt málo, ale lepší než nic.
Já bych asi dal válec, kufr nepotřebuju, na převážení věcí mám V70tku a baťůžek nebo nákup tam narvu.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#9 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od MarekV »

ja mam 55 litrovu nadrz, realne sa do nej vojde 45-47 podla nalady co je tak 300-340 km, neni to bohvie co ale oproti cene benzinu je to luxus

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#10 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Jean »

S tím Profichipem radši opatrně... Jinak 3,2 jsme dělali a problém tam není. Nádrž se do S80 sice nevejde bůhvíjak velká, ale je to řešitelné. Nemyslím, že se liší karoserie podle motorizace. 2,5T v této EUCD platformě taky a vše OK. Oboje s PRINSEM. Myslím, že ať vybereš kterýkoli benzínový motor s vyjímkou EcoBoostů, tak vedle nešlápneš.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#11 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od mekky »

Tom0 píše:Jen ta nádrž mi nejde do hlavy... Ale když je na fotce, tak tam asi pasuje, sice 55l je na natankování tak 40l a to je nic moc, ale aspoň něco...
Ja mam 53l a dostanu tam něco přes 50 :twisted:
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#12 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Tak jelikož ceny benzínu nám stoupají vzhůru, rozhodl jsem se jednat...

Informoval jsem se u velké LPG firmy ve Strakonicích (tam mi dělali mé předchozí auto a tak k nim mám důvěru)

Dostala se mi odpověď že skutečně může být problém s tlakovým čidlem na liště, že v minulosti dělali XC90 s motorem 3,2 a jedna jezdila bez problému a druhá měla problémy s tlakem benzínu (vyřešeno také tím co jsem psal v příspěvku nahoře)

Nicméně že by nebyl problém to přestavět s BRC nebo Lovatem, který umožňuje jako ochranu ventilů přívstřik malého množství benzínu.
Zde by to nebyla jen ochrana ventilů, ale i zaručení nějakého odběru benzínu.

Zatím jsem ve stádiu dotazování a ujišťování, ale až pokročím dál, tak zde napíšu nějaký výsledek...
mé rozhodnutí je na 95%... :green:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

jm252485
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 139
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Bydliště: Praha 4

#13 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od jm252485 »

Zkus kontaktovat Jeana (servis Ambo, Kobylnice (Brno-venkov)), myslím, že patří k největším znalcům toho, co a jaké LPG se dá do Volva vestavět a taky to mí udělat. Pokud vím, tak dělá jak Prins tak Magic 4. Myslím, že cesta do Strakonic nebo do Brna už je prašť jako uhoď...
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#14 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Brno už je proti Strakonicím dost z ruky...
250km do Brna, 145 do Strakonic.
Samozřejmě že tady v okolí mám několik stavitelů LPG (a měl bych to ve vedlejší vesnici), ale o Strakonicích jsem přesvěčen že vědí co dělají, což se o jiných říct nedá.

Uvidím, v příštím týnu tam zajedu na prohlídku co a jak a hlavně jak tam padne toroid...
No a pak padne konečné rozhodnutí..
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#15 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od michal_0077 »

tak strakonice bych asi taky moc nevychvaloval... Navic Neptun Harfa a strakonice jsou co do know-how dle meho nazoru rovnocenne. Tam funguje vymena informaci...

Jinak na strakonice par lidi nadava na pristup i na par montazi. O nespokojenem zakazniku z neptun harfa nevim.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 35
Registrován: 19 roků
Bydliště: Praha

#16 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Bibis »

Už jsem to psal v jiném vlákně, já bych Neptun Harfa zrovna moc nevychvaloval - vím o dvou nespokojených zákaznících (jeden z nich jsem já). Stejně tak jsem psal, že kdysi byli výborní a vše je hodně o osobních sympatiích....
Nyní mám 2,5T s PRINSEM a momentálně naprostá spokojenost. Montováno u Greenfuela a s odstupem času bych nějaké výhrady měl.
Vzdálenost jsem si myslel, že nebude problém, ale těch 200km je v případě problému docela nepřijemných.
Jinak já bych upřednostnil 2,5T před 3,2, ale to pouze z důvodu manuál x automat.
Pokud se v mezidobí neobjeví šikovnej plynař v Praze asi bych příště zkusil Jeana. (A to i přes 200km vzdálenost)
T.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#17 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od michal_0077 »

ja nikoho nevychvaluju... nejradsi bych si plyn delal sam kdyby to slo :)

kdyz jsem montoval prvni auto na plyn tak jsem se snazil firmu Greenfuel kontaktovat ale ani po telefonu ani po emailu se mi to nepovedlo... Treba to byla jen nahoda, ale ze nekdo takhle nereaguje tim jsem znejistel. Jak by to vypadalo kdybych mel problem a mel to rychle resit... Tady na foru je taky par aut kterym se i s PRINS nepodarilo zhasnout kontrolku motoru a stale sviti... Dalsi auto tady bylo ze po 90 000km se na PRINS musel delat reduktor.

Ja jsem od Neptun Harfa nikdy zadne auto nemel, ale kdyz jsem potreboval poradit pri reseni svych problemu tak mi Ivan Vodicka vzdycky dal hodne odbornou radu, ktera se pak v praxi potvrdila. Narozdil od strakonic ktere me na muj cipovanej motor doporucili absolutne nevhodnej reduktor... Sice stihal ale tlak drzel jen 10 000km. A to reduktor meli odzkousenej na stejnem motoru 1.8T co mam ja. Zrejme jim prislo normalni abych menil po 10tis km membrany, ktere se tlakem v deceleraci uplne vytahaly...

ale jak jsi napsal kazdy mame sve postoje, nazory a osobni preference... Jinak motor 2,5T je z pohledu zplynovani hodne nenarocnej motor (teda mysleno v ramci turbomotoru), skoda jen ze nema hydrostely :( Navic ve V70II je mista kolem motoru jak kdysi ve Favoritu :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#18 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Tak dneska auto předáno do Strakonic, ve středu bude hotovo, tak pak poreferuji zkušenosti a dám nějaké ty fotky z montáže.
systém bude Lovato s přívstřikem benzínu.
Nádrž toroid průměr 650mm(maximum co jde) a výška ta nejnižší co se dělá 180mm a i tak bude plato kufru zvednuté o cca 2cm.
(budu muset pak udělat nějaké vypodložení) objem 46l (nějakých 38l by se mohlo tankovat).
Je toškoda, že je prostor pro rezervu z důvodu vejfuků tak zůžen dole, jinak by asi nebyl problém tam dát i 240mm výšku.
V praxi to bude každých 300-350km na pumpě, ale síť LPG stanic je u nás dostatečná, takže mi to nevadí.
Ještě mi nabízeli výšku 220mm, která by měla 56l, bylo by to o cca 100km navíc, ale podlaha už byla dost zvedlá, takže raději menší a častěji na pumpě.
Půjčili mi náhradní vozidlo po dobu montáže... Škoda Fabia II 1,2TSi LPG (to je skok z S80)...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#19 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Jean »

Proč, proboha, ten přívstřik benzínu? A u 3,2 pak nezapomeň na kontrolu ventilových vůlí...
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#20 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Já netvrdím že tam bude ten přívstřik kdoví jak velký, jen ta jednotka to umožňuje...

Ventilové vůle... jak to vlastně u 3,2 funguje, tam není nějaké automatické štelování, jak často kontrolovat při provozu na plyn?
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#21 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Jean »

Sací mají hydroštely, výfukové podložky. Nejde jen o provoz na plyn, ale i na benzín. V každém případě se na plyn dřív projeví závada. Kontrola tak po 60000 km je ideální, ale je to velká akce...
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#22 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Aha, tak to jsem myslel že mají hydroštěly komplet všechny... No nic, tak budem štelovat.
A teď pár fotek z přestavby jen to co je vidět, reduktor je schovaný někde pod světlem a řídící jednotka v tom dutém prostoru mezi motorem a kabinou.
06032013852.jpg
06032013852.jpg (82.13 KiB) Zobrazeno 4076 x
06032013853.jpg
06032013853.jpg (73.41 KiB) Zobrazeno 4076 x
06032013854.jpg
06032013854.jpg (78.58 KiB) Zobrazeno 4076 x
06032013856.jpg
06032013856.jpg (69.02 KiB) Zobrazeno 4076 x
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#23 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od raolsa »

Si dělaj pr.el s tím plněním ne? :ROFL: To tam máš našroubovanou redukci, nebo to takhle zkurvili oni. Vždyť by tam mělo koukat jenom takové malé šroubení.
plnění.jpg
plnění.jpg (6.1 KiB) Zobrazeno 4062 x
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#24 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Nene, nic tam našroubované nemám, je to takto udělané, jde bez problému tankovat benzín i plyn, tak proč ne.
Ono to asi taky nebylo tak jednoduché, to co máš na fotce je ukotveno do plechu, moje S80 tam má všude gumu, tak dělali nějaký držák zespoda.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

GDPR_user

#25 Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od GDPR_user »

Tom0 píše:Nene, nic tam našroubované nemám, je to takto udělané, jde bez problému tankovat benzín i plyn, tak proč ne.
Ono to asi taky nebylo tak jednoduché, to co máš na fotce je ukotveno do plechu, moje S80 tam má všude gumu, tak dělali nějaký držák zespoda.
To musel být hrozný kokot co to montoval. :bad: Přelámat ruce u samé prdele a kopat do koulí 3x denně místo žrádla.

A umístění přepínače na plyn musel vymyslet minimálně Inženýr. :shock:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“