petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#151 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

peter cz píše: 26 dub 2021 20:11 850 loni dostala nový podvozek s Eibach pružinama (niva off), vzadu 10mm podložky, křídlo, opravené nárazníky a nějaké další drobnosti, zrenovovaná kola v origo odstínu 932, 2.5" výfuk od Ferrity + koncovku v origo vzhledu a letos jsem dodělal 3" downpipe se 100cpi katem.
Výfuk jsem nakonec vyměnil za obyč alusteel Simons (stále 2,5"), Ferrita i s rezonátorem mezi 2000-2500ot. nepříjemně duněla. Následně jsem opět vyměnil podvozek za zánovní KW V2, který se povedlo ukořistit za hezkou cenu.

IMG_20231018_1552168.jpg
IMG_20230713_1725575.jpg
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#152 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

U 940 jsem se dal do takové preventivní generálky motoru (nevyrovnané tlaky atd.). Krom standardního repasu hlavy a výbrusu jsem navíc použil kované h-profil ojnice a vačku Folkrace FS265T (zdvih 11,2mm, trvání 265°, lsa 114°). Najeto 525 000 km.

IMG_20231023_2009059.jpg
IMG_20231030_2114520.jpg
IMG_20231023_2005434.jpg
IMG_20231031_1147241.jpg
IMG_20231031_1150081.jpg
IMG_20231121_1829243.jpg
IMG_20231128_2139260.jpg
IMG_20231129_1933414.jpg
IMG_20231128_2256055.jpg
IMG_20231130_1029258.jpg
IMG_20231201_1348036.jpg
IMG_20231119_2032030.jpg
IMG_20231121_2013529.jpg
IMG_20231206_1719460.jpg
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#153 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od Urvanej »

Njn, na západě jsou znalcí :good:
Hele kdopa ti dělal to víko? Nebo to je po tvym písku, tvoje barva?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#154 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

Všechno sám, otryskáno a pak VHT Wrinkle.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7512
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#155 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od Petr Marek »

Krásná práce! :Bravo:

Ale je fakt, že to víko mě také hned zaujalo. Až skoro lituji, že víka mých Redbloků jsou v pořádku... :roll:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#156 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od dumi.cz »

Dotaz, k cemu je ta merka s tema cervenejma popiskama?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#157 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

Tim se měří vůle na klice (ať už hlavních ložisek nebo ojnic), vloží se proužek z takové plastové hmoty, ložisko se utáhne jako při normální montáži a podle toho jak se "rozmázne" odečteš vůli z měrky.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#158 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od kishmick »

Pěkný :good: Hlavně ojnice a vačka. Ojnice BSR tady snad nikdo ze známých nemá. A co jsem procházel info o té vačce Folkrace FS265T, a o lepších vačkách celkově, moc se toho člověk nakonec nedozví. Pořád se to točí kolem několika nejznámějších jako je: Enem V15 V16, KG2T Turbo, iPd atd., ale pak ti vlastně nikdo neřekne, jaká je nejlepší, protože se každá chová v jiném autě trochu jinak. Tak snad bude tahle FS265T super. Asi určitě v nízkých a středních otáčkách bude o dost lepší-oproti např.origo T-vačce, ne? P.S. A pružiny na ventily jsi dával nový(o dvojitých pružinách jsi nepřemýšlel)?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4780
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#159 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od PetrXC70 »

Blbej dotaz - ten zdvih tý vačky, to je +- standartní zdvih nebo třeba D5 maj o dost větší? Mě to přijde hrozně málo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#160 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od Urvanej »

D5 je veselý porovnání... :-D
U redbloku má standardní T vačka tušim 9,5mm, takže tahle má cca o 2 mm víc a hlavně má delší otevření. S těma vačkama to neni tak uplně jednoduchý, že víc je vždycky líp atd. Hrozně to závisí na podmínkách. Ty extrémní vačky jsou na normální ježdění uplně napytel, protože pod 2500 třeba vůbec motor nemá výkon, chcípá apod. Prostě jako všechno v autě, je to něco za něco, neexistuje jediná ideální verze.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#161 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

Kolem 10mm je standardní, kolik má D5 nevím, ale třeba 2,5T nějakých 9mm. Tady je v sérii 10mm.

kishmick píše: 08 pro 2023 16:39 Pěkný :good: Hlavně ojnice a vačka. Ojnice BSR tady snad nikdo ze známých nemá. A co jsem procházel info o té vačce Folkrace FS265T, a o lepších vačkách celkově, moc se toho člověk nakonec nedozví. Pořád se to točí kolem několika nejznámějších jako je: Enem V15 V16, KG2T Turbo, iPd atd., ale pak ti vlastně nikdo neřekne, jaká je nejlepší, protože se každá chová v jiném autě trochu jinak. Tak snad bude tahle FS265T super. Asi určitě v nízkých a středních otáčkách bude o dost lepší-oproti např.origo T-vačce, ne? P.S. A pružiny na ventily jsi dával nový(o dvojitých pružinách jsi nepřemýšlel)?
Už mi tady ta vačka leží tolik let, že už se ani nevyrábí :D Je to taková vylepšená V, nic agresivního, ale stála přibližně půlku proti IPD (je to přebroušená sériová vačka, ne novovýroba). Zatím to zajíždím, takže chování nemůžu moc hodnotit. Pružiny jsem nechal origo, neplánuju to točit nějak víc než je origo omezovač, takže nemá smysl dávat lepší.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#162 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od LUBOŠ »

pěkný, :good:
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“