Koupit 850 T5?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5 2.3, 1995, automat
#1 Koupit 850 T5?
Zdravim,
mam nabidku koupit 850 T5 2.3, r.v. 95 s 300tis+ km., automat.
Vzhledove pekna, servisovana, jen nevim, jestli me nesezere - jsou realny kratky trasy do 10l?
Co ten najezd - neni to uz trochu moc?
Diky za pripadne moudre rady, na co se zamerit.
mam nabidku koupit 850 T5 2.3, r.v. 95 s 300tis+ km., automat.
Vzhledove pekna, servisovana, jen nevim, jestli me nesezere - jsou realny kratky trasy do 10l?
Co ten najezd - neni to uz trochu moc?
Diky za pripadne moudre rady, na co se zamerit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#2 Koupit 850 T5?
motor vydrzi hodne vcetne automatu, ale zalezi na predchozim zachazeni
spotreba je opet dle nohy..., ale 10l na kratke (jak kratke?) trasy mi spis prijde jako prani nez realita... 12, 13 bude objektivnejsi.
spotreba je opet dle nohy..., ale 10l na kratke (jak kratke?) trasy mi spis prijde jako prani nez realita... 12, 13 bude objektivnejsi.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5 2.3, 1995, automat
#3 Koupit 850 T5?
studeny auto - 3 az 15 km - vetsinou couracky.....::Philip::.. píše: na kratke (jak kratke?) trasy
uz jedno rozezrany auto mam a potrebuju druhy do baraku - asi to neni nejekonomictejsi volba, ale nevim, jestli odolam...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 79
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V50 a V70
- Bydliště: Bratislava
#4 Koupit 850 T5?
12-14 leto
14-99 zima
14-99 zima
_________________
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 Koupit 850 T5?
no 14+ to už se musíš i v zimě trochu snažit
každopádně couračky s automatem do 10l určitě ne, spíš tak v tom rozmezí 11-14l dle nohy
těch 300t+ bych se nebál, ale to je samozřejmě individuální záležitost...
každopádně couračky s automatem do 10l určitě ne, spíš tak v tom rozmezí 11-14l dle nohy
těch 300t+ bych se nebál, ale to je samozřejmě individuální záležitost...
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#6 Koupit 850 T5?
Pochopitelně prodávající, žrouta se zbavit, nemohoucí........nebude říkat, že to žere 13-14 litrů, takže za 10 se s tím jet na couračky fakt nedá,s lehkou nohou uděláš tento průměr tak na trase 30 km tam a večer zpět. Couračky kolem komína mám s TDI cca 9 litrů, tak kolik by asi žrala T5
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#7 Koupit 850 T5?
T5 je specifickej motor, a temer kazdej casem potrebuje GO, je lepsi k nemu mit pri koupi rezervu 30 tisic na vydaje nebo znalce kterej ho zkoukne. A je to bohuze totalne nejNEekonomictejsi volba, ale ve finale je s nim docela hodne zabavy. Jestli chces ale volbu ekonomickou a logickou na 3 km couracky, jukni mi do podpisuhlh píše:studeny auto - 3 az 15 km - vetsinou couracky.....::Philip::.. píše: na kratke (jak kratke?) trasy
uz jedno rozezrany auto mam a potrebuju druhy do baraku - asi to neni nejekonomictejsi volba, ale nevim, jestli odolam...
Nesporni vyhodou T5 je, ze po 1 km budes mit v aute teplo i v nejvetsich mrazech, startujes na poprve, a na okreskach a dalnicich si panem, automat udela ve meste spotrebu o 2 litry vyssi nez manual, mimo mesto se rozdily proti manualu stiraj a jezdis za 8 litru, tyhle auta ze vseho nejvic sezerou pri courackach. 12-15 bude mestskej real. Jakmile se dostanes na provozni teplotu je ekonomictejsi jej svizne rozjizdet a valit se s lehkou nohou, nez se dele rozplazovat pod plynem.. Ale jak se jednou zamilujes, neni cesty zpatky takze si priprav keše
#8 Koupit 850 T5?
Jj Andy to napsal přesně, jak tomu propadneš není cesty zpět. Mám sice jen italskou T5 s nižším výkonem a spotřebou, ale kam se na ni hrabe V70 co je doma. Pro V70 mluví ve prospěch jen spotřeba a vývojově lepší podvozek. Jo a 850 má skoro 600 tis za sebou
- Přílohy
-
- P1170083.JPG (57.76 KiB) Zobrazeno 2539 x
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5 2.3, 1995, automat
#9 Koupit 850 T5?
No tak jsem samozrejme neodolal a T5ku koupil...
Nutno podotknout, ze to je prvni auto, ktere jsem kdy privezl domu a neni na nem potreba proste vubec nic udelat - jen sundat vsechny mozny nalepky (nemam to rad).
Mam ho teprve 5 dni a nerad bych to zakriknul, ale je to parada. Uz jsem 850ky mel, takze vybava a prakticnost nejsou prekvapeni. I vcetne svinstva v podobe 5000,- ekopoplatku jsem jeste 2000,- v plusu oproti 14 dni staremu prodeji VW Golf 1.6 1997 - polepsil jsem si tak o tri tridy a to byly v cene dve sady kol ve velmi dobrem stavu.
No snad mi to nadseni vydrzi...
K te spotrebe - palubni pocitac rika po 300km 10,9l/100km - pulka dalnice, pulka studene auto po meste.
Uvazuju o E85, ale zatim pochybuju, ze se to vyznamne vyplati...
Co se tyka svezeni, tak od papirovych 166kw bych cekal pocitove nejspis trochu vic. Mel jsem pred tim 5 let 940 2.3 turbo 121kw a nebyla o moc horsi. Na druhou stranu jsem spis prumerny ridic a znalec motoru, takze nedokazu prilis posoudit. Opravdove otestovani me teprve ceka.
Nutno podotknout, ze to je prvni auto, ktere jsem kdy privezl domu a neni na nem potreba proste vubec nic udelat - jen sundat vsechny mozny nalepky (nemam to rad).
Mam ho teprve 5 dni a nerad bych to zakriknul, ale je to parada. Uz jsem 850ky mel, takze vybava a prakticnost nejsou prekvapeni. I vcetne svinstva v podobe 5000,- ekopoplatku jsem jeste 2000,- v plusu oproti 14 dni staremu prodeji VW Golf 1.6 1997 - polepsil jsem si tak o tri tridy a to byly v cene dve sady kol ve velmi dobrem stavu.
No snad mi to nadseni vydrzi...
K te spotrebe - palubni pocitac rika po 300km 10,9l/100km - pulka dalnice, pulka studene auto po meste.
Uvazuju o E85, ale zatim pochybuju, ze se to vyznamne vyplati...
Co se tyka svezeni, tak od papirovych 166kw bych cekal pocitove nejspis trochu vic. Mel jsem pred tim 5 let 940 2.3 turbo 121kw a nebyla o moc horsi. Na druhou stranu jsem spis prumerny ridic a znalec motoru, takze nedokazu prilis posoudit. Opravdove otestovani me teprve ceka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 79
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V50 a V70
- Bydliště: Bratislava
#10 Koupit 850 T5?
... precitaj si toto https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=20281
ja osobne som nenasiel ziadne realne vyuzitelne pozitivum, a su tu taki co mali aj e85 jednotku a dali to prec,
proste sa to neoplatilo, u mna sa dvihla spotreba cca o dva litre
ja osobne som nenasiel ziadne realne vyuzitelne pozitivum, a su tu taki co mali aj e85 jednotku a dali to prec,
proste sa to neoplatilo, u mna sa dvihla spotreba cca o dva litre
_________________
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5 2.3, 1995, automat
#11 Koupit 850 T5?
uz jsem to prochazel - zatim se mi to jevi jako dobrodruzstvi s velmi nejistym vysledkem... ale chce to asi najit objektivniho odbornika, nez se orientovat podle diskuse
Jinak kdyby to zvedlo spotrebu o dva litry - rekneme z 11 na 13, tak vzhledem k pomeru cen E85 a Naturalu, tam nejaka uspora jiste je - to by ovsem nesmelo mit zadny negativni vliv chovani auta (starty, vykon,...) a i minimalni najezd (pro rozumnou navratnost ceny za jednotku) by musel byt relativne vysoky.
Jinak kdyby to zvedlo spotrebu o dva litry - rekneme z 11 na 13, tak vzhledem k pomeru cen E85 a Naturalu, tam nejaka uspora jiste je - to by ovsem nesmelo mit zadny negativni vliv chovani auta (starty, vykon,...) a i minimalni najezd (pro rozumnou navratnost ceny za jednotku) by musel byt relativne vysoky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek