Ahoj,
dneska se mi stala zvláštní věc. Turbo mi najednou začalo tlačit ve vyšších otáčkách víc než obvykle.
Nakonec jse zjistil, že upadla hadice od wastegate. Dal jsem novou a je to zas O.K.
Co mě ale potom zarazilo, že ani na 6tis. ot. netlačilo turbo bez omezení wastegate až do konce bílého pole, natož za něj.
Je to u T5 normální, nebo netlačí tak jak by mělo? Nevíte někdo?
Dík Robert.
Tlak turba 850 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 208
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#1 Tlak turba 850 T5
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#2 Tlak turba 850 T5
U normální T5-ky při tlaku u konce bílého pole ti ECU zastaví přívod paliva. Je to jako omezovač, jen to déle zasahuje. Měl jsem prasklou hadičku na wastegate, a taky mi to tlačilo skoro až do konce bílého pole, až při jedné akceleraci mi to zavřelo palivo na cca. 2sec. Pak to jelo zase normálně. Diagnostika vyblikala kód 414, což je překročení max. plnícího tlaku. Vyměnil jsem hadici a jezdilo to dál v pohodě. Až do teďka. Teď zase netlačí kolik by mělo, a nevím co s tím.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 208
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#3 Tlak turba 850 T5
No, ale mě to právě až do konce bílého pole netlačilo, tak nevim, jestli to je O.K. a nebo ne.
Čekal bych, že to bude tlačit až za roh, ale možná se u seriového turba pletu.
Čekal bych, že to bude tlačit až za roh, ale možná se u seriového turba pletu.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#4 Tlak turba 850 T5
No dle infa z netu by T5ka měla mít fuel-cut na 14psi (cca 0,95bar), takže fous za koncem bílýho pole a po remapu jednotky by neměl bejt problem tlačit ještě víc...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#5 Tlak turba 850 T5
Standardní T5-ka tlačí tak +/- něco přes půlku bílýho pole. Možná do 3/4. Takže když ti to tak chodí, mělo by to být OK.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek