repas automatu Aisin 55-50

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#26 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

tak zitra bych si mel jet pro auto po repasu automatu. udelali mi jeste ulozeni kardanu, stabilizatory a baterku novou. takze dam vedet jak to dopadlo. tesim se, ale na druhou stranu se bojim, jak to dopadlo :) cestou pak do Volva na novej soft a hura to projet
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#27 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

tak auto jeste neni. zjistili, po repasu a smontovani, ze je v haji mozek. zrejme solenoidy to tam vydreli a ani asi i ty solenoidy nejdou...
zitra by meli dat mozek novej tak uvidime.

uz mame auto 9 tydnu v servisu.......
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#28 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

tak mozek máme novej, auto řadí pěkne, úplně bez cukání a velmi plynule, jak nový. ale zpatečka tam nejde. jde jen po nahození nouzového režimu. jsou 2 kandidáti příčiny a jsou jediný, ptž nic jiného to být nemůže. Buď vadný přepínač řadící páky (PRNDL se to myslím jmenuje) a nebo řídící jednotka. PRNDL ale prej odchází a bude to asi tím. Nepošle signál, že je tam zpátečka. Jediný, kdy ji tam dá je při nouzovém režimu, kde to posílá impuls přes jiný dráty. zítra by mělo být jasno tak dám vědět :)
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#29 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od sordo »

Rumlik píše:tak mozek máme novej, auto řadí pěkne, úplně bez cukání a velmi plynule, jak nový. ale zpatečka tam nejde. jde jen po nahození nouzového režimu. jsou 2 kandidáti příčiny a jsou jediný, ptž nic jiného to být nemůže. Buď vadný přepínač řadící páky (PRNDL se to myslím jmenuje) a nebo řídící jednotka. PRNDL ale prej odchází a bude to asi tím. Nepošle signál, že je tam zpátečka. Jediný, kdy ji tam dá je při nouzovém režimu, kde to posílá impuls přes jiný dráty. zítra by mělo být jasno tak dám vědět :)
Máš tam Geartronic nebo klasiku PRND43L? Pokud to před repasi řadilo zpatečku normálně tak bych hledal chybu v přepínači na převodovce.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#30 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

sordo píše:
Rumlik píše:tak mozek máme novej, auto řadí pěkne, úplně bez cukání a velmi plynule, jak nový. ale zpatečka tam nejde. jde jen po nahození nouzového režimu. jsou 2 kandidáti příčiny a jsou jediný, ptž nic jiného to být nemůže. Buď vadný přepínač řadící páky (PRNDL se to myslím jmenuje) a nebo řídící jednotka. PRNDL ale prej odchází a bude to asi tím. Nepošle signál, že je tam zpátečka. Jediný, kdy ji tam dá je při nouzovém režimu, kde to posílá impuls přes jiný dráty. zítra by mělo být jasno tak dám vědět :)
Máš tam Geartronic nebo klasiku PRND43L? Pokud to před repasi řadilo zpatečku normálně tak bych hledal chybu v přepínači na převodovce.
jj řadilo to normálně. respektivě neřadilo, jelikož to v jiným servisu neopravili a jezdili st tím i když to neměli opravené a pak mi za týden aniž by něco udělali volali, že auto přestalo řadit úplně. takže mi to dokurvili ..... kazdopádně auto pak převezli na Prahu 3 American car servis a tam s tím bojujou. Problém byl ten, že předchozí (nejhorší autoservis co znám) to auto měl 1,5 měsíce u sebe a neudělal ani ŤUK a pořád říkali jak je hotové tohle, a že už to skoro mají a pak jen zjistím, že se na to vysrali (neuměli automaty i když tvrdili že ano) a předali to jiným borcům. Ty už zkušení jsou, je pravda, že dneska jsem tam byl a auto fakticky řadilo jak nové.

Ale teď k věci. Je tam GearTronic. Mozek novej, kompletní repas, cena kolem 60k (zatím). přepínač na převodovce je co? řadící páka? tedy ten snímač polohy řadicí páky? Nejsem automechanik tak se ptám jako lajk. Ukazoval mi ten majitel servisu servisní manuál k této převodovce a byla tam tabulka toho snímače zařazené rychlosti. Bylo tam co jaký stupeň zapíná. Je fakt, že nám prostě vyšlo, že jen zpátečka může udělat to, že to s autem nic neudelá a při nouzáku jdou kontakty jinak. Abych řekl pravdu, auto máme v servisu celkem od března a je červen. Nebýt servisu ve Světicích u Prahy, kteří si auto 1,5 měsíce drželi zuby nechty a nakukávali nám hory doly tak to ještě časově i celkem jde. ale auto bych už rád :)
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

GDPR_user

#31 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Rumlik píše:
Ale teď k věci. Je tam GearTronic. Mozek novej, kompletní repas, cena kolem 60k (zatím). přepínač na převodovce je co? řadící páka? tedy ten snímač polohy řadicí páky? Nejsem automechanik tak se ptám jako lajk. Ukazoval mi ten majitel servisu servisní manuál k této převodovce a byla tam tabulka toho snímače zařazené rychlosti. Bylo tam co jaký stupeň zapíná. Je fakt, že nám prostě vyšlo, že jen zpátečka může udělat to, že to s autem nic neudelá a při nouzáku jdou kontakty jinak. Abych řekl pravdu, auto máme v servisu celkem od března a je červen. Nebýt servisu ve Světicích u Prahy, kteří si auto 1,5 měsíce drželi zuby nechty a nakukávali nám hory doly tak to ještě časově i celkem jde. ale auto bych už rád :)
Myslím že výměna za novou převodovku ve Volvo vyjde cca 70000Kč v rámci akce 5+
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 06 čer 2012 07:05, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#32 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

martinopel píše: Ale teď k věci. Je tam GearTronic. Mozek novej, kompletní repas, cena kolem 60k (zatím). přepínač na převodovce je co? řadící páka? tedy ten snímač polohy řadicí páky? Nejsem automechanik tak se ptám jako lajk. Ukazoval mi ten majitel servisu servisní manuál k této převodovce a byla tam tabulka toho snímače zařazené rychlosti. Bylo tam co jaký stupeň zapíná. Je fakt, že nám prostě vyšlo, že jen zpátečka může udělat to, že to s autem nic neudelá a při nouzáku jdou kontakty jinak. Abych řekl pravdu, auto máme v servisu celkem od března a je červen. Nebýt servisu ve Světicích u Prahy, kteří si auto 1,5 měsíce drželi zuby nechty a nakukávali nám hory doly tak to ještě časově i celkem jde. ale auto bych už rád :)
Myslím že výměna za novou převodovku ve Volvo vyjde cca 70000Kč v rámci akce 5+
to máš pravdu. jenže my budeme a už jsme i zaplatili svojí částku. Nerad bych tu psal kolik jsme platili a kolik to bude stát, ptž ty ve Světicích něco posrali a ne jednou a tak nám toho hodně dluží s tou převodovkou. Takže tu částku budou platit oni. Už je to tak dohodnuto a dokonce ty na P3 už maj od nich i peníze. My platíme smluvenou částku a to ostatní platěj oni. Pokud chceš vědět proč apod tak jen SZ. nechci aby si pak ostatní mysleli, že by jim to prošlo taky
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#33 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od sordo »

Rumlik píše:Ale teď k věci. Je tam GearTronic. Mozek novej, kompletní repas, cena kolem 60k (zatím). přepínač na převodovce je co? řadící páka? tedy ten snímač polohy řadicí páky? Nejsem automechanik tak se ptám jako lajk. Ukazoval mi ten majitel servisu servisní manuál k této převodovce a byla tam tabulka toho snímače zařazené rychlosti. Bylo tam co jaký stupeň zapíná. Je fakt, že nám prostě vyšlo, že jen zpátečka může udělat to, že to s autem nic neudelá a při nouzáku jdou kontakty jinak. Abych řekl pravdu, auto máme v servisu celkem od března a je červen. Nebýt servisu ve Světicích u Prahy, kteří si auto 1,5 měsíce drželi zuby nechty a nakukávali nám hory doly tak to ještě časově i celkem jde. ale auto bych už rád :)

Vidím že v Praze je to samej odborník. Já si tam v jednom servise (AT Autoservis Holešovice) taky užil své. Naštěstí mi v tom nezahučelo tolik peněz. Ted mám jednu blbě zadící převodovku v autě a druhou (původni) rozhozenou na stole a čekající na repas, tentokrát ale kompletní.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#34 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od ok2ucx »

Rumlik píše:... přepínač na převodovce je co? řadící páka? tedy ten snímač polohy řadicí páky? Nejsem automechanik tak se ptám jako lajk. Ukazoval mi ten majitel servisu servisní manuál k této převodovce a byla tam tabulka toho snímače zařazené rychlosti. Bylo tam co jaký stupeň zapíná...
Jsem taky laik, ale myslím, že běžná Volvo diagnostika např. zobrazuje, který stupeň je (na páce) zařazen. Z toho by mělo být snadné usoudit, jestli je chyba přímo v páce nebo pak někde jinde (v převodovce samotné).
Rumlik píše:jj řadilo to normálně. respektivě neřadilo, jelikož to v jiným servisu neopravili a jezdili st tím i když to neměli opravené a pak mi za týden aniž by něco udělali volali, že auto přestalo řadit úplně. takže mi to dokurvili ..... kazdopádně auto pak převezli na Prahu 3 American car servis a tam s tím bojujou. Problém byl ten, že předchozí (nejhorší autoservis co znám) to auto měl 1,5 měsíce u sebe a neudělal ani ŤUK a pořád říkali jak je hotové tohle, a že už to skoro mají a pak jen zjistím, že se na to vy*rali (neuměli automaty i když tvrdili že ano) a předali to jiným borcům. Ty už zkušení jsou, je pravda, že dneska jsem tam byl a auto fakticky řadilo jak nové.
Těch "borců", kteří o sobě tvrdí, že automaty umí, jsou opravdu houfy. Je nás tu postižených majitelů pár a každý už má početné špatné zkušenosti :-(

Proto bych si zde dovolil uvést jednu pozitivní referenci - to je firma http://www.zp-automatic.cz (Zbyněk se zde na fóru chvilkami také pohybuje). Je to kousek pod Brnem (Blučina), podnik rodinné velikosti. Solidní jednání, auto nyní jezdí jako nové. Předání auta jsem měl i krátkou exkurzí ve firmě. Myslím, že Zbyněk je někdo, kdo ví co říká a hlavně co dělá. Jen ty termíny jsou nepříjemně dlouhé :%) proto je dobré plánovanou opravu neodkládat, pokud vaše převodovka (po ~10 letech mizerné údržby) vykazuje symptomy opotřebování.

Mě potkala naštěstí 'jen' repase mozku, nebyly žádné další škody ve skříni samotné. Teď jen doufám, že do servisu s automatem nebudu muset (kromě výměn oleje) dlouho jezdit.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#35 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

tak to došlo tak daleko, že to zítra vezou do Pruhonic do Volva aby to tam dodělali :D prý si s tím už nevědí rady :D samozřejmě za to já jako zákazník nemohu a tak to prý zaplatí oni :D pro mě zas dobrá zpráva, že to zkontrolují ti, co jsou na to už doufám machři :)
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#36 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

tak Volvo PRUHONICE uz NIKDY VICE! debil se na to nepodival snad ani, rekl ze je to solenoidem 4 (ktery zpateecu ani neovlada), vubec nechape, ze je mozek novej a ze ten samej solenoid, ktery ovlada zpatecku, ovlada taky 1. supen. kdyz se ho ptali, cim to meril ze si je tak jistej, tak ani nevedel a je rekl, ze se nemusi zodpovidat. to by nemusel, nechtit 4k za NIC!

takze ta firma co nam to dela, nam auto zitra preda s tim, ze zpatecka tam jde jen z D, ale z P ne. promerovali to s autoelektrikarem a vypada to na chybu ridici jednotky prevodovky (TCM). volal jsem tam, kde auto bylo koupene a servisovane po celou dobu (Volvo Sterboholy) a zkusime TCM smazat pamet a dat tam novou verzi softwaru. pry je mozny, ze je jen zblbla po tom, co to prestalo radit.

bylo by fajn, mit moznost zkusit TCM vymenit na chvilku, ale pro S60 a AWD verzi je skoro k nesehnani :(
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#37 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od sordo »

Rumlik píše:tak Volvo PRUHONICE uz NIKDY VICE! debil se na to nepodival snad ani, rekl ze je to solenoidem 4 (ktery zpateecu ani neovlada), vubec nechape, ze je mozek novej a ze ten samej solenoid, ktery ovlada zpatecku, ovlada taky 1. supen. kdyz se ho ptali, cim to meril ze si je tak jistej, tak ani nevedel a je rekl, ze se nemusi zodpovidat. to by nemusel, nechtit 4k za NIC!

takze ta firma co nam to dela, nam auto zitra preda s tim, ze zpatecka tam jde jen z D, ale z P ne. promerovali to s autoelektrikarem a vypada to na chybu ridici jednotky prevodovky (TCM). volal jsem tam, kde auto bylo koupene a servisovane po celou dobu (Volvo Sterboholy) a zkusime TCM smazat pamet a dat tam novou verzi softwaru. pry je mozny, ze je jen zblbla po tom, co to prestalo radit.

bylo by fajn, mit moznost zkusit TCM vymenit na chvilku, ale pro S60 a AWD verzi je skoro k nesehnani :(
Ještě se zeptám. Když tam dáš R, tak je to tak, že se ukáže na displeji palubovky ale rychlost tam není a auto se nehýbe? Nebo to je tak, že se tam zůstane P a nic se neděje.

Protože pokud je to to první, tak bych hledal chybu v napojení táhla voliče předovovky na rozvadeč /mozek/, protože tady je to čistě mechanické. Navíc data v TCM se aktualizují průběžně, rozhodně nemůže řidící jednotka jen tak zlbnout z blbého řazení.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

GDPR_user

#38 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Rumlik píše:tak Volvo PRUHONICE uz NIKDY VICE! debil se na to nepodival snad ani, rekl ze je to solenoidem 4 (ktery zpateecu ani neovlada), vubec nechape, ze je mozek novej a ze ten samej solenoid, ktery ovlada zpatecku, ovlada taky 1. supen. kdyz se ho ptali, cim to meril ze si je tak jistej, tak ani nevedel a je rekl, ze se nemusi zodpovidat. to by nemusel, nechtit 4k za NIC!

takze ta firma co nam to dela, nam auto zitra preda s tim, ze zpatecka tam jde jen z D, ale z P ne. promerovali to s autoelektrikarem a vypada to na chybu ridici jednotky prevodovky (TCM). volal jsem tam, kde auto bylo koupene a servisovane po celou dobu (Volvo Sterboholy) a zkusime TCM smazat pamet a dat tam novou verzi softwaru. pry je mozny, ze je jen zblbla po tom, co to prestalo radit.

bylo by fajn, mit moznost zkusit TCM vymenit na chvilku, ale pro S60 a AWD verzi je skoro k nesehnani :(
Nebyl jsi za marrou??

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#39 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

tak clovek by rekl, ze uz to bude koncit a ono to teprve zacina... ve stredu jsem se s majitelem servisu domluvil, ze nam ve ctvrtek kolem 3-4 predaji auto tedy ze ale nepujde dat z P -> R ale z D. Ze to dela RJ a to k repasu nepatri at si to dodelame jinde. auto projeli a pry malicko zacalo zas cukat po zahrati a tak ze tam musej dat za 4k chladic aby to chladil a ze nam bez toho nedaji zaruku. dejme tomu ok, sice tam byt nutne nemusi ale nekdy se tam dava... a vzhledem k tomu, ze mezi tim co bylo auto v servisu apod. prosla technicka, tak je treba auto odtahnout na STK (kvuli pokute atd.). Rekli mi, ze si odtahovku muzu objednat a ze jsme domluveni a zavolaji kolem 3 . (ctvrtek).

Nikdo nevolal a tak se tam volala: auto projizdime dame vedet.
Nikdo pak nevolal... nasranej jsem tam volal v 6 a nic. ve 6:15 nic. 6:30 konecne... dlouho po predstaveni ticho a pak se ozvalo ano? rikam co auto, jsme byli domluveni ze si ho mame dnes vyzvednout a on: to uz neplati .... rikam: jak neplati? .... a on: ze se rozhodli, ze nam auto nedaji, dokud tam zpatecka nepujde dat i z P a ne jen z D.


tak je zjebu, ze mi ani nezavolali a jeste ke vsemu mi rekne zamestanec, ze zrusil tu domluvu, co jsem mel s majitelem servisu ze auto nam nedaji?

no a ze objednali uz 2. novej MOZEK a ze ho v patek vymeni....

Volam v patek a rekl, ze za hodku zavola... nikdo nevolal ani po 2,5h tak tam volam, zda me maji za debila a oni ze nebylo co volat. Rikam jak nebylo, snad zda to pomohlo nebo nepomohlo. A ze pry nepomohlo! a ze prevodovku ted kompletne rozeberou a jedou od zacatku!!! a to podotykam, ze DNES 15.6. je to 11 tydnu, co jsme auto dali do servisu!!!

V pondeli ze mam zavolat a reknou mi, co dal.... tohle, nikomu nepreji!!!
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#40 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od sordo »

Rumlik píše:tak clovek by rekl, ze uz to bude koncit a ono to teprve zacina... ve stredu jsem se s majitelem servisu domluvil, ze nam ve ctvrtek kolem 3-4 predaji auto tedy ze ale nepujde dat z P -> R ale z D. Ze to dela RJ a to k repasu nepatri at si to dodelame jinde. auto projeli a pry malicko zacalo zas cukat po zahrati a tak ze tam musej dat za 4k chladic aby to chladil a ze nam bez toho nedaji zaruku. dejme tomu ok, sice tam byt nutne nemusi ale nekdy se tam dava... a vzhledem k tomu, ze mezi tim co bylo auto v servisu apod. prosla technicka, tak je treba auto odtahnout na STK (kvuli pokute atd.). Rekli mi, ze si odtahovku muzu objednat a ze jsme domluveni a zavolaji kolem 3 . (ctvrtek).

Nikdo nevolal a tak se tam volala: auto projizdime dame vedet.
Nikdo pak nevolal... nasranej jsem tam volal v 6 a nic. ve 6:15 nic. 6:30 konecne... dlouho po predstaveni ticho a pak se ozvalo ano? rikam co auto, jsme byli domluveni ze si ho mame dnes vyzvednout a on: to uz neplati .... rikam: jak neplati? .... a on: ze se rozhodli, ze nam auto nedaji, dokud tam zpatecka nepujde dat i z P a ne jen z D.


tak je zjebu, ze mi ani nezavolali a jeste ke vsemu mi rekne zamestanec, ze zrusil tu domluvu, co jsem mel s majitelem servisu ze auto nam nedaji?

no a ze objednali uz 2. novej MOZEK a ze ho v patek vymeni....

Volam v patek a rekl, ze za hodku zavola... nikdo nevolal ani po 2,5h tak tam volam, zda me maji za debila a oni ze nebylo co volat. Rikam jak nebylo, snad zda to pomohlo nebo nepomohlo. A ze pry nepomohlo! a ze prevodovku ted kompletne rozeberou a jedou od zacatku!!! a to podotykam, ze DNES 15.6. je to 11 tydnu, co jsme auto dali do servisu!!!

V pondeli ze mam zavolat a reknou mi, co dal.... tohle, nikomu nepreji!!!
A do prdele. Tak tohle mi něco připomíná. Upřímně bych se divil, kdyby tam dali první nový rozvaděč. A o tom druhém teda dost pochybuju. Přece jen už by v tom měli utopených něco přes 50tis jen v rozvaděčích.

Přitom stačilo poslat to sem http://www.zp-automatic.cz/ a byla by jistota, že je rozvaděč 100% v pořádku.

Jinak chladič stojí asi 1500,- a práce s tím není dýl než na hodinu.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#41 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

bohuzel mame znameho v jednom servisu a ten sice automaty nedela, ale jeho zas znamej pro nej automaty dela, kdyz nekdo potrebuje a k tomu to dal... nevedeli jsme kam to auto pujde ale zas na druhou stranu pres nejaky ksefty co nam dluzi atd to pro nas vyjde na polovicni cenu. respektive ty na Praze 3 si to nauctuji v plne palbe ale ty znami nam jen pulku ptz si neco "dluzime"...

v pondeli bude trapeni pokracovat a cenu za chladic 1500 me fakt dost zas nasrala :D ptz nam nauctovali 4k
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

GDPR_user

#42 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Rumlik píše:bohuzel mame znameho v jednom servisu a ten sice automaty nedela, ale jeho zas znamej pro nej automaty dela, kdyz nekdo potrebuje a k tomu to dal... nevedeli jsme kam to auto pujde ale zas na druhou stranu pres nejaky ksefty co nam dluzi atd to pro nas vyjde na polovicni cenu. respektive ty na Praze 3 si to nauctuji v plne palbe ale ty znami nam jen pulku ptz si neco "dluzime"...

v pondeli bude trapeni pokracovat a cenu za chladic 1500 me fakt dost zas nasrala :D ptz nam nauctovali 4k
myslím,že žádný repas převodovky nedělali,ale hlavně že to máš levnější.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#43 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

martinopel píše:
Rumlik píše:bohuzel mame znameho v jednom servisu a ten sice automaty nedela, ale jeho zas znamej pro nej automaty dela, kdyz nekdo potrebuje a k tomu to dal... nevedeli jsme kam to auto pujde ale zas na druhou stranu pres nejaky ksefty co nam dluzi atd to pro nas vyjde na polovicni cenu. respektive ty na Praze 3 si to nauctuji v plne palbe ale ty znami nam jen pulku ptz si neco "dluzime"...

v pondeli bude trapeni pokracovat a cenu za chladic 1500 me fakt dost zas nasrala :D ptz nam nauctovali 4k
myslím,že žádný repas převodovky nedělali,ale hlavně že to máš levnější.
delat museli. auto bylo nepojizdne... vubec to neradilo
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

GDPR_user

#44 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Rumlik píše: delat museli. auto bylo nepojizdne... vubec to neradilo
Je otázka co tomu bylo.Tvoje story vypovídá zcela o tom,že firma vůbec neví do čeho se pustila.Klidně můžeš dopadnout tak,že ti auto po dalších měsících dají ,ty zaplatíš a pár týdnech přestane auto řadit.Osobně bych trval na vrácení auta bez jakékoliv finanční náhrady a auto dal opravit někomu,kdo převodovkám opravdu rozumí.Ale každý je svého štěstí strůjcem.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#45 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

martinopel píše:
Rumlik píše: delat museli. auto bylo nepojizdne... vubec to neradilo
Je otázka co tomu bylo.Tvoje story vypovídá zcela o tom,že firma vůbec neví do čeho se pustila.Klidně můžeš dopadnout tak,že ti auto po dalších měsících dají ,ty zaplatíš a pár týdnech přestane auto řadit.Osobně bych trval na vrácení auta bez jakékoliv finanční náhrady a auto dal opravit někomu,kdo převodovkám opravdu rozumí.Ale každý je svého štěstí strůjcem.
ano, to máme taky v úmysl. bohužel čekám na něco, kdy buď sami přiznají, že to "neumí dodělat" a nebo se to po převzetí vysere a budu mít důkaz, že to udělali špatně a odstoupím tedy od "koupi". nebo 3. možnost, že mi přeteče trpělivost s tím, jak to dál bude. dejme tomu, že to teď prý znovu otevřeli komplet a dělají od začátku. ok. Mám zítra zavolat kolem 12 tak tam zavolám a dle toho se rozhodneme. Pokud udělali chybu a tu teď našli a přiznají a dají do zítra do pořádku není problém. Jsme jen lidi a pokud tam něco dali obráceně atd., to se může stát no.

Ale zítřek bude rozhodující
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

GDPR_user

#46 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Rumlik píše: ano, to máme taky v úmysl. bohužel čekám na něco, kdy buď sami přiznají, že to "neumí dodělat" a nebo se to po převzetí vysere a budu mít důkaz, že to udělali špatně a odstoupím tedy od "koupi". nebo 3. možnost, že mi přeteče trpělivost s tím, jak to dál bude. dejme tomu, že to teď prý znovu otevřeli komplet a dělají od začátku. ok. Mám zítra zavolat kolem 12 tak tam zavolám a dle toho se rozhodneme. Pokud udělali chybu a tu teď našli a přiznají a dají do zítra do pořádku není problém. Jsme jen lidi a pokud tam něco dali obráceně atd., to se může stát no.

Ale zítřek bude rozhodující
Chtěl bych mít tvou trpělivost.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#47 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

martinopel píše:
Rumlik píše: ano, to máme taky v úmysl. bohužel čekám na něco, kdy buď sami přiznají, že to "neumí dodělat" a nebo se to po převzetí vysere a budu mít důkaz, že to udělali špatně a odstoupím tedy od "koupi". nebo 3. možnost, že mi přeteče trpělivost s tím, jak to dál bude. dejme tomu, že to teď prý znovu otevřeli komplet a dělají od začátku. ok. Mám zítra zavolat kolem 12 tak tam zavolám a dle toho se rozhodneme. Pokud udělali chybu a tu teď našli a přiznají a dají do zítra do pořádku není problém. Jsme jen lidi a pokud tam něco dali obráceně atd., to se může stát no.

Ale zítřek bude rozhodující
Chtěl bych mít tvou trpělivost.
no takže dnešní výsledek: volal jsem tam a že zpátečka pořád z P na R nejde ale z D na R ano. říkám jim: takže jste do převodovky lezli zbytecně a on že ne že to pomohlo všemu ostatnímu.
Říkám co pomohlo? o žádném jiném problému jste mi neřekli... tak si uvědomili, že se asi prořekli a prý že museli vyměnit futra (nechápu, proč je neudělali hned!) a že se ztrácel dřív tlak a to dělalo různé problémy.

A že je auto k vyzvednutí. Prý je ta zpátečka 100% ŘJ. Teď jen zda ji vyměnit a nebo zkusit opravit? Nejdřív zkusím přehrát software v ní na novou verzi a uvidíme, zda se třeba jen nějak nezblbla.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#48 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od sordo »

Rumlik píše: no takže dnešní výsledek: volal jsem tam a že zpátečka pořád z P na R nejde ale z D na R ano. říkám jim: takže jste do převodovky lezli zbytecně a on že ne že to pomohlo všemu ostatnímu.
Říkám co pomohlo? o žádném jiném problému jste mi neřekli... tak si uvědomili, že se asi prořekli a prý že museli vyměnit futra (nechápu, proč je neudělali hned!) a že se ztrácel dřív tlak a to dělalo různé problémy.

A že je auto k vyzvednutí. Prý je ta zpátečka 100% ŘJ. Teď jen zda ji vyměnit a nebo zkusit opravit? Nejdřív zkusím přehrát software v ní na novou verzi a uvidíme, zda se třeba jen nějak nezblbla.
Dle mého názoru to od pátku stálo na stejném místě a žádná oprava se nekonala. Ona totiž neni sranda vytáhnout převodovku, operace na půl dne.

Jinak jde Rko hodit i z Neutralu?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#49 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Rumlik »

sordo píše:
Rumlik píše: no takže dnešní výsledek: volal jsem tam a že zpátečka pořád z P na R nejde ale z D na R ano. říkám jim: takže jste do převodovky lezli zbytecně a on že ne že to pomohlo všemu ostatnímu.
Říkám co pomohlo? o žádném jiném problému jste mi neřekli... tak si uvědomili, že se asi prořekli a prý že museli vyměnit futra (nechápu, proč je neudělali hned!) a že se ztrácel dřív tlak a to dělalo různé problémy.

A že je auto k vyzvednutí. Prý je ta zpátečka 100% ŘJ. Teď jen zda ji vyměnit a nebo zkusit opravit? Nejdřív zkusím přehrát software v ní na novou verzi a uvidíme, zda se třeba jen nějak nezblbla.
Dle mého názoru to od pátku stálo na stejném místě a žádná oprava se nekonala. Ona totiž neni sranda vytáhnout převodovku, operace na půl dne.

Jinak jde Rko hodit i z Neutralu?
auto rorebrali uz v patek a delali na nem SO a NE a PO aby to stihli. a z neutralu nevim. mluvili vzdy o tom ze z DRIVE.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 48
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo XC90 3.2 +LPG Summum 2007
Bydliště: Prievidza, SR

#50 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od brano14 »

je nieco nove o automate?
_________________
Volvo XC90 r.v.07 175kw 3.2 +LPG, Summum(Inscription),cierna metalizaObrázek
bolo:
Volvo V50 r.v.04 100kw 2D, Momentum, strieborna metaliza
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“