Palivová nádrž
- Autor
- Zpráva
#1 Palivová nádrž
Mám problém s palivovou nádrží, jak mi klesne nafta pod půlku v nádrži, tak se vypne motor a nenastartuji, až když doleju naftu. Palivové čerpadlo s palivovým filtrem jsem nechal vyměnit, ale problém se nevyřešil. Jezdím tak do půl nádrže a hned tankuji. Chtěl bych tento problém vyřešit, proto že je to nepřijemné pořád sledovat ručičku palivoměru.Letos, když jsem se vracel z Černé Hory, tak se mi to stalo na dálnici v Maďarsku v 23.30 a to byl problém. Naštěstí 112 funguje perfektně. Hned mě zaměřili a za deset minut tam byla odtahovka, která mě odtáhla k nebliší pumpě. Nevíte někdo, jak tento problém vyřešit?
Děkuji za pomoc.
Děkuji za pomoc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 60
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S60 2,4 135kW MY02
- Bydliště: Praha
#2 Palivová nádrž
Možná to bude kacířské, protože jsem laik... Ale řekl bych, že se Ti něco ucpalo.. A tím nemyslím přívod paliva, ale odvzdušnění nádrže...
_________________
VOLVO S60 2,4 MY02, VOLVO V50 2,4i MY 04
VOLVO S60 2,4 MY02, VOLVO V50 2,4i MY 04
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#3 Palivová nádrž
to by potom stačilo chodiť s povoleným uzáverom nádrže...nejaká nafta ide aj cez prepad od trysiek,tak sa prípadný podtlak aj týmto trochu vyrovnáva...
ozaj,kolko litrov tankuješ?...možno je nádrž prázdna a palivomer ukazuje polovičku nádrže ...
ozaj,kolko litrov tankuješ?...možno je nádrž prázdna a palivomer ukazuje polovičku nádrže ...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
#4 Palivová nádrž
Když mě zhasne motor, tak tankuji jen 40-45L do plné nádrže. Palivoměr si myslím ukazuje docela přesně.
Problém vidím v elektronice, protože nezapne čerpadlo, které čerpá naftu z druhé půlky nádrže.
Problém vidím v elektronice, protože nezapne čerpadlo, které čerpá naftu z druhé půlky nádrže.
#5 Palivová nádrž
Před měsícem jsem zůstal kvůli stejnému problému stát na D1. Bavil jsem se o tom s Jeanem. Problém je v tom, že S60, V70II mají nádrž rozdělenou na dvě poloviny a podávací čerpadlo podává naftu ale taky vyrovnává hladiny mezi dvěma polovinami. U mě umřelo podávací čerpadlo uplně. U tebe bude problém v tom, že ti to čerpadlo nevyrovnává hladiny.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#6 Palivová nádrž
Ale proč to čerpadlo (když je nové) nevyrovnává hladiny v nádrži?
Právě to čerpadlo mě měnili v Autoambo v Kobylnicích. A na závadu nepřišli.
Právě to čerpadlo mě měnili v Autoambo v Kobylnicích. A na závadu nepřišli.
#7 Palivová nádrž
Králík píše:Ale proč to čerpadlo (když je nové) nevyrovnává hladiny v nádrži?
Právě to čerpadlo mě měnili v Autoambo v Kobylnicích. A na závadu nepřišli.
tak to budes ty o kom mi jean povidal. Me tam taky davali nove cerpadlo. Vsechno funguje jak ma. Logicky mi z toho vychazi ze musi byt problem v plovaku v jedne z nadrzi.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#8 Palivová nádrž
To cerpadlo je take divne zariadenie. V tom bielom obale je ukryty jeden spatny ventil a v tom ciernom Tcku naspodku druhy. tak by som hladal zradu v nich, alebo je netesna jedna z tych ceiernych hadiciek. Preto radsej nevolim "repas" cerpadla, ale menim cely kus aj s plavakmi...
Ovedcena metoda je si funkciu pred montazou naskusat vo vedre (ale kto ma dnes na taketo hrajkanie cas...
Ovedcena metoda je si funkciu pred montazou naskusat vo vedre (ale kto ma dnes na taketo hrajkanie cas...
#9 Palivová nádrž
Podle Jeana mi tam dali fungl nové čerpadlo a to je i s plovákama a hadičkama. Tam by neměl být problém.
Ještě jsme nezkusili vyměnit spinací relé. To může vynechávat.
Jinak děkuji všem za nazory a zkušenosti.
Ještě jsme nezkusili vyměnit spinací relé. To může vynechávat.
Jinak děkuji všem za nazory a zkušenosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 32
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klentnice(Palava) Mikulov
- Vůz: XC70 136kw 2008
#10 Palivová nádrž
Vím že to je staré téma, ale jak jsi tenkrát dopadl s tím relem??
Mám ten samý problém,v autě xc70 P3 D5244t4 mě zbývá ještě čtvrt nádrže nafty a auto zdechne
Piny jsou v pořádku. Prostě to neprečerpa z levá do prava.
Ve Vidě když zapnu čerpadlo na tvrdo tak jede. Ale neukáže se levá strana (ejektorova)
Mám ten samý problém,v autě xc70 P3 D5244t4 mě zbývá ještě čtvrt nádrže nafty a auto zdechne
Piny jsou v pořádku. Prostě to neprečerpa z levá do prava.
Ve Vidě když zapnu čerpadlo na tvrdo tak jede. Ale neukáže se levá strana (ejektorova)
_________________
Bylo S80 2.5 TDI (13roků)
Je XC70 2008 136kw
Bylo S80 2.5 TDI (13roků)
Je XC70 2008 136kw
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#11 Palivová nádrž
OT: vydržet ještě 10 dní, tak by to byla odpověď přesně po deseti letech
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 Palivová nádrž
Řekl bych, že je špatný levý plovák - nedává informaci o hladině a nespíná čerpadlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#13 Palivová nádrž
Mám špatné čerpadlo a nafta dochází až pod čtvrtinou nádrže (podle kopce atp.)... V70 II
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 275 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 9 Odpovědi
- 458 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 2 Odpovědi
- 176 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mikupe
-
- 7 Odpovědi
- 455 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jehlan
-
- 92 Odpovědi
- 17338 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek