Právě je 28 zář 2016 20:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 15 lis 2012 15:14 
Offline

Registrován: září 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Střed Moravy
Vůz: S60 D5´02
chci se zeptat,dá se diagnostikou zjistit jak jsou na tom vstřiky?

_________________
S60 D5 ´02 naj.131500km


Naposledy upravil martan11 dne 15 lis 2012 22:21, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika
PříspěvekNapsal: 15 lis 2012 15:26 
Offline
Profi prodejce
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 1332
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
vo VIDA je priamo "nastroj" ktory robi test a pise ti korekciu spolu s normou

_________________
VolvoZone.eu - originálne & aftermarket diely, chiptuning, slovenčina a diagnostika Volvo
SKANDIX.de - predaj dielov SKANDIX
2007 335i E92 (N54B30A) + JB4 (290kW)
ex 2005 S80 D5 / M56 (R.I.P.)
ex 2004 S60 R / M66 AWD / FMIC / ECU (250kW/480Nm) 05.06.2014
ex 2002 S60 D5 / M56 05.08.2011


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika
PříspěvekNapsal: 15 lis 2012 16:10 
Offline
Profi prodejce
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 11795
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: V 965 T r.v.1990 B230FT
MarekV píše:
vo VIDA je priamo "nastroj" ktory robi test a pise ti korekciu spolu s normou

Ne nutně na všech autech

_________________
965 r.v.1991 B230FT,244 r.v. 1975 B21ET,S90 Royal r.v. 1997 B6304FS dále všechna možná Volva
tel.775148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika
PříspěvekNapsal: 15 lis 2012 16:37 
Offline
Profi prodejce
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 1332
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
ano to je pravda, na niektorych tato moznost nieje :oops:

_________________
VolvoZone.eu - originálne & aftermarket diely, chiptuning, slovenčina a diagnostika Volvo
SKANDIX.de - predaj dielov SKANDIX
2007 335i E92 (N54B30A) + JB4 (290kW)
ex 2005 S80 D5 / M56 (R.I.P.)
ex 2004 S60 R / M66 AWD / FMIC / ECU (250kW/480Nm) 05.06.2014
ex 2002 S60 D5 / M56 05.08.2011


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika
PříspěvekNapsal: 15 lis 2012 17:19 
Offline

Registrován: září 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Střed Moravy
Vůz: S60 D5´02
a na aute co mam v podpisu,zjisti nekdo jak jsou na tom?

_________________
S60 D5 ´02 naj.131500km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika
PříspěvekNapsal: 15 lis 2012 17:50 
Offline
Profi prodejce
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 11795
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: V 965 T r.v.1990 B230FT
martan11 píše:
a na aute co mam v podpisu,zjisti nekdo jak jsou na tom?

Přijeď koukneme.

_________________
965 r.v.1991 B230FT,244 r.v. 1975 B21ET,S90 Royal r.v. 1997 B6304FS dále všechna možná Volva
tel.775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2012 22:20 
Offline

Registrován: září 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Střed Moravy
Vůz: S60 D5´02
co rikate na kontrolu vstriků dle mnozstvi nafty v hadickach na přepadech.Je tahle metoda jista?
Mam na mysli,ze se napoji asi metrove pruhledne hadicky na prepady,nastartuje a behem chvilky se zjisti ktere vstriky propousti(tim padem KO)
Kontroloval jsem takto vstriky a oba krajni na volnobeh vysplhali asi 1metr vysoko,zbyvajici 3 se drzeli 3cm nad vstrikama.
Z toho usuzuju,ze ty ktere propousti tak jsou spatne-na vymenu.

_________________
S60 D5 ´02 naj.131500km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2012 01:36 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1344
Bydliště: Praha 4
Vůz: XC 70 III D5 Executive
Pokud chceš znát aktuální :D hodnoty korekce vstřikovačů u D5 120 kw, tak ti je řeknu z hlavy.

1. 6.7
2. 6.9
3. 6.8
4. 0
5. 32.4

Přečti origo diagnostikou a uvidíš o kolik jsem se netrefil

Takže ANO, pokud máš důvodné podezření na vadný vstřikovač, tak se většinou pozná triviální metodou, která zobrazuje množství paliva v přepadu. Pokud se toto neprokáže, tak to stejně neznamená, že je všechno v pohodě. U vstřikovačů se testuje 6 funkcí, přičemž jedna z nich je přepad. :D

_________________
Nyní: V 70 II 2007 D5 ARD dostatek kw pro předjíždění, C 70 Cabrio 2004 ARD tuning
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2012 08:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 1467
Bydliště: hmmm
Bydliště: Galanta
Vůz: Skoda Forman 92 a 855tdi '96
Teraz jedna zakerna uvaha:
Ako sa da spoznat ktory vstrek ide ku ktoremu valcu? a preco su vobec viazane k danemu valcu ked okometricky vyzeraju rovnako? (ze by ta dvojlinka bola +12V a signal, ukostrenie cez motor? ale to by stacilo vedenie seriove, a nebolo by treba zadavat korekcie vstreku...Obrázek
Mame nejaku krabicu neoznacenych D5kovych vstrekov co nam zakaznici posunuli po vymene a neviem co s nimi :oops:

_________________
kwiko 0949 126 151


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2012 17:47 
Offline

Registrován: září 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Střed Moravy
Vůz: S60 D5´02
David Patočka píše:
Pokud chceš znát aktuální :D hodnoty korekce vstřikovačů u D5 120 kw, tak ti je řeknu z hlavy.

1. 6.7
2. 6.9
3. 6.8
4. 0
5. 32.4

Přečti origo diagnostikou a uvidíš o kolik jsem se netrefil

Takže ANO, pokud máš důvodné podezření na vadný vstřikovač, tak se většinou pozná triviální metodou, která zobrazuje množství paliva v přepadu. Pokud se toto neprokáže, tak to stejně neznamená, že je všechno v pohodě. U vstřikovačů se testuje 6 funkcí, přičemž jedna z nich je přepad. :D

No ano, duvodne podezreni mam,kdyz je zima auto nechce chytnout.Zhvice zhaví,2 z 5 vstriku propousti asi 10x vic nafty do prepadu nez zbyle 3.

_________________
S60 D5 ´02 naj.131500km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2012 20:22 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1344
Bydliště: Praha 4
Vůz: XC 70 III D5 Executive
No tak je vyměň :Yahoo!: ....

Buď si kup všechny nové, a nebo zalep díru vstřikem z mého špajzu.

_________________
Nyní: V 70 II 2007 D5 ARD dostatek kw pro předjíždění, C 70 Cabrio 2004 ARD tuning
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2012 20:40 
Offline

Registrován: září 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Střed Moravy
Vůz: S60 D5´02
Nechapu
asi mame jiny smysl pro humor.
ale diky, asi jsi mi chtel napsat ano ty 2ks vymen

_________________
S60 D5 ´02 naj.131500km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2012 21:14 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1344
Bydliště: Praha 4
Vůz: XC 70 III D5 Executive
No tak je vyměň.....znamená:
vyhoď ty, co mají naprosto nevyhovující hodnoty už při flaškové metodě

Kup všechny nové ... znamená:
jestli chceš mít klid 200 000 km,kup sadu nových
Zalep díru vstřikem z mého špajzu ... znamená:
viz můj podpis např...............http://www.e-volvo.cz/s40/vstrikovace-tdi-d5-dci/
no a to je levnější řešení pro ty, kteří budou auto provozovat třeba jen dva roky,než je to přestane bavit, a koupí si třeba nového Rapida....tfuj

_________________
Nyní: V 70 II 2007 D5 ARD dostatek kw pro předjíždění, C 70 Cabrio 2004 ARD tuning
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2012 21:16 
Offline

Registrován: září 2012
Příspěvky: 59
Bydliště: Střed Moravy
Vůz: S60 D5´02
OK Díky

_________________
S60 D5 ´02 naj.131500km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2012 14:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2012
Příspěvky: 48
Bydliště: Prešov
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
David Patočka píše:
Pokud chceš znát aktuální :D hodnoty korekce vstřikovačů u D5 120 kw, tak ti je řeknu z hlavy.

1. 6.7
2. 6.9
3. 6.8
4. 0
5. 32.4

Přečti origo diagnostikou a uvidíš o kolik jsem se netrefil

Takže ANO, pokud máš důvodné podezření na vadný vstřikovač, tak se většinou pozná triviální metodou, která zobrazuje množství paliva v přepadu. Pokud se toto neprokáže, tak to stejně neznamená, že je všechno v pohodě. U vstřikovačů se testuje 6 funkcí, přičemž jedna z nich je přepad. :D



no super, v Camea car Presov, autorizovany servis Volvo, mi tipek povedal ze tie parametre su v idealnom pripade na hodnote 0 (nula) s toleranciou +/- 3. v mojom pripade tie cisla su skoro totozne, no podla teorie oborneho servisaka ten posledny to ma na kahanku, ale ze uz videl aj s udajom nad 100 a auto ishlo normalne. je to mozne aby v autorizaku nerozumeli diagnostike?

_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2012 17:57 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1344
Bydliště: Praha 4
Vůz: XC 70 III D5 Executive
Tyto hodnoty jdou poměrně spolehlivě číst až u motoru 136 kw, kde se současně zobrazují i hodnoty požadované.
U 120 kw se to drží 4.válce,první tři to koriguje, a pátym pouští přebytky do žumpy.
To se ovšem bavíme o korekci vstřikovaného množství, a ne o množství v přepadu.
Ale jestli to tak funguje přesně, to většinou nikdo neví. Takže ten člověk, co ti dal ty přesné informace, tím myslel motor 136 kw, protože u staré dobré 120 kw jsou hodnoty vždy takové, jaké jsem popsal výše.
Můžeš napíchnout 5 různých aut za sebou, a bude se to lišit řádově o desetiny.....to by každá stará D5 měla v pytli pátej vstřik :ROFL:

_________________
Nyní: V 70 II 2007 D5 ARD dostatek kw pro předjíždění, C 70 Cabrio 2004 ARD tuning
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 22:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2005
Příspěvky: 2459
Bydliště: Plzeň-jih
taky jsem dnes zkusil ten test na korekci a hodnoty jsou téměř totožné. celkem jsem se orosil než jsem našel tohle téma. nicméně dám na odbornou radu: mám nechat udělat kontrolu vstřiků, přestože se nijak neprojevujou, auto ani diag nic nehlásí, starty pořád stejné v zimě v létě a mám najeto 221tkm?
známý od Bosche říká, že tyhle vstřiky s protékáním problém nemají, dá se tomu věřit?

_________________
V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum Obrázek
S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+ Obrázek
C70 (Harry jnr.)verze bez motoru
bylo: V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW, V40 r.v. 2004, 1,9D 85kW v regálu na díly


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 22:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 7863
Bydliště: Dubí/Teplice
Vůz: V70 D5 AWD/S60 2,4i LPG
Harry píše:
taky jsem dnes zkusil ten test na korekci a hodnoty jsou téměř totožné. celkem jsem se orosil než jsem našel tohle téma. nicméně dám na odbornou radu: mám nechat udělat kontrolu vstřiků, přestože se nijak neprojevujou, auto ani diag nic nehlásí, starty pořád stejné v zimě v létě a mám najeto 221tkm?
známý od Bosche říká, že tyhle vstřiky s protékáním problém nemají, dá se tomu věřit?


mě testoval David pár týdnů zpátky a jeden z pěti vykazoval průtok. Dělal jen ty přepady (sám se v tom nevyznám). Na to, že vlastně nevím, jestli jsou vstřikovače původní nebo měněné je to dobré skore. Měl jsem strach, že to bude větší polovina.
Takže asi jo, tyhle vstřiky pravděpodobně něco vydrží.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +240tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +320tis km
GALERIE
ex V70 D5 120kw, 2001, M56, +440tis km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 22:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2005
Příspěvky: 2459
Bydliště: Plzeň-jih
a ten jeden jsi vyměnil?

_________________
V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum Obrázek
S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+ Obrázek
C70 (Harry jnr.)verze bez motoru
bylo: V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW, V40 r.v. 2004, 1,9D 85kW v regálu na díly


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 22:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 7863
Bydliště: Dubí/Teplice
Vůz: V70 D5 AWD/S60 2,4i LPG
hayney píše:
Harry píše:
taky jsem dnes zkusil ten test na korekci a hodnoty jsou téměř totožné. celkem jsem se orosil než jsem našel tohle téma. nicméně dám na odbornou radu: mám nechat udělat kontrolu vstřiků, přestože se nijak neprojevujou, auto ani diag nic nehlásí, starty pořád stejné v zimě v létě a mám najeto 221tkm?
známý od Bosche říká, že tyhle vstřiky s protékáním problém nemají, dá se tomu věřit?


mě testoval David pár týdnů zpátky a jeden z pěti vykazoval průtok. Dělal jen ty přepady (sám se v tom nevyznám). Na to, že vlastně nevím, jestli jsou vstřikovače původní nebo měněné je to dobré skore. Měl jsem strach, že to bude větší polovina.
Takže asi jo, tyhle vstřiky pravděpodobně něco vydrží.


a nutno říct, že po výměně už neslyším z motoru ten debilní cvakací zvuk, který mě tak znervozňoval. Snad to i méně hulí.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +240tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +320tis km
GALERIE
ex V70 D5 120kw, 2001, M56, +440tis km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 22:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 7863
Bydliště: Dubí/Teplice
Vůz: V70 D5 AWD/S60 2,4i LPG
Harry píše:
a ten jeden jsi vyměnil?


ano, ze špajzu :ROFL: , viz předchozí příspěvek

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +240tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +320tis km
GALERIE
ex V70 D5 120kw, 2001, M56, +440tis km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 22:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2005
Příspěvky: 2459
Bydliště: Plzeň-jih
jj, díky. já to zatím ani neměl v plánu nějak řešit, ale ten test mě dnes vyděsil. nakonec to je vše asi tak nějak v normě, ale nevím jestli to nechat zkoušet, myslím tím demontáž vstřiků a kontrolu na stolici. ty přepady bych mohl taky zkusit nechat udělat.

_________________
V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum Obrázek
S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+ Obrázek
C70 (Harry jnr.)verze bez motoru
bylo: V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW, V40 r.v. 2004, 1,9D 85kW v regálu na díly


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 22:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 7863
Bydliště: Dubí/Teplice
Vůz: V70 D5 AWD/S60 2,4i LPG
Harry píše:
jj, díky. já to zatím ani neměl v plánu nějak řešit, ale ten test mě dnes vyděsil. nakonec to je vše asi tak nějak v normě, ale nevím jestli to nechat zkoušet, myslím tím demontáž vstřiků a kontrolu na stolici. ty přepady bych mohl taky zkusit nechat udělat.


zkus jen ty přepady, to prej hned hodně napoví.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +240tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +320tis km
GALERIE
ex V70 D5 120kw, 2001, M56, +440tis km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 22:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2005
Příspěvky: 2459
Bydliště: Plzeň-jih
asi to zkusím, díky.

_________________
V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum Obrázek
S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+ Obrázek
C70 (Harry jnr.)verze bez motoru
bylo: V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW, V40 r.v. 2004, 1,9D 85kW v regálu na díly


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 23:49 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 8303
Bydliště: Č.Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Harry píše:
jj, díky. já to zatím ani neměl v plánu nějak řešit, ale ten test mě dnes vyděsil. nakonec to je vše asi tak nějak v normě, ale nevím jestli to nechat zkoušet, myslím tím demontáž vstřiků a kontrolu na stolici. ty přepady bych mohl taky zkusit nechat udělat.
Asi bych se spíš držrl rad našich babiček, Neser se do něčeho co funguje.

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.093s | 17 Queries | GZIP : Off ]